Johanna Tukiainen Vol. 258

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 258

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 879 total)
  • Author
    Tupaskääpä
    Participant

Tunkki naamassa:

Tarvitsen tehokkaan lakimiehen Suomessa, joka on erikoistunut tällaiseen: Törkeä kunnianloukkaus, vainoaminen, yksityiselämän loukkaus sekä tekijänoikeus rikkomukset!!!! Lakimiehissä on niin suuria eroja, että kirjoitan tänne koska tämän kautta on aiemminkin tullut apua. Mulla on täällä Ruotsissa ihan huippu hyvä juristi, mutta hän hoitaa täysin muita asioita. Tarvitsen Helsingin alueelta lakimiehen joka on erikoistunut törkeään kunnianloukkaukseen, laittomiin uhkauksiin yms. Yms. Voitin täällä Tukholmassa jo oikeudenkäynnin, täällä ”pelkästään” laittomasta uhkauksesta tuli ehdotonta vankeutta. Ne suomalaiset hirviöt pitää saada kuriin myös!!!! Kiitos, ottakaa yhteyttä INBOX tänne FB:hen.

#267065 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Jtu: ”Mulla on täällä Ruotsissa ihan huippu hyvä juristi, mutta hän hoitaa täysin muita asioita. Tarvitsen Helsingin alueelta lakimiehen joka on erikoistunut törkeään kunnianloukkaukseen, laittomiin uhkauksiin yms. Yms. Voitin täällä Tukholmassa jo oikeudenkäynnin”

Taas valehtelee. Kyllä lakimiehet hoitavat maksusta vaikka mitä. Sai oikeusavustajan varattomana, joka ei varmasti ala ilmaiseksi hoitamaan asioitasi. Ja etsisi ihan itse juristin, pe…le. Miksi pyytää aina muita tekemään ja etsimään? Eihän sillä ole muuta kuin aikaa.

#267066 Ilmoita asiaton viesti
    a.m. Matti Laulaja
    Participant

Nyt keksin Tuksulle loistavan ammatin ja työn: kokemusasiantuntija!!!

Hän voi antaa neuvoja omakohtaisista kokemuksista monista asioista; yrittäjyys, eläminen ilman tuloja, sektiohaavan hoito ym ym.

Koirien ja vauvan hoidosta ei kannattane opastaa muita?

Slalom ja murtomaahiihto.

#267067 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Asiantuntija neuvontaa 24/7:

Sijoitus: penninvenyttäjän pikavinkit

Matkailu: Junanvaihto Tampere – Kouvola reitillä

Kauneus: Näin hankit kestorusketuksen

Viihde: Näin saat halvan kännin ja ilmaisen taksikyydin baarista kotiin

Loma ja vapaa-aika: Näin vietät huolettoman viikonlopun tai viikon tuttavan mökillä ilmaiseksi

Asuminen: Näin asut ilmaiseksi. Säästä asuntomenoissa tuhansia euroja.

Parisuhde: Näin pääset eroon hankalasta miesystävästä

#267069 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Viime yönä sydänverellä kirjoitin tänne ajatuksia tästä keissistä, mutta se on ylöstemmattu. Ei ollut linkkejä ja vain yksi ässällä alkava kirosana, mutta ilmeisesti ei saa kiroilla täällä?

Sitä vaan, että tällä palstalla ollaan yhteisvoimin jonkun sekoilun jälkeen tuumittu, että ei voi Tuksu enää alemmas vajota mutta kyllä se vaan voi!

Muutenhan tämä olis ihan normisettiä Tuksulta, mutta nyt kun tähän pa**aan sisältyy pieni vauva, niin kyllä hiljaiseksi vetää.

Perheväkivalta on ihan hirveä asia ja siitä pitääkin joutua käräjille, mutta mutta…kun kyseessä on Tuksu, niin en ihan purematta niele sen väitteitä. Samanlaista soopaahan se väittää kaikista miehistä, kuristamiset ja päälleistumiset ym. Onkimiehellä oli surkea oikeusavustaja. Helppo homma olisi ollut tsekata Tuksun taustoja Suomesta. ( Huumetuomio toki oli ihan paikallaan. mitään huumeita en hyväksy tietenkään. )

Muakin kiinnostaisi tietää niiden koiraparkojen kohtalo :(. Vauvan kohtaloa en uskalla edes miettiä. Eiköhän sillä nyt ole ihan hyvä Marjan kanssa, mutta kuinka kauan Marja jaksaa ja mitäs sitten kun alkaa oikeustaistot tapaamisoikeuksista ja huoltajuudesta? Voi voi mikä alku pienelle :(.

