Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 1,028 total)
  • Author
    Sopulisko
    Participant

Titityy sen paljasti, että hihhuliuskovaisuus ja maailmanlopun saarnaajat on aivoistaan nyrjähtäneitä, eli sairaita. Ja todisti, että siitä voi parantua. Tunkilla on sama tauti, mutta kroonisena, eikä siihen löydy parannuskeinoa.

”Jos ei ratkaisunkeskeinen pinkkiponiterapia auta, on tauti kuolemaksi” -vanha jollaslainen sanonta-

#263145 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Jokohan siellä ruottinmaalla on käräjäoikeutta käyty?

#263146 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eikös tämä titityy ole sama kaveri, joka piti näyttävät weddingSit kauniin nuoren uskonsisaren kanssa, mutta lähti pian sitten Afrikkaan tm. poika in lovensa kanssa ?

#263148 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

#263149 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkkihan oli Levillä maaliskuussa 2013. Reissukaverina oli Juha Immonen, joka sittemmin on muuntunut naiseksi, Sofia Hultiksi. Tunkki raportoi reissusta 30.3.2013:

” Olen rakastunut!!!! 🙂 Ja täällä Levillä on ihanaa viettää Pääsiäistä!

Olen aina rakastanut kovaa vauhtia, kesäisin moottoriveneitä ja talvisin laskettelua. Tulikin tässä hurjat mäet laskettua Levillä, tosin musta rinne on se, johon en mene (yhden kerran vahingossa ehdin laskea alas, enkä päässyt enää ylös, piti sukset ottaa pois ja kävellä rinne alas…)

Olemme olleet ihanan ja komean Juhan kanssa Levillä nyt viikon, Juhan laskettelut eivät tosin toimineet ollenkaan, hahah… sukset putosivat jo hississä, mutta eipä siitä enempää, kerron vaikka Seiskan blogissa lisää.

Mutta rakastan Juhaa, ja hän rakastaa mua, ja me nautimme nyt pääsiäisestä täällä, aamulla kirkkoon, huomisiltana olisi pääsiäismessu täällä kirkossa myös.

Mulla on makeat pöllökorut kaulat ja korvissa ja sormissa kokoajan, kun kirjoitin asiasta Seiskan blogissani, niin sen jälkeen Helsingin Forumista olivat kaikki pöllökorut loppuneet yhdessä päivässä!

Nautin Juhan seurasta, kuten Kanarialla, hän on komea 26v. kundi jolla on huumorintajua ja älyä. Hän tajuaa kaiken narsismista, siksi meillä on paljon puheenaiheita koska hän ymmärtää täysin minua koskien sitä, mitä sain ex-aviomieheni Arton kanssa kokea.

Tänään lauantaina 30.3.2013 meillä on yhteiskeikka Juhan kanssa Lieksassa, Club Simo. Levillä vielä ollaan, kävimme tänään illallisella ”Ämmilä” nimisessä ravintolassa, jossa oli aivan ihana tunnelma, palvelu sekä ruoka!!!!

Olen ottanut aivan ihania uusia kuvia tältä matkaltamme, ne tulevat seuraavaan Seiskan blogiini joka julkaistaan ma tai viimeistään ti.

Suuri väenporukka ahdistaa minua, mutta nyt olemme menneet paikkoihin, joissa on vaan takkatulet ja rauha maassa.

Arto Länsmanin sukulaiset kutsuivat myös meidät heidän luokseen ja olen aina tervetullut sinne, sillä Arton suurin osa sukulaisista ottaa mieluummin minut vieraakseen kuin itse Arton, mikä jo sinällään kertoo kaiken…

Jos meillä ei olisi ollut huomenna keikkaa (la) Lieksassa, niin silloin olisimme menneet Arton isoveljen luokse, joka nimenomaan kutsui meidät luokseen, mutta menemme sinne myöhemmin. Arton sukulaiset tietävät millaisesta roistosta on kyse, mutta ei asiasta sen enempää, ihan hävettää, että sekaannuin edes koko kyseiseen ihmiseen. Onneksi en ikinä hankkinut lapsia hänen kanssaan, saan lapsia jonkun paljon paremman ja vastuuntuntoisen MIEHEN kanssa kuin hänen.

