Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 890 total)
  • Author
    Mullapa on apple
    Participant

Voi lapsi parkaa, minkä näköinen on kuvissa. Surkeet vaatteet, eikä edes kunnolla pidetty puhtaana. Säälittää nähdä vauva, jonka ilme kertoo kaiken eli ”Mitä helvettiä nyt tapahtuu, enkö vois vaan päästä lämpöseen syliin turvaan?”

P.s. Olin Marsu

#252526 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Hyi helvetti, nousi pala oksennusta kurkkuun…:(

#252527 Ilmoita asiaton viesti
    Marja7
    Participant

”Esiintyvä artisti”. 🤣🤣🤣🤣 Huispaava hinkkaaja, sanon minä hänestä, artisti hän ei ole kuin kuvitelmissaan.

Onko muuten kukaan nähnyt kerrottiinko tän vuoden verojuoruissa Tukiaisen tulot? Vai eikö kiinnosta edes sen vertaa medioita enää. Torpan verotettavat tulot esim kyllä oli ja köyhyysrajan alapuolellahan hänkin reilusti on verotettavien tulojensa mukaan. Siellä se Tuksukin porskuttaa vaikka muuta yrittää esittää.

#252528 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Taas

Mutta sain jotain suloisia juttuja

Ilellä 12-18kk ikäisen takki päällä. Voi vttu.

Hanki nyt vttu sille lapsellesi oikean kokoinen toppahaalari ja lopeta se turhan söpön krääsän ostaminen itsellesi!!!! Äidillä ripsien ja hiusten pidennykset mutta vauvalla ei edes hattua, haalareista puhumattakaan!!

Käytettynä saa hyvin edullisesti vauvanvaatteita. Et saakeli lähde tilailemaan jotain custom haute couture prinsessahaalaria Miamista.

#252529 Ilmoita asiaton viesti
    Mahmut
    Participant

Yhteisellä iltakävelyllämme (max. 500m) alkoi vituttamaan se, ettei välimerellisellä miähelläni ollutkaan enää rahaa vaan kaikki oli jo lypsetty kuiviin.

Joten äkillisessä mielenhäiriössäni sekä pikaistuksissani tönäisin sen köyhän ja uimataidottoman  lurjuksen ongenvapoineen mereen kun hedelmäveistäni ei ollut völihnä.

Nyt jatkuvasti ja kokoajan julkaisen luonnollisen kauniita äiti ja lapsi kuviani sekä jatkan glamour-show-kiertuettani uudella koreografialla sekä hengellisellä musiikilla kaikissa maalaistollojen suosimissa halpisräkälöissä.

Rikkaat ja nallekarhumaiset vanhemmat miähet, ottakaa yhteyttä ASAP, niin kaunis sekarotuinen sekä prinsessamainen lapseni, Isapelle, tulee ilmaisexi kaupan päälle myöäs.

Tv. JMT, työtön esiintyvä artisti.

#252530 Ilmoita asiaton viesti

Onneksi tuo ILEn takki näyttää olevan fleeceä, on ainakin pehmeä. Jos olisi villakangasta ei hihat taipuisi noin käännettynä ja nuo nepparit ei olisi tuollaiset.

#252531 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

#kiinarättienkuningatar

#252532 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Nytkö vasta hävettää?

#252533 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Kristitty ja herttainen tuksu… Mitä hihhulit nyt sanoo?

#252534 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

@Udin Bemu ; ”Hyi helvetti, nousi pala oksennusta kurkkuun…:(”

Kuten myöäs!!!11!

#252535 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Se oikeesti luulee olevansa artisti.

Voi elämä. Taas sylettää.

Voi peräseinäjoki.

#252536 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Joodehoop, itse kattellu tuota samaa asiaa. Tunkilla ei tunteita vauvaa kohtaan. Itseään rakastaa ja kuvauttaa niinkuin koirienkin kanssa. Rekvisiittaa ovat kaikki tyynni. Minä, minua, minulle kuva.

