Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 266
- This topic has 1,546 replies, 130 voices, and was last updated 1 year, 9 months ago by
Minnili2.
-
AuthorPosts
-
Laajasalon__lähettiParticipant
Daria, iisisti vaan 😉 Taisit itsekin juuri jakaa Jasminen instajulkaisuja hetki sitten 😉 Pidetään asiat siisteinä, eikä käydä nokkapokkasille.
Taivaan isäBlockedJuuri äsken Tuksun luottoennustaja Raili soitti sekä ennusti:
1) Jasmina(e) ei kauaa enää elä tai sitten siirtyy porkkanaosastolle pippelipapan viereen.
2) Tuksu yrittää tienata viimeisetkin sentit sisarensa via Dolorosasta.
Sen pituinen se, sanoi Raili.daria23ParticipantPastori
Näinpä. Jätän palstan seurannan vähäksi aikaa ja toivottelen sulle kaikkea hyvää viikkoon!PastoriBlockedPöh, kyse oli siitä, mikä olisi Jassun teon/vahingon/onnettomuuden tms jne taustalla, joku Tuksun lässynlässyn haastattelu vai ?
Tuksun siivellä on toki nyt herkullista alkaa spekuilla. Kaikki on mahdollista ja ehkä jopa rakastava ja suojeleva isosiskokin puhui totta, mutta se jäänee nähtäväksi.
daria23ParticipantLaajasalon__lähetti
Niin tein ja siinä en syyttänyt ketään enkä ottanut sanallakaan puheeksi tapausta. Asioitten kääntämisen omiin tarkoituksiin- armolahja näyttää olevan muillakin kun Tuksulla. Heippa!Tuohi🙂AivoParticipantMindful. Teksti on alkuperäinen, eli ei suomennettu ja menehän huutelemaan muualle jos et osaa käyttäytyä, täällä ei huudella kenellekkään, joten älä tule väärälle tontille. Suomi24.lla pärjäät paremmin. Hus hus!!! (daria)
Oops, daria-soosi, pohdipa tuo hus hus –kehoituksesi uudemman kerran, mieti paremmaksi🎈
Laajasalon__lähettiParticipantDaria, en ilkeyttäni kommentoinut sulle 😉 Niin kauan kun tämä palsta on ollut olemassa, seassa on aina yliampuvia kommentoijia, joiden soisi olevan hiljaa, mutta kun kommentoit ”tosi asiassa tapaus ei todellakaan kuulu kenellekkään ulkopuoliselle.” viitaten Jasminen tilanteeseen, niin se kuulosti hieman saivartelulta sen jälkeen, kun itsekin on osallistunut samaan keskusteluun postaamalla ko. henkilön instajulkaisuja.
Tauko tekee välillä hyvää. Enpä itsekään ole viime vuosina täällä käynyt kuin satunnaisesti.
MinniliBlocked” I have emergency prayer request please!!!! My little sister Jasmine 32y, tried to hang herself yesterday!!!! She’s now in a respiratory in a hospital! They have not managed to get her conscious back! She has some brain damage also: Pray please that Jesus rescues her and that she will get concious back!!! And that she wouldn’t have a brain damage and if she has: just very small that doesn’t cause any problems! Please: this is extremely important!!!! In the name of Jesus!!!!””
Tuosta Matamin postauksesta päätellen Jasminella on vakavat aivovammat ja häntä on yritetty saada tajuihinsa huonolla menestyksellä.
Tilanne lienee oikeasti todella huono, jos tuollaista lääkärit ovat kertoneet Marja Tukiaiselle. Yleensä lääkärit haluavat tuoda kuitenkin varovaista toiveikkuutta esiin mikäli siihen on mitään mahdollisuutta tai ainakaan eivät halua sanoa tuollaista suoraan mikäli tilanne ei oikeasti ole äärimmäisen kriittinen.
