Johanna Tukiainen Vol. 257

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 257

Viewing 14 posts - 916 through 929 (of 929 total)
  • Author
    mierda1
    Participant

Kuvaan taas samat jorinat miljoonista maatkoista Israeliin…

2 vuotta sitten upea Israelin matka yhdessä äitini kanssa ❤️ kävimme mm.kuolleella merellä, Jerusalemissa ja pari viikkoa ihan mielettömän upeassa hotellissa Eilatissa. Olen käynyt Pyhässä maassa 7 kertaa. Yksi matka oli kansainvälisen kristillisen ryhmän kanssa, Kairo-Mount Sinai-Jerusalem.

2 years ago in Israel with my mother. I have always loved to travel!

#266502 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

No joo.
    Pitäähän sitä Tuksua/tuksulaisia imarrella, ettei heivata seuraajista ulos.
    Mutta. Käsitelty kuva kaikesta päätellen. Enkä, ainakaan minä, voi millään mittarilla sanoa noiden kummankaan olevan klassinen kaunotar.

#266503 Ilmoita asiaton viesti
    Köhlä
    Blocked

vanha juoppo, jumalattoman elämä on jumalaisen ihanaa ja anustapit sille!
    Totta on, että minulla on ollut tapana lähettää anustapit (1-2 €/kpl kuluineen) kaikille Tuksun ”sidosryhmän” jäsenille.
    Tapitta on jäänyt ainoastaan Pappamuratti siksi, että hän on itse jo valmiiksi porkkana.
    Perparimille tuli vahingossa lähetettyä ongenkoukkuja. Toki nekin voi työntää anukseen.
    RuoÅttalaisesta Amazonista voi myös löytää halpoja helmiä ja ne tulee nopeasti perille.

#266506 Ilmoita asiaton viesti

Sateenkaari on taas ilmestynyt syntiselle jezebelille. Lattialla näyttäis olevan miehen kenkäriepu?

#266507 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Suht siistin näköinen laattalattia; jokin julkinen tila? Kirkko, seurakuntasali?

#266508 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

At my homessa on likainen lattia, myös. Ja nimi muutetun kenkärahjako tuo tosiaan on, vaiko joku asiakas on halunnut suihkukäynnin samaan settiin muun palvelun kanssa?

#266509 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Ooops, Tunkin Törnbackenin asunnosta löytyy samanlaista lattiaa (kuva on syyskuulta 2020): Mammamuratin muuttaessa hän antoi osan tavaroista Tunkille syyskuun 2020 lopussa, kuva Tunkin asunnon eteisestä 29.9.2020

#266511 Ilmoita asiaton viesti
    parranpuristaja
    Participant

On kyllä uskomattoman lapsellinen kapistus.Jos äitiä kehutaan kauniiksi niin pitää tietää onko itsekin.Ei se onneton vaan tajua miten typerää tuollainen käyttäytyminen on.

#266512 Ilmoita asiaton viesti

”Ihan mielettömän upeassa hotellissa Eilatissa.”

Hotelli oli noin entinen noin 4 tähden hotelli, mutta nykyään vain korkeintaan kohtuullista keskitasoa. Olihan hotellissa tosin puhtaat lakanat ja kukkaketoja! UAE:ssa on jopa 6-7 tähden hotelleja. Huone voi maksaa 12.000 euroa/vrk. Hintaan kuuluu oma hovimestari. Sitä pitäisin ”mielettömän upeana”. Toisaalta sellaiseen ei ole edes varaa ja vaikka olisi, niin en viihtyisi sellaisessa. En ole tottunut. Sheratonissa, Intercontinentalissa ja Hiltonissa olen tosin yöpynyt. Ei mitenkään ylenpalttisen ylellistä.

En ole koskaan kehunut puhtaita lakanoita, koska pidän asiaa aivan selvänä. Tuksu vaihtanee lakanat muutaman kuukauden välein? Noilla tekosilkkisillä lakanoilla hän makaa varmaan useita kuukausia. Eihän Tuksu osaa käyttää pesukonetta. Taloyhtiössä on varmaan oma pesuhuone, mutta ei Tuksu osaa varata eikä käyttää sellaista. Toisaalta hänellä ei ole rahaa omaan pesukoneeseen.

Tässä viehkeä ja hoikka tonttutyttö Tuksu. Tuohon aikaan Julle muka opiskeli markkinointia ja kävi töissä!!! Sitä tilannetta ei kestänyt kauan.

#266513 Ilmoita asiaton viesti

Onko tuo kengän raato se Jumalan suuri lupaus???

Juuri viime viikolla lasinen vesikannu oli jäänyt pöydälle ja pöytään ilmestyi sateenkaari!!!! Itse uskon tieteelliseen selitykseen. Valo ja valon taittuminen nesteessä/lasissa. Ei siis Jumalan ihme.

Kumma kun Jumala oli suunnitellut tämän miehen juuri Tuksulle. Tuksu kiitteli Jumalaa ja rukousvastausta. Halusiko Jumala antaa laittomasti maassa asuvan narkkarin, huumekauppiaan ja väkivaltaisen rikollisen Tuksulle??? Hyvään suhteeseen tarvitaan omia aivoja. Kaikkea ei voi jättää Jumalalle.

#266515 Ilmoita asiaton viesti

Sateenkaariperheen lattia, kaksi äitiä lapselle?

#266516 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Kiitti Rääkyjä Tuksun kommentista. En ollut tuota kai kuullutkaan, että kyseinen koreografia oli hauska Bodominjärven tapahtumien tanssiesitys. Auts. Mie romahan.

#266526 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Musikaali. Olen aina kuvitellut, että musikaaleissa lauletaan.

Kertoo myös ohjelman luonteesta paljon, että tuollaista kuraa tilaavat.

#266527 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Paljastan taas kerran olevani tietämätön urpo. Että siis Bodom-järven murhien kunniaksi on tehty hauska tanssiesitys?

Siitä vaan jatkamaan. Onhan näitä. Uusimmista alkaen vaikka tapaus Koskela. Kauniitten maasta löytyy tiätysti monipuolisempaakin tarjontaa.

Viewing 14 posts - 916 through 929 (of 929 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 257’ is closed to new replies.