Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 249
- This topic has 1,028 replies, 81 voices, and was last updated 2 years, 5 months ago by
Heipp.
-
AuthorPosts
-
HeippParticipant
Olen koittanut laittaa tänne Tuksun fb päivityksiä, ei näköjään tule perille, kai ne taas tulee parinpäivän viiveellä.
Maasäteilyraportti(Raadonsäteilijä)ParticipantHeipp. Linkkaa.
Maasäteilyraportti(Raadonsäteilijä)ParticipantNäköjään toi mun outo biisi, on just mitä sattuu tuleen. Olette supperlux. Stedaa.
Cinderella cottage👸BlockedKohta tulee varmaan roppakaupalla Janitan viimeisiä sanoja? ???
Twisted SisterBlockedJohanna Mia Tukiainen
2h ·
RIP Janita Lukkarinen ❤️?✝️ Beautiful brunette girl past away at the age of 27 years old to a aggressive palliative cancer. She was my friend. This picture is taken 2 years ago in a Bible meeting, where she asked that she would like to come. There were several Christians praying for her as my own father Markku Tukiainen who is very strong Christian man.
There were few Evangelists also telling her how to get saved to Heaven. I can’t know but I really hope that she is now in Heaven with Jesus Christ ❤️
She got free from her terrible pains which lasted for long time.
She got baptism also during The past few years. While she was in a hospital in Helsinki, I tried to contact her once more through a mutual friend who was staying with her, but Janita was too tired to speak, that is what I was told. She past away on The 27th of November and I just checked out that it was the same day when I sent this music video for her friend staying in that hospital and I asked to play this for her: JEREMY CAMP ”GIVE ME JESUS.”
We will meet soon again, probably you have already met my beautiful sister Julia also over there in Heaven ?❤️? She past away when she was only 30 years old.
Syvät osaanottoni koko Janitan perheelle sekä lähiomaisille.
Johanna TukiainenTwisted SisterBlockedJohanna Mia Tukiainen
2h ·
RIP rakas kaunotar Janita Lukkarinen joka on nyt turvassa Jeesuksen luona!! ❤️?✝️. Mitä tulee tähän artikkeliin: niin toimittaja on sekoittanut keskenään ”henkimaailman” ja ”hengelliset kokoukset.” Janita kävi esim.mun kanssa kristillisessä Raamattu piirissä ja muualla esim.helluntai seurakunnan kokouksissa mutta niillä ei ole mitään tekemistä ”henkimaailman” kanssa. Henkimaailma tarkoittaa yliluonnollista maailmaa johon kuuluu mm.demonit, sanan yhteydessä tulee enemmän mieleen Raamatussa nimenomaan kielletyt asiat kuten selvännäkijät, meediot, noidat ja kaikki okkultismi.
Janita pelastui taivaankotiin, niin uskon kyllä koska hän oli uskossa Jeesukseen Kristukseen ❤️Twisted SisterBlockedJohanna Mia Tukiainen
2h ·
Tämä maailma on mennyt lopullisesti sairaaksi!!!! Tsekatkaa tämä: GEORGE ORWELL, leffa 1986. Venäjän, Kiinan ja Pohjois-Korean malli tuodaan rytinällä muka ”hyväksytyksi” ympäri maailmaa, samassa valeessa mukana olevien tiedotusvälineiden kautta! ??
Rita Ora haluaa selvittää vuotajan – kuka vihjasi juhlista lehdistölle? – Stara
stara.fi
Rita Ora haluaa selvittää vuotajan – kuka vihjasi juhlista lehdistölle? – Stara
Poptähti Rita Ora juhli 30-vuotissyntymäpäiviään noin 30 vieraan kanssa. Rita Ora esiintyi sosiaaliseen mediaan julkaistuissa kuvissa yksin tai parin ystävän kanssa ja antoi ymmärtää, että mitään juhlia ei ollut. Todellisuudessa vieraita oli kuitenkin ollut enemmän ja juhlat olivat jat…
Comments
Johanna Mia Tukiainen
tSpoonsdgor2ehd ·
Tämän uuden rikoslain myötä joka nähtävästi Albaniaan olisi tulossa: niin kunnianloukkauksesta vaaditaan vähintään 36 000e sakkoa ja asia koskee myös yksityishenkilöitä. Jos tällaisen lain saisi Suomeen, niin minulla olisi jo vähintään 100 000e sitten…….! Kun otetaan huomioon suomalaisten törkeät kunnianloukkaukset käyttäen nettiä joka on julkinen media, lisäksi itse media mitä se teki minusta vuosia sitten. Tosin rikokset vanhenee kai 5 vuodessa mutta esim. Iltalehti kirjoitti törkeät tekstit minun syntymäpäivänäni ja muistaakseni siitä on noin 3 vuotta.
