Johanna Tukiainen Vol. 258

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 258

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 879 total)
  • Author
    beach
    Participant

en muuta ole todennut kuin että ihmiskeho ei TARVITSE lihaa mihinkään (Udin Bemu)

On eri asia todeta kategorisesti ilmoitusasiana että ihmiskeho ei tarvitse lihaa mihinkään, kuin sanoa että ”mielestäni ihmiskeho ei tarvitse lihaa mihinkään”.

Täysi oikeus on beachilla, valkoisella insinöörimiehellä  ajaa bensa-autolla, vetää punaista lihaa niin että napa piukeena, lentää etelän porsasjuhliinmieluiten samannäköisessä turkissa kuin Keihäsellä ja loukkaantuu siitä herkkä perus suomalainen oletettu mieshenkilö jos sanamvapautta rajoitetaan esittämällä maailmankuvasta eriäviä mielenpiteitä!

Väestönvaihdostakaan enää saa huutaa.  Törkeää on tällainen mädättäjien diktatuuri!!

Uhriudutaan kaikki perus suomalaiset vaikka asia ei minulle ja palstalle kuulukkaan eikä naisille.

Muistan että yksi näistä Vaalean Kotkon henkiinheräämisiksi epäillyistä nimimerkeistä oli Aija (tai ainakin sinne päin).

Mutta en ole insinööri, en omista minkäänlaista moottorikulkuneuvoa enkä budjaa kenenkään autonomistajan siivellä, täällä Norjan rajan tuntumassakin on sen verran joukkoliikennettä että kovimmilla pakkasilla käytän joskus bussia, syön monipuolisesti ja joskus punaistakin lihaa, en ole koskaan käynyt etelänlomalla missään Koh Melon kaltaisessa lomahelvetissä, minulla ei ole minkäänlaisia turkiksia, en kannata erityisesti mitään puoluetta ja osaan tehdä eron sananvapauden ja Udin Bemun kaltaisten vaahtoajien juttujen välillä joiden reseptinä on syyttää eri mieltä olevia uhriutumisesta kun muuta ei keksitä. Kotimaanmatkat olen tehnyt ties kuinka pitkään yhtä työmatkalentoa lukuunottamatta junalla tai bussilla ja olen kurkkuani myöten täynnä VR:n pahoitteluja. Täältä kuitenkin pääsee Hellsinkiin yhdessä yössä ja Laivanärhenkin olen ehkä bongannut joskus risteilyllä. Tiedän varsin hyvin miten Euroopassa pääsee paikasta toiseen maata pitkin ja että se ei ole työmatkalaiselle tai viikoksi lomahelvettiin haluavalle optio, en vastusta esim. työperäistä maahan- tai maastamuuttoa ja ymmärrän että toisenlaisessa elämäntilanteessa olevalle omat valintani eivät ole mahdollisia.

#267369 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Väsky Tuksulle

#267370 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Lindakin kirjoittanut kirjaa pitkään, kahdeksan vuotta. Mutta uskomme varmasti paljon paremmin sen ilmestymiseen heti jonakin maanantaina kuin Tuksun höpötyksiin. Kaikki sympatiat Lindalle, itse saatan ostaa tuon kirjan.

#267371 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Alli Kapone`s ,Eikai taksikuski ole kuollut ?

Jos kuulet tai tiedät niin kerro vain se tarvittava tähän mediaan.

#267372 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi2
    Blocked

Solnaassen kassialma rahattomana vaeltaa sekä valokuvaa.
    Kivat sille.

#267373 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Taksinallen kuolinsyyspekulaatiot ei MINUNI mielestä kuulu tälle palstalle. Jos hiippakunnan vaihdos on tosiasia, niin kevyet mullat hälle. Tuo juhannusmökkeilycase on kyllä jäänyt pyörimään mielessä, jotain peitetoimintaahan ”juhannus ystävien kutsumana mökillä” oli. Ehkä tukevasti raskaana ollut suoritti mennen tullen jotain tärkeää kuljetusta hieman hämärässä yli rajojen tmv.

#267374 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tuo selluliittiperseväsky sopisi täydellisesti törnbackenin glamourprinsessan käsikynkkään. Sen verran kookas peppy että sen syövereihin mahtuisi kaikki tärkeä kuten alcofree, 3-kielinen raamattu (=uusi testamentti) , traktaatit jne.

#267375 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Minä myös yhdyn mielipiteeseen, että Ile on taksinallen näköinen. Onkohan tosiaan mitään isyystestejä tehty? Sehän palvelisi nyt Tuksunkin tarkoitusta, jos Pate ei ole Ilen isä, pääsisi tämän holhoojaksipääsypelosta ainakin.

#267376 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi2
    Blocked

Edesmenneeltä pitäisi saada DNA.

#267377 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Saattaa olla myös kysymys muutosta joka johtuu oikeudenkäynnistä niin et Tuksun asunnon omistaja joutui tulemaan läsnä Poliiseille ja huomasi siivon hävityksen silloin katkesi vuokrasopimus ja Tuksun lokeilu siinä luukussa. Joten TV laatikko kuvaa sitä mitä menetti ja seuraavat kuvat uudesta asunnosta tulevat sit ensi kuus maanantaina kuhan Tuksu nukkuu vähän.

#267378 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Rip taxinalle jos näin on. MinustaNi ile kyllä muistuttaa nimimuutettua nykyään, tai niissä kuvissa mitä on nähty. Vauvana yhdennäköisyys taxinalleen oli suurempi.

Joku teemahan niissä juhannusmökkeilyissä pakosti oli. Ei kolme nallekarhua kutsu puolituttua kultakutria mökkeilemään ihan ilman syytä. Varsinkin kun kultakutri oli jo tukevassa vaiheessa pregnancyssä. Oliko sitten samalla joku muu keikka, sirkusseksi teemana tai jotain muuta, vain jäljellä olevat nallet sen kertoa voisi. Mitkään uskisten juhannusseurat ne ei olleet.

#267379 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Muistaakseni ”taksinallea” alettiin rva T:n muuton jälkeen pommittaa kommenteilla ja kysymyksillä. Hän pahastui tästä ja sulki kaikki sosiaaliset mediansa. Paneehan se pohtimaan kohtaloaan.

Toivoin aiemmin kettutyttöjen, tai jopa Pamela Andersonin  PETAn jäsenenä, lähestyvän erään talvipalttoota maalipurkin kanssa..

#267380 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Olen muuten huomannu, kun Solnan sutturasta jutut vähenee. Alkaa joku älytön OT keskustelu, jossa hienovaraisesti moukaroidaan toisten pielipiteitä. Ei kiva, ja tylsää luettavaa, kun näädät toisiaan lyttää… Muistellaan mieluummin vaikka vanhoja, mehukkaita juttuja.

#267381 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Perskassi Tuksulle käskynkkään ja kivesreppu selkään.

#267382 Ilmoita asiaton viesti

Mielenkiintoinen sepustus Jassulla instassa. Lähtee nyt puolustuslinjalle isovauvan suhteen. Syököhän psykosiskot samasta purkista, kun nyt Vikkelikin tajusi häipyä. Nyt on taas niin perhe paras, mutta kuinka kauan ?

Mä en tällä pysty kopioimaan. Jos joku muu…

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 879 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 258’ is closed to new replies.