Johanna Tukiainen Vol. 261

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 261

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,223 total)
  • Author
    Pastori
    Participant

Erika Vikman on painanut menemään ihan Tuksuna, siis näköisenä.

#271745 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Hui ja hai, hulinaa duksulandiassa🤯😂😂.

#271752 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Piripena tuskin tulee linnasta suunnittelemaan weddingsejä Tuhnun kanssa. Voi olla raamit kaulassa ja muutama selkokielinen asia. Ties mikä Jumalan suunnitelma taas tulee😌

#271753 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Udin Bemu, sulta meni nyt pointti ihan totaalisesti ohi. En tosiaan edelleenkään viitsi alkaa vääntää rautalangasta, lyhyesti: mun vastaus oli sun väittämään että velat ei periydy – kyllä ne VOI periytyä. Ja sitä perustelin. Tietysti myös voi olla periytymättä, juurikin silloin haetaan pesä konkurssiin. Ja kyllä isäni talo on hänen, vaikka siitä velkaa olisikin. Tämä on nyt ihan älytöntä vääntöä, kun kaikki lähti siitä vertauskuvallisesta jutusta, milloin Tuksun homma mun mielestä voisi samalla tavalla edes jotenkin loogisesti hoitua (eli perillinen saa) jotain kuten Matti Nykäsen leski. Mutta nyt en jaksa palata tähän enää, kun ei tunnu perille menevän. Jokainen voi tutustua perintöön ja siihen liittyviin velkoihin varmasti itse ihan netistäkin. Meillä monilla on omaa kokemustakin asiasta. Toisia kirjoittajia en itse haukkumaan ala.

#271754 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Oon kyllä sitä miältä perinnöstä, että Ile ON perinyt Piripenan korvat😌

#271755 Ilmoita asiaton viesti

Samaa mieltä juappo. Ile tulee perimään Tuksun ja linnakundin jäämistön. Siinäpä onkin kamaa 😂

#271756 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Mitä sinä jätät lapsillesi.

#271757 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Duksu: Ile saa kaikki haisevat hääpukuni ja applen kännykkäni. Awwwww.

#271762 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

ILE saa perintönä pokaalin, koiratyynyn, moccamasterin ja nännilipaston; glamour on ylisukupolvista. Tunkki ja Most Talked About Glam Person 2008 -pokaali maaliskuussa 2009

#271763 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

108 Tunkki ja legendaarinen koiratyyny joulukuussa 2018, kuva 2

#271764 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

The Pink Moccamaster

#271765 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Julian lipasto

#271773 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Toivottavasti Ilestä tulee ahkera ja fiksu tyttö eikä korvaansa lotkauta biologisen äitinsä lätinöille.

#271776 Ilmoita asiaton viesti

Älkää unohtako kahta (2) kolhiintunutta Villeroy & Boch-lautasta jotka olivat alkujaan sika-Mikan tädin jäämistöä. Lisäksi täytyy muistaa, että Tuksulla on ainakin kaksi pussilakanaa. Pinkki ruusulakana ja pinkki tekosilkkilakana. Ehkä settiin on kuulunut myös aluslakana? Saatavana myös likaisena.

”Hotellissa on puhtaat lakanat!” (Tuksu Israelin-matkallaan Eilatissa)

Itse pidän puhtaita lakanoita hotellissa päivänselvänä asiana, enkä hehkuttaisi asiaa Facessa. En olisi hotellissa kovin kauan jos lakanat olisivat olleet käytössä jo kuukauden tai pari. Hyväksyisin asian jos kyseessä olisi vallankumous, sota, kapina tai maanjäristys.

#271799 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Nänni tyyny ja sikamikan tädin jäämistön kristalli kruunut kuuluvat perintökalleuksiin. Väkevästi mukana jälkeen Albertin, tosin kristallikruunuista ei ole tietoa, kulkeutuiko ne past away taksinallen kyydissä ritorpiin, ei ole tainnut näkyä kuvissa? Mutta albertilta liljenböleen ja kanakoppiin, olisiko tuksu voinut niistä luopua, nehän on äärimmäistä glamouria jota taviksilla ei ole? Likainen nännityyny on sentään nähty törnbackenin kuvissa.

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,223 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 261’ is closed to new replies.