Johanna Tukiainen Vol. 254

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 254

Viewing 10 posts - 676 through 685 (of 685 total)
  • Author
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Dother on vailla vauvanhoidon realiteetteja. Hän jaksoi odotusajan vain sillä vimmalla, että pääsisi pukemaan leikkikalunsa ja rahastusnukkensa ihaniin pinkkeihin tutuihin sektion jälkeen.  Tunkki esitteli lapselle tarkoitettuja vaatteita 11.12.2020 Seiskalle, joka julkaisi kuvan 23.12.2020

#262258 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

”GAL. 5:3-10 (Suomen gideonit 1998)  ”Joka luulee olevansa jotakin, vaikka ei ole mitään, pettää itseään…”

Huvittaa kun Tuksu ei huomaa itseään tästä jakamastaan lauseesta. Mitä Ileen tulee, tärkeintä oli esitellä mm.mekkoja jotka sullottu kuvausta varten pienen päälle ja hiton rumia luomuksia. Ei yhtään kuvaa joka osoittaisi äidin rakkautta, Tuksu syöttämässä lastaan, kylvettämässä, pukemassa järkeviin vaatteisiin, ulkoilemassa vauvanvaunujen kanssa…muut saaneet hoidella nämä vaikeat hommat kuvissakin. Vauvan kanssa poseerataan koska Tuksu kuvitteli/kuvittelee että vauva nosti/nostaisi muutaman pykälän hänen arvostustaan. Ei nostanut, päinvastoin kaikki kauhuissaan viattoman lapsen puolesta. Miesten kanssa ei ole onnistunut koskaan, eikä tule onnistumaan. Veikkaan että Paul ei ole koskaan edes luvannut mennä Tuksun kanssa naimisiin, Tuksun valheita Seiskalle ja uskis kavereilleen jotka eivät ole oikeasti kavereita kun virtuaalisesti.Uskomatonta ettei maailmaan nähneellä ole muita kavereita kun äitinsä. Hyvin on asiansa hoitanut.

#262220 Ilmoita asiaton viesti

JMT

Hyvää la yötä ?? täältä Tukholmasta taas ?? Olen ajatellut aloittaa kirjoittaa kokonaan uutta blogiani joka tulee olemaan kristillinen blogi! ? Uudet kotisivut on tehty minulle ja ne avataan kohta kun saan ekan kirjoitukseni tehtyä. Tässä on ollut niin paljon menoa ja meininkiä, lievästi sanoen, että en ole ehtinyt keskittyä tällaisiin asioihin aiemmin. Monissa asioissa täällä Ruotsissa on ollut paljon hoidettavaa. Ei siitä nyt enempää, mutta jaan tämän amerikkalaisen uskovan Kevin Giordanin tekstin todella vahingollisista ja vaarallisista ”sielun siteistä” (soul ties) jotka muodostuvat ihmisten välille seksin kautta. Olen ollut tietoinen asiasta uskoontuloni jälkeen ja elin vuosia selibaatissa tarkoituksella.

Tein väärin ja syntiä viime vuonna kun menin sänkyyn miehen kanssa ilman avioliittoa, koska olin hyvin ihastunut häneen ja varmaan jokainen tietää, millaista ihastuminen on. Sielun siteet ovat sellainen asia, josta Suomessa uskovat eivät ole niin paljon puhuneet, vaikka niin jaan tässä vain ensin lyhyesti kyseisen tekstin. Jatkoin suhdettamme koska rakastuin ja meillä on yhteinen ihana lapsi, tarkoituksena oli mennä maistraatti naimisiin nyt 23.1.2021 ja jonka peruutin, tarkoituksena siirtää häitä kesään, ei peruuttaa niitä vaan siirtää. Kristittynä tiedän ihan hyvin että seksi avioliiton ulkopuolella on syntiä. Mutta minua ollaan kovastikin käskyjä ja mielellään kivittämässä aina netin ”keskustelu” (=rienaus) palstoilla. Laitan tästä aiheesta yleisesti, että miksi niin monet ihmiset ovat täysin rikki ja saavat sydämeensä trauman: koska mm.he eivät tiedä tätä, että ”soul ties” on hyvin vakavaa ja vaikeaa ”purkaa”. Jumala loi seksin miehen ja naisen välille avioliittoa varten. Kun ihmiset eivät noudata Jumalan tahtoa, niin tulee ongelmia.

Sydänsuruja on vähätelty, mutta ne ovat paljon vakavampia kuin vain ”sydänsuruja.” Mitä tulee mun henk.koht.elämääni, niin olen katunut ja saanut anteeksi. Uskovina meidän tosin tulee aina uudelleen tulla Jumalan luokse ja tsekata oma tilamme (HUOM: oma tilamme, ei toisten, emme joudu vastaamaan Herralle toisten ihmisten synneistä vaan omistamme.)

