Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,028 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Ensi kesänä näädän tunnistaa viikunanlehdistä, bueno!

#263392 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

En tiedä miten tekiänoikeus/teosto maksut pitäisi hoitaa, aikanaan Rikas Emmi kuvitteli kai jotain kautta saavansa korvauksia työstään biisien tekemisestä ja Tuksun niitä esitäessä.

sopulisisko
    26.8.2016 at 20:03

Emmy on yrittänyt kieltää Tuksua esittämästä enää biisejään. Marraskuus hänen blogissaan (tehty varmaan konekäännökselle, en tajua miksi yrittänyt suomea, luuleeko se ettei täällä osata ruotsia eikä englantia)

Johanna tuskin tekee teostoilmoituksia setistään. Käsittääkseni näädät on välillä raportoineen Emmylle, että biisit on vielä Johannan keikkaohjelmistossa.

25.11.2015:
     Emmy Rich veti takaisin Tunkilta I’ll be waiting -kappaleen
    Hej, Täälä Emmy Rich.
    Minä kirjottan musiikki moneen artistille ja ei vaan Tuksulle.
    Tietysti kaikki saa köyttä minun musiikki niin kauan kuin maksa ja minä olen myöntänyt sen ja ilmoitan teostolle.

Tuleen miellälläni suomen ja esiintymään omani musiikin jos siällä on pyyntö.
    Odotan vielä että saan royalty Tukksun kaiki esyntelys minun kappaleita.
    Best regards
    Emmy Rich.

#263393 Ilmoita asiaton viesti

Miten saanut tekomopin jo päivässä sekaiseksi? Omituiset takut tai sinetit näkyy päälaella.

#263394 Ilmoita asiaton viesti

Ilen vaatteita kuvattu useita kuvia. Ilelle liian isoja vielä 1vuotiaanakin. Hintalappuineen päivineen, tässä yksi vaatekaapin sisältökuva hiukka isoja tyttöjen mekkoja. 😳

#263395 Ilmoita asiaton viesti

#263396 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Johanna haluaa > Isabelle tarvitsee

#263397 Ilmoita asiaton viesti

Tunkki laittanut ekan kerran äidin rakkaudesta faceen. Henna oli kirjoittanut kauniin runon äidin rakkaudesta vauvan kuvan yhteyteen instaan saanut muutenkin tuhansia tykkäyksiä kuvistaan ja sekös gviiniä veetuttaa kun hän ei saa.

#263398 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

Heipp

Participant

En tiedä miten tekiänoikeus/teosto maksut pitäisi hoitaa, aikanaan Rikas Emmi kuvitteli kai jotain kautta saavansa korvauksia työstään biisien tekemisestä ja Tuksun niitä esitäessä.

sopulisisko

26.8.2016 at 20:03

Emmy on yrittänyt kieltää Tuksua esittämästä enää biisejään. Marraskuus hänen blogissaan (tehty varmaan konekäännökselle, en tajua miksi yrittänyt suomea, luuleeko se ettei täällä osata ruotsia eikä englantia)

Johanna tuskin tekee teostoilmoituksia setistään. Käsittääkseni näädät on välillä raportoineen Emmylle, että biisit on vielä Johannan keikkaohjelmistossa.

25.11.2015:

Emmy Rich veti takaisin Tunkilta I’ll be waiting -kappaleen

Hej, Täälä Emmy Rich.

Minä kirjottan musiikki moneen artistille ja ei vaan Tuksulle.

Tietysti kaikki saa köyttä minun musiikki niin kauan kuin maksa ja minä olen myöntänyt sen ja ilmoitan teostolle.

Tuleen miellälläni suomen ja esiintymään omani musiikin jos siällä on pyyntö.

Odotan vielä että saan royalty Tukksun kaiki esyntelys minun kappaleita.

Best regards

Emmy Rich.

