Johanna Tukiainen Vol. 257

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 257

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 929 total)
  • Author
    qwerty2
    Participant

Taas tykitystä maailmanlopusta ja muusta höpöstä keskellä yötä Facessa. Tämä on hyvää infoa myös lasulle Tunkin kyvystä hoitaa lastansa. Kaikkea mitä sanot voidaan ja tullaan käyttämään sinua vastaan jos alkaa huoltajuuskiistat. Voipi olla että lapsi kasvaa sukulaisten tai jopa sijaisvanhempien huostassa. Mikä ei tietenkään olisi yllätys.

#265231 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

On tainnut Tuhnulle tulla albaanilta jäätävä puhelu ja nyt pelko persiissä mitä onkaan tullut lässytettyä. Koko yö taas roikuttu netissä ja postattu maailmanloppua. Siinäpä meille malliesimerkki rakastavasta äidistä. Ja Ile muka on äidillään. Kuka aamulla syöttää, vaihtaa vaipat ja seurustelee? Vanha valepukki nukkuu posket valuen puoleen päivään. Kaunis Depardieu saa maistaa isoäitiyttä isolla kauhalla, toivottavasti muikistelija jeesaa edes vähän kiireiltään. Sanotaan vaikka 20/4 ja 50 km/tunti.

#265232 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Ehkäpä ”Sarlotta” tekeekin itse sen muuton ja silloinhan Tuksulta katoaa asuntoalta joten paniikkihan on siellä Marjal ja Jasminil. Mielenkiinnolla seuraan sitä kukamaksaa asunnon siistimisen koirienjälkee puhumattakaan siitä mitä Sarlotta vaatii korvaukseksi.

#265233 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun mukiloimista läheisistä. Onko mamma ja velipoika säästyneet saamasta pataan?

#265234 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Hyvä daria. Olet ollut taas hyvällä asialla. Ilen täytyy saada parempi elämä turvallisen ihmisen luona. Tosta sekopoltsista ole äidiksi. Huutaa yökaudet koronasta. Siellä se fc:ssä jakanu klo 02 pihon mielipiteitä koronasta. Huh huijaa, tuksu puijjaa

Nyt olis tuksu kiire pläjäyttää vaikka ristiäiset kehiin. Ja kuvat 9-2

#265236 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Mahtaa virveliukolla olla hippasen erektiovaikeuksia, kun mietti mihin soppaan heppi hänet johdatti.

#265237 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Daria,   Toivottavasti olet laittanut myös sossun sen että tekevät lapsesta DNA testin jotta isyys selviää varmuudella.

#265238 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Tunkki Solnan asunnollaan 11.12.2020Seiskalta Tukiais-skandaalin viimeisin sanapyörittely; ei uutta:

Järkyttynyt Johanna Tukiainen äimistelee: Miksi minulle käy näin?

Ruotsissa asuva Johanna Tukiainen, 42, on joutunut taas rankan suhdepainajaisen keskelle. Hän myöntää, että vauvaonni on ollut viime kuukausina kaukana auvoisuudesta.

Johanna ja albanialaissyntyinen Paul, 47, (nimi muutettu) ovat seurustelleet runsaan vuoden. Kesällä kihlautuneen avoparin piti mennä tammikuussa naimisiin, mutta suomalaiskaunotar perui häät viime tipassa. Tuolloin hän perusteli perumista maistraattivihkimisen ankeudella ja haaveili vielä suurista kesähäistä, mutta nyt on aika kertoa totuus.

– Mieheni on rikollinen. Jo kesällä sain selville, että hän oli jatkanut huumerötöstelyä. Suutuin ja uhkasin erolla. Paul selitteli ja vakuutti kirkkain silmin lopettavansa hämäräpuuhat. Vauvahuumassani uskoin häntä ja annoin anteeksi, Johanna selittää.

Paul kävi minuun käsiksi

Totuus alkoi valjeta, kun Johannan palkkaama asianajaja selvitteli Paulin taustoja.

– Kun kerroin tästä Paulille, hän hermostui ja kävi minuun käsiksi, Johanna kertaa helmikuun puolivälissä tapahtunutta rajua riitaa. – Olin kauhuissani. Naapurit soittivat paikalle poliisit, jotka veivät Paulin putkaan.

Valheita ja mustamaalausta

Johannan ja Paulin tytär Isabell on viisikuinen. Vauva on ollut tilapäisesti poissa äidiltään parin päivän ajan, mutta Johannan mukaan hän ei ole menettämässä lastaan. – Tytärtäni ei ole huostaanotettu. Kyse on eri asiasta, Johanna korostaa. – Vauvani on minulla tälläkin hetkellä, hän vakuutti viime torstaina Seiskalle.

– Olen joutunut Paulin tarkoituksellisten valheiden uhriksi. Sosiaaliviranomaiset ovat uskoneet mieheni puheita. Hän on väittänyt, että saan paniikkikohtauksia ja olen huono äiti. En voi ymmärtää, miksi ammattirikollisen väitteitä kuunnellaan.

