Johanna Tukiainen Vol. 256

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 256

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 947 total)
  • Author
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Mitä tulee tähän Seiskaan muuten: niin henkilö joka on ottanut kyseiseen lehteen yhteyttä ja ilmoittanut erilaisista asioista, se on rikos!!

Tulen selvittämään tämän, kuka Seiskaan soittaa ja laitan hänet myös vastuuseen!

Jumalan edessä he tulevat myös tilille. Asiani ovat henkilökohtaista ja privaattia tietoa, jota EI SAA jakaa lehtiin! (Jtuk 4.3.2021)

#265170 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Suomalaiset pilkkasivat minua netissä, että ”pitääkö sinne Jerusalemin Itkumuurille mennä nyt kahteen otteeseen, kun ei tullutkaan hyvää miestä vaan lapsi. Toisen kerran pitäisi mennä kuulemma vielä rukoilemaan kunnon miestä.”

Nuo kirjoittelijat ovat oksettavia, ala-arvoista white trash porukkaa!!!! FOOLS: eikö ihmiset tajua, ettei ainoastaan Jumala voi lähettää oikeita ihmisiä elämään, myös saatana lähettää vääriä ihmisiä, pukeutuneena valheelliseen kaapuun. (Jtuk 4.3.2021)

#265171 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Ei Tuoksu voi tulla Suameen:

… Lain nojalla on jo nyt kiellettyä kurtturuusun tuominen Suomeen EU:n ulkopuolelta tai toisesta EU-maasta sekä sen myyminen …

#265173 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Monet narsistit voivat olla myös jonkun tason psykopaatteja.

Paul on todella ”mukava”, hirveän avulias ja ”kiva” mies, hyvä puhumaan, tietyllä tavalla karismaattinen. Kiihkeä, hyvä sängyssä (olen kuullut että sekin on tyypillistä narsisteille), valehteleva, manipuloiva. Addiktoiva, mulla on mennyt koko aika Ruotsissa vain häneen ja hänen ympärillään pyöriviin asioihin. Mustasukkainen, kontrolloiva.

Oletko kuullut tällaisia sanoja narsisteista, kuin ”superficial charm?”

Ja ”circus sex.”

Manipulointia, kuten itkemistä joka vaikuttaa naisen tunteisiin. Oma lehmä ojassa ja omat itsekkäät tarkoitusperät. Pahuuttahan tuo on, ei muuta. (Jtuk 4.3.2021)

#265174 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    Kxx-Mxx Jxxxxxxxxxx
    Ole pahoillasi enemmän herjaajieni puolesta, he joutuvat Jumalan edessä tilille. Ei minuun vaikuta jaanko somessa elämääni vai enkö, säälittää monien suomal.raukkamainen käytös. Asianajajat on onneksi olemassa. Seiskalle EN myöskään itse antanut haastattelua, vaan joku juudas lähipiiristäni soitti sinne. Ala-arvoisuuden ja törkeyden huippu sellainen on.

· 18 h

#265175 Ilmoita asiaton viesti

Nih nih nii-i, Pooli onkin saatanan lähettämä, ei Jumalan taivaasta tiputtama.

#265177 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

joku juudas lähipiiristäni soitti sinne

Jos kerran oli lähipiiriläinen, niin sittenhän voidaan olettaa, että asioissa on perää, luulisi lähipiiriläisten olevan asioista perillä.  Ainakin siis pertsa on häipynyt muille kalavesille ja ile varastettu turvaan. Kiitos johanna kun varmistit tämän. Yksityiskohdat tarkentunevat vielä ajan kuluessa.

#265178 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Vaikka joku olisi Seiskaan vinkannutkin, summa summarum: ei Seiska artikkeleita julkaisisi, ellei Tunkki itse antaisi haastattelua ja vahvistaisi vinkkisisältöä artikkeleita varten.