Otetaan huomioon kuitenkin vielä vakavammat ihmisten teot, koskien juuri tätä kunnianloukkaus asiaa niin oikeus olisi pitänyt tapahtua kohdallani jo ajat sitten. Tosin yksi asia meni ERINOMAISESTI ja se oli ex-”managerin” kirjoittama täysi törky ”kirja” jonka kustantajan ja kirjoittajan nimeltä Mia nostin oikeuteen, ja lakimiehen kautta siihen vasta sain kunnon korvaukset ja oikeuden, en poliisien kautta.
Anyways……….FB:ssä on myös vieläkin laittomia ryhmiä koskien minua ja niitä ei poisteta mutta totuuden puhujat saavat bannia. Sillä tavalla……….Suomen rikoslaissa ”törkeä kunnianloukkaus” on Max 2 vuotta ehdotonta vankeutta, mutta nettiherjaajani eivät ole saaneet edes sakkoja tähän asti. Tosin: oikeus tulee jokatapauksessa toteutumaan. Kuten yksi uskova ystäväni sanoi vihamielisistä naisista mua kohtaan, niin ”Don’t worry, they are jealous. Concentrate to your babygirl, they all are going to Hell anyways.” Ja mitä tulee siihen paikkaan, niin se on oikeasti olemassa, se on maapallon sisällä, ikuinen tuli joka ei lopu koskaan. Ja mitä asiaan tulee enempää: niin Raamattu varoittaa helvetistä useammin kuin puhuu taivaasta.
Mitä tulee noin muuten Albaniaan niin en tunne heidän lakejaan mutta pelottavalta maa kuulostaa. Tämä laki koskee sitä että kyseinen maa on niin korruptoitunut ja ei tehdä muuta kuin valehdellaan, niin pakko laittaa 36 000e sakko per pää……?Twisted SisterBlockedJohanna Mia Tukiainen
16h ·
Voi RAKAS JEESUS KRISTUS!!!!!! ????? Syvät OSAANOTTONI Janitan koko perheelle!!!! ???
Janita Lukkarinen oli minulle tuttava, tutustuimme muutamia vuosia sitten ja tuttavuus alkoi niissä merkeissä että häntä kiinnosti keikkailu kanssani. Sitten kuitenkin päädyimme tapaamaan toisemme ensimmäistä kertaa Raamattu piirin yhteydessä, johon hän suureksi ilokseni pyysi tulla. Siellä oli useita suomalaisia kristittyjä pariskuntia ja evankelistoja, sekä hyvin vahvassa uskossa oleva isäni Markku Tukiainen, joka rukoili myös hänen puolestaan.
Hän oli säteilevä kaunotar, ihan häikäisevän kaunis nuori nainen! Hänellä oli suloinen ja kaunis sydän myös!!!! ❤️ Hän pyysi mua viime Joulukuussa 2019 tulemaan luokseen Meilahden sairaalaan mutta en päässyt sinne koska olin silloin myös Tukholmassa. Puhuimme kuitenkin puhelimessa ja hän tunnusti Jeesuksen Kristuksen Herrakseen!!! Myöhemmin tammikuussa 2020 oli tarkoitus mennä Terho kotiin tapaamaan häntä, mutta hän oli liian väsynyt siihen.
Lähetin hänelle ”Tie Jumalan luokse” traktaatin jonka hän oli varmasti saanut myös muilta uskovilta ja evankeliumia ? Janita meni myös upotus kasteelle erään ihanan kristityn pariskunnan järjestämänä.
