Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,547 total)
  • Author
    Tursas
    Participant

Voi kamala sentään kun olen noita aiempia viestejä lukenut tänään ja millaisia enemmän kuin sairaita kirjoituksia tämä tuhnukka on someen aikoinaan suoltanut, eihän se ole edes ihminen vaan hirviö.
    Myös se, ettei se voi sanoa niitä muiden kirjoittamaksi koska ne on kuitenkin sen somesta kirjoitettu.
    Siis tällainenko ihminen sopii pienen lapsen huoltajaksi, ei ikinä.
    Mutta se ihmetyttää vielä enemmän että miksi tämä perhe on sitä hyysännyt ja antaneet kaikki solvaukset vaan anteeksi ja nielleet tuhnukan solvaukset.
    Eihän tuo ole enää järkeenkäypää lainkaan, vaikka kuinka on oma lapsi ja sisarus niin ei kaikkea pidä sietää.
    Onko nyt niin (spekua) että tämä tuhnu ei edes taida uskaltaa enää ruotsiin lähteäkään vaan jää tänne ryyppäämään ja rällämään ja jos pikkusiskolle sattuu se pahin, niin sitten taas ulvomaan tekoitkua 10-3 lehteen ja kuinka MINÄ, MINÄ, MINÄ olen taas niin suruloman tarpeessa…..hitto kun kiukuttaa moinen ihmiskuvatus tai noiden omien aiempiensa kirjoitusten perusteella täysi hirviö.
    Jos nyt loppuperhe sitä vielä hyysää niin kyllä ne sen hirviön silloin ansaitseekin.
    Toivon Jassulle toipumista ja valoisampaa tulevaisuutta.

#281908 Ilmoita asiaton viesti

Laivaraakku saa kerätä omalta osaltaan nykyisyyden saavutukset. Hän ollut omalla osallaan pönkittämässä Tunkin valeita viimeseen asti ja todella törkeällä tavalla toisen vahingoksi. Samalla lisännyt Jasminen painolastia.

#281909 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

Eilisaamusta tänäiseen illansuuhun reissussa olleena olen nyt kahlannut mielettömän määrän vollin sivuja läpi pysyäkseni asioista kärryllä. Vaikka reissu oli todella hektinen ja tapahtumarikas, niin Jasminae pyöri taustalla mielessä koko ajan. Mä olen hänen suhteen kyllä toivoni menettänyt, niiisk… Koko hänen epätoivonsa määrä ja teon ”onnistuminen” on jotain niin hirvittävän surullista, että en osaa mitenkään sanoiksi pukea.

Johannan osalta mulla ei ole muuta kommentoitavaa kuin että ilmeisesti Isabelle todellakin on jätetty hänen huomaansa tässä äkkinäisessä tilanteessa. Prozacin ensimmäinen kuva porsaasta ja itkettyneen näköisestä, vakavasta Isabellesta #Helsinki oli sikäli varmastikin melko tuore, että taustalla näkyvillä ihmisillä oli järjestään pitkät housut ja pitkähihaiset paidat päällään. Helteestä ei kuvaa otettaessa ollut tietoakaan. Vain tuolla per*eleen ilmentymällä ja lapsella oli mekot päällään, Isabellella hihaton mekko ja paljat varpaat muiden vetäessä lämmintä päälleen Helsingin tuulessa. Pelkästään tuo kuva itsessään kertoo tähteen kelpaamattomuudesta lapsen hoitajaksi saatika huoltajaksi. Onhan, pliis, joku oikeasti tehnyt Isabellesta jonkin ilmon Suomessa, eikä vain olettanut muiden tehneen?! Marjalla on nyt muuta mielessä, mutta lapsen ei tule ole turmion lähellä eikä varsinkaan vallan alla sekuntiakaan!

Narsistin seuraava kohde ei todellakaan ole Joel, vaan Isabelle, jos tämä jää perhepiiriin ihailtavaksi.

#281910 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

varma tieto

kerro onko totta, nimittäin ei ole kivaa kenellekkään! minä ja minun lapseni olemme hänen ystäviä! ei ole kivaa jos sontaa laitetaan ja valvotaan…

#281911 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Meni kyllä tämä saitti melko surulliseksi, tässä ei nyt ähä ole enää pääasiana vaan hänen pikkusisko josta monella meistä näyttää olevan suuri huoli hänen tilanteestaan.
    Minusta isovauva saa nyt painua jorpakkoon, se on kiusannut koko perhekuntaa ja en jotenkin usko että vaikka mammalla kova huoli ja murhe nyt onkin niin tokkopa hänkään uskaltaa pikkuisen lapsen jättää epävakaan ihmisen kontolle, sehän on heitteillejättö ja kyllä mamma sen myös tietää että ähästä ei siihen ole ja sen kanssa voi sattua mitä vaan.
    Kyllä myötätuntoni on nyt täysin mamman, papan ja Jollen puolella kyllä heillä nyt on ristinsä kannettavanaan ja suuresti ihmettelenettä vieläkö hypätään ähän pillin mukaan.

#281912 Ilmoita asiaton viesti

Vaavilla oli myös kasvot ja jalat todella näppyiset. Pitkän aikaa kuvissa ollut.

Todennäköisesti hyttysten ja muiden ötököiden on annettu pureskella sieltä sun täältä.

