Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,547 total)
  • Author
    Minnili2
    Participant

Mikä on palstan näätien veikkaus, että onko Matami Tukiainen lyönyt rahoiksi siskonsa murhenäytelmällä ja on huomisessa numerolehdessä iskemässä tarinaa?

#