Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,236 total)
  • Author
    vanha juappo
    Participant

Jännitysmomenttina vielä mahdollisen kreikkalaisjuurisen tummapään ärhäkkä vierailu! “Mutta minä rohkeuden viitta selässäni puolustan rakkaimpiani ja suojelen heitä!” Uhoaa Velli jämäkkänä kuin kastemato.

#278499 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Lapsi on tosi söpö,aivan isänsä näköinen,oon yrittänyt etsiä tuksun kasvoista piirteitä-en ole löytänyt.

Ja miten hän käsittelee lasta,aina niin teennäinen,yksi kuva missä tyttö oli isoäidin sylissä se oli aitoa tunnetta.

Äärettämän hyvällä äidillä ei ole tunteita,ne välittyy todella selvästi kaikista kuvista. kuka äiti pitää tollasta muovitukkaa,tekoripsia ja kamalan paksua huulipuaa (rumaa sellaista)

ois vaan tää ÄHÄ antanut omien hiusten kasvaa eikä käyttää Veijon rahapussia-hänen lomarahojansa.

ps. kiitos teille tsempeistä,mulla on jätti haava jalassa joka ei meinaa parantua.. koirani on hyvässä hoidossa ja hei teille muille kompuroidelle myös pikaista paranemisra 🙂

uimaan oon päässyt ja uimassa oon käynyt ja meinaan käydä,siinä ei tarvii astua toisen jalan päälle lun menee laiturilta tai vaikka hyppää 🙂 oon hyvä uimari 🙂

#278500 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Voi halavattu tuota pinnallista ihimispoloa. Yrittää esittää raukkaparka jotain vielä, vaikka ikinä mittää oo ollukkaa. Klamouria jaetaan noloilla kuvilla ja yritetään saada ihmiset uskomaan asioita, joita ei ole.

Äiti, isä, lapsi ja vavva. Vellilässä lokkeilemassa. Ukko vankilassa. Muovireuhka päässä, huulet vinksallaan, vatsanahka roikkuu. No sen mä ny ymmärrän ku on synnytetty. Mut makkarat mahassa oli ja tulee olemaan. Poistetaan kuvan muokkauksella. Ihan tavis kassialman elämää eletään, mutta merkkivaatteita hommataan. Ne on tunkin elämän eliksiiri. Niitten haavekuvien varassa tunkki elää.

Nauttisi vesileikein vauvvastaan ja unohtas ton klamourin mitä ei kukaan usko. Susi teemuleipurin vaatteissa. Ni

#278501 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Että tuskin Johanna siellä on ollut kirjaa lukemassa muovituolissa…

Kyse olikin vellilän pihasta.

#278502 Ilmoita asiaton viesti

Lokkeilun syynä on selvästi raha. Olisiko völvö tullut tiensä päähän tai korjaamolla? Nyt odotellaan Velliltä uutta kärryä? Tuksun pitää vielä vähän potkia.

#278503 Ilmoita asiaton viesti
    Katja12
    Participant

Kyllä oli Päätähti itse pihalla, pikät vaaleat kutrit ja kyllä kirja oli kädessä. Ei voinut erehtyä. Mieheni kuskasi minut varta vasten katsomaan Loviisan top 1 nähtävyyttä 🙂

#278504 Ilmoita asiaton viesti

Päätähti lukee raamattua eestaas. Huonomuistinen ja jutut muuttuu, niin pitää kerrata samoja sivuja vuodesta toiseen.

#278505 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Voisiko rättien oston sijaan ostaa lapselle leluja? Ei näköjään voi kun on äärimmäisen huono äitee.

#278506 Ilmoita asiaton viesti

Mielestäni ei ole sopivaa julkaista Ilen kuvia täällä. Lapsi on kaunis, mutta Ile-parka ei voinut valita vanhempiaan ja sukuaan. Olen varma, että kreikkalaisjuurinen haluaa tavata lapsensa.

Sangen huvittavaa on se, että Nassu kauhisteli Perpan rikoksia, mutta hän näyttää unohtaneen suoraan ja täysin papan pamibisnekset. Pappa asui jonkin aikaa Espanjassa ja hän toi Suomeen ns. kolmiolääkkeitä ilman lupaa. Hän salakuljetti niitä Suomeen ja hän teki kauppaa Jollaksessa ko. lääkkeillä. Hän jäi kiinni tuonnista ja sai sakot. Sakot sai myös past away sisar. Montako kertaa pappa ehti tuoda kolmiolääkkeitä Suomeen? Ilmeisesti joku asiakkaista käräytti papan ja past awayn? Pappaa on kehuttu hartaaksi ja Raamatun kannesta kanteen tuntevaksi. Lisäksi pappa on antanut tärkeitä elämänohjeita Tuhnulle.

Kummaa miten valikoiva muisti Nassulla on?

#278507 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

Täällä joku ihmetteli, miksi näädät arvostelee kuvaa, missä ihana iskä istuu tuolilla joko alasti, tai alushoususillaan.

Onko tuo oikeasti jonkun mielestä normaalia, arkista kuvaamista, kuvata omaa isää alastoman näköisenä ja ladata nettiin, etenkin kun miesparka on siinä kunnossa kun on?

