Johanna Tukiainen Vol. 259

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 259

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 680 total)
  • Author

”Seiskan selvityksissä kävi ilmi, että Johannan mies Paul (nimi muutettu), 47, sai maaliskuussa Ruotsissa ankaran vankeustuomion lukuisista väkivalta- ja huumerikoksista.” (7)

Ankara vankeustuomio? Muutamia kuukausia vankilassa. Tyyppi pääsee vankilasta pois joskus kesällä. Lukuisista väkivaltarikoksista? Muutaman kerran monottanut Tuksua. En kuitenkaan hyväksy väkivaltaa. Tuksu on kunnostautunut enemmän väkivallan saralla. Tuksun rikosrekisteri taitaa olla suurempi kuin Pålin? Albaniassa tehtyjä rikoksia ei lisätä Ruotsissa tehtyihin rikoksiin. Jokaisessa maassa on omat lakinsa.

Kuka mahtaa olla Johannan uusi miesystävä loppuvuodesta? Uusi elättäjä täytyy löytyä.

#268655 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ammatikseen laulava ja tanssiva Johanna. (Seiska 7.4.)

Vuonna 2018 keikkoja oli 6 kpl, v. 2019 keikkoja oli 10 kpl ja v. 2020 4 kpl.

Kun yhden keikkaesiintymisen pituus on 1,5-2 tuntia, esimerkiksi vuonna 2019 tanssijattaremme oli estradilla töissä noin 20 tuntia.

Toisin sanoen: tanssijattaremme on työtön. Tuote ei ole kunnossa, liikeidea ei ole toimiva, kysyntää ei ole.

Vertailun vuoksi: tavallinen polkkatukkainen siwakassanäätä tekee vuodessa 220 työpäivää ja yhteensä 1 600 työtuntia. 073 Tunkki keikalla vuonna 2018, kysymysmerkki Tuote ei ole kunnossa, liikeidea ei toimi.

#268656 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkin tulot on kyllä ihan olemattomat. En tiedä miten paljon yksi huispaskeikka maksaa, mutta luultavasti keskituntipalkkaisen siwankassan ansioilla yö- ja viikonloppulisineen tunkin tulot olisi jossain tonnin kieppeillä? Tuossakin on jo siitä elämyksestä liikaa, mutta hullut maksaa mitä maksaa.

#268657 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Seven muistaa kyllä mainita Nimimuutetun tuomiot mutta unohtaa näppärästi kertoa huispaustaiteilijan useista rikoksista saamat tuomiot. 😁

#268660 Ilmoita asiaton viesti

Seven aliarvioi ammattilaulajia ja ammattitanssijoita. Tuksulla ei ole mitään koulutusta noihin. Ammatillinen kokemuskin ihan muuta.

Onko vuosia aiemmin känni-strippaaminen ja nykyisin heiluminen pizzerioissa, ammattitanssijan työtä ja työpaikka? Ja onko nuottien vierestä piipittäminen ammattilaulaja?

Epäammattilainen, kaikessa.

#268661 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Ammatikseen hyväuskoisia höynäyttävä ja pillunjaolla elävä patalaiska valehtelija. Siinä se ammatti oikeammin ilmaistuna. Aamenta ja hyhhyy.

#268662 Ilmoita asiaton viesti

Hyi ja hui!

#268664 Ilmoita asiaton viesti
    Tikulele
    Participant

15 tuntia sitten Tunkiaisen tytsyllä pitkät jorinat naamassa:

Siunattua iltaa/yötä Tukholmasta.
    Olin ajatellut kauan aikaa pysyä tästä asiasta hiljaa niin, etten kirjoita mitään ja annan lakimiehen hoitaa asiat (ja hoidossa ovat) mutta kaikissa lakiasioissa tulee kuitenkin menemään aikaa ja hervottomat kirjoittelut ja minuun kohdistuva vaino ei näytä loppuvan, vaikka sitä on tehty jo vuosikausia, se vain pahenee. Sen jälkeen kun muutin Ruotsiin helmikuussa 2020, niin suomalaiset raivostuivat oikein kunnolla, ja ”mikä olisi ollut enää sen kauheampaa kuin että saan lapsen.” Pikkusiskoni meni kirjoittamaan jonkun tekstin koskien tätä asiaa, jossa hän ottaa kantaa hävyttömiin kirjoituksiin ja törkeyksiin jotka tulevat siis suomalaisilta.

