Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,028 total)
  • Author
    Yavannah79
    Participant

Mä sanoisin että Tuksun paino on reilusti yli 80, ehkä jopa lähempänä 90. Mä itse olen 150cm ja painan sen ehkä 85-88 kiloa ja mitä nyt kuvista oon kattonu (juu en nyt sentään sen enempää vertaile) että on tasan mua reilusti leveämpi. Juu olen ylipainoinen, enkä juuri liiku. Oma vika, mutta en silti väitä itseäni pidemmäksi ja kapeammaksi kuin olen.

Ja mä sanoisin tätä jo siksiksin että eihän Tuksu ole kuin kolmisen senttiä mua pidempi ja silti näyttää paksummalta kuin minä, mikä on jo tosi paljon, sillä mä olen tosi lihava. Ainakin omasta mielestäni.

#262793 Ilmoita asiaton viesti

Löysikö joku ne heti maanantaina- nettisivut?

Vai oliko nämä ruusukuvat sieltä? Tuleeko vielä kurtturuususta kuvia?

#262794 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Ehkä videotervehdyksiä on pyydetty ihan Maijjamia myöden, niin ei kerkee repeemään joka suuntaan, vaikka kovin ahkera onkin 🙂

Maiskis ja kippish !

#262795 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”😍😍😍🌹 I got this beautiful Rose inside of the globe as a gift from my friend in Finland! WOW! Thank U 🙂”

-Selitäpä tämä, mihinkään juhliin ei ikinä saatu ketään muuta kun Immonen, Kaasupallo, Perse-Einari, yleensä erikseen ja näiden kanssa taitaa olla menty jo sukset ristiin, mistä näitä niin läheisiä ”kavereita” muka tulee jotka lähettelee tavaroita Tunkille?

#262796 Ilmoita asiaton viesti

Kiireinen pisinessnainen. Kyllä jonkun pitäisi sponssata sille auto, ettei tarvitsisi rahvaiden kanssa junassa matkustaa.

Onneksi saa yli sadan euron puhelimen, että voi vastata väkevästi virkaveljille (-vallalle).

#262797 Ilmoita asiaton viesti

Tunkilla on ne kolme persoonaa kaverinaan ja Ruotsi mahdollisti parit sivupersoona-kaverit.

#262798 Ilmoita asiaton viesti

On muuten pitkävetisin gospelle-biisi minkä tiedän 😂 Aloitettu viime syksynä ja nyt kahden viikon päästä on purkitettu. Tuliko se nyt siihen hernekeittopurkkiin?

#262800 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Aina on tuloillaan uusi puhelin 🤣

Turha valittaa puhelimen laadusta ja hinnasta kun et ole sitäkään varmasti itse kustantanut, joku muu hyvyyttään antanut ilmaisen puhelimen. Tienaa omat rahat niin ei tarvitse valittaa.

#262802 Ilmoita asiaton viesti
    Ron Corpsez
    Blocked

Lillasesti epäilyttää koko LAULUBIISI:n olemassaolo. Ei noi himastudion tyypitkään ilmaseksi niitä hommia tee. Lutkutinhan ei myöskään itse koskaan maksa itse/omilla hilloilla mitään.

#262803 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Näinhän se menee, aina on tuloillaan uusi puhelin ja Bemarikin on vielä matkalla🤣

#262806 Ilmoita asiaton viesti

Ai se olikin LAULUBIISI. No, sehän muuttaa kaiken 🤣

#262807 Ilmoita asiaton viesti
    Köhlä
    Blocked

Peräti omituista on, ettei edes lähiomaiset tajua laittaa Tuksua asianmukaiseen hoitoon.
    Joskus aikoinaan Tuksu julisti ettei kuulu vankilaan ja selvisi yhdyskuntapalvelulla.
    Nyt ilmiselvästi Tuksu kuuluu mielisairaalaan.

#262808 Ilmoita asiaton viesti
    Ron Corpsez
    Blocked

Mvb,

LAULUBIISI on eri biisi. Rokrok! Eiku ShabbathShalongDrink ja Ruska!

Kyllä porso kuuluu suljetulle, väkevästi.

#262809 Ilmoita asiaton viesti

Juu, laulubiisille pitää etsiä laulaja kun musta aukko avaa suutaan.

#262810 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kospel-laulubiisiä hehkutettiin kovin joulukuussa: Aion nauhoittaa uuden Gospel-biisini englanniksi Tuottajat ovat ammattiruotsalaisia. Olen niin onnellinen ja innoissani tästä uudesta biisistä!!! (Jtuk 3.12.2020)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,028 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 255’ is closed to new replies.