Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,236 total)
  • Author
    hallitunkki
    Participant

On kuin suoraan ÄHÄ:stä.

#278039 Ilmoita asiaton viesti

Joku väänsi:

”Koska aivan varmasti se Tukiaisen sakkikin toimii välillä ihan kuten muut, ilman mitään mistä saisi oikeasti väännettyä jotain hullua.” 

”Kuusi vuotta sitten tapasin yhden Dillen. Maksoi kaiken, vuokrat ja matkat, elämistä myöten. Jätin dillen. Kasvoin muka aikuiseksi. Sain skidin yhdestä sivupanosta ja turpaani. Nyyhkytin  itseni takaisin Dillen luokse. Äitinikin oli samaa mieltä. Nyt eletään kaikki onnellisesti yhdessä, Dillellä on varaa ja käy töissä”

Ote on tosielämän-sankareista. Siis oikeasti.

#278040 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jotkut uskovat, että Tuksu hyväksikäyttää Velliä. (Heipp)

Livekäyttäjä13004 kertoi Seiskan kommenteissa jo 7.11.2015:

Tukiainen on kertoillut kännissä myös, kuinka hän vetää Lallukaisen kuiviin, eli käyttää tämän rahat, ja jättää heti, kun omaisuus on tuhottu.

#278041 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Näin. Kunpa noille löytyisi myös nimi ja halukkuus todistamaan, niin voisi vielä ehkä pelastaa, mitä Vellillä jäljellä on.

#278042 Ilmoita asiaton viesti

Tukiainen on kertonut käyneensä muutaman kerran taivaassa ja jutelleen Jessen kanssa. Ollut myös selibaatissa ja raittiina vuosikaudet. Eikä ole ollut väkivaltaisessa suhteessa esim. viimeisen vuoden aikana.

Uskon että sillä on tosiaankin pokkaa kyniä ihan keneltä vaan kaikki mahdollinen (ei edes ymmärrä että se on väärin), toinen juttu on se että kuinka paljon todellisuudessa on voinut rahaa käyttää (Vellin, mamman). Itse uskon että sen menoja on kattanut lehdet, mamma, velli, kela, sossu, ja privakeikat. Rahattomana se kuitenkin varmaan suurimman osan ajastaan on ja pyrkii saamaan jonkun käymään kaupassa, antamaan lahjoja, viemään syömään.

#278044 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Darian oivallinen kopiointi kertoo tasan tarkkaan Tuksusta. Kumma kyllä, tuo Tytti Iso-Kiikari vaikuttaa olevan aivan samanmoinen ”sankari”. Ensin oli syyllisiä alaiset, nyt on tehnyt mediasta syntipukin omalle ahdingolleen. Yli -Kiikarilla on maisterin tutkinto Sorbonnen yliopiston kulttuuri- ja viestintäalalta. Tuon lisäksi on jotain hajanaisia opintoja hallinto- ja EU- oikeudesta. Nå jaa, vai sil viissi.

Mistä saa tilata näätäpaidan? Saako sitä glamuurisella tekstillä NAATA, myös? 😀

#278045 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Tunkstunks.

Äiti-Lalli on tehnyt kaiken mitä ulkopuolinen voi ja nyt on jo luovuttanut, ikääkin alkaa olemaan sen verran että ei tarvitsisi todellakaan yrittää enää mitään. Velli on yhteiskunnallisesti ”normaalien ja terveiden kirjoissa” ja saa tehdä mitä haluaa omaisuudellaan. Ainoa mikä voisi olla kiinnostavaa olis verottajan mielipide. Velli itse kieltäisi varmasti kaikki puheet jostain hyväksikäytöstä.

Olen itse puhunut Vellin kanssa muutaman kerran tästä hyväksikäytöstä ja Tunkin vastuuttomuuden mahdollistamisesta, olen tehnyt muutakin. Mutta ainakaan minä en keksi miten Vellin silmät sais auki.

#278046 Ilmoita asiaton viesti
    Nirunaru
    Participant

Hallitunkki, et tainnut ihan ymmärtää. En ole puolustellut tämän palstan kohdehenkilöä. Mielestäni keskustelun hysteeriset spekulaatiot ja kyökkipsykologisoinnit vain ovat vastenmielisiä.

#278047 Ilmoita asiaton viesti

Pakenin Suomesta  Ruotsiin, pakenin Suomeen Ruotsista. Missä mun ja lapsen kledjut.

#278048 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Nirunaru, näinhän se on että aina ei kirjoitetussa tekstissä välity vaikka se olisikin vähän kieli poskessa kirjoitettu. Ymmärrän kantasi.

#278049 Ilmoita asiaton viesti
    virna
    Participant

Totuus Ähästä on paljon pahempi kuin moni täällä uskookaan.

#278050 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Varmasti uskottaisiin, mutta yritetään nyt jotenkin perustua saatavilla olevaan tietoon. Toki vähän pelottaa, että todellisuus on pahempi.

#278051 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Herne, näin tarkoitinkin että läheiset varmasti ovat yrittäneet tehdä kaikkensa ja se on ymmärrettävää että mahdottomia ei voi tehdä jos toinen on jääräpäinen. Silloin pitää antaa mennä pohjan kautta, vähän sama homma kuin alkoholistin tai huumeidenkäyttäjän kanssa. Toki ihan mielenkiintoista jos nyt joku näätien ilmoittelu johtaa johonkin.

#278053 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Joo, vähän luulen että näätien ilmoittelu on lähinnä toisille näädille. Enpä tuota itsekään sen kummemmin eteenpäin jaksa viedä.

#278054 Ilmoita asiaton viesti

No, meillä kaikilla on tästä oma näkemys ja kaikki ollaan omilla tavoillamme oikeassa. ”Vastapuolelta” tuli hyviä näkemyksiä asiaan 🙂

Jokohan vuoden suurin glamourjuhla on alkanut? 😁😁

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,236 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 264’ is closed to new replies.