Koska kyseessä on oma RAKAS lapseni Isabelle, niin kirjoitan tähän nyt myös itse asiasta, ettei siihen tarvitse perheenjäsenet myös puuttua sen enempää. Perättömien ilmoitusten tekeminen on RIKOLLISTA! Perättömien ilmiantojen kirjoittelu ilman mitään järkeä, perustuen 10v tai 15v tai 20vuotta sitten tapahtuneisiin asioihin, ei ole mitään tekemistä nykyisen elämäni kanssa. Minulla on täydet ihmisoikeudet, mikä tarkoittaa sitä, että minulla ON oikeus pitää eläimiä, minulla on oikeus omaan kotiin, minulla on oikeus rakkauteen, minulla on oikeus olla äiti, minulla on oikeus olla onnellinen! Siitä lähtien kun olin raskaana, Ruotsiin alkoi tulemaan perättömiä ja laittomia ilmoituksia, koneella kirjoitettuna raukkamaisesti ja väärillä nimillä, silmitöntä vihaa ja raivoa täynnä.

Perättömät ilmoitukset ja vainoaminen ei tule ulkomaalaisilta, eikä se ole tullut ruotsalaisilta. KAIKKI vainoaminen ja törkeät tekstit ovat tulleet omasta kotimaastani; mikä on täysin törkeää ja hävytöntä!!! Törkeät ja raukkamaiset vainoajat eivät ymmärrä myöskään asioita ollenkaan, mitä täällä on tapahtunut ja tapahtuu.
    Kun heidän tarkoitus on satuttaa minua ja aiheuttaa minulle ongelmia; niin he todellakin satuttavat silloin pientä viatonta lasta!
    Ja mitä lapsi tarvitsee enemmän kuin mitään muuta; on OMA RAKAS ÄITINSÄ!

Jos perättömien ilmiantajien tarkoitus on ollut se, että oma lapsi riistettäisiin pois omalta äidiltään; niin silloin se on puhdasta pahuutta, ei mitään muuta! Se ei ole mitään ”huolta” vaan se on pahuutta. Minun elämäni ei myöskään kuulu kenellekään, ja toisin kuin Seiska on ehkä kirjoittanut jutut siihen muotoon että ikäänkuin olisin antanut itse viimeisimmät haastattelut; niin en antanut niitä enkä soittanut sinne yksityiselämästäni, vaan he saivat tietonsa julkisista poliisien tutkintapöytäkirjoista. Minuun oltiin yhteydessä tyyliin: ”pitääkö tämä paikkaansa?” ja ”onko tämä totta vai ei?” ja korjasin tai sanoin jonkun asian miten se oli, ja juttu oli kirjoitettu muotoon että ikäänkuin olisin itse antanut sen. En tiedä mitä siellä tapahtuu kun en edes itse näe juttuja joita minusta kirjoitetaan!

Onko ihmiset yhtään kartalla mitä tapahtuu?
    Monet nettikirjoittelijat ovat sitä kovasti omasta mielestään, vaikka tosiasiassa ketä he näyttävät vihaavan kaikkein eniten, on oma itsensä. Kukaan ihminen ei voi hyvin jos on pakko kirjoittaa kokoajan aivan silminkuvaamattoman törkeää ja pilkkaavaa tekstiä toisen ihmisen elämästä joka ei heille kuulu ja josta he eivät oikeasti edes tiedä mitään. Kirjoittelijat syyllistyvät mm. tällaisiin rikoksiin: -Törkeä kunnianloukkaus, -Vainoaminen, -Tekijänoikeusrikkomukset, -Yksityiselämän loukkaukset, -Laittomat uhkaukset ja moni muu asia. Tähän syyllistyvät suomalaiset; ja tässä täytyy oikeasti sanoa, että minua hävettää niiden puolesta jotka tällaista tekevät!!!!

Kun voitin oikeudenkäynnin täällä Tukholmassa muutamia viikkoja sitten, niin siitä vasta ”pillastuttiinkin” siis ööh……SUOMESSA, ja suomalaiset alkoivat lähettämään mulle uhkauksia! Voiko mitään yhtä pateettista enää olla??!! Nettikirjoittelut eivät mene vaan kirjoittelun tasolle, vaan tekoihin niin pitkälle kuin pystytään, jotta yritettäisiin pilata elämäni, mikä ei tule mitenkään päin onnistumaan. Oikeudessa kaikki syytekohdat menivät läpi ja ne menivät ylivoimaisesti mutta siitähän eivät lehdet hiiskuneet ja Seiska ohitti sen tai kirjoitti kai jotenkin sellaiseen muotoon jossa oikea totuus ei taas tullut selville, kun lehtien tarkoitus on vaan rahastaa kylmästi. Muistan että eräs ystäväni aina sanoi suomalaisista että ”kateus vie kalatkin vedestä.” Ja siinä maassa tosiaan kateus näyttää voittavan kiimankin.