Minulla oli kova hätä hänen sielustaan. Mutta näin unen keväällä koskien Lukkarista joka valmisteli mua hänen kuolemaansa ja uni myös rauhoitti mua, että hän tulee pelastumaan taivaaseen. Täysin järkyttävää ja väärin että näin nuori nainen joutui lähtemään aikaisin, kuten sisareni Julia. Molempien poismeno tapahtui nuorena ?? Mutta he pelastuivat tästä pahasta ajasta pois ja tulevista kärsimysten vuosista. Olen onnellinen että Janita sai vihdoin helpotuksen koviin kipuihinsa.
ILMESTYSKIRJA 21:4: ”….ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt.” Aamen
Janita Lukkarinen on kuollutTwisted SisterBlockedFacestä suoraan kopsaaminen tähän ei onnistu enää mutta jos kopio sen FB tekstin Notepadiin (tietokoneella) ja siitä tähän lainauksena niin näyttää toimivan.
Älykkö mopsiParticipantPaljonko siitä pinkin raamatun ”kunnianloukkauksesta” heruikaan? 700€ vai miten se meni? ”Kunnon korvauksen” määrää vain mietin? Asiaosaiset ajattelivat että maksetaan pikkurahaa tunkille, niin säästetätään aikaa ja vaivaa, vaikka homma lopulta voitettaisikin. Tunkki pitää itseään voittajana ?. Saihan se pikkusumman, ja sillä jotkut luputiinit ehkä hankittua.
käpyParticipantNe Kirjakäräjät taispäätyä niin että Tuksun asianaja sai Tuksun ymmärtämään todistuaineiston laajuus ja paikkansapitävyyden niin Tuksu luopui Korvaushakemuksesta ja kärsi tappionsa koska muuten olisikin paljastunut vielä törkeäpää mitä Kirjassa oli. Tuksu shäHävisit.,
pravuurina flamingotanssiaParticipant”Tämän uuden rikoslain myötä joka nähtävästi Albaniaan olisi tulossa: niin kunnianloukkauksesta vaaditaan vähintään 36 000e sakkoa ja asia koskee myös yksityishenkilöitä. Jos tällaisen lain saisi Suomeen, niin minulla olisi jo vähintään 100 000e sitten…….! Kun otetaan huomioon suomalaisten törkeät kunnianloukkaukset käyttäen nettiä joka on julkinen media, lisäksi itse media mitä se teki minusta vuosia sitten. ” (JT)
Albaniassa homma toimii niin, että kun maksat syyttäjälle vaikka 3000 euroa, niin hän saa tapauksen katoamaan. Hän ei nosta syytteitä.
Rahat ovat luultavasti loppu ja Tuksu haaveilee vaihteeksi 100.000 euron korvauksista. Varmaan tuhlaa jo olemattomia rahojaan mielikuvitusshoppailuun ja -matkailuun. Kuvitteleeko Tuksu, että esim. jokaisen kateellisen suomalaisen, median, somen ja jokaiden näädän pitäisi maksaa korvauksena 100.000 euroa? Esim. 100 x 100.000 euroa? 🙂
Edesmennyt Janita on välillä tuttava ja välillä ystävä. Tuksun pitäisi osata päättää kumpaa hän tarkoitti, ystävää vai tuttavaa.
MahmutBlockedNyt Julia sekä Janita että Tuksun abortoitu äpärä, kaikki kolme vilkuttavat pilven reunalta yhtaikaa ja sanovat see you soon.
Onhan toki Tuksulla sinne Jumalan kautta Teleport-yhteys, jos kuukausimaksu on maksettu.Bling Bling2Participant”Beautiful brunette girl past away at the age of 27 years old to a aggressive palliative cancer.”
Että palliatiiviseen syöpään kuoli? Sellaisesta en ole ennen kuullutkaan. Palliatiivisesta hoidosta kyllä. Past away? Ja miksi hiusten väri on tässä olennainen asia?
Bling Bling2ParticipantMitä tulee noin muuten Albaniaan niin en tunne heidän lakejaan mutta pelottavalta maa kuulostaa. Tämä laki koskee sitä että kyseinen maa on niin korruptoitunut ja ei tehdä muuta kuin valehdellaan, niin pakko laittaa 36 000e sakko per pää……?
Joko pohjustetaan sitä, että alpaani pois? Pelottava maa joten pelottava mies?
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 249’ is closed to new replies.