Odotus voi olla kyllä ”aika” pitkä kun Matami  Tukiaiselta odottelee jotain tekijänoikeuskorvauksia. 😅

Paljonkohan lie Matamilla niitä ulosottovelkoja Suomessa ulosotossa jo valmiiksi ja miten paljon niitä velkoja on jo Ruotsissa paikallisella toimenpanovirastolla? 😅

#263399 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Sienilentokapteeni:

”Johanna ei ole ikinä vielä koskaan itse todistetusti työntänyt lastenvaunuja.”

-Odotas vaan kun Tunkki käy täällä lukemassa tuon, heti ilmestyy muutama, niinkun yleensä.

#263400 Ilmoita asiaton viesti
    Köhlä
    Blocked

Ei toi niin laadukkaalta murjulta vaikuta ja kukahan on mahtanut ottaa kuvan?

#263401 Ilmoita asiaton viesti

Köhlä 

Mamma varmaan kiivennyt taas jakkaralle/tikkaille kun on käynyt näyttämässä Ileä? Loppuuko toi laminaatti lattia vai mikä lie niin kesken? Ei näytä olevan listoihin asti kiinni.

#263402 Ilmoita asiaton viesti
    Matti5
    Participant

Tuksu on Teostolle velkaa – ja paljon! Siihen, että hän käyttää muiden artistien musiikkia taustamusiikkina keikoillaan kun heiluttelee käsiään ja nauhoja – hänen pitää hankkia sitä varten lupa sekä maksaa siitä.

Tässä on kaksi virhettä. Jos käytetään taustamusiikkia, käyttölupa hankitaan Gramex ry:ltä, ei Teostolta. Jos JOhanna laulaa biisin itse, silloin oikea taho on Teosto.

Toiseksi, Gramex- ja Teostomaksut maksaa se baari tai ravintola (tai konserttisali tai mikä onkaan) jossa JOhanna esiintyy. Ei esiintyjä itse. Luonnollisesti maksaja ottaa tämän huomioon keikkapalkkiossa.

#263403 Ilmoita asiaton viesti
    HARHAA VAIN
    Participant

Tuksu jakelee kuvia liian suurista halpisrytkyistä, peitelläkseen sen tosiasian, että lapsi ei ole äidin hoivissa vaan siskollaan. Käynyt taas mulkkimassa, mitä täällä kirjoitetaan. Siskon luo on menty pakon sanelemana, jotta on saatu yksi kuva, jossa muksu on sylissä. On varmasti nähnyt Hennan jakamat sykähdyttävät kuvat jotka ovat keränneet tuhansia kehuja, peukutuksia ja onnen toivotuksia. Sekös paksukaista vi**aa, että joku toinen saa huomiota enemmän kuin hän. On muuten ollut hyvin hiljaa Ilen nykyisestä olin paikasta, eikä ole tehnyt elettäkään suuntaan, että kieltäisi menettäneensä lapsen holhouksen muualle. Taatusti pelkää, milloin asia tulee julkiseksi.  Kun sä Tuksu kuitenkin luet ahkeraan näitä sivuja, voisit kommentoida, missä on kuvat ja Seiskan blogi, jossa kerrot ihanasta syntisestä perhe-elämästä, jota vietät maahanmuuttaja miehesi ja lapsesi kera siellä lahden toisella puolella.

#263404 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Lattia näyttää uusmurattilan lattialta, ja eikö siellä ole tuollaiset matot? Ei kai ritorpissa voi mattoja ollakaan, kun koirat ne kusee heti?

Tunkki on mennyt ileä tapaamaan mopin laiton jälkeen? Jassu on varmaan häipynyt paikalta, ana ehkäpä, myös.

#263405 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tuohis jakoi inhottavan, valehtelevan kuvan tähteestämme😡. Tässä alkuperäinen, otin vapauden lisätä taustaksi ritorpin mansionin terassitilat palmujen katveessa.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,028 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 255’ is closed to new replies.