Raamatusta tähän asiaan löytyy varoittavat kohdat: MATTEUS 12:36: ”Mutta minä sanon teille: JOKAISESTA turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”

LUUKKAAN evankeliumi 12:58-59: ”Kun kuljet riitapuolesi kanssa hallitusmiehen eteen, niin tee matkalla voitavasi päästäksesi hänestä sovussa eroon, ettei hän raastaisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei oikeudenpalvelija heittäisi sinua vankeuteen. Minä sanon sinulle: sieltä sinä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.” AAMEN!

#268665 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkilla on taas ihan oma aikajana. Kauas ovat karanneet tuomiot, ja koiriakin on hylätty lähinnä viimeiset 10v., ja monta.

Edelleen tunkille tiedoksi, että lasun karin ja linda eivät varasta äideiltä vauvoja pelkän ilmoituksen perusteella, koneella kirjoitetun tai vaikka Punkkimaisella kaunolla raapustetun. Varastamisen syytä voi miettiä ihan omasta itsestään. Syy täytyy olla kodissa/ vanhemmissa itsessään. Kauniiden ihmisten maa ja hamraa kotimaakin ovat sivistysmaita eikä mikään villi länsi. Kaikki toimenpiteet ja niiden syyt on tarkkaan määritelty.

#268666 Ilmoita asiaton viesti
    HARHAA VAIN
    Participant

No en tiedä ”voitin oikeudenkäynnin” mikä sitten voidaan lukea voitoksi, ne muutamat kruunut, joita Perpamir tuomittiin maksamaan on hyttysen paska valtameressä. Vankeustuomiot tuli muista rikoksista ja nekin on vähäisiä ne tuomiot. Tuksu v**’aa, että pöytäkirja paljasti, ettei muksu ole hänellä vaan joku toinen on katsottu paremmaksi huoltajaksi kuin oma äiti. Äitiydestä Tuksu ei tiedä mitään, jos pitää muksua sylissä sen aikaa, että saa otatettua pari valokuvaa, ne ei todista mitään lapsen hoivasta ja huolenpidosta, kuten ei myöskään ne lukuisat mauttomat ja epämukavat rätit, joita se ostaa jostakin ALE-laarista. Tuksu ei uhraa aikaansa muksuun vaan itseensä ja omaan naamaansa. Narsisti ja juoppo, sen todistaa käräjien pöytäkirjat. Normaalit äidit vaikka joskus nauttivatkin lasin tai kaksi eivät joudu todistelemaan lasulle raittiuttaan. Ihan vaan huomautuksena sulle Tuksu, kun joskus muistaisit omat loukkauksesi, niin sukulaisiasi kohtaan kuin myös ne lukuisat loukkaukset heitä kohtaan jotka ovat auttaneet sua ja palvelleet kuin kunigatarta vaikka oletkin pelkkä alkkis.

#268667 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Koneelle kirjoitettuja viestejä! Omg!

#268668 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kiitos Tikulele.

Sielä taas syytellään kovin uhkauksin.

#268669 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Kaikki taas toisten ja Suamalaisten syytä. Nekö sut sinne ryyppäämään ajoi, nekö työnsi kokaa ukon nokkaan, nekö pisti tappelemaan siihen malliin että paikalle porhalsi Depardieu nokka tuulta halkoen ? 🤡

#268670 Ilmoita asiaton viesti

Eikö sillä olekaan asiat hyvin Ruotsissa? Miksi kokoajan jauhaa samoja juttuja? Taitaa olla totuuden siemen, että asiat eivät ole niinkuin pitäisi.

Miksi olla julkisuudessa, jos ei hallitse sitä. Siivuuttaisi negatiivisuuden, koska jokainen julkkis saa osansa hyvässä ja pahassa. Tuksu varsinkin ja  noilla jutuillaan.

#268671 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

💩💩💩Sitä itteesä😆. Kyllä kiehuu Solnan satakieli, kun totuudet tullu ilmi. Totuudet, mitä varjellut kolminkäsin. Ah ja voi… Kateellisiapa hyvinkin, voi dussu parka, säälittävä, menneet on glamourin ajat. Sinne lähiöösi vaivut unholaan, Hei ja hui😄

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 680 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.