Sitten on nämä Disney sadun ”Ursulat” lonkeroineen, jotka ovat kimpussani. No kuten niissä saduissakin, paha tulee aina saamaan palkkansa, tavalla tai toisella.

Kevään keikkabuukkaukset: johanna¤dollsdancers.fi

Kotkan meripäivät on buukattu 2 päivää, siskokset Johanna ja Julia Tukiainen Show. Jos Julia ei terveydellisistä syistä pääse paikalle, niin korvaan hänet esim. Anna-Sofialla, tai jollain muulla tanssijalla. Siunattua ja rauhallista pääsiäistä kaikille.” (Jtuk, Dolls-päiväkirja 30.3.2013)

#263150 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Santas little helper: Mihin suuntaan Tunkki on menossa?

”Tulikin tässä hurjat mäet laskettua Levillä, tosin musta rinne on se, johon en mene (yhden kerran vahingossa ehdin laskea alas, enkä päässyt enää ylös, piti sukset ottaa pois ja kävellä rinne alas…)” (Jtuk)

Luulen tietäväni, mitä Tunkki tuolla tokaisullaan tarkoitti, koska tunnen varsin hyvin Levitunturin maastot ja laskettelurinteet. Levi BlackTapahtumain ilmeinen kulku: Tunkki pöhnäisenä nousi hiihtohissillä Levin huipulle.

Hän uhmallaan lähti laskemaan kokeneille laskettelijoille tarkoitettua Levi Black -maailmancup-rinnettä alas. Samanlaisia rinteitä on Keski-Euroopassa ja niistä saadaan tv-kuvaa harva se viikonloppu.

Levi Blackin ensimmäinen puolisko on hyvin jyrkkä. Päästyään jyrkän osuuden hengissä alas järkyttynyt Tunkki, etelänvaris, otti sukset pois jalasta ja käveli rinteen ala-asemalle.

Eli: hän ei uskaltanut enää laskea toista puoliskoa alas, vaikka se olisi ollut loivapiirteisempi osuus (< tuota Tunkki ei siis tiennyt, koska eihän hän tutustu rinnekarttoihin, -profiileihin).

Toisin sanoen: kuvalla rinteen kohdassa Tunkerois-dilemma Tunkki ei enää päässyt ylös, joten hän otti sukset jalasta ja käveli alas.

Oli vihdoin after ski -ryypyn aika. Tuplana.

#263151 Ilmoita asiaton viesti

Lapinkävijöiden aatelia

Tunkki on kokenut jängänpolkija. Kerran sen taisi houkutella joku ryyppyremmi mukaansa ja kun jätkät tulivat katumapäälle, niin nostivat matamin kamat mökistä pihalle. Toisen kerran taas lyöttäytyi joidenkin uskovaisten teinien bussiin mutta jumppasalimajoitus ei kelvannut. Bussikuskin olisi pitänyt kuskata maksuhalutonta ja -kyvytöntä akkaa ympäri maakuntaa. Oli niitä muitakin reissuja jotka osoittavat sen että mikään ei hävetä, kun pitää hyötyä toisista.

#263152 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tuo Aertosta valehtelu on siis alkanut jo vuonna 2013 ja vieläkin saadaan silloin tällöin kuulla Tunkeron suusta pelkkää pashaa Artoon liittyen.

Pitkävihainen ämmä…

#263153 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tuo rinteen alkupäähän on lähellä pystysuoraa, hui.

Ja joo, en ole lasketellut, ikinä. Paitsi pulkalla, kelkalla, liukurilla, jätesäkillä ja kumiveneellä.

#263154 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Luikuria Matami kyllä osaa lasketella ihan sujuvasti 100km/h.

#263155 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Joutessani etsiskellesäni alla olevalta sivulta löytyi kaikkea mielenkiintoista, glamourin käänteistä, jopa tämä Levin keissi.

#263156 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Valas suksillako?

#263157 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Rinnebaarin antimilla

#263158 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Mökki fiilistä Leviltä

#263159 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Kiitos Tuohiaivo tuosta 2013 muistelusta. Eipä ole näemmä tuksun elämä edennyt yhtään kahdeksassa vuodessa. Ollaan rakastuneita, käydään kirkossa, haukutaan Aertoa ja näätiä, pukataan keikkaa ja julkaistaan ihania kuvia viimeistään ensi maanantaina 😀

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 1,028 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 255’ is closed to new replies.