When I was a newborn Christian, I had a dream. In my dream, I was at a beautiful lake surrounded by beautiful green grass. I was there with my step brother and friend. Suddenly another friend appeared with 3 woman that were dressed in only their underwear. I said ”who are these woman?” He replied, they are for us to have sex with. Both my brother and friend took these woman and began fornicating. As I stood there, Suddenly the sky became dark blood red, the beautiful green grass became scorched earth. Both my friends and these woman became an intertwined pile of bones. Written in the scorched earth, in large letters was the word death.

pre-marital sex is death. It is spiritual death, and it is the death of intimacy!

What many people do not realize is that what you get today, you will pay for later, meaning, the false intimacy you settle for, will subtract from the real intimacy that could be had in marriage.

What most don’t realize is that consensual sex outside of marriage is trauma to your heart. What most believe to be a way of showing your love to one another, is actually breaking your heart.

In addition to this. While you are courting, this is the time that you should be listening to God as to whether this is the person for you. When you have sex, sex becomes the focus. You open a door that for many, is impossible to shut. That many times begins to drive the relationship. The struggle to not have sex greatly intensifies. You become plagued with guilt and shame.

Pre-marital sex will cause you to turn a blind eye to the things that otherwise would be red flags and Godly warnings that this may not be the person for you. Many times a person will marry the wrong person, primarily to marry out of sin. When the sex gets old, your eyes come open and it is then to late.

This is obviously not my normal kind of post but I felt like God wanted me to share this.
    Run from sexual immorality!

#262221 Ilmoita asiaton viesti

JMT

Hyvää la yötä ?? täältä Tukholmasta taas ?? Olen ajatellut aloittaa kirjoittaa kokonaan uutta blogiani joka tulee olemaan kristillinen blogi! ? Uudet kotisivut on tehty minulle ja ne avataan kohta kun saan ekan kirjoitukseni tehtyä. Tässä on ollut niin paljon menoa ja meininkiä, lievästi sanoen, että en ole ehtinyt keskittyä tällaisiin asioihin aiemmin. Monissa asioissa täällä Ruotsissa on ollut paljon hoidettavaa. Ei siitä nyt enempää, mutta jaan tämän amerikkalaisen uskovan Kevin Giordanin tekstin todella vahingollisista ja vaarallisista ”sielun siteistä” (soul ties) jotka muodostuvat ihmisten välille seksin kautta. Olen ollut tietoinen asiasta uskoontuloni jälkeen ja elin vuosia selibaatissa tarkoituksella.

Tein väärin ja syntiä viime vuonna kun menin sänkyyn miehen kanssa ilman avioliittoa, koska olin hyvin ihastunut häneen ja varmaan jokainen tietää, millaista ihastuminen on. Sielun siteet ovat sellainen asia, josta Suomessa uskovat eivät ole niin paljon puhuneet, vaikka niin jaan tässä vain ensin lyhyesti kyseisen tekstin. Jatkoin suhdettamme koska rakastuin ja meillä on yhteinen ihana lapsi, tarkoituksena oli mennä maistraatti naimisiin nyt 23.1.2021 ja jonka peruutin, tarkoituksena siirtää häitä kesään, ei peruuttaa niitä vaan siirtää. Kristittynä tiedän ihan hyvin että seksi avioliiton ulkopuolella on syntiä. Mutta minua ollaan kovastikin käskyjä ja mielellään kivittämässä aina netin ”keskustelu” (=rienaus) palstoilla. Laitan tästä aiheesta yleisesti, että miksi niin monet ihmiset ovat täysin rikki ja saavat sydämeensä trauman: koska mm.he eivät tiedä tätä, että ”soul ties” on hyvin vakavaa ja vaikeaa ”purkaa”. Jumala loi seksin miehen ja naisen välille avioliittoa varten. Kun ihmiset eivät noudata Jumalan tahtoa, niin tulee ongelmia.

Sydänsuruja on vähätelty, mutta ne ovat paljon vakavampia kuin vain ”sydänsuruja.” Mitä tulee mun henk.koht.elämääni, niin olen katunut ja saanut anteeksi. Uskovina meidän tosin tulee aina uudelleen tulla Jumalan luokse ja tsekata oma tilamme (HUOM: oma tilamme, ei toisten, emme joudu vastaamaan Herralle toisten ihmisten synneistä vaan omistamme.)

When I was a newborn Christian, I had a dream. In my dream, I was at a beautiful lake surrounded by beautiful green grass. I was there with my step brother and friend. Suddenly another friend appeared with 3 woman that were dressed in only their underwear. I said ”who are these woman?” He replied, they are for us to have sex with. Both my brother and friend took these woman and began fornicating. As I stood there, Suddenly the sky became dark blood red, the beautiful green grass became scorched earth. Both my friends and these woman became an intertwined pile of bones. Written in the scorched earth, in large letters was the word death.

pre-marital sex is death. It is spiritual death, and it is the death of intimacy!

