Johanna Tukiainen Vol. 257

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 257

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 929 total)
  • Author

Miksi minulle käy näin? ? (lisäys: aina)

Vaihtoehtoja:

Muiden syy. Peilissä tuijottava tekouskovainen. Karma.

#265247 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuksu äimistelee tänään Seiskan netissä julkaistussa jutussa: ”Miten yhdelle ihmiselle voi tapahtua näin paljon ikäviä asioita? ”

Johtuu ihan Tuksu siitä, mitä valintoja itse tekee ja miten itse elää. Eli katsoppa peiliin, sieltä katsoo takaisin ihminen joka on syyllinen niihin ikäviin asioihin.

#265248 Ilmoita asiaton viesti

Onko jollakin varmaa tietoa, onko Tuksu lapsi otettu huostaan? Nyt oli Seiskassa epäselvää tietoa.

#265249 Ilmoita asiaton viesti

”Miten yhdelle ihmiselle voi tapahtua näin paljon ikäviä asioita?”

No noin paha ihminen ei ansaitse mitään hyvää. Noin paha ja turha ihminen ansaitsee kaiken huonon ja ikävän elämässään kun ei kenellekään muulle itsekään anna mitään hyvää. Jos katuisi, nöyrtyisi ja pyytäisi sydämestään anteeksi kaikilta ja muuttuisi 99% ihmisenä niin saattaisi joskus onnen ja rauhan elämäänsä löytää.

Niin pitkän kun sydän on musta ja sielu saatanan niin eihän se tosiaan mitään hyvää ansaitse.

#265250 Ilmoita asiaton viesti

Vai oli Tuksu muka epäleväinen (suhteen alussa) ja kesti kuukausia ihastua häneen???

Kummallista. Kerroit aikaisemmin somessa rakastuneesi aivan heti siinä karaokepaikassa. Se oli kuulemma rakkautta ensi silmäyksellä. Jos olit muka epäleväinen, niin menit kuitenkin Pälin kanssa n-maan Sollentuna Scandic hotelliin. Tuossa samaisessa tavishotellissa harrastit irtoseksiä ja tulit raskaaksi. Maaliskuussa 2020 etsit vielä uutta miestä, vaikka olit jo raskaana. Juhannuksen vietit kolmen miehen kanssa ”Konnemerellä”. Eikö silloin tullut ikävä Pålia???

On turha syyttää saatanaa. Olet itse vastuussa asioistasi. Sinun pitäisi olla suojassa pahalta Jessen veren takia. Älä jeesustele jatkuvasti. Menit n-tavaksi tuohon hotelliin ja unohdit humalassa ehkäisyn. Saatana ei todellakaan lähettänyt miestä. Sössit itse asiasi joten älä syyttele saatanaa. Kehuit vuosia sitten olevasi hyvä ihmistuntija. Vieläkö olet samaa mieltä???????

#265251 Ilmoita asiaton viesti

”Paul jatkoi huumerikoksiaan Ruotsissa kesällä ja syksyllä. Se oli minulle järkytys, Johanna suree.”

”Minä en  kuitenkaan ole järkyttynyt oman rikosurani takia. Paul on aivan pikkutekijä. Minulla on paljon pitempi rikosrekisteri. Heh heh! Olen sentään ammattirikollinen, kertoo Johanna ääni vavisten ja naurahtaa kuivaa tekonaurua.” #

#Tässä toisessa kappaleessa on fiktiivinen kilpailu paremmuudessa.

#265252 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Ammattirikollisesta tuli mieleen, että milloin se ammattiruotsalaisten tekemä uusi gospellaulubiisi nyt julkaistaan? Tuksu uhkailee Seiskaa nyt lakimiehellä – tarkoittaako tämä että se blogi Seiskassa minkä piti alkaa tammikuussa ei ala nyt sitten ollenkaan?

#265253 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Prinsessan tekisi mieli päästä oman äitinsä passattavaksi Sundbybergin Kaivokadulle. Siksikö huutelee somessa, että ”lapseni henki on vaarassa!” Mutta kun siellä Kaivokadulla asuu jo pikkusisko, niin sinne ei mahdu. Miten tukiaaninen probleema ratkaistaan? #uusmurattila Princess-konditoria, Sturegatan 20, Sundbyberg

#265254 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Supetplonli

Juujuu, alkaa se. Maanantaina, etkös muista?

Tosin Tuksu on ammattivalehtelija, että varmaahan tuo ei oo…

#265255 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Miksi minulle aina käy näin, kyselee Tuksu. Siksi, koska olet epävakaa, narsistinen, valehteva ja riidanhaluinen henkilö jonka seurassa ei kukaan normaali ihminen halua olla.