Tuskin hän ymmärtää asiaa, mutta kyllä läheisten pitäisi ymmärtää, että ei ole kauhean hyvän maun mukaista. Ja ihan vaikka itsestä olisi ihana kuva isästä ilman vaatteita (No, sen näköisenä, varmaankin alushousut kuitenkin on) niin läheisten luulisi ymmärtävän, että jos mies itse ei ole henkisesti kykenevä hyväksymään millaisia kuvia hänestä julkaistaan, se on julkaisijoiden tehtävä arvioida julkaisut miehen parhaaksi.

Kuinka monelle teistä tulisi halu julkaista sairaasta isästänne tuollainen kuva internetiin? Ehkä joillekin,  mutta minun moraali ei riitä.

#278509 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Komppaan Kalapataa, että kyllä aikuisilla ihmisillä pitää olla joku tolkku millaisia kuvia laittaa someen, on ihan eriasia vaikka perheväki kulkisi ilman rihmankiertämää kotioloissa, mutta eri asia on niitä tuoda kaikkien pällisteltäviksi ja vaikka miten on yksityinen tili olemassa, niin ne kyllä leviää sieltäkin , sekin pitäisi olla tiedossa.
    Myös se, että tämä perhekunta julistaa niin kovin sitä uskoaan, niin kaikki toiminta sotii sitä vastaan. Nyt ollaan taas niin hyvää pataa loviisan lällykän kanssa, kun se on ensin haukuttu ainakin tyttären toimesta ja tytär on myös julkituonut että ishkäkin on sanonut lällykän olevan demonien vallassa, niin miten ihmeessä nyt taas mennään tuonne loisimaan kun ei mitään olisi tapahtunutkaan ja se on ihan lällykän asia mihin rahansa syytää, mutta lähinnä ihmettelen näiden uskovaisten ja varsinkin ähän toimintaa, eihän uskovainen uppokastettu ihminen voi/saa käyttää ketään noin törkeästi hyväkseen ja ymmärrän jos se raha menisi tarpeelliseen, mutta pelkkään turhaan krääsään ja sillä sitten keekoillaan mitä on taas ostettu.
    Ihminen joka ei ole koskaan maksanut asumistaan itse, tehnyt vain velkaa ulosottoon, niin käsi sydämelle tuksutin, onko toimintasi sellaista jota oikea kristitty harrastaa – voin sanoa, että kaukana siitä.
    Helppoa se on toisten rahoilla keekoilla ja kuvatuttaa itseään, mutta muista ähä, että lällyltäkin joskus loppuu raha, silloin olet puilla paljailla, kukaan ei maksa elämistäsi eikä anna rahaa tukkajatkeisiin eikä merkkikuteisiin, sitten kun elät olemattomalla eläkkeelläsi niin totuus lyö vasten pallinaamaasi vai alatko odottamaan että tyttäresi elättää sinua kahdenkymmenen vuoden päästä ja voin sanoa ettei elätä jos sinunlainen lokki siitä kasvaa.
    Lue nyt sitä raamattuasi oikein ja yritä elää senmukaan mitä muille opetat.

#278510 Ilmoita asiaton viesti

ihan ite mä, tsemppiä!! Minun umpilisäke facepalmirumiNI on myös toipunut. Hih.

Ja minäkään en ymmärrä tuota joidenkin ihmisten kummallista tapaa julkaista itsestään tai läheisistään melkein alastomia kuvia. Ja vaikka olisikin kohteen itsensä mielestä ok, meillä on julkista sukupuolisiveellisyyttä koskevat lait ihan syystä. En ole ikinä ymmärtänyt sitäkään, että pienistä lapsistakaan laitetaan alastonkuvia sosiaaliseen mediaan.

#278511 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kyllä oli Päätähti itse pihalla, pitkät vaaleat kutrit ja kyllä kirja oli kädessä. Ei voinut erehtyä. Mieheni kuskasi minut varta vasten katsomaan Loviisan top 1 nähtävyyttä. (Katja12)

Hyvä Katja ja mies!👍

#278512 Ilmoita asiaton viesti

Eräs Tunkin hyvin tuntenut Ilkka-niminen arkkitehti kertoi, ettei Tunkki pärjäisi viikkoakaan ilman julkisuutta.
    Jos ei lehdet julkaise, niin se pitää tehdä itse.
    Valitettavasti Tunkki on niin tyhmä, että levikki on rajoitettu vain komppaajille.

#278518 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Eiköhän se hamraa farkku joka ei ole volvo, on sitten vellin auto, se jonka rekkarikin oli täällä, en vaan kuollakseni muista oliko se hamraa. Ja missä on muuttovolvo… (Mopsi)

Pari viikkoa sitten Sateenkaaressa nähty auto oli viininpunainen Audi-romu. Noita-näädän kertomasta rekisterinumerosta saatiin selville, että romu kuului Vellille: Audi 4D Sedan 80 2.0. Vuosimalli 1994. Katsastettu 15.9.2020.

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,236 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 264’ is closed to new replies.