What many people do not realize is that what you get today, you will pay for later, meaning, the false intimacy you settle for, will subtract from the real intimacy that could be had in marriage.

What most don’t realize is that consensual sex outside of marriage is trauma to your heart. What most believe to be a way of showing your love to one another, is actually breaking your heart.

In addition to this. While you are courting, this is the time that you should be listening to God as to whether this is the person for you. When you have sex, sex becomes the focus. You open a door that for many, is impossible to shut. That many times begins to drive the relationship. The struggle to not have sex greatly intensifies. You become plagued with guilt and shame.

Pre-marital sex will cause you to turn a blind eye to the things that otherwise would be red flags and Godly warnings that this may not be the person for you. Many times a person will marry the wrong person, primarily to marry out of sin. When the sex gets old, your eyes come open and it is then to late.

This is obviously not my normal kind of post but I felt like God wanted me to share this.
    Run from sexual immorality!

#262222 Ilmoita asiaton viesti

JMT

#262224 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Eilen Sienilentokapteeni esitti kaksi kiintoisaa arviota siitä, mitä on voinut tapahtua Solnassa pari, kolme päivää sitten:

a) Mehukatti on avautunut rehellisesti sossulle, millainen henkilö Johanna oikeasti on. Tuksu on pistänyt hösseliksi (puukkohippa, nyrkit tms.), poliisi on soitettu apuun, ja tuksu väittänyt mehukatin käyneen päälle. Mehukattia on pyydetty poistumaan = pidätetty Johannan tarinassa.

b) Tai mehukatti on kertonut liikaa Johannalle hämäräbisneksistään ja paperittomuudesta, ja johanna suutuspäissään kostoksi soittanut viranomaisille.

Niin tai näin: oikein hyvää ystävänpäivää ❤️ myös Johannalle ja Mehukatille?
    Tunkki ja Mehmet 16.6.20

#262233 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Aamuyön tunteina ollaan taas vietetty, ei suinkaan lapsen unia valvoessa vaan suollettu sontaa ihan tuutin täydeltä

”Hyvää la yötä ?? täältä Tukholmasta taas ?? Olen ajatellut aloittaa kirjoittaa kokonaan uutta blogiani joka tulee olemaan kristillinen blogi! ? Uudet kotisivut on tehty minulle ja ne avataan kohta kun saan ekan kirjoitukseni tehtyä.”

Kuinka monet uudet kotisivut paksukainen tarvitsee, niitä on tehtailtu jo monia, mutta yhtään tuotosta, blogia ei ole ilmaantunut. Kiire on tietenkin ymmärrettävää, kun on pieni lapsi hoidettavana. ( räkäinen nauruhymiö tähän kohtaan)

”Tässä on ollut niin paljon menoa ja meininkiä, lievästi sanoen, että en ole ehtinyt keskittyä tällaisiin asioihin aiemmin. Monissa asioissa täällä Ruotsissa on ollut paljon hoidettavaa. Ei siitä nyt enempää, mutta jaan tämän amerikkalaisen uskovan Kevin Riordanin tekstin todella vahingollisista ja vaarallisista ”sielun siteistä” (soul ties) jotka muodostuvat ihmisten välille seksin kautta. Olen ollut tietoinen asiasta uskoontuloni jälkeen ja elin vuosia selibaatissa tarkoituksella.”

Vuosia selibaatissa??? Missä välissä???  Onko paksu unohtanut kokonaan syntymäpäivän lemmenyön, jonka vietti tuntemattoman kulkijan kanssa rantakaislikon kätköissä. Niin voi tietenkin käydä uskon hurmiossa, Alkon tuotteilla höystettynä.

”Sielun siteet ovat sellainen asia, josta Suomessa uskovat eivät ole niin paljon puhuneet, vaikka niin jaan tässä vain ensin lyhyesti kyseisen tekstin. Jatkoin suhdettamme koska rakastuin ja meillä on yhteinen ihana lapsi, tarkoituksena oli mennä maistraatti naimisiin nyt 23.1.2021 ja jonka peruutin, tarkoituksena siirtää häitä kesään, ei peruuttaa niitä vaan siirtää.”

