Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,236 total)
  • Author
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, ne palohälyttimet on kaiketi nykyisin ihan lakisääteinen juttu (eli ei enää taloyhtiökohtainen), joka pitää olla joka taloyhtiössä. Kanssa näädät, saa taas korjata jos kuumuuden pehmentämä pääni muistaa väärin.

Että joo vähän tuossa googlettelin ja tosiaan siellä on ihan virallinen ministeriön präntti asiasta. Joten sillä lapulla tuskin oli mitään tekemistä näätien kanssa. Jos sä viittisit seurata uutisia tms, niin tietäisit mitä suomessa ja maailmalla tapahtuu, sen sijaan, että pidät kynsin hampain kiinni siitä pinkistä glämöyrkuplastasi kaikkine harhoinesi.

#277675 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Kiitos Tuohiaivo historiasta. Noinhan siinä taisi käydä, ja jatkon me kaikki tiedämme.

Minua silti hieman ärsyttää, kun Velliä ollaan leimaamassa henkisesti vajaaksi tai edunvalvojaa tarvitsevaksi. Mies on käynyt kouluja ja saanut hyvän työpaikan. Hakenut tunkin miamista ilman ulkopuolista apua ja pitänyt paria taloa pystyssä. Kyllä tuo ihan täyspäisen ihmisen toiminnalta kuulostaa.

Valitettavasti nyt tunteet menevät järjen edelle, mikä nyt ei niin kovin epätavallinen juttu ole. Velli on jostain syystä tunkkiin rakastunut ja yrittää auttaa häntä parhaansa mukaan. Helppoahan se on sivusta kommentoida suhdetta, mutta rakastuneen mieli ei aina toimi sivullisen mielestä oikealla tavalla. Harmi että sattui rakastumaan loiseen.

#277676 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Vellin eräästä huonosta puolesta on saatu selostus toisaalla; tässä Tunkin kirjoitus facessa elokuussa 2016:

Mitä mieltä uskovaiset olette miehen impotenttisuudesta? Jos lääkkeetkään eivät auta kuin hetken, eikä mitään terapia.

Kyseessä oleva mies on ollut impotentti nuoruudestaan asti, uskon osittain että julman äitinsä ja kylmän isänsä takia.

Ei ole seisonut siis exiensäkään kanssa, ei kenenkään kanssa.

Raamatussahan sanotaan, että: ”Mies liittykööt vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi, ja mies erotkoot vanhemmistaan.” Miten voi tulla yhdeksi lihaksi kun miehellä ei seiso?

Sofi Oksasen kirjassa ”kun kyyhkyset katosivat” kertoo Judith nimisestä naisesta, joka on avioliitossa impotentin miehen kanssa ja asia alkaa ahdistamaan häntä niin paljon, että hän alkoholisoituu.

Miksi Jumala sallii impotentin miehen, varsinkin naiselle joka kovasti haluaa lapsia? Onko tämä jotain paholaisen pilaa????

Aiemmissa suhteissani minulla on ollut seksiä vähintään pari kertaa päivässä, mutta nyt vanhempana pari kertaa viikossakin riittää. Mutta nyt olen ollut selibaatissa noin vuoden, tai ehkä kauemminkin.

Naiseuteni kärsii tässä, läheisyys ja hellyys on poissa, juuri kylmän äitisuhteen vuoksi, tietysti asian voi ajatella niinkin, etten ainakaan tee syntiä, kun en harrasta esiaviollista seksiä. Meillä on tarpeemme, ja läheisyyden ja seksin tarve on yhtä tärkeä kuin nälkä!

Ihmistä voi tosin rakastaa ilman seksiäkin, mutta miehen ja naisen välisessä suhteessa kyllä eros rakkaus on myös merkittävää! Eihän niitä lapsiakaan muuten synny! Nukun vain kaikki päivät, minulta lähtee pikkuhiljaa koko elämänilo, tunnen sen!!! (Jtuk 4.8.2016)

#277677 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kroonisessa rahapulassaan Tunkin on ollut pakko sopeutua ja muuttaa suhtautumistaan. Muutoksesta kertoi toukokuussa jo tämä lausuma:

Jos seksi toimii mutta mies on muuten mulkku, niin se ei myöskään auta. Miehen luonne ratkaisee. Sanoisin että jos on rahaa, niin ei haittaa vaikka ei seiso. (Jtuk 12.5.2021)

#277678 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Yhteenveto: hintelä, hiljainen ja alistuva vanhapoika 60v lompakollaan löi laudalta etelämaalaiset lirkuttelijat, sirkusseksin harjoittajat. Tunkin paluu takaisin Loviisan lompakolle on tosiasia.

