Johanna Tukiainen Vol. 262

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 262

Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 1,410 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Kaikki ”ilen” lelut on sellaisia jotka jossu on hankkinut itselleen ja omien mieltymystensä mukaan tyyliin ”ostin nämä ihanat jätskinuket tyttärelleni”. Hyödyttömät koristeet joilla vauvva ei voi leikkiä. Eikö lapsella tosiaan pitäisi olla helistimiä, katseluleluja, pehmoja, sellaisia joita saa rauhassa tunkea suuhun yms.? Äärimmäisen hyvän motjerin hoidossa olevan vauvvan kuvissa sillä on ollut kaikkia teräviä motjerin omia leluja tai paskainen kenkä.

#274950 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis
    Participant

Olen jäljessä kommenttien suhteen, joten voi olla että nämä on jo kommentoitu mutta en malta odottaa:

1. koska hänhän voi oppia muilta vangeilta ohjeita tyttöystävän listimiseksi…

Possu siis pitää itseään vielä ””tyttö”ystävänä”… Harvemmin kai toiselle toivotaan vankilaa ja maastakarkoitusta?

2. Pinkki rusettiretonki Aliexpressillä 65 euroa. Jotkut myyjät tarjoaa nopeita toimituksia pienestä lisämaksusta

#274951 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Olen kerran tehnyt painepesurilla räsymatosta matonkuteita.

#274898 Ilmoita asiaton viesti
    Rebel
    Participant
    #274900 Ilmoita asiaton viesti
    Rebel
    Participant
    #274982 Ilmoita asiaton viesti

Molemmat yhtä tyhmiä. Past away ja Tuksu. Toinen joi itsensä hengiltä ja toinen tapasi hengenheimolaisensa, albanialaisen huumekauppiaan, ja tuli vielä paksuksi miehelle kertap-nosta, vaikka on ollut in selibath viisi vuotta. Mitä Tuksu mahtoi kirjoittaa siihen Itkumuurin koloon tungettuun toivekirjeeseen? Aluksi kaikki oli niin in love ja miehellä oli kreikkalaiset sukujuuret. Kaipa Tuksu on tehnyt valituksen taivaaseen, sillä onhan hänellä niin hyvät välit Jumalaan ja Jeshuaan? Raskaus oli varmasti neitseellinen. Viimeksi tuo ihme tapahtui Betlehemissä hieman yl 2000 vuotta sitten.

#274983 Ilmoita asiaton viesti

Miten nuo Tuksun huulet ovat niin vääränlaiset? Ihme kun ei ollut käsitellyt tuota kuvaa. Tyttömäiset maksaläiskät ovat hyvin esillä. Huulet ovat kuin pehoinpitelyn jäljiltä. Kannatti laitattaa silikonia huuliin ammattitaidottomalla tekijällä. Ilme on todella tympeä.

Kun hän lyllertää treffeille tuon näköisenä, niin mies tajuaa katselleensa muokattuja kuvia. Totuus mt-puolesta paljastuu siinä vaiheessa kun Tuksu kertoo weddingS ja kuinka hän aikoo vaihtaa asua kolmesti tilaisuuden aikana. Oma, parivuotias tytär toimii morsiusneitona – ja äiti on ollut in selibath jo viimeiset viisi vuotta.

#274989 Ilmoita asiaton viesti

”Nyt on ihan mustaa valkoisella, että olen hyvä äiti. Oikeastaan aivan kaikin puolin äärettömän hyvä äiti, hän kuvailee” 

Mitä tuo tarkoittaa? Rusketusta? Vie lapsen ja koirat ulos helteellä, ilman auringonsuojia.

#274990 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Jaan nyt listan babyni (9kk) suosikkileluista siltä varalta, että Tuksu sattuisi taas lukemaan palstaa:

-Puinen kävelykärry, johon on maalattu värikkäitä kuvioita ja kiinnitetty kivoja näperrettäviä juttuja (mm. xylofoni, peili ja kello)

-Kirja, joka soittaa loruja sivua kääntäessä

-Marakassi

-PUHDAS JA KÄYTTÄMÄTÖN tiskiharja

-Ikeasta ostettu koiran pään muotoinen eväsrasia, jota on hauska avata ja sulkea

– Bobles-palikka, jonka päällä voi kiipeillä. Tämä on vähän kalliimpi, mutta eihän Tuksulla ole rahasta pulaa päätellen kalliista tyllihameista ja prinsessahotelleista 🙂

#274991 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Kotimaa | 13.06.2021 08:04
    Tuorein Seiska kertoo, että Johanna Tukiainen, 42, on saanut kahdeksankuisen Isabelle-vauvansa takaisin. Tammikuusta saakka lapsi on ollut isoäitinsä Marjan huostassa.