#267071 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkkipunkki ei tajua, että nimimuutetun vankeusrangaistus tuli huumehommista. (Pienet) rahakorvaukset ”pahoinpitelyistä”  tod.näk.?  Rumempaa jälkeä tunkki on itse saanut uhreilleen aikaiseksi, ja rottapostit ainakin olivat laittomia uhkauksia , tunkki on itse syyllistynyt ja rangaistu niin pahoinpitelyistä kuin laittomista uhkauksista. Sakkoja on tunkkikin tainnut enimmäkseen saada caseistaan, rikoksenuusijana sitten tuli jo ehdotonta joistakin, ja se sitten muuttui yhdyskuntapalvelurangaistukseksi. Kauniiden ihmisten oikeuslaitoksella ei ole vielä ehkä tietoa hamraan taparikollis barbien aiemmista kolttosista ja valehtelukapasiteetista, mutta eiköhän tilanne vielä muutu. Myös Paskatenun yliopistossa opittua näyttelemistä barbie joskus hyödyntää, kuten farssi numerolehdelle rakkaanparhaan haudan reunalla jne. Aivan kuin 20-luvun mykkäelokuvasta!

#267072 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Mhk, ainakin minäNi muistan lukeneeNi juttusi. Viestin ylöstempaukset ovat kummia, ihan taannoin minuNikin viestini hävisi, ilman linkkejä ja yhtään kirosanaa. Mitään ketään loukkaavaakaan siinä ei mielestäni ollut, mitä lie spekua, mutta ehkä siinä piili totuuden jyvänen tms, ja suurturso itse ilmoitti viestin ylläpidolle. Tai sitten palstalla kummittelee ?.

#267073 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Sitä minäkin, että eihän se tuomio pelkästään laittomasta uhkauksesta tullut vaan myös mm. huumerikos ja teräaseen hallussapito. Tuksu taas sössöttää omiaan. Mua ottaa tosissaan päähän toi valehteleva idi**tti.

#267074 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Älykkö mopsi:  Ehkä Tuksu tosiaan itse käy ilmiantamassa kommentteja täällä. Se mun yöllinen viestihän oli suunnilleen samansisältöinen kuin mitä nyt ylle kirjoitin. No poistelkoon nyt, kyllä mä jaksan uudestaan näitä kirjoitella :D.

#267075 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eläinsairaalan ilmaan räjäyttämisen uhkaus oli laiton uhkaus, myös. Jotain rankkua siitäkin tuli? Epävirallinen laiton uhkaus on ollut ainakin poikaystävän tuleminen pippurisumuttamaan (en muista kohdetta). Oli vain somessa, ei johtanut rikosilmoitukseen, kai.

#267076 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tunkista kärsii kokoperhe kaikki ja vielä siitäkin kun Poliisit Lasunkanssa tarkastaa asumuksia,Tuksun aiheuttamasti, hyvä Tuksu ole iloinen lapsi.

#267077 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Te joilla on neuvolan ja sossun tiedot niin laittakaa ihmeessä että isyystesti tehdään, isäehdokkeja on ainakin 3 eikä lapsessa ole mitään piirteitä isästä. Liian vaalea lapsi ollakseen Påålin.

#267081 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Marja ja MarkkuRääkyjä: Markku ja Marja ovat asuneet lapsuutensa ja nuoruutensa Varkaudessa. Ylioppilaaksi kirjoittivat vuonna 1971 ja samana vuonna heidät vihittiin. Sitten he lähtivät opiskelemaan Uppsalaan (kuinkahan monta vuotta?). Tuksu syntyi vuonna 1978 Helsingissä Kätilöopistolla.

#267082 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Perheeseen tuli kolme tytärtä (ja yksi poika): Jassu, Julle ja Tunkki 1990-luvun kuvassa

#267083 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Marjan ja Markun ensimmäinen lapsenlapsi on tyttö. Tällä on harvinaiset välimerelliset (?) geenit. Tyttö syntyi lokakuussa 2020: Jasmina pussaa Tunkin röllykkämahaa 20.5.2020

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 879 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 258’ is closed to new replies.