#252537 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Mutta sain jotain suloisia juttuja joista tulee joulu tunnelmaa ja fiilistä ❄️❄️❄️🎄💑✨☃️ Shopping at the centrum of Stockholm, Sweden 💖

Se on suloisuus kaukana ko tuo joulutunnelmaa luo.

#252538 Ilmoita asiaton viesti
    Mullapa on apple
    Participant

Tuksulle:

Sinä olet kuin 3-vuotias prinsessaleikkeihin jumittunut kakara!

Ulkonäöllisesti olet saanut elämältä turpaan ja pahasti. Äitisikin näyttää nuoremmalta kuin sinä!

Sinä et yhdessäkään kuvassa katso rakastavasti lastasi, se on sinulle vain nukke! Samat epäkäytännölliset vaatteet ollut kolmekin päivää pienokaisen päällä!

Lapsesi on likainen! Mutta sinä olet likasempi!
    Yhtäkään lemmikkiäsi et pysty huolehtimaan itse, et myöskään vauvaa! Johan se on nähty. Milloin viskot koiria seinään ja milloin heittelet veitsillä miehiä.

Väität tulleesi uskoon, mutta lähettelet maksusta perverssejä kuvia kelle tahansa! Sinulla ei ole edes työtä ja sinulla on isot velat ulosotossa.

Kiristät ihmisiä, haukut jokaista, joka sanoo totuuden ja et edes itse ole maksanut asumismenojasi ja jokainen asunto on jäljiltäsi ollut törkeässä kunnossa!

Kun tulit vahingossa raskaaksi yhdestä harhapanoksesta, aloit heti etsiä miestä itsellesi, joka olisi valmis elättämään sinut ja äpäräsi.

Nyt kun jouduit tyytymään Palettiin, et vieläkään osaa arvostaa mitä sinulla NIIN SINULLA on. Loisit iäkkään äitisi hoteissa, et pue vauvaasi asianmukaisesti, et kehitä normaalia äitisuhdetta siihen, KOSKA vauva on sinulle vain lelu! Ihan niinkuin koiratkin.

Et edes muista minkä nimen hänelle kirjoitit tietoihin!
    Vauvasi ilmeet ja ulkoinen olemus kertoo selvästi sen, että se ei ymmärrä ja selvästi kokee epävarmuutta sinun lähelläsi.

Tutit, jotka sinä olet hankkinut, tukkivat sen hengitytietä. Samoin ”imetyskuvassa” tissisi, koska sinulle on tärkeämpää näyttää omaa epämuodostunutta naamatauluasi.

Voi miksi sinä et aidosti rakasta lastasi!

Pahinta tässä koko jutussa on se, että sinä luet, mutta et ymmärrä tästä mitään, koska aivosi on pilattu alcofreellä ja epämääräisillä pillereillä.

Kaikki mitä teet lapsellesi on ihan nurinkurista ja sydäntäsärkevää.

😢😭

#252539 Ilmoita asiaton viesti

Marja7. Minäkin nauroin tuolle ”esiintyvälle artistille”. Viime vuonna Tuksulla oli ”peräti” 5 – 6 keikkaa, eikä corona ollut ongelma Suomessa vielä ongelma. Vuonna 2018 ehkä muutama keikka enemmän. Hän on itse kertonut, että ei jaksa tehdä keikkoja ”liikaa”. Laiska ihminen, ja toisaalta nämä Tuksun esitykset ovat vain pyllistelyä, hinkkausta ja huispausnauhan pyörittelyä. Tuollaisella esiintymismäärällä ei voi hankkia riittävästi. Tosin onhan tiedossa, että Tuksu on käynyt fattassa Helsingissä. Onko sieltä irronnut rahaa? En usko, että Kela olisi myöntänyt toimeentulotukea, sillä velli elätti Tuksua niin pitkään.

NWO estää Tuksun sadat korkeatasoiset show-esitykset joita tullaan katsomaan ulkomaita myöten. Hah!

Mitä ihmeen nappeja tuo nainen syö? Ei ole tässä maailmassa.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 890 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 248’ is closed to new replies.