Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 890 total)
  • Author
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

hallitunkki: Paksu makaa perse homeessa nukkumassa lääkärin määräyksestä, ja Paul käy mamman kanssa kirkossa.

Käsittääkseni maalattu Paksu myös meni kirkkoon tänään: Tunkki 22.11.2020, kuva 3❤️❤️🙏 Matkalla helluntaiseurakunnan kokoukseen tänään Su 22.11.2020. Otimme vauvan mukaan myös 🥰 Jouluinen tyyli koska rakastan kaikkea jouluun liittyvää ✨✨✨ Going to the pentacostal Church meeting today on Sunday. (Jtuk 22.11.)

#252712 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kuka olikaan sillon ottanu sen kuvan, missä velli ja isotyttö istui jossain seuroissa(väkevissä). Vierekkäin. Se missä johannas oli tosi tuhtina ja kauniina

#252713 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

05 Tunkki ja Velli Leivonmäellä

#252714 Ilmoita asiaton viesti
    Mahmut
    Blocked

Tuohelle kiitos arkistoinnista.

#252715 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Minusta on pelottavaa, että sellaisella henkilöllä on lapsi, joka jätti muka maailman rakkaimman siskonsa yksin kuolemaan ja vei hänen puhelimen, niin ettei tämä pystynyt soittamaan apua.

Lapsesta täytyy pitää huolta, vaikka kuinka itseä kiukuttaisi ☹

#252720 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS.
    Participant

Tietääköhän Tuksu että helluntaiseurakunta ei hyväksy esiaviollista suhdetta. Etenkin nainen tuomitaan suoraan helvettiin, samoin suhteesta syntyneet lapset. Ilmeisesti miesten on kuitenkin suht hyväksyttävää nusaista nainen helvettiin, yllättäen.

#252726 Ilmoita asiaton viesti
    Herne 🌻
    Participant

Arttu, sen verran että avioliiton ulkopuolella ei tuomita helvettiin. Kukaan ihminen ei missään olosuhteissa muutenkaan voi ketään tuomita kadotukseen, siihen Jumalalla on yksinoikeus ja ihminen itse se on joka niin on elänyt että kuoleman jälkeen joutuu kokonaan eroon Luojastaan, eli kadotukseen.

Se on totta että Helarit ei hyväksy avioliiton ulkopuolista seksiä ja se johtuu siitä että Raamatun mukaan se on tuomittavaa. Johanna kuitenkin kykenee kehittämään uskomattomia valhe tarinoita, ihan sama vaikka hän ilmeisesti asuu avoliitossa niin kyllä hän sen muuksi saa väännettyä. Se on sit toinen kysymys kuka uskoo ja kuka ei.

#252727 Ilmoita asiaton viesti
    Herne 🌻
    Participant

Tuossa kirjoituksessani tuli virhe. Oli tarkoitus kirjoittaa että LAPSET  ei tuomita helvettiin missään olosuhteissa, lapset ovat viattomia siihen asti kunnes oppivat eroittamaan oikean vääräst, hyvät teot pahoista teoista jne.

#252728 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Kuka mää oon

Juups . Raahataanpa pikkubeibe nyt seurakunnast toiseen . Ja pitää tottuu vieraiden miesten käsiin ja öljyämisiin . Hyi satan . Tuol katsellaan lapsen takii toistaiseksi . Jätte stora hyi satan den där kvinnan . Och käramamma 😳😳 Så lite pengar , att det är bra om nån köp flickor , vad ? Jåå jåå , härren ta in hand , vai kuin se sanotaan .

Lilla beibe ei tule ehkä koskaan tietämään , kuka hän on . Oma identiteetti on näköjään jo hyvässä vauhdissa kadotukseen . Tulee tuollainen ”pikku-vanhanen”…tai siis ”pikku-tukiainen” ….kato Mua🧐…kato MUa😡 …KATO MUA !!

#252729 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

” Ruotsin pääministeri Stefan Löfven (s) vetosi ruotsalaisiin koronapandemian hillitsemiseksi.

Kaikkien täytyy tehdä enemmän. Se on sinusta ja minusta kiinni, joten kuuntele suosituksia. Tapaa vain niitä joiden kanssa asut. Jos asut yksin, tapaa vain muutamaa harvaa ihmistä.

Tunteisiin vetoavassa puheessa Löfven muistutti, miten maassa koronavirukseen on kuollut jo 6000 ihmistä.

– Muistakaa, että näissä kuolemissa joltain on viety rakas vanhempi. Rakas lapsi tai rakastettu ystävä.

#252730 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kiitti Tuohis. Juurikin tuo kuva. Ja siinä on se totuus miltä tämä väkevän tuoksuinen näyttää. Minua jäi kiinnostaan että kukahan on kuvan napannu ja laittanu vielä jakoonkin. Tietääkö kukaan?

Nyt oli vauvan öljyämiskuvaan instassa jo ruutitätikin ilmaissut väkevyytensä. En vaan osaa sieltä kopsata kommenttia.

#252731 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Eräs klamuurtantta menettää vain minäminäminäni , jos korona osuu kohdalleen . Ei niist muista niin välii , voi silläkin saada huomioo . Kun surettaa niin . ” Näettekö , kuinka se on MINULLENI vaikeaa , kuinka MINÄNI nyt kärsin , kuinka MINÄNI nyt jaksan . ” Vit hailee kuinka kuoleva kärsii . Ja sit peliin liskoihmisen kyyneleit . Eli krokotiilin….

#252732 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

ruth narhi kommentoi instassa: Kaunis Kuva ja syvällinen merkitys❤️🙏
    Mustat miehet lääppimässä Isabelleä su 22.11.2020

#252733 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

On toi ILEn nimi kumma. IsabellE ei rimmaa Johannan kanssa. JohannA, Jasminæ JuliA.

Jos Isbekin olis vaan Isabellæ.

#252734 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Olisin itse valinnut kans Isabellan ennemmin kuin Isabelle.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 890 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 248’ is closed to new replies.