Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,028 total)
  • Author
    Kade3
    Participant

???? I got this beautiful Rose inside of the globe as a gift from my friend in Finland! WOW! Thank U ?

Tämä ruusu on kuvattu sielä kukkakaupassa. Taustalla näkyy muita kukkia. Onko ystävä suomesta lähettäny kupoliruusun kukkakauppaan vai onko lähetetty rahaa että hae itsellesi kupoliruusu kaupasta.

Että on…..

#262763 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Aukeskohan ne nettisivut vain uskovaisille.

Vai tipahtiko taas valhe.

Enkä usko että osti ite Ilen vaunuihin sen lampaankarvamaton.

#262764 Ilmoita asiaton viesti

”I got this beautiful Rose inside of the globe”

Tuksu se on inside of the glass DOME, ei globe, mutta ethän sä vaan osaa ?

#262765 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

ISO VALAS

#262766 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkki ja Patjer 20.5.20Seiskan kuvat valehtelee; näytän niissä about 200-kiloiselta valaalta.

#262767 Ilmoita asiaton viesti
    Köhlä
    Blocked

Tuksun kertoman mukaan noin 160-senttinen about.
    Todellisuudessa vähän yli 150-senttinen ylipainoinen pätkä.

#262768 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Jos vain 12 kg tuli painoa, niin onhan se sitten ollut aikamoinen jötikkä sitä ennen. 12 kg on aika normaali, tosin jos on oikeasti pieni eli hoikka niin silloin se on normaali ja vähänkin, mutta jos on valmiiksi reippaasti ylipainoinen, painoa ei välttämättä tarvitse tulla ollenkaan lisää. Tuksu sanoo olevansa pienikokoinen, ja silti liioittelee pituuttaan. Tunnen erään ihmisen joka on myös lyhyt, ei liioittele sitä, mutta hokee myös olevansa pieni. Ei minusta silloin ole pieni jos ylipainoa on enemmän kuin vain vähän. Pieni on kaikinpuolin pieni.

Minäkin olen sitten reippaasti yli 170-senttinen jos tuksun mittakaavalla mennään. Mittaaja voisi sanoa minun olevan lähempänä suomalaisnaisen keskiarvoa, mutta ei, 173:han minä olen.

#262769 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Ei glamyyritähde todellakaan näytä 200 kiloiselta valaalta! Hän näyttää satakiloista marsulta. Paitsi että marsut on söpöjä.

Minulta meni hetki tajuta että Tuksu on laulavinaan tuolla videolla, menee huulisynkka niin päin persettä vaikka sen ei luulisi olevan vaikeaa. Nuo huuletko vaikeuttaa?

Missä Jasminae? Ei instassa päivityksiä pariin päivään, yleensä useampi päivän mittaan. Huolestun.

#262770 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Jostakin lieden edessä seisovasta kuvasta itsekin aikanaan laskeskelin että olisi sen 153 cm, jos nyt standardikorkeudelle oli asennettu. Liesi siis. Ja tuo mittahan onkin mainittu viralliseksi. Hauskaa on ollut myös kun sanoo olevansa normaalikokoinen, enimmillään on kai myöntänyt jonkun 40-koon? Kuitenkin joku hääpuku oli myynnissä, kokona 48, mitä lähellä varmasti onkin ollut jo pitkään. 40 tai alle on ollut joskus Kanerva-aikoina, ennen ensimmäistä häähumua.

#262771 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Minulla on ollut kova nälkä pidemmän aikaa, en tiedä johtuuko se myös synnytyksen jälkeisestä ajasta. (Ahmattilokki 16.2.2021)

#262772 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Pitääkö niitä kumihuulia lipoa koko ajan? Täytteet on valuneet nenän alle lipaksi, hej hyraa Homer Simpson 🙂

#262773 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Katsokaa, mulla on flamingo korvakorut. Ja juttu jatkuu taas.

#262774 Ilmoita asiaton viesti
    Köhlä
    Blocked

Tuksu esittelee vuolaasti filtteröityjä lärvikuviaan muovitukkahiuksineen mutta ei koskaan filtteröimättömia kokovartalokuvia ympäristössä, jossa näkyisi myös normaalipainoisia ja -pituisia ihmisiä.
    Silloin olisi  edes jonkinlaista vertailukohtaa.

#262775 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Tästäkin kuvasta näkee miten persjalkainen tuksu on…

#262776 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Kuka liittäisi tänne sen kuvan todisteeksi , jossa tuhvi seisoo kahden koiran kanssa puhelinopetaattorin tiskin edessä. Leuka yltää nippa nappa tasolle. On muutenkin maahisen näköinen, oikea glamour ilmestys. Loppuu sitten se ainainen valehtelu pituudesta. Pituus ilmoitetaan ilman kenkiä ja korkkareita.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,028 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 255’ is closed to new replies.