Johanna Tukiainen Vol. 249

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 249

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,029 total)
  • Author
    Lumpio
    Participant

Reetu (talouspaperirulla vasemmassa lahkeessa).

#254537 Ilmoita asiaton viesti

Ei edes Frederik ois koskenu. Olin kulmilla. Kaks sekakäyttäjätyrkkyä. Huomasin kyllä herran reaktiot. Kovasti toivottiin co-operatiota. Reetu asiallisesti tuumas… ”Duetoissa on aina se riski, että jos se menee pannukakuksi, niin siinä on omakin ura vaa’alla”. Nätisti sanoi. Totta.

Tapaaminen ei ole muistelemisen arvoinen. Jehjuannah tykkää ajatella itseään ja vain itseään korottaen itsensä podiumin I-korokkeen ylle kaikessa. Reetusta jengi voi olla mitä mieltä haluaa. Mies on tehnyt kattavan musiikkiuran ammattilaisten kanssa. Paskanpuhuja sekin on mutta ei sekopää.

#254538 Ilmoita asiaton viesti

Eikö joku sais tuota mustan yön pyryharakkaa lääkitykseen? Ei välttis kiinni mut Lääkkeet!!!

#254539 Ilmoita asiaton viesti
    #254552 Ilmoita asiaton viesti

Kuvitelkaa haahkamme skotlannissa. Suurensuuri kiertue! Alkaa Edinburghista. Siellä ottaisi hää miehisen roolin heiluessaan hutikassa huispausnauha sorkassansa… ilman välihousuja. Lainatussa kiltissä. Paikalliset kalamiehetkin ihmettelisivät yhteen ääneen: ”Mistä hän saa aikaan noin luonnollisen merellisen odöörin koipeaan viehkosti nostaessaan kuin merimursu!?”

#254553 Ilmoita asiaton viesti

ainotse2.

Olen lujasti miettinyt ihmisen poismenon merkitystä. Sodassa miehiä ja naisia kaatuu. Sangen vittumaistahan se on ja tekis mieli tappaa takasin.

Normaalisti psykokologian mukaan se ei ole lainkaan epänormaalia. Puolustusvietti kasnäet suojeluvietti ja muut. Rakkaat martet. Olen armoillanne.

#254554 Ilmoita asiaton viesti

ainotse2.

Olen lujasti miettinyt ihmisen poismenon merkitystä. Sodassa miehiä ja naisia kaatuu. Sangen vittumaistahan se on ja tekis mieli tappaa takasin.

Normaalisti psykokologian mukaan se ei ole lainkaan epänormaalia. Puolustusvietti kasnäet suojeluvietin käskee niin touhuumaan ja muut. Rakkaat martet. Olen armoillanne.

#254555 Ilmoita asiaton viesti

Lahjakkuus. Se on kai jotenkin osannut kiertää uskomattoman. Tunnen oloni altaotetuksi. En konsaan tiedä mita teen. Oih.

#254556 Ilmoita asiaton viesti

Ok. Mitä ihaninta jakaa mieltä kanssanne. Ammun aivan Ihanan biisin tähän. Ei se kaikille alkujaan käy. Sanat?❤️⛑️

#254557 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

(Oih, Sympathy tekee minut hulluksi heti aamusta!

Outo tunne.)

#254558 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

MinäNi mietin sitä tallennettua vinkunaa, mitä päätähde uudeksi gospel laulu biisiksi epäilemättä väittää. Äänitetty on, cd:lle, okei. Kuka soittaa taustat? Kuka sitä ylipäänsä kuuntelee? Kuka hoitaa levityksen, maailmanlaajuisestihan semmoinen helmi täytyisi laittaa jakeluun? Onko se ainoastaan tulevien huipauskeikkojen huulisynkka osioon tarkoitettu lisä? Ja yksi kiehtovimmista arvoituksista on, kuka tuon pelleilyn maksaa..? Vahva kandidaatti on tuo ajatus, että studioaika laskutetaan jälkikäteen. Onnea vaan, kauniiden ihmisten maan ulosotto on pian korkattu?

#254559 Ilmoita asiaton viesti

Aamun levy toistaa samaa facebookissa. Montakohan viikkoa?

Ai Janita oli nyt Tuksun ystävä. Ystävä, joka ei halunnut nähdä Tuksua.

Tuksulla olisi nyt ainakin 100 000 e, jos olisi saanut korvauksia. Heh, heh. Tuo summa tienataan ihan työtä tekemällä, ei loisimalla ja paskaa puhumalla.

Köyhänä on Tuksun vinguttava. Slalom vaan Ruotsiin.

#254560 Ilmoita asiaton viesti

On sanonta, Nyrkillä tapettava peltopyy.

#254561 Ilmoita asiaton viesti

Huoli.

#254562 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Past away ja monta kertaa yhdessä postauksessa.

Tuksu kokoajan korjaa Janitan uskoa omiin näkemyksiinsä sopivaksi, viis siitä mihin Janita itse uskoi. Ja todentotta nyt kun Tuksu sai kuulla Janitan kuolleen 27.11 niin Tuksuhan oli juuri sinä päivänä laittanut linkin johonkin hengelliseen laulubiisiin Janitan ystävälle.  Jännä yhteensattuma. Siis, että Tuksu nyt muistaa juuri sinä päivänä linkin laittaneensa.  Pitää jotenkin väenvängällä päästä osaksi Janitan kuolemaa, ikäänkuin Jumala ensisijaisesti Tuksulle asiasta vihjaisisi.

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,029 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 249’ is closed to new replies.