Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,236 total)
  • Author
    picky
    Participant

Tuksun vihkivala: Sanoisin että jos on rahaa, niin ei haittaa vaikka ei seiso.

#278820 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Klassinen uikkareissaan, Porkkana kalsareissaan, siellä on porukka Vellilässä kuin kotonaan. Ile natustelee Tuhnun kenkiä ja Tuhnu kirjottelee nettiin potaskaa. Lokkiparvi : D

#278821 Ilmoita asiaton viesti
    Taivaan isä
    Blocked

Jännä,  että kahden osittain mielenvikaisen sekä sosiaalisesti vajavaisen Uppsalan ekonomin tytärlapsilla on selvästi havaittavia geneettisiä ominaispiirteitä.
    Isä juopotteli, sai kenkää duunista, harrasti pyramidihuijausmarkkinointia, menetti rahansa uhkapeleissä, harrasti lääkkeiden salakauppaa, sekosi ja joutui sairauseläkkeelle.
    Äiti, Miss Maitolaituri epäonnistui lasten kasvattajana sekä oli Bimbo heti alusta alkaen ja on vieläkin.
    Niin, ja molemmat hurahtivat uskoon – Livets ördääjiin.

#278822 Ilmoita asiaton viesti

Ihmetellä täytyy Tuksun ja Jullen työuraa. Julle taisi myydä kosmetiikkaa muutaman kuukauden. Tuksun ura on suoraan sanoen kadehdittava. Vähäpukeisena juottotyttönä herroja viihdyttämässä. Magic Life-strippiklubilla antamassa ”korkeatasoisia tanssiesityksiä ja keskustelua asiakkaiden kanssa”. Liukuvoide ja Serla-talouspyyhkeet kuuluivat hintaan. Tuksu ehti olla peräti yhden kesän myymässä kukkia Hakaniemen torilla. Jonkin aikaa Tuksu oli Joe Blasco-konsulenttina. Siitä syystä nimimerkki ”Joe Pasco” kirjoitti hyviä tarinoita tähdestämme.

Noista työsuhteista Tuksun eläkekertymä lienee jopa 10 – 20 euroa kuussa. Luulisi vanhana v-tavan kun vielä silloinkin on yhteiskunnan almujen varassa?

#278811 Ilmoita asiaton viesti

”Post the four words every girl wants whispered in her ear 😁💕 Laittakaa tähän neljä sanaa jonka jokainen tyttö/nainen haluaa kuulla.” (JTuk 20.7.21)

1. Minulla on paljon rahaa. 2. Tässä on minun luottokorttini. 3. Haluatko jonkin kalliin timanttisormuksen? 4. Onko sinun puutarhasi kunnossa? 5. Haluatko sinä matkustaa Honoluluun? 6. Minäkin haluan suuret häät! 7. Haluan rakastella kanssasi nyt.

Siinä muutamia Tuksun toivomia sanoja. Hän k-sisi hunajaa jos hän kuulisi nuo em. sanat.

PS Käytän joskus nassu/Nassu nimeä, koska jotenkin se viittaa possuun/sikaan. Mieleeni tulee pinkki possu.

#278825 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Oliskohan prinsessa kakku hetki tänään Lehtoniemessä…

J-Tuk fc:ssa tunti sitten:

Johannan nimipäivä tänään 💖🌺🌸🌺🌸 Johanna, my name means= God is mercy, God gives mercy 💝💖💞

#278826 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mä jotenkin aina repeilen ihan täysillä näille Tuksun nimppareille ja synttäreille. Akka täyttää 43v ja synttäreistä kohkaaminen alkaa kuukausia ennen. Siis oikeesti. Ei kukaan samaa ikäluokkaa oleva vöyhötä synttäreistään viikkotolkulla. Ehkä siinä vaiheessa saatetaan jotain puhahtaa kun 50v päivä lähestyy. Ja nimipäivät siihen päälle – kuka niitä edes muistaa 😀 Ja yleensä se menee kyllä niin päin, että jos jollain on synttärit tai nimpparit, niin ne on kaverit ketkä onnittelee ja muistaa. Tuksulla tosin ei niitä kavereita ole niin pakko itse postata someen kymmenen kertaa nimppareistaan ja synttäreistään.

Ja sitäkään en tajua, miksi pitää toistuvasti mainita kuvien alla oma ikänsä? Tai se että on syntynyt Helsingissä? Ketä kiinnostaa missä joku on 43v Johanna on syntynyt? Tai kukaan muukaan?

#278827 Ilmoita asiaton viesti

”Johannan nimipäivä tänään 💖🌺🌸🌺🌸 Johanna, my name means= God is mercy, God gives mercy 💝💖💞”

Terveisin pipipää Pöpelikön Pöpilästä. Lahjoja ja onnitteluja asap.

#278828 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Holaa. Aamulla ennen kello 9 oli sateenkaari tyhjän näköinen, eikä mitään autoa sen edessä, Liljenböölin kadulla ei myöskään näkynyt uutta romu Audia. Eli Loviisassa ei majailla.

#278829 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Eli Loviisassa ei majailla. (Noita)

Kiitti rapsasta.👏 Täten: The Tukiaiset is on the roadtrip in Finland (?)

#278830 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Minun lapset eivät ole kun kouluaikoina viettäneet synttäreitään, ne on loppuneet tuossa 15-16 vuotiaana. Kun tavaroita, täytekakkua ja muita asioita saa ympäri vuoden niin synttärilahjat ja täytekakku ei enää napannut. Jessus jos vielä olisi nimipäiviä vietelty, ei kai niitä vietä kukaan 😂

#278841 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Mun syntsät muistaa lähinnä vanhemmat ja pari kaveria. Miehelle olen joskus sanonut, että mikäs päivä se tänään onkaan. Pidin aikanaan kolkytvuotisbileet ja siihen loppui synttäreiden juhliminen. Tiedä sitten, jos viiskymppisistä riehaantuu.

Ihmettelen myÄs tuota koronarokotteesta vauhkoamista. Ottaa, kuka ottaa. Enpä ole erikseen muilta kysellyt, että oletko ottanut vaiko etkö. Itsellä toka takana eikä edes käsi kipeytynyt, ekasta tuli vähän pahoinvointia ja kuumeilua.

Varmaan struuttasivat nyt suolavettä ja kolme sirua, jotka jo vaikuttavat aivotoimintaan, niin etten huomaa mitään.

#278846 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Itse lopetin synttäreiden viettäminen joskus parikymppisenä, kun täytin 30 niin sain yllätysjuhlat, nelikymppisenä en enää, eli viimeisen 25+ vuoden aikana vietetty yhdet synttärit, nimipäiviä ei ikinä, hullu prinsessa.

#278848 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tunkki::

I”sabelle Linda Evita 9 months old! Enjoying of her first summer in our homecountry Finland”

-Vaikka Tunkin, sisarustensa sekä Patjerin ja Gepardieun kotimaa on Suomi(koska Suomessa syntyneet) niin Isabellen kotimaa on kyllä Ruotsi vaikka miten vääntäisi(koska Ruotsissa syntynyt).

#278855 Ilmoita asiaton viesti

Ig-storysta jossa on vanhoja kuvia tägätty model in ym… 🤣

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,236 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 264’ is closed to new replies.