Ei oltu laitettu suojaavaa vaatetusta.

Aika ikävän tuntoista varmasti pienellä lapsella noiden puremien kutina.

#281913 Ilmoita asiaton viesti
    Remmi
    Blocked

En yhtään tiedä miksi niin moni näätä pitää pahimpana vaihtoehtona Jasminen kuolemaa. Paljon pahempi vaihtoehto olisi jäädä itsemurhayrityksen jäljiltä aivovammaiseksi zombiksi ja maata sängyssä vuosikymmenet muiden armoilla. On myös ihan selvää, että rooli Tukiaisen klamöörisessä klaanissa ei ollut Jasminille mieleen. Hän halusi pois, ja hyvin todennäköisesti onnistui jos nyt nimimerkin ”Varma Tieto” antama tieto osuu oikeaan.

Kaikkihan me olemme omanlaisiamme pelureita tässä maailmassa ja jokaisen visiiriin ilmestyy aikanaan teksti: ”Game Over”. Silloin senhetkinen maallinen vaelluksemme loppuu ja on aika siirtyä uusille pelikentille. Synnymme uudelleen. Lopulta kuitenkin jokaisen pelurin elämien kiertokulku loppuu ja hän saavuttaa päämääränsä eli Nirvanan. Voin vain toivoa, että Jasmine on lähellä kiertokulkunsa loppua, mutta siitä päättää Karman Laki eikä kukaan ihminen.

#281914 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Missä ja milloin viimeksi Matami Tukiaisesta on jotain havaintoja? Siis muuallakin kuin netissä riekkumassa?

#281915 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

@Remmi

En usko, että Jasmina olisi oikeasti halunnut pois. Kaikesta paskasta huolimatta hänellä oli monta hyvää asiaa joiden edestä elää, oli kuitenkin läheinen vanhempiensa kanssa. Varmaan läheisin kaikista neljästä.

Uskon että oli äärimmäisen epätoivoinen avunhuuto joka sitten joko jäi avunhuudoksi tai ehti mennä liian pitkälle. Ajattelen näin siksi, että jos teko rappukäytävässä pitää paikkansa niin halusi kuitenkin jonkun löytävän hänet. Tuskin syynä on ollut se ettei kotona saa mihinkään narua kiinni.

En tiedä… Tuntuu vaan sille, että ei oikeasti haunnut kuolla, vaan tappaa pahan olon… Mene ja tiedä.

#281916 Ilmoita asiaton viesti
    Viikatemies
    Blocked

Tukiaistulevaisuutta
    Jokainen lähes täysjärkinen (pl. Tuksu) ymmärtänee, että lähes ikälopun taloustietielijä  maitolaiturimissin sekä ent. Teboilin pääjohtaja Porkkanan kilometrit on kohta finaalissa, ottaen huomioon viime päivien stressaavat tapahtumat.
    1) Missi delaa ja Tuksu rahastaa
    2) Porkkana delaa ja Tuksu rahastaa
    3) Molempien viimeiset sanat ovat myynnissä ja Tuksu taas rahastaa
    Kuolinpesä on suut sekä silmät täyteen velkainen.
    Mutta mitä tekee Tuksu?
    Hän kauppaa aviottoman tyttärensä julkisuuden alttarille saadakseen kiinalaisia Haute Couture-vaatteita  sekä hörpyn viinaa.

#281917 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Jäi myös hieman vaivaamaan tuo Jasminan ja hänen exän suhde. En ole ketään syyttämään ja tämän sanon vain omakohtaisesta kokemuksesta:

Joskus  jos joku jota rakastat yli kaiken sanoo  riidan keskellä jotain mitä myöhemmin katuu, on valmiiksi herkkä ja rikkinäinen, niin joku lause voi riittää laukaisemaan epätoivoisen teon. MUTTA, täyttä hypoteettista spekulaatiota, kunhan pyörittelen motiiveja.

#281918 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Olihan täällä näköjään joku ”sisäpiiriläinenkin”…

#281919 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Sopulisko:

Tarkoitatko tuota Varma Tieto  -kommentoijaa? Väitti saaneensa tiedon että Jasmina oli menehtynyt tänään aamulla. Mutta valitettavasti huijaajia mahtuu maailmaan, halutaan järkyttää vain järkyttääkseen.

Toistaiseksi kyseinen kommentoija ei ole voinut vahvistaa tietoaan.

#281920 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Näädäkin kanssa samoilla linjoilla. Minäkin kävin tykkäilemässä  Jassun kuvia. Toivon tietysti täyttä heräämistä, toipumista. Jollei, sit vois olla Jassunkin kannalta paras letkujen irrotus.

Tosta Paattorskan sanoista henkisestä pelastumisesta, voisko  esittää korkeinta. Eli sitä, että Jassu saanut syntinsä anteeksi, siitä riemu. Ymmärtääkseni uskoville itsemurha/yritys on iso synti.

#281921 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Oli pakko kysyä Ruthilta Instagram-yksityisviestillä pitääkö puheet paikkansa, blokkasi minut suoraan.

Kumma, että hän voi lörpötellä menemään itse julkisesti toisen perheen kriisistä, mutta vetää tuollaisen linjan kun ystävällisesti ja huolissaan esittää kysymyksen.

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.