Johanna Tukiainen Vol. 253

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 253

Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,248 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Hieno kuva taas herjaavalta.

Mutta tuo joulukuusen koriste nauha paksun matamin ympärillä ei mene minunkaan ymmärrykseeNi. Jos nyt ei kyllä tutukaan. Muuntautumiskykyinen jouhanna? Yksi monista tyyleistäNi? 40 something joulu possu balleriina lookkiNi?

#260814 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Mauton kuva HIPiltä tällä kertaa. Parisuhdeväkivalta ei naurata, oli uhri kuka tahansa.

Toivottavasti et joudu itse koskaan parisuhdeväkivallan uhriksi.

#260815 Ilmoita asiaton viesti
    Mullapa on apple
    Participant

Sama mieltä Slk. HIPin kuvat ovat hauskoja, mutta nyt meni överiksi.

#260816 Ilmoita asiaton viesti

Tuo Raamattujen asettelu kuvaan kuin kuvaan on outoa. Miksi asiaa kannattaa ja täytyy mainostaa em. tavalla? Jumala kai tietää parhaiten totuuden. Vähän sama juttu kuin mainita jopa erikseen, ettei suhteessa ole väkivaltaa. Moniko julkkis on kehunut samaa asiaa mediassa tai somessa?

#260817 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Samoin naurattaa sen raamatun sijoittelu kuviin? Kirkasotsaiset tosi uskovat voi astua siihen miinaan, mutta vähänkään matamin touhuja seuranneet ei.

#260818 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Raamattu, kaularistin esittely ja banaalit t-paitasloganit korostavat sitä tosiseikkaa, että Tunkki on feikkiuskova. Tunkin häät peruuntuivat tammikuun 2021 lopussa, kuva 02 Seiska 28.1.2021 by Krääh

#260819 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Feikkiuskovainen Tunkki ja pari raamattua Solnan asunnolla 11.12.2020

#260820 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Yohannan Ig-story, kameran rullalta taas: tällä kertaa reissussa oli mukana IsabellE, Paulin kanssa kahvilla Wayne’s coffee-nimisessä puljussa. Vanhoja kuvia vai ollaanko taas in love?

#260821 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Jassu taas kattanu hienosti. Viettävät nuorimman siskon tyttökaverin synttäreitä. Sankarilla näyttäs olevan kihlasormus. Ei näkyny suuren tytön perhettä sielä.

#260822 Ilmoita asiaton viesti

2t sitten postattu ig-storyyn

#260823 Ilmoita asiaton viesti
    Mullapa on apple
    Participant

Mulla ei oo mitään jeesus paitoja ja äidin raamatunkin pidän visusti laatikossa. Mä kun en halua että mua yhdistetään jeesustelijoihin millään tavalla. Minulla on oma tapani uskoa ja se tapa on minulle ainoa oikea tapa.
    Mitä tulee parisuhdeväkivaltahuumoriin, se on syvältä, olen itse kokenut yhdessä suhteessa sitä, muskelikimppu oli sitä mieltä, että lyöntinsä eivät voineet sattua, mutta minä lähdin ja ilmoitin hänen äidilleenkin, kun yritti tämäkin puhua jälkeläisensä puolesta, että minä en aio viettää loppuelämääni lyövän alkoholistin kanssa. Yritti tää exä mua sen jälkeen vielä vähän uhitella, mutta sanoin, että sehän ei voi kieltää mua käymästä siinä kaupunginosassa missä hän asuu, jos mulla asuu samassa kaupunginosassa ystävä ja lisäsin, että jos hän yrittää minut nähdessään tullakaan uhkailemaan ja lähelle mua, niin mä en epäröi soittaa poliiseja paikalle.

#260824 Ilmoita asiaton viesti

Awwww..

#260825 Ilmoita asiaton viesti

Ostarissa Isabelle(a)n kanssa

#260826 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Ai nyt se on Isabelle. Jos ne Isabellalle ostetut vaatteet olikin koiralle? 

#260827 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tuksu on mättänyt niin paljon muita ihmisiä turpaan, että en alkaisi nyt jeesustelemaan, jos hän saa edes virtuaalisesti vähän takaisin. Säälikää samalla hänen exiään ja muita kohdalle osuneita.

Tuksuhan on sanonut, että väkivalta lopettaa vittuilun.

Viewing 15 posts - 1,066 through 1,080 (of 1,248 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 253’ is closed to new replies.