Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,547 total)
  • Author
    Twisted Sister
    Blocked

#281547 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Participant

Kummallista seiskalta syytää tuota paskaa sivuilleen vaikka sen tietää mitä se kommentointi on. Voisi tässä itsekin tuohon jotain faktoja laitella mutta nyt tuntuu että pitäisi pidättäytyä kaikesta turhasta kommentoinnista kun jasminen tilanne on mikä on. Ja ihan kunnioituksesta marjan surua ja huolta kohtaan. Tuksua asia ei näytä hetkauttavan tippaakaan kun jaksaa somettaa sontaansa omilla ”fanisivuillaan”

#281549 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Participant

Toivon todella että tukiaiset eivät myy jasminea seiskalle.

#281550 Ilmoita asiaton viesti
    Santas little helper
    Participant

Rosentit tuulensuojaan.

Nyt kun Tunkki on seestynyt perheenäidin rooliin niin 100% alcofree näkyy poistuneen vokabulaarista. Kunnon äiti keskittyy kuvattavana olemiseen, juo kahvia ja kuohuviiniä.

Saatana miten surkea lapsuus minulla olikaan kun äiti oli rajoittanut huvinsa kahviin.

#281551 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Joo Prozac, kiinnitti huomion asuste.

Toisaalta ei tää märkä Glakkmarja (Glakkjasmine) speku ihan tuulesta temmattu ole jos se Tuksun tuleva sulho on vapaalla, tykkää kuristaa ja tommonen sukukosto on kulttuurissa. Ja poikaystäväkin uhannut tappaa.

Kertausta mut oma päätös siis ollut ja varmastikin jättänyt viestin. Ei pitäisi miettiä mut surettaa miten hirveä olo on pitänyt olla että pystynyt tekemään päätöksen jättää Leon, Joel, vanhemmat ja Isabell. Ne on Jassulle selkeesti supertärkeitä ja toisinpäin. Mäkin luulen että rappuun on menty, jottei äiti joudu löytämään jo toista lastaan kuolleena. Isabellikin voisi olla mukana näkemässä. Ihmisen mieli joillain pahasti vimpsahtaa kun löytää itsemurhaisen kuolleena, ja se vaikuttaa vielä kauas eteenpäinkin, kun edes lapsistaan ei pysty enää huolehtimaan ja aikanaan lapsi ei muista jos edes itsestään.

Äsken istahdin autoon ja radiosta kuului

”Mä pysyn unessa ja tiiän mitä tartteen.
    Tänään todellisuus on paha, liian masentava.Mä jään tähän maailmaan, koska tääl on kaikki parempaa.
    Hei, älä herätä mua unesta.Mä huudan hei, tai mä en pääse sinne uudestaan.”

Pakko oli vähän itkeä, tää korona-aikakin on niittänyt nuoria ja jos apua hätään on yrittänyt pyytää, ei välttis ole sitä näinä aikoina saanut.

#281552 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Blocked

Minäni kyllä haluan sen kreikkalaissukujuurisen albaanimafian! Ei herran jestas Tuksu saa suurinta mahdollista mediahuomioo ilman sitä. Normisuikkaritapauksessa Jasmine ja mormor vie huomion, Tuksu saa vain muruset. Olisi aivan toisenkokoinen mediatapaus, jos ÄPÄ:n isä eli Tuksun ex olisi kostokuvion aivot.

#281553 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Saatana miten surkea lapsuus minulla olikaan kun äiti oli rajoittanut huvinsa kahviin. (PKS, Tauno Talkkuna, ym.)

Sama juttu; vain kahvia. Ei siis tippaakaan likööriä sekaan😒

#281554 Ilmoita asiaton viesti
    Korso barbi 👑*
    Participant

Minas, joo, omassa ammatissa on tullut huomattua sama. Resurssit kun ovat mitä ovat, niin…

Mutta jooh, se tuosta. Jotenkin mä en ole ikinä ajatellut Jassua itsetuhoisena ihmisenä – noista aiemmista yrityksistä vahingoittaa itseään en ollut kuullut –  mutta eipä taida tyyppiesimerkkiä sellaiseen olla. Joku vaikuttaa masentuneelta mutta onkin oikeasti tyytyväinen, toinen on iloinen ja energinen mutta hautoo synkkiä ajatuksia.

Ja minunkin äitiNI ja isäNI joivat vain kahvia 😒

#281555 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tane, missäs sitä ollaan oltu ?

#281556 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Ja rapusta, sehän voi olla missä vaan, ei tarvitse olla oma kotirappu.

#281559 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Blocked

Ja minun äitini kahvikutsuilla maiskuttivat likööriä Nanny Stillin jalallisista laseista 😀

#281561 Ilmoita asiaton viesti
    käpy
    Participant

Kuvasta ILE ja Mummu Äiti rannalla on pitkämatka Jasminiin jonka Marja unohti

#281562 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

(Oliko Nännin Sulttaanit)

#281563 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ei juotu muuta kuin kahvia ei. Vaikka sellainen 70-luvun (sanotaanko sekari?) glamouri kirjahyllyyn integroitu baarikaappi oli meilläkin, jotain ukkovieraille lurutettavaa viskiä siellä. Oli se hienoa, tiedon portaat 1-12, joka kodin lääkäri kirja, juustokirjat, angelicat ja viinat sekaisin. (Meiltä puuttui noista 2).

#281564 Ilmoita asiaton viesti
    Sienilentokapteeni
    Participant

Itsetuhoisista ajatuksista ja tunteista on vielä pitkämatka itsemurhan suunnitteluun, siitä valmistelun ja siitä toteuttamiseen.

Varmasti on Jasminalla ollut aivan uskomattoman paha olla. Toivon että tämä palsta kirjoituksineen ei ole ollut osallinen tuomaan pahaa oloa.

Itseasiassa ihan vain muutama viikko sitten kun katsoin Jasminan päivittäistä storya, muistan ajatelleeni itsekseni että onpa hänellä mukava ja hauska elämä. 🙂 Oli jonkun vesiskootterin kyydissä, tapasi kavereita kaupungilla lounaan merkeissä, yms… Jotenkin vaan vaikutti onnelliselta. Hyvä esimerkki siitä, että koskaan ei tiedä mitä kukin käy sisällään läpi.

Yksi viimeisimpiä storyjä minkä muistan on kun hän kävi ottamassa koronarokotteen? Siksi tuntuu vähän oudolta tämä ajoitus, mitä tapahtui tuona iltana/yönä? Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Lähetän lämpimiä ajatuksia Jasminalle. ❤

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.