Johanna Tukiainen Vol. 263

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 263

Viewing 12 posts - 1,681 through 1,692 (of 1,692 total)
  • Author
    Pastori
    Participant

Galliano, siinä sulle kaksi napakymppiä.

Pussi ja kramppi.

#277522 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Kyllä mulla on sellainen käsitys että Velli osti vanhempiensa talon, eli kotitalonsa. Velli on rakentanut/rakennuttanut Sateenkaaren talon. Siellä asui niihin aikoihin kun tämä pariskunta tutustui, niin tämä Marenki kenen pinkissä kodikkaassa kodissa Tuksu joskus vieraili. Kun hän muutti sieltä pois se on seissyt tyhjillää, eli asumattomana siitä saakka. Tavaroita sinne on varastoitunut mutta ei siellä oo ketään asunut.

#277523 Ilmoita asiaton viesti
    picky
    Participant

Kyllä perimätiedon mukaan tässä välissä tämä Emelie asui sateenkaarella….on nyttemmin jo muuttanut pois.

Suomi24stä kopsattua syyskuun 2016 tilannetta:

* Sateenkaari on Johanna Tukiaisen ex-kihlatun, Veijo Lallin, asunnon osoite Loviisassa (Sateenkaari 1). Veijo ja Johanna asuivat siinä vajaan vuoden, loppukesään 2016 asti. Sitten tuli kahakan jälkeen bänksit.* Veijo asuu nyt Liljendalinkadulla itekseen.* Sateenkaareen on muuttanut Emelie Andersson, joka on Veijon exä parinkymmenen vuoden takaa. Hän on myös Johannan tuttava, joka esitteli Johannan ja Veijon toisilleen jotain puolitoista vuotta sitten.* Emelie asui aikaisemmin Ruotsinpyhtäällä, mutta sortui takaisin päihteisiin, ja mies laittoi hänet pihalle kesällä 2016. Sopivasti Sateekaari oli tyhjänä Loviisassa, joten sinne siis.

#277524 Ilmoita asiaton viesti
    Galliano
    Participant

Pastorskalle vaan tiedoks että vaikka en ole päähenkilöa ikun livenä nähdykkään niin kuvat ja jutut tiedän varmasti yhtä hyvin kun pastorskakin..se mikä täällä ärsyttää on se että nää jutut täällä menee liian lennokkaiks…tosiasiat on eri juttu..

#277525 Ilmoita asiaton viesti

#entrepeneur (JTuk 9.7.21)

Koska opit kirjoittamaan yrittäjän englanniksi oikein? Se on entrepreneur. Montako keikkaa olet tehnyt tänä vuonna? Et yhtään. Viime vuonna 5 – 6 keikkaa??? Miten voit olla yrittäjä, koska olet Solnan kunnan ja Ruotsin valtion ”palkkalistalla”. Koska ajattelit mennä töihin?

#277526 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Herra mun vereni, tämä palsta ei ole tiedon portaat , vaan keskustelupalsta. Jollakin giulii nyt melko rankasti.

#277527 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Tunglishin ja englannin  kielen eroille on aika hauskaa naureskella.

Samoin on mukava nähdä miten tunkin valheet kerta toisensa jälkeen ”ammutaan alas”.

#277528 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Onko minullani mennyt vallan ohi papsun ja motjerin kultahääpäivän juhlat toukokuussa? Eikö he ollut vihitty 1971.

Ja kurkkupurkkiin tyrkätään ruusut siellä, oi aikoja oi tapoja. Miksi tuoda ruusuja, jos ei tuo ristallivaasia mukana. Onpa hamraa merkkipäivän kattaus, pthyi olkoon.

Lohta ja steikkiä? Tuksu ei tiedä nykypäivän hyvästä ja maukkaasta ruuasta yhtään mitään. Porvoossa on SicaPellessä vertaansa vailla oleva maistelumenyy, kansainvälisesti korkeatasoinen eväs asianmukaisine juomineen. Ei tollukat sinne asti osaa mennä juhlistamaan miljunäärin ex kihlatun merkkipäivää. Limusiinilla ajeltiin pitkin kirkonkylää jotain kuralientä naukkaillen, mutta hyvän ruuan päälle eivät ymmärrä. Ei vaikka emakko on matkustanut melkein kaikissa maailman maissa.

#277529 Ilmoita asiaton viesti
    Sateentekijä
    Participant

Missäpäin on tapana viedä kukkakimpun kera kristallivaasi? Ei meilläpäin ainakaan.
    Sinänsä harmi, aina olen itse joutunut kaapista jonkun vaasin kaivamaan. Vaikka sitten sen kurkkupurkin (no sille ei vielä toistaiseksi ole ollut tarvetta). Mutta mökillä ei mulla ole ainuttakaan vaasia, toivottavasti ei kukaan tuo kukkia mulle sinne. 🙂

#277530 Ilmoita asiaton viesti

Nyt se on todettu, että varakkaalla 60-vee juhlakalulla on designeeraamisen sekä juhlapöydän kattamisen armolahja.
    Myös synttärikakun valinta oli tosi ”miehekäs”
    Ei enää kannata taivuttaa ratapölkystä – jokainen huomaa sen omilla silmillään.
    Kulkupuheiden mukaan synttärilahjaksi ja samalla ruotsintuliaisina juhlakalulle annettiin uudet silikonikumiset näppylähanskat, liukuvoidetta sekä anaalitappi – tottakai.

#277531 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Kuten että kun joku äkkäisi että kenes kanssa pikkusisko viettää luksushotelliyötä? Se on niiiin viihtyisän trendikästä nykyään, että maistuis mullekin.

Jassu oli vain ’detox-hoidossa’ ja sen jälkeen yksinäisenä huuteli kamuja iltarientoihin.

Nähtävästi kukaan ei tarttunut koukkun, koska koirakoposensa kera viettää iltaa elokuvia katsellen, siis alone, (vaikka muikistelut olivatkin viimeiseen asti harkitut ja mietitty.)😁

#277475 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Rääkyjä: Kuva on heinäkuulta 2015… Poistettu muualta, mutta tuolta vielä löytyy. https://imgur.com/xWOIFmA

Oops, mulle sattui virhe. Sori. Korjasin asian tiedostoihini ja viestiini.

Viewing 12 posts - 1,681 through 1,692 (of 1,692 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 263’ is closed to new replies.