#265256 Ilmoita asiaton viesti

”Miten yhdelle ihmiselle voi tapahtua näin paljon ikäviä asioita? ”

Sinulta puuttuu normaali harkintakyky ja elät pilvilinnoissa. Syytät aina kaikkia muita jos onnistut kusemaan nilkoillesi. Leikit uskovaista ja asettelet aina Raamatun jokaiseen kuvaan. Aika harva todella uskovainen asettelee Raamatun jokaiseen kuvaan. Karma toimii kohdallasi. Valehtelet ja syytät muita, mutta kaikki on omia virheitäsi. Et tunnusta virheitäsi.

Vaikka olisit seurustellut hetken multimiljonäärin kanssa, niin osaisit ryssiä elämäsi. Älä kuitenkaan huolestu. Kukaan miljonääri ei koske sinua edes kepillä. Juna rikkauteen ja maineeseen meni jo.

#265257 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Vauvani on ainoa hyvä puoli, mikä tästä sotkusta syntyi. (Jtuk)

Huimaava ilmaisu: ”sotkusta syntyi vauva, mikä on ainoa plussa”. Tämähän on alkuräjähdykseen tai raamatulliseen luomiskertomukseen vertautuva ihme. Tiede ei voine selittää ollenkaan tätä, miten sotkusta syntyi elämää, koska kyseessä on ihmeiden ihme?  Tunkki; Ihanaa ja siunattua joulua kaikille! 11 viikkoa vanha Isabelle, hänen ensimmäinen joulu; kuva 26.12.2020 Mitkä lie sotkusta syntyneen ILEn aatokset ja tunnelmat äitinsä lausumasta?

#265258 Ilmoita asiaton viesti

Toivottavasti Tuksu ei myrkytä Ilen mieltä tulevaisuudessa? Tuksu voi tulevaisuudessa valehdella Pålista tähän tapaan: ”Sinun isäsi on albanialainen rikollinen, väkivaltainen mafioso, narsisti ja tsikopaatti. Hän kuristi minua kolmin käsin sillä hän raiskasi minut. Hän johdatti minut Scandic hotelliin sillä hän halusi keskustella Jumalasta ja Raamatusta. Ehdin juuri avata Raamatun kun hän tarttui minua tukasta ja repi puolet hiuksistani pois. Sitten hän raiskasi minut pidellen minua paikallaan kolmin käsin. Yritin huutaa apua, mutta hän pahoinpiteli minut.”

Tämä fiktiivinen tarina voi olla osin totta. Tuksu saattaa valehdella lapselleen tulevina vuosina. En usko Tuksun valheita. Olipa Pål mitä tahansa niin hän voi kuitenkin olla aivan hyvä isä. Isä tarvitsee kuitenkin arvostusta, ei valheita.

#265259 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Hyvä Tunkin on uhkailla Seiskaa lakimiehillä, ihan selvästi oli Seiska haastatellut Tunkkia uusimpiin juttuihin, ja haastikset tehty etänä joten nauhatkin varmasti löytyy, ja varmasti löytyy myös tilisiirto juttupalkkiosta, turha itkeä kun on ihan itse pakertanut paskansa housuun.

Tunkki elää jossain käsittämättömässä kasariharhassa että kun uhkailee ”lakimiehillä” ja oikeuteen haastamisella niin ongelmat kaikkoaa. Että kaikesta itse sössimästään aina uhriutuu ja kokee että kaikki on muiden syytä niin ei tarkoita että olisi keissiä mitä viedä eteenpäin.

#265260 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Uskon, että tuhnulla meni nyt pupu pöksyyn, kun on 6+1 lehteen suoltanut asioita jotka ei sinne välttämättä kuulu, sitten hätäpäissään keksinyt että joku muu on lehteen antanut tietoja, eli onko joku esiintynyt tuhnuna ja selittänyt påålin rikollistaustat ja vaikka joku olisikin tehnyt toimitukseen jonkun ilmon, niin kyllä tuhnu itse on nuo lausunnot todeksi kertonut.
    Voi voi sentään, nyt sitten huudellaan ”uristiani” ja yritetään puhdistaa oma osuus, mutta mikä on lehteen painettu tuhnun kertomana, niin se pitää eikä muuksi muutu.
    Nyt vaan pitää kuulla myös parjatun påålin kertomus, se voikin olla vähän erilainen mitä tuhnu on julkituonut.
    Ja jos itse olisi puhdas pulmunen, niin tuon mustamaalaamisen kyllä ehkä ymmärtäisi, mutta tuhnun menneisyys ei kovin kaunis ole.
    Ja vaikka joku muu olisi lehteen vihjeen antanutkin, niin olisi voinut siihen vaan todeta , että en julkituo yksityisasioitani niin se olisi ollut siinä.
    Nyt eletään pelko persiissä että mitä tästä seuraa ja se on oikein, ei pidä mennä liikaa mustaa monttuaan aukomaan edes rahan toivossa.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 929 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 257’ is closed to new replies.