Ettei vaan käynyt vanahanaikaisesti, mies ei olekaan varakas ja karismaattinen herrasmies vaan persaukinen maahanmuuttaja, jolla ei taida olla edes työlupaa, jotta voisi tyydyttää paksun intohimoisen harrastuksen Kiinan kaupan rätteihin. ”

”Kristittynä tiedän ihan hyvin että seksi avioliiton ulkopuolella on syntiä. Mutta minua ollaan kovastikin käskyjä ja mielellään kivittämässä aina netin ”keskustelu” (=rienaus) palstoilla. Laitan tästä aiheesta yleisesti, että miksi niin monet ihmiset ovat täysin rikki ja saavat sydämeensä trauman: koska mm.he eivät tiedä tätä, että ”soul ties” on hyvin vakavaa ja vaikeaa ”purkaa”. Jumala loi seksin miehen ja naisen välille avioliittoa varten. Kun ihmiset eivät noudata Jumalan tahtoa, niin tulee ongelmia.”

Saisi vaan suoraan, kuten aiemminkin on julkisesti huudellut ”panettaa ja pitää saada mies”

Kovin tuomitsevaa on paksun kirjoitukset olleet muita kohtaan, mutta omille synneilleen on täysin sokea. Miten selittää jatkuva synnissä eläminen, onko paksu jotenkin Herran silmissä erityinen, jolle sallitaan synnit?

”Riordan on kirjoittanut tässä erittäin hyvin myös siitä, mitä tapahtuu kun ihmiset menevät vääristä syistä naimisiin. Kun he ryntäävät vihille esim.seksuaalisen himon takia.”

Eikö se juuri ollut himo, joka ajoi paksun sänkyyn lähes tuntemattoman miehen kanssa?

”Kun se puoli alkaa mennä jossain vaiheessa avioliitossa huonommin; huomataankin että avioitui täysin väärän ihmisen kanssa, eikä sen jonka Jumala olisi tarkoittanut. Vihollisen yksi lempialue ja pelikenttä on ihmissuhteet. Tiedän sen liiankin hyvin historiastani. Avioiduin 31 vuotiaana ihan täysin väärän ihmisen kanssa.”

”Palaan tähän aiheeseen vielä myöhemmin. Ihminen on kokonaisvaltainen olento: henki, sielu ja ruumis. On äärettömän tärkeää kuinka omaa ruumistaan kohtelee sillä se on tehty Jumalan kuvaksi. Tämä aihe koskee ihan älyttömän monta ihmistä, siksi ajattelin jakaa. Ohessa olevat englanniksi tekstit ja videot on ihan loistavia ? Siunattua sunnuntaina kaikille, tämä postaus tulee juuri erinomaiseen ajankohtaan: Ystävänpäivänä 14.2 joka on täysin pakanallinen juhla. Siksi tähän saumaan sopii erinomaisesti muistutus, mikä on oikeasti rakkautta (ja noin muutenkin.)”

Ystävänpäivä on pakanallinen juhla, mutta siitä huolimatta paksu muisti itseään kauppakeskuksesta ostamallaan krääsällä.
    Tähän loppuun lisään vaan paksun itsensä mieluusti viljelemän totuuden
    ”ei ne sanat vaan ne teot” Miten  se menikään paksukainen ???

#262236 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Jotenkin arvasin, että näitä ei julkaistuja alkaa tippumaan tänne perä jälkeen

#262268 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Tuo mitään maailmaa ole nähnyt ! Kun on tuijotellut omaa napaa kaiket ajat , tullen mennen ja siin välissä . Myäs .

#262270 Ilmoita asiaton viesti

Älykkö mopsi, nyt mä olen hyvilläni! Korson glamööritär on tosin parempi, heh. Ja joo, ainakin Suomessa pyritään viimeiseen asti säilyttämään lapsen yhteys biologiseen sukuun. Tuksu vissiin puhuu äidin oikeudesta lapseen, mutta kyseessä on aina lapsen oikeus äitiin ja sukulaisiin. Kaikessa lähdetään aina siitä, mikä on lapselle parasta.

Valvottuja tapaamisia pohditaan silloin, mikäli on epäilys siitä, että biologinen vanhempi ei pysty takaamaan lapselle tapaamisten aikana turvallisia olosuhteita ja esimerkiksi perheen kanssa työskennelleet ovat tuoneet sellaista ilmi. Molemmat vanhemmat voivat esimerkiksi tavata lasta puolueettomalla maaperällä, kuten esimerkiksi sosiaaliviranomaisten järjestämissä tiloissa silloin, jos jompi kumpi tuo ilmi ettei halua tavata toista syystä tai toisesta.

Käsittääkseni myös sukulaisten luona voivat vanhemmat tavata lasta erikseen. Tällöin jos on epäilys esimerkiksi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai pahoinpitelystä, voi sosiaaliohjaaja olla paikalla (ja yleensä onkin) tarkkailemassa tilannetta ja tukea tarvittaessa sosiaalitoimen järjestämissä tiloissa.

Menipä monimutkaiseksi selostukseksi, toivottavasti saitte selvää ?

Viewing 10 posts - 676 through 685 (of 685 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 254’ is closed to new replies.