Matami Tukiainen taisi myydä aikoinaan ne Jullen hautajaiset ja kuvat sieltä Seiska-lehdelle. Luultavasti maksoi Matamille sen kukkakimpunkin, että Matami pääsi haudalle ”esiintymään” kukkakimpun kanssa oikein lehteen.
Cinderella cottage👸BlockedÄäh. Omalta osaltani pahoittelen, jos olen närää aiheuttanut. Olen kyllä yrittänyt pysyä aiheessa ja nyt olen lähinnä järkyttynyt Jasminen oletetusta kohtalosta. Siksi olen halunnut tuoda ilmi, että saman tyylinen asia koskettaa meistä melkein jokaista.
Diagnooseja en lähde tekemään, sen hoitaa psykiatri. Yleisellä tasolla voitaisiin puhua, mitkä mielenterveydelliset tekijät voivat kohottaa itsemurhariskiä, mutta arveluista tulee hyvin pian totuus. Ketjureaktion tietävät kaikki, tässä esimerkki: ”Tuksu saattoi olla kännissä eilen” -> ”Siis oliko se kännissä eilen?”-> ”Joku arveli, että Tuksu oli kännissä eilen!” -> ”Kuulitteko muutkin, Tuksu oli vissiin kännissä eilen! En mä tiedä onko se totta, mutta näin mä kuulin!” -> ”Vai on Tuksu ollut taas kännissä?” -> ”Ainahan se on, miksei eilenkin”. Ymmärtänette mitä tarkoitan.
Tuohi🙂AivoParticipantJos Tunkin emergency prayer request -postaus pitää sisällön osalta paikkansa, näen, että käsillä on suuri käänne glamourin saralla.
Spekuilua: jos Jassulle olisi käynyt kovin huonosti, hänen tilanteensa saattaa vesittää Tukiaisten suunnitelmat Suomen suhteen. Perheen koko tulevaisuus – ja ILEn tulevaisuus siinä samalla – on arvioitava uudelleen hullunkurisessa perheessä.
Oman mausteensa soppaan tuo 60-vuotiaan Vellin jääminen eläkkeelle jo nyt, sekä 48-vuotiaan Perparim Tahirin, ILEn isän, vapautuminen vankilasta kolmisen viikkoa sitten.
maapalvelun neiti.BlockedMeidän asiallinen modekin on mennyt kuohunnasta sekaisin: viimeksi oli vol 265 ja nyt uudestaan alkoi vol 265….
Älykkö mopsiParticipantModekin on ollut niin sekaisin, että on antanut vollille vanhan numeron.
Ihan perus tilanne, näädiltä puuttuu tietoa, tuksu on hiljaa jne, niin näädät on toistensa turkeissa kiinni.
Cinderella cottage👸BlockedÄlykkö, minä jätän karvaSI rauhaan ja muidenkin ❤️👑 ollaan vaan siivosti jookos? Kyllä sitä tietoa tulee ja me kestetään se aika kyllä. Kaikki meistä haluavat tietoa ja se tulee ajallaan.
Lyhyehkö LucyParticipantKauan olen taustaillut, joskus aikanaan jotain Läveen kirjoittelinkin.
Nyt on kuitenkin julkisesti sanottava, että voe pyhä sylvi, elämme(köhän?) lopun aikoja?!?
Johannasta en sano sanaakaan, ei vaan pysty.. kuvotus ja oksennus.
Klassisen (ja Tontun) tuntemuksia en halua edes arvailla. Jasminelle voimia, jaxuhali ja sydänemoji.
Ja arvon näätykäiset, rauhaa ja vähäsen rakkauttakin.
SienilentokapteeniParticipantSanonpa nyt vaan senkin että ainoa asia joka tiedetään varmasti on että Jassu on koomassa sairaalassa.
Sitä ei tiedetä, onko tosiaan kyseessä ollut itsemurhayritys vai onko joku muu vahingoittanut häntä.
Kaikki muu on ollut Johannan tarinaa, johon ei ole välttämättä luottamista.
Just saying, if you know you know…….
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.