#265179 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Mitä ihmettä tuhnu nyt pupeltaa, ettei ole antanut juttua 5+2 lehteen. Nyt pitääkin sitten tuhnulta kysyä, että mistäs ne jutut on påålista ja sen rikollisesta taustasta lähteneet liikkeelle ellei niitä ihan itse ole paljastanut, en usko että kukaan sivullinen on sitä keksinyt ja tuhnun suulla puhunut toimittajalle.
    Ihan selvästi lehden jutusta käy ilmi, että tuhnu on itse nämä jutut kertonut ja onko nyt niin, että pelko on persiissä ja vetää vielä viattoman vauvankin siihen mukaan, no eihän vauvalla ole mitään hätää ei se ole tätä soppaa keittänyt, ainoa huoli ehkä on,että voikin menettää huoltajuuden lapsen isälle.
    Se onko jutuissa perää ja miten paljon on vaikea arvailla, mutta påålin se kyllä on nyt niin mustamaalannut että voikin olla siitä vaikeaa luikerrella vapaaksi (puheistaan) ja lehtijutustaan.
    panisi nyt vaan miettien, että millainen oma menneisyys on, ei kovinkaan puhdas, eli olisi nyt vaan ollut vaiti asioista ja niellyt katkeran totuuden, ettei taaskaan ollut se Jumalan johdattama mies oikea ja täydellinen.
    Voi naisparka minkä sopan taas keitti, mutta lusikoikoon sen myös.

#265181 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Tässä Tunkin keittämässä mediasopassa on kyse jälleen siitä, ettei Tunkki enää selvänä muista, mitä hän kertoi kännissä Seiskan toimittajalle, ja siksi hän yrittää muokata kokonaisuutta kauniimmaksi, parhain päin itsensä kannalta – jälkikäteen! Onni on pieniä asioita; created by Herjaava IP-osoite

#265182 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tuksu antoi innoissaan haastattelun sevenille ja sitten huomas, että ei saatana, eihän tää nyt ollukkaan glamourista! Ja eiku syyttelemään muita.

#265183 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Siitä vaan Tunkki Seiskaa haastamaan kun ensin on juttupalkkiot tuhlattu, hyvin menee….

#265186 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

… joku juudas lähipiiristäni soitti sinne… (Jtuk)

Tukiaisten perhedynamiikan paluu glamourin keskiöön:

Juudas = Herhiläinen, joka kuittasi myös vinkkipalkkion liiveihinsä?

18 Jasmine 20.5.2020 Tant Jassu kaappaa ILEn itselleen loppupeleissä.

#265187 Ilmoita asiaton viesti

Suomalaiset pilkkasivat minua netissä, että ”pitääkö sinne Jerusalemin Itkumuurille mennä nyt kahteen otteeseen, kun ei tullutkaan hyvää miestä vaan lapsi. Toisen kerran pitäisi mennä kuulemma vielä rukoilemaan kunnon miestä.”

Nuo kirjoittelijat ovat oksettavia, ala-arvoista white trash porukkaa!!!! FOOLS: eikö ihmiset tajua, ettei ainoastaan Jumala voi lähettää oikeita ihmisiä elämään, myös saatana lähettää vääriä ihmisiä, pukeutuneena valheelliseen kaapuun.”

Kumma kun Jeshuan veren suojassa 24/7 oleva Tuksu saa kuitenkin saatanan lähettämän miehen? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Tuksu käy lukemassa näitä juttujamme. Miksi Jumala ei lähettänytkään sinulle suoraan sitä oikeaa miestä vaikka Hän niin muka lupasi? Eikös tässä juuri viikko, pari sitten nähty taas sateenkaari?

”myös saatana lähettää vääriä ihmisiä” Mietitäänpä oheista tekstiä. Myös-sana on outo, sillä se kertoo myös Jumalan lähettävän vääriä ihmisiä. Eli Jumala lähettää vääriä ihmisiä ja myös saatana lähettää vääriä ihmisiä.

White trash-porukkaa Tuksu on itse. Köyhä, velkainen, moniongelmainen, au-äiti, ei ammattia, ei koulutusta, rikostausta, tuet yhteiskunnalta muodostavat 90 % tulonlähteen. 10 % tulee Sevenille annetuista haastatteluista. Jos Tuksu asuisi USA:ssa niin hän asuisi 50 vuotta vanhassa ja ränsistyneessä mobile homessa. Ongelmana olisivat luteet, torakat ja rotat. Vanhalla autonromulla Tuksu kävisi ostamassa ruokaa ruokakupongeilla jostain marketista, ja perjantaipullon, halvinta viskiä hän kävisi ostamassa käteisellä paikallisesta viinakaupasta.

#265188 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

HarmitonHilda: Mistä tollasen narsipaatin löytäisi kun on tuo cirkus sex vallan kokematta?

Heitätkö mulle yv:n Tinderissä > luodaan yhdessä pelkkää voittoo meille molemmille????

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 947 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 256’ is closed to new replies.