– Tyttäreni on nyt minulla, ja tulee myös olemaan, Seiskan tavoittama Johanna vakuuttaa.

Kohublondin mukaan hänellä oli aluksi rajoitettu tapaamisoikeus, jolloin hän sai tavata lastaan vain tietyn tuntimäärän päivässä. Rajoituksia on sittemmin asteittain vähennetty, ja ne on Johannan mukaan poistettu nyt kokonaan.

– Lapsi kuuluu mielestäni omalle äidilleen, ellei perheessä ole sellaisia tekijöitä, jotka olisivat lapselle vaaraksi.
    Onnellinen tilanteestaan
    Johannan mielestä viranomaisten ratkaisu antaa Isabelle takaisin hänelle oli oikea.

– Nyt on ihan mustaa valkoisella, että olen hyvä äiti. Oikeastaan aivan kaikin puolin äärettömän hyvä äiti, hän kuvailee.

– Se oli oikeudenmukainen päätös, sillä olen puhunut kaikesta totta. Meillä on mennyt vauvan kanssa nyt todella hyvin. Minulla on hyvin kaunis tytär, ja olen iloinen, että hän on nyt minulla.

#274992 Ilmoita asiaton viesti

”Puhunut kaikesta totta”??? Johan Tuksu vitsin väänsi. Tuksu on patologinen valehtelija joka elää pilvilinnoja rakentaen. Nainen joka kehui suhdetta Påliin lähes vuosisadan romanssiksi, on nyt toivonut Pålille lisää vankilatuomiota ja/tai karkoitusta Albaniaan. Pål on syrjäytetty isänä täysin. Jos Tuksu olisi ollut oikea uskovainen, niin hän olisi antanut anteeksi Pålille ja kieltäytynyt korvauksista. Raamatun (todennäköisesti vain Uusi Testamentti) lähettäminen Pålille vankilaan oli vain teatteria.

”Meillä on mennyt vauvan kanssa nyt todella hyvin.” Tuksu onnistuu kertomaan totuuden kun hän avaa muotopuolen ja ruman Comet-suunsa.” Nyt-sana viittaa siihen, että aikaisemmin ei mennyt todellakaan hyvin vauvan kanssa. ”Esimerkillinen äiti” jätti vauvansa kotiin kun hänen piti päästä drinksulle. Ei ihme jos Pål opasti Tuksua perinteisellä ja luotettavalla albanialaisella tavalla. Pålissa taitaa olla ainesta ihan oikeaksi isäksi. Tuksu voi varautua siihen, että Pålia ei karkoiteta.

#274993 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Eipä tässä voi muuta kuin kauhulla seurata mitä seuraavaksi tapahtuu.

#274994 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Onko äärettömän hyvä äiti laittanu lissää rusketuskuvia instaan tai faceen. Harmi kun ite en pääse niitä katsomaan, yx hymynaama oli liikaa…😂 Uskaltaako tähän laittaa mittään naamoja😬

#274996 Ilmoita asiaton viesti
    Alda
    Participant

”Kohublondin mukaan hänellä oli aluksi rajoitettu tapaamisoikeus, jolloin hän sai tavata lastaan vain tietyn tuntimäärän päivässä. Rajoituksia on sittemmin asteittain vähennetty, ja ne on Johannan mukaan poistettu nyt kokonaan.”

Kun tämän lukee ajatuksella, ymmärtää ettei kyseessä välttämättä (eikä todennäköisesti) ole huoltajuuden palautus bioäidille. Kyseessä on ainoastaan tapaamisoikeuden rajoitusten poisto. Tukiaanilaisittain victory.

Tuksun lausahdus ”Tyttäreni on nyt minulla” tukee myös olettamaa siitä, ettei huoltajuutta ole Possulle palautettu. Viimeksi kun vastaavaa lausahdusta viljeltiin lehdissä, oli tytär isoäitinsä huostassa.

#274997 Ilmoita asiaton viesti

”Sanoisin että jos on rahaa, niin ei haittaa vaikka ei seiso.” (Tuksu 12.5.21)

Tämä kuolematon lause on syytä muistaa. Tosin Tuksu poisti tämän myöhemmin, mutta netistä ei mikään katoa lopullisesti. Pålilla ei ollut paljon rahaa, mutta hänellä seisoi – ainakin kerran.

Viewing 15 posts - 1,351 through 1,365 (of 1,410 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 262’ is closed to new replies.