Johanna Tukiainen Vol. 262

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 262

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,410 total)
  • Author
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

”Kävin kaupassa, tein ruokaa lapsille, pesin useemman koneellisen pyykkiä, imuroin, moppasin ja pesasin vielä parvekkeenkin koivun siitepölyistä, kävin tankkaamassa auton ja ulkoilin koiran kanssa.” (Supetblondli)

Nuo ovat täysin tuntemattomia asioita Tuksulle. Tuksu osaa lämmittää valmiit einekset (”laitoin tandoori-kanaa rakkaalleni”) juuri ja juuri, mutta hän ei varmaan omista sauvasekoitinta jolla olisi kätevä laittaa helposti nieltävää, pehmeää ruokaa lapselle. Lapsi ei elä äidinmaidon vastikkeella koko lapsuuttaan. Hyvä äiti tekee paljon huomioita lapsestaan. Normaali äiti kyselee esim. vaippaihottumasta jollain mammojen somepalstalla. Ilellä ei näytä olevan mitään ongelmia, koska isoäiti hoitaa lapsen hyvin. Miten noilla kotkankynsillä pesee Ilen ja vaihtaa vaipan?

”Äärettömän hyvä äiti”? Vain äärettömän hyvä kuvaamaan itseään ja muokattua lärviään?

#275092 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

Tuohon aikaan hän saattoi vielä esitellä sääriään. Muistuu mieleeni se kuva jostain kapakasta Turussa (v. 2019?). Siinä sääret olivat todella muhkeat. Tuli mieleeni broileri. Noiden feikkituotteiden, eli laukkujen esittely on naurettavaa. Nainen elää jossain menneisyyden kuplassa. Tuokin kuva on otettu jonkin hotellin aulabaarissa. ”Hei ota kuva musta kun mä levitän mun säärtäni tällai! Onks toi laukku nyt mukana kuvassa???”

#275093 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mitenhän Äärimmäisen Hyvän Äidin arvon saa? Mitä pitää tehdä, että on äärimmäisen hyvä äiti? Tuksun mielestä tämän kunniamaininnan saa sillä, että lapsella on tyttömäisiä röyhelövaatteita. Kukaan normaaliäiti ei ikinä lähtisi kehumaan itseään noin. Ja kenenkään ei tarvitse arvottaa omaa äitiyttään, paitsi tietty Tuksun… Äiti on ihan hyvä silloin, kun huolehtii lapsensa tarpeista, tarjoaa suojaa ja turvaa, ruokaa ja rakkautta. Tuksu tosin tähän ei pystynyt kun lastensuojelu on kuvioissa.

#275094 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko balleriina ⬛
    Participant

Tuheron fase:

Tulen Suomeen heinakuussa ja otan vastaan esiintymiskeikkoja 💝💞💖 Jos ravintoloissa ei voi esiintya niin yksityistilaisuudet jne. Keikkatiedustelut: Miamarijohanna@gmail.com 🥰💝

#275095 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko balleriina ⬛
    Participant

Kebab-kuppilat ohoi! Rusettimekkoa pitää tulla näyttämään.

Huom. Tuksu mainostaa ”En ota rokotetta” – tuon lauseen voi lisätä keikkamainokseen!

#275097 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko balleriina ⬛
    Participant

Tuksun fase:”

Voiko? Siis ravintoloissa artistit voivat esiintya? En tieda kunnolla mitä Suomessa tapahtuu.”

Artistit voivat esiintyä. Tuksu ei ole artisti, vaan propagandan ja hameen levittäjä.

#275098 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

-olen äärettömän hyvä äiti –> olen ihan sysipaska äiti, joka on haitallinen lapselle

Paljon lähempänä totuutta on äärettömän huono äiti. Tuo ei pääty hyvin.

#275099 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Niin minäkin vähän pelkään että jossain vaiheessa vauvalelu menee rikki.

#275100 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

On kyllä ihan hemmetin noloa kutsua itse itseään äärettömän hyväksi äidiksi. Ne on yleensä ne lapset itse tai puoliso joka voi hyväksi äidiksi kutsua, kun ovat sellaiseksi todenneet.

#275101 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

No, äärettömän hyvä äiti on tietenkin äiti joka saa puhtaat huumeseulat ja saa tavata lastaan enemmän kuin 2 tuntia päivässä, tietenkin.

#275102 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Hyvin erikoistahan tuo lie, koska ajatus aiemmasta.

#275104 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Eikö tosiaan noita äärimmäisen hyviä äitejä muistella jälkikäteen kun joku kysyy, esim. ”minulla oli onnellinen lapsuus ja äärimmäisen ihanat rakastavat vanhemmat”. Omaa äitiyttään on vähän noloa kehua, en edes tiedä mihin vertaisi. Keitin äärimmäisen hyvää kalasoppaa, rakensin äärimmäisen hienon talon perheelleni, ei kukaan sano edes noin, vaikka onnistuukin, sanoo korkeintaan että tulipas muuten maistuva soppa ja rakensinpas kivan talon? Se jää juuri ja juuri leuhkimiskynnyksen ja itsekehun alapuolelle? Mutta tunkkihan kehuu itseään aina! Narsku on sellainen, taviksen ei tarvitse. Narskua pitäisi muidenkin olla koko ajan ylistämässä, taviksesta se on vähän noloa, ainakin jos joku kokajan kehuisi. Tottakai se lämmittää kun joku sanoo esim että ”nyt on tukka nätisti”, narsku/tunkki odottaa että moppia kehuttaisi joka käänteessä. Se että joku kertoo olevansa ÄHÄ, kertoo jo sen että puutteita on ja asiat on päinvastoin. ÄHÄ on kiva lyhenne, se voi tarkoittaa äärimmäisen huono äiti, myös 😉.

#275105 Ilmoita asiaton viesti
    Mustavalko balleriina ⬛
    Participant

Johanna Mia Tukiainen – > Irti Koronapsykoosista

Korona rokote voi olla Ilmestyskirjan ”pedon kuva.” Eli ei vielä pedonmerkki joka on juuri tulossa mutta pedonkuva joka tsekkaa ne, jotka alkavat palvomaan myös AK:ta.

#275106 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Vaatteiden väriin mätsäävä hotelli tiedossa? Ei jumankekka.

Olisiko yksi äärettömän hyvän äidin kriteereistä erään mielestä se, että äitylillä ja tyttärellä on toisiinsa sointuvat (näyttävät) asut? Lisäksi on kiva ottaa valokuvia ja katsoa telkkaria yhdessä.

Välillä tulee vaikutelma, että siinä on teini tovin lapsenvahtina.

#275107 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Eikä edes teini, vaan 5 vee prinsessaleikkejä leikkivä.

”Sitten tää pukis lapsen samanvärisiin vaatteisiin ja tää menis sen kanssa puistoon, niin että kaikki näkis sen ja mun käsilaukun myäs”

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,410 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 262’ is closed to new replies.