#277679 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Minua silti hieman ärsyttää, kun Velliä ollaan leimaamassa henkisesti vajaaksi tai edunvalvojaa tarvitsevaksi. Mies on käynyt kouluja ja saanut hyvän työpaikan. Hakenut tunkin miamista ilman ulkopuolista apua ja pitänyt paria taloa pystyssä. Kyllä tuo ihan täyspäisen ihmisen toiminnalta kuulostaa. (hallitunkki)

OK. Tunnustan, että itse ”laventelen ja jyrkentelen faktoja ja spekuja” tarkoituksellisesti välillä. Pientä provoilua. Koska tuossa suhteessa rakkaudesta ei todellakaan ole ollut kyse. Peräkammaripojat on helppoja uhreja röyhkeille hyväksikäyttäjille. Kunpa Velli selviäisi suhteesta hengissä ja mahdollisimman pienin fyysisin vaurioin.

#277680 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Pin taulussa rakkaus ja muut mietteet

#277681 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Samaa mieltä. Korkeintaan on kyse yksipuolisesta rakkaudesta. Ei tunkki kykene rakastamaan kuin rahaa ja itseään. Tunkki imee Vellin kuivaksi (rahastusmielessä) ja etsii sitten uuden uhrin. Vellille jää kuitenkin tulojen perusteella ihan hyvä eläke.

#277682 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Koska Seiska saa romanssia tihkuvan tiedotteen? Minäni rakasthuin Veijoon uudelleen, hän on hyvä isä Isabellellele 🤔

#277684 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Eihän se mikään arvoitus ole. Tunkki on käskenyt ja Velli rakastuneena on totellut. Ehkäpä tunkki on myös hieman juottanut Vellille estoja vapauttavaa alkoholijuomaa, josta Vellillä ei ole ollut paljoa kokemusta. (Nyt spekuloin itsekin…)

#277686 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Tuohi Aivo:

”lapselle ja hänen äidilleen Vellin tulee hommata #cityhome (vähintään kaksio) Helsingin kantakaupungista piilopaikaksi. Lisäksi Vellin tulee ryhtyä lapsen viralliseksi isäpuoleksi. Lapsen ja hänen äitinsä kulujen suhteen Vellin piikin pitää olla auki seuraavat 17-18 vuotta.”

-Ja, koska Velli on 17-18vuoden päästä 77-78vuotias niin myös perintö pitää tulla suoraan Tunkille(huom. Tunkille, ei IlElle:)

#277688 Ilmoita asiaton viesti
    picky
    Participant

Julle vainaa tunsi tämän Emelien ennen Tuksua, olihan tämä nainen mukana myös Jullen hautajaisissa. Siitä ystävyydestä on muistakseni jotain juttua siinä pinkissä pokkarissa.

#277689 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Seiska vuonna 2015

”Aloitin tänään katkon. Aloitin sen Emelien luota, jonka kotona on turvallista ja hyvä henki. Olen aina inhonnut yksinoloa, siksi olen myös kutsunut ystäviä luokseni illanviettoihin täynnä eri juomia. Tämä on myös tosiasia: monet ihmiset ovat pelastuneet alkoholismistaan parisuhteen kautta, tai esimerkiksi perheensä kautta.”

Tuksu paljasti myös yhden syyn siihen, miksi hän on nyt päättänyt lopettaa alkoholin juomisen. Varsinaiseen viralliseen katkaisuhoitoon Johanna ei ole ilmeisesti mennyt, vaan hän on aloittanut omatoimisen katkon ystävänsä luona.

”Noin neljä vuorokautta ennen Julian poismenoa lupasin hänelle kolme asiaa, joista en kerro tässä muita kuin sen, että minä en tule kuolemaan alkoholiin. ”

#277691 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

”kuvassa Tunkki on sotkeutunut joulukoristeisiin taustalla ja notkea Vellimato on vallannut estraadin”

Nyt tuli kyllä sellainen repliikki että kusen housuihin justiinsa, tää on varmaan sitä huutonaurua. Ai jumankauta……. 🙂 Tästä sais sellasen satiiri/komedia sketsisarjan aikaiseksi jos vaan osais. Oon toki niitä vanhoja netistä kattonuki joita jotkut on viitsiny tehä.

#277692 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Seiska joulukuun lopussa 2020

Kohujulkkis Johanna Tukiainen, 42, vietti ensimmäinen perhejoulunsa Isabell-vauvan ja kihlattunsa Paulin, 47, kanssa.

Johanna on todella kiintynyt vauvaansa. – Jos olen paria tuntia pidempään poissa, minulle tulee niin kova ikävä Isabellia, että otan kotimatkalla juoksuaskelia.

Hauskoja nämä lauseet, kuten edellisessä ”Olen aina inhonnut yksinoloa, siksi olen myös kutsunut ystäviä luokseni illanviettoihin täynnä eri juomia.” 

Ystävät täynnä juomia 😁

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,236 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 264’ is closed to new replies.