Johanna Tukiainen Vol. 249

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 249

Viewing 9 posts - 1,021 through 1,029 (of 1,029 total)
  • Author
    soosi
    Participant

Se on upeilla Raamatun lauseilla jotka ovat sekä suomeksi että englanniksi ‼️ ❤️?✝️   Tsekkaan paljon postituskulut ovat Tukholmasta ja sen mukaan määräytyy hinta, about 25e-30e per kalenteri plus postituskulut. Kalenteri on samaa kokoa kuin viime vuonna 2019 eli extra leveä jossa on hyvin muisti tilaa myös.

#254635 Ilmoita asiaton viesti

Jaha…Randy Sinolin yhteistyökumppani on tietenkin itse ”calenderissa”. Käyttää härskisti jonkun muun ottamaa kuvaa. Randy Fenoli oli muka kehunut kuvaa. Hah hah! Ei ole varmaan koskaan kuullutkaan Jolenesta. Kuvan muokkaajan olisi pitänyt muokata kuvaa siten, että kaikki kuvan ihmiset olisivat Jolenen ympärillä, häntä ihaillen. Nyt skunkki on huvittava. Liian suuri pää, oikea käsi puuttuu kokonaan ja vasen käsi on muodoltaan outo.

Joululahjaidea? Minulla olisi todella huono maku jos ostaisin ko. kalenterin.

#254636 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mä keksin biljoona upeampaa joululahjaa, lähtien kissanpaskasta, kuin Tuksun kalenteri.

#254637 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

#Paul (taisi lähteä) pois

#Velli (tai siis, sen luottokortti) takas

Ei mikään ihme jos tuo lokki on taas Suomessa.

#254638 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Jaahas, avataanpa kalenterista luukku #5 tällai hyvissä ajoin ennen yötä.

Pastorin lausuma totuus on taikasana aukaisemaan seuraavan luukun:

Epäkäytännöllisten vaatteiden takia, kuten lyhyet hihat, täytyy lasta pakata myös peitteeseen, että tarkenee.

Luukku aukeaa Lehtoniemen mansionin pihalle. Vaatturilla oli hienoja autoja toisensa jälkeen, mutta syystä tai kolmannesta hänellä oli tapana käyttää kuskia. Soitteli milloin kenellekkin, että nyt tarvitsee kyytiä. Kuski sitten sai käyttöönsä vaatturin auton. Vaatturi tykkäsi maksaa vaivanpalkan kysäisemällä: ”Tarviitko takin? Tarviitko puvun?” Nopsasti otti mitat ja ei mennyt kauan kun vaatteen sai hakea. Työn jälki oli ensiluokkaista ja istuvuus hyvä. Ei tarvinnut asiakkaan hävetä vaatteitaan eikä ollut lyhyet hihat.

#254594 Ilmoita asiaton viesti

Tuksuhan saattaa hyvinkin olla karauttanut Peräseinäjoelle. Ainakin hän on laittanut sydäntä sun muuta hymiötä Perätuvan tämän illan pikkujoulupäivytykseen.

Luulen, että Tuksu on ollut jo useamman päivän Suomessa. Saattoi olla perätuvan emäntä, joka haki Tuksun alkuviikosta Ruotsista. Ainakin piti baaria kiinni jo sunnuntaista lähtien. ”Huomenna baari kiinni, on vähä muuta menoa ? mutta keskiviikkona taas klo 16 nähdään ?

Baarin facesivu aktivoitui vasta parisen päivää sitten.

#254587 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant
    #254563 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Johanna ” Jolene ” Tukiainen

RIP Janita Lukkarinen ❤️?✝️ Kaunis brunettityttö 27-vuotiaana aggressiiviseen palliatiiviseen syöpään. Hän oli ystäväni. Tämä kuva otettu 2 vuotta sitten raamattukokouksessa, jossa hän pyysi, että haluaisi tulla. Hänen puolestaan rukoili useita kristittyjä omana isäni Markku Tukiaisena, joka on erittäin vahva kristitty mies.

Harva evankelista kertoi myös, miten taivaaseen pelastutaan. En voi tietää mutta toivon todella että hän on nyt taivaassa Jeesuksen Kristuksen kanssa ❤️
    Hän pääsi vapaaksi kauheista kivuistaan, jotka jatkuivat pitkään.
    Hän sai kasteen myös viime vuosina. Helsinkiläisessä sairaalassa ollessaan yritin ottaa häneen yhteyttä vielä kerran hänen kanssaan yöpyvän yhteisen ystävän kautta, mutta Janita oli liian väsynyt puhumaan, näin minulle kerrottiin. Hän meni pois 27 marraskuuta ja katsoin juuri, että sama päivä kun lähetin tämän musiikkivideon hänen sairaalassa oleskelevalle ystävälleen ja pyysin soittamaan tämän hänelle: JEREMY CAMP ′′ ANNA JEESUS .”

Tapaamme pian taas, varmaan olet jo tavannut kauniin siskoni Julian myös tuolla taivaassa ?❤️? Hän meni pois kun hän oli vasta 30-vuotias.

Syvät osaanottoni koko Janitan perheelle sekä lähiomaisille.

Johanna Tukiainen

#254503 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

JMT

Voi RAKAS JEESUS KRISTUS!!!!!! ????? Syvät OSAANOTTONI Janitan koko perheelle!!!! ???

Janita Lukkarinen oli minulle tuttava, tutustuimme muutamia vuosia sitten ja tuttavuus alkoi niissä merkeissä että häntä kiinnosti keikkailu kanssani. Sitten kuitenkin päädyimme tapaamaan toisemme ensimmäistä kertaa Raamattu piirin yhteydessä, johon hän suureksi ilokseni pyysi tulla. Siellä oli useita suomalaisia kristittyjä pariskuntia ja evankelistoja, sekä hyvin vahvassa uskossa oleva isäni Markku Tukiainen, joka rukoili myös hänen puolestaan.

Hän oli säteilevä kaunotar, ihan häikäisevän kaunis nuori nainen! Hänellä oli suloinen ja kaunis sydän myös!!!! ❤️ Hän pyysi mua viime Joulukuussa 2019 tulemaan luokseen Meilahden sairaalaan mutta en päässyt sinne koska olin silloin myös Tukholmassa. Puhuimme kuitenkin puhelimessa ja hän tunnusti Jeesuksen Kristuksen Herrakseen!!! Myöhemmin tammikuussa 2020 oli tarkoitus mennä Terho kotiin tapaamaan häntä, mutta hän oli liian väsynyt siihen.

Lähetin hänelle ”Tie Jumalan luokse” traktaatin jonka hän oli varmasti saanut myös muilta uskovilta ja evankeliumia ? Janita meni myös upotus kasteelle erään ihanan kristityn pariskunnan järjestämänä.

Minulla oli kova hätä hänen sielustaan. Mutta näin unen keväällä koskien Lukkarista joka valmisteli mua hänen kuolemaansa ja uni myös rauhoitti mua, että hän tulee pelastumaan taivaaseen. Täysin järkyttävää ja väärin että näin nuori nainen joutui lähtemään aikaisin, kuten sisareni Julia. Molempien poismeno tapahtui nuorena ?? Mutta he pelastuivat tästä pahasta ajasta pois ja tulevista kärsimysten vuosista. Olen onnellinen että Janita sai vihdoin helpotuksen koviin kipuihinsa.

ILMESTYSKIRJA 21:4: ”….ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt.” Aamen

Viewing 9 posts - 1,021 through 1,029 (of 1,029 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 249’ is closed to new replies.