Johanna Tukiainen Vol. 262

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 262

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,410 total)
  • Author
    HarmitonHilda
    Participant

Juu, Mortteli kehiin, se ei sentään ole palestiinalainen ja tuskinpa muslimikaan. Weddingsejä odotellessa!

#273844 Ilmoita asiaton viesti
    picky
    Participant

Ei taida tämä Mortti tietää, minkä sortin mimmi on kyseessä. Toivottavasti tapaavat pian, voi olla että Facebook ihastus hiipuu aika nopeasti tapaamisen jälkeen.

#273845 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Voi sitä Mortenin järkytystä kun tapaisi Tuksun oikein naamakkain. 🤣

#273848 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Ihan varmasti Tuhero on jo tsekannut Mortin karismallisuuden. Siksi ei innostu. Kaksi persaukista, hyi ja hui.

#273850 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Mortenin ja Tuksun rakkaustarina olisi tosiaankin hauska!

”Tapasin erään ihanan ja varakkaan norjalaisen netissä. Hän on hieman vanhempi kuin minä, mutta todella komea silver fox style, mikä on todella suosittua Jenkeissä, missä asuin useita vuosia nuoruudessani siskoni Julian kanssa. Morten tuli tapaamaan minua tänne Tukholmaan ja vietimme todella romanttisen viikonlopun yhdessä. Hän vei minut shoppailemaan ja ravintoloihin ja lopuksi hän osti minulle tämän upean promise ring, jossa on pinkkejä timantteja. Haluan tällä kertaa edetä hitaasti, joten menemme virallisesti kihloihin vasta myöhemmin. Häät ovat silti ensi kesänä ja olen jo varannut kuninkaanlinnan koko hääviikoksi, jonka aikana järjestän useita eri tapahtumia…” fast forward vuosi: ”Seiska: Johanna Tukainen jälleen käräjillä -Norjalainen miesystäväni kuristi minua viisin käsin!”

#273853 Ilmoita asiaton viesti
    kaikkivaihtaa
    Participant

Palestiinalaiset eivät ole porsaita!!!

#273855 Ilmoita asiaton viesti

Lehtikaali. Sinä voisit kirjoittaa suoraan Tuheron muistelmat kun sankarittamme ei tunnu saavan mitään aikaan.

Tuksu on varmasti tarkistanut Mortenin karismaattisuuden. Mikä ammatti, onko velaton asunto ja onko auto mitä merkkiä? Mårten taitaa olla norjalainen peräkamarin poika, ehkä mt-puolen kuntoutuja? Hän ei tajua Tunksin muokkaavan kuviaan, eikä tajua Tunksin v-tumaista luonnetta. Sellaista miestä ei löydykään johon Tuksu olisi tyytyväinen. Rahaa, lahjoja ja luottokortteja jakavaa, lapsirakasta ja uskovaista miestä ei löydy. Mahtaako Tuksu etsiä miestä vielä 60-vuotiaana? Tuksun työeläke saattaa olla peräti 20 euroa kuussa. Elättäjä tarvitaan.

#273856 Ilmoita asiaton viesti
    Randynnaapuri
    Participant

Eikös se silloin deitti-iltana kehuskellut kuinka on niin romanttista deittiä elokuvineen yms.

Näköjään muistikuvat tapahtumista muuttuu mielialan (ja promillen) mukaan.

#273857 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Blocked

Mielestäni on sivistymätöntä nälvimistä se, että Tunkki lähetti uskonnottomalle Perparimille raamatun vankilaan ja yrittää näin tyrkyttää tälle omaa, vastenmielistä maailmankuvaansa. Albaniankielinen raamattu Perparim Tahirille vankilaan 3.6.2021 Arvelen, että raamattulähetyksen johdosta Perpa kihisee raivosta entistä väkevämmin. On selvää, että Tunkki ei saa armoa, kun Perpan vankilarangaistus päättyy.

#273858 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Mortti voi olla tunkin viimeinen toivo kun välimerelliset deitit pötkii pakoon viimeistään chichen salladin jälkeen. Pötkisi kyllä varmaan Morttikin, kun on nähnyt pelkkiä filtteröityjä kuvia ja kun totuus lyö märällä rätillä naamaan.

#273859 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Voi siihen Mortti kerran pussit tyhjentää, kun ei nyt vaan sitten sattuis mitään ….

#273860 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Lehtikaali voisi hyvin toimia Tuksun haamukirjoittajana kuhan ensin opettelisi tukiaanisen puolipisteen käytön ja muut kieliopilliset kummallisuudet. Mutta se voi olla meille hamraille pienitissisille liian vaikeaa. 😁

#273861 Ilmoita asiaton viesti

Mitähän romanttista Tuksu väänsi kyynel silmäkulmassa Peralle😥?

”Mii love juu, love juu mii, syrän. Lue aikasi kuluksi tästä Israelin kivenkolon historiikista, miäs saa sieltä hyvän vaimon. Mulla on muuten fyffeä, kun pääset pois. Reipas teko lusia perheemme yhteisen edun nimessä. Pus ja krammari”

#273862 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Roikkuu ihan varppina Perpassa kiinni tajuamatta miten on loukannut tai käyttäytynyt. Kuvittelee Weddingsien toteutuvan, kun ukko oääsee lusimasta. “Rukoilin ja Pool tuli uskhoon, maiskis, hääkirkko on varattu”, kirkuu Seitsemisen otsikot.

#273868 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu on Iilimato ihmissuhteissa. Ei tajuta itse tehneensä tai aiheuttaneensa mitään väärää. Kaikki pyyhitään pois. Piripera voi olla eri mieltä, väkevä veikkaus. Draaman kaari viehättää Tuksua ja oma lauluääni.

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,410 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 262’ is closed to new replies.