Miksi minulle käy näin?

Johanna kuvaa Paulia valtavan charmikkaaksi, fiksuksi ja hyväksi puhumaan.

– Aluksi minäkin olin epäileväinen, mutta kuukausien mittaan aloin ihastua häneen. Hänestä on helppo tykätä. Myös vanhempani ja sisarukseni tykästyivät Pauliin.

Johanna äimistelee, miksi hänelle aina käy rakkaudessa huonosti.

– Miten yhdelle ihmiselle voi tapahtua näin paljon ikäviä asioita? Minulla on rauha sydämessäni ja teen kaikkeni Isabellin eteen. Vauvani on ainoa hyvä puoli, mikä tästä sotkusta syntyi.” (Seiska 10.3.2021)

#265239 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Seiska-artikkelin 10.3.2021 kuva (11.12.2020): Tunkki ja ILE 11.12.2020 – Paul jatkoi huumerikoksiaan Ruotsissa kesällä ja syksyllä. Se oli minulle järkytys, Johanna suree.

#265240 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

008 Paul, Isabelle ja Tunkki Solnan asuntonsa sohvalla 11.12.2020 Johannan mukaan Paul on käynyt häneen kahdesti käsiksi riidan tuoksinassa. Paul on istunut tutkintavankeudessa helmikuun puolivälistä asti.

#265241 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Mahtaa virveliukolla olla hippasen erektiovaikeuksia, kun mietti mihin soppaan heppi hänet johdatti.

Juu, työnsi onkensa väärään rutakkoon.

Lukeeko Tuksu näätien spekuja ja spekuaa näiden pohjalta 49 neliojuurilehdessä. Hassua.

Ot, eilen kun oli spekuja ettei Torpan raskaus ole totta, eukko laittanut todisteita instaan. Mikin (nimi muutettu) käsi puristelee Maisan mahaa. Sieltä putkahtaa maailmaan toinen sijoitusvauva ?. Huah.

#265242 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Tuksu väittää, että oheinen sjun juttu on jonkun muun kertoma kuin hänen itsensä. Kyllä juttu on ihan selvästi kirjoitettu tuksun suulla. Nyt kun rahat on tärvätty, iski katumus ja selittely. On hyvä, että ahneuksissaan tarinoi. Ollaan entistä vakuuttuneimpia, ettei siitä ole lapsen huoltajaksi ja kasvattajaksi. #ilepois

Johanna ja albanialaissyntyinen Paul, 47, (nimi muutettu) ovat seurustelleet runsaan vuoden. Kesällä kihlautuneen avoparin piti mennä tammikuussa naimisiin, mutta suomalaiskaunotar perui häät viime tipassa.

Nyt hänelle on selvinnyt miehensä salattu tausta: Johannan mukaan Paul on istunut Albaniassa pahamaineisessa vankilassa peräti kahdeksan vuoden tuomion.

– En tiedä tarkkaan, mistä Paul on tuomittu, mutta oletettavasti ainakin huumeista. Tai jostain vieläkin rankemmasta?

Totuus alkoi valjeta, kun Johannan palkkaama asianajaja selvitteli Paulin taustoja. – Kun kerroin tästä Paulille, hän hermostui ja kävi minuun käsiksi, Johanna kertaa helmikuun puolivälissä tapahtunutta rajua riitaa.

Mies oli jo viime lokakuussa retuuttanut Johannaa, minkä takia hän on joutumassa oikeuteen. Johannan mukaan Paul istuu nyt tutkintavankeudessa, ja miestä epäillään kahdesta pahoinpitelystä sekä huumerikoksesta.

– Hän on ollut tutkintavankeudessa yli kaksi viikkoa. Ihan oikein sille! Koska Paul on Ruotsissa ilman asianmukaisia papereita, häntä uhkaa nyt maastakarkoitus, Johanna sanoo.” (Seiska 7.3.2021)

#265243 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

ja vielä väittää, että sjun jutut ovat jonkun muun kertomaa. Itse noita tarinoita sepittää.  Sitten tuhlaa rahat ja iskee katumus. Mutta hyvä kun lehdet kirjoittaa. Saa lasukin kunnon käsityksen kyvystä hoitaa lasta. Kaikki jutut mitä itse suoltaa, kääntyy sitä itseään vastaan.

#265244 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

ja vielä väittää, että sjun jutut ovat jonkun muun kertomaa

Jep, glakpasskanmarrjat.

#265245 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki:

”.. eikö ihmiset tajua, ettei ainoastaan Jumala voi lähettää oikeita ihmisiä elämään, myös saatana lähettää vääriä ihmisiä, pukeutuneena valheelliseen kaapuun.””

-Eli myönsi juuri itse että ILE on Saatanan lähettilään lapsi….?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 929 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 257’ is closed to new replies.