Johanna Tukiainen Vol. 254

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 254

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 685 total)
  • Author
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

– laita googleen haku: aijaa.com

– laita aijaa.comin hakuruutuun (search) sana: #uusmurattila

… (ohita kysely > continue) ja kuvia ikkunanäkymistä ja lattiamateriaaleista yms. tulee esiin 18 kpl

Aijaa.comiin ei tarvitse rekisteröityä eikä kirjautua nähdäkseen nuo kuvat.

#261306 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Näätäkansan tietopankkia on siis laajennettu aijaa.comin puolelle viime syksyn aikana. Kun kirjoitat aijaan hakuruutuun seuraavia tägejä ja saat lisäinformaatiota kuvina. Ja kuvateksteissä on täydentäviä tietoja:

#näätäkalenteri

* historiakertomuksia glamourin synnystä Hamraaseen maahan

#261307 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

#klamuurplus

* kuvia ja karttoja glamourin kehittymisestä sen nykytilaan

#261308 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

#punainentupa

* tuonne Solnan kunnan etälähiöön glamour muutti heinäkuussa 2020

#261309 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

#uusmurattila

* glamourin haaraliike Sundbybergin kunnan Kaivokadulla 10/2020-

#261310 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

#polloklubi

* glamour ja Ruotsin oikeusjärjestelmä kohtaavat toisensa

#261311 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

?Johanna Mia Tukiainen 1t

Kirjoitan tällaisesta aiheesta tällä kertaa kuin uskovien ihmisten petturuus, fariseus eli lakihenkisyys ja siinä omassa lihassa eläminen niin, ettei osata enää nähdä omia syntejään eikä omia ongelmiaan kun on niin kova kiire keskittyä toisen ihmisen elämään.  Sen voin sanoa tässä, että Jumala ei tule Viimeisellä Tuomiolla kysymään sinulta; ”kerrotko minuule jonkun toisen ihmisen synnit ja teot?”  Hän tulee kysymään SINUN syntisi ja miten elit elämäsi, sinä yksin tulet vastaamaan siitä Hänelle, ei kukaan muu.  Eikä kukaan muu voi pelastaa taivaankotiin Jeesuksen luokse, kuin Jeesus Kristus itse, joka on lihaksi tullut Jumala. Kuinka moni täällä myöntää sen, että Jeesus on lihaksi tullut Jumala?   Aamen, minä myönnän sen.

Olen tullut hyvin pettyneeksi siinä, että eräät vanhemmat naiset, jotka esiintyivät valheellisesti ”uskovina”, jotka oikeasti ovat kaukana siitä, lähestyivät minua kierolla ja katalalla tavalla.  Eräs Monica niminen nainen otti minuun yhteyttä noin vuosi sitten, ja hän esitti olevansa suurikin ”luottoystävä” joka antoi autokyytejä minulle joihinkin paikkoihin ja yövyin yhden yön hänen luonaan, joka oli täynnä peikkoja. En yhtään ihmettele miksi niitä oli siellä. Hän osallistui myös synttäreilleni ja koko touhu oli enemmän tai vähemmän selkäänpuukottamista. Paikalla oli myös joku suomalainen kundi joka sanoo itseään uskovaksi, ja oli lytännyt täysin maahan minut järjestämieni kutsujen jälkeen.

Hedelmistään puu tunnetaan. Viimeisin häirikkö tässä oli taas eräs huomattavasti vanhempi nainen, joka halusi ”lähettää lahjan vauvalleni” Suomesta, ja olin epäillyt häntä jo aiemmin.  Kaikki kertomani hänelle, vuoti samantien nettiin. Ja tällainen nainen esiintyy ”Kristittynä.”  Nyt kun puhutaan siitä, ketkä siihen ylöstempaukseen pääsevät ja ketkä jäävät siitä pois, niin siitä jää pois ainakin nuo penseät kristityt joista Jeesus Kristus itse sanoi, että ”Minä oksennan teidät suustani ulos.”

#261312 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

TAAS MUISTELLAAN MENNEITÄ, korkkiko narahtanut?

This is me in Miami around 10 years ago with my ex boyfriend, Jewish Udi and me. My sister Julia is filming this…..

#261317 Ilmoita asiaton viesti

Ne on siellä Vikken toimistolla. Siellä on useampi huone.

#261320 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu unohtaa edelleen sen, että hän on itse aina suuna päänä osoittelemassa kaikkia sormilla ???

#261321 Ilmoita asiaton viesti

Pari vuotta sitten Tuksu ennusti, että ylöstempaus (ei ole horissut siitä enää niin paljon) tapahtuu vuonna 2022. Nyt elämme jo vuotta 2021. Kannattaisiko nyt ottaa esim. 100.000  euron laina ja jättää se maksamatta? Matkoja, tuhlailua ja hillitöntä kulutusjuhlaa. Ylöstempaus pelastaisi asian? Pankilla ei ole taivaassa haarakonttoreita. Tuksu voisi tarkentaa näkyään. Miten Pål ja Ile? Tempautuvatko he myös taivaaseen Tuksun vanavedessä? Tuksun mukaan taivaassa on taivaallisia, valkeita kartanoita paremmalle väelle, kuten Mukiaisille. Eikö taivaassa ole ketään muita? Tuksu kehuu käyneenä taivaassa pari kertaa. Luulisi hänen saaneen tarkkaa tietoa taivaasta ja sen sijainnista.

#261322 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Näätien salapoliisit kun saa tutkittua tukholmaasen lähiöasumiskuviot niin heitetään teille lisää tonguttavaa. Udi!

Tunkki kun sitä vieläkin kaipailee miamisen kukkakauppiasta 20 vuoden takaa niin eiköhän löydy tyypin tiedot aika sukkelaan.

Pieni googletus löysi tyypin nimeltä Yehuda Udi Balva.. sehän on melkein Yeshua! Yolene ja Yehuda ne yhteen soppii!

Asuinpaikkoja tuntuu olevan siellä sun täällä ja bisneksiäkin monenlaisia. Solnasta South Beachille!

#261323 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Tuttuun tyyliin taas paasausta maailmanlopusta ja rokotteesta. Vaihda levyä Tunkki !

#261324 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Tuo oli kyllä hauska ??

Eka saarnaa siitä kuinka ei saa tuomita muita ja tulisi keskittyä vaan omiin synteihinsä, ja samaan hengenvetoon alkaa kertomaan kuinka se ja se on feikkiuskovainen ja kohtelee muita väärin. ?

Once again, take your own advice……

#261325 Ilmoita asiaton viesti

Udi oli muka kuvioissa vielä vuonna 2011??? ”Noin 10 vuotta sitten” (JT). Udi oli jo poissa kuvioista ja sika-M. oli heittänyt Tuksun pellolle jo vuonna 2008 Canerva-casen jälkeen. Eli tuo ei totta. Tuohon aikaan Seveni maksoi enemmän. Miten tuo nainen voi elää aina menneessä? Kun ei ole paluuta Miamiin, niin aina voi elää menneitä muistellen, ei suinkaan tulevaisuutta suunnitellen.

Koska se Tuksun blogi alkaakaan Sevenissä???

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 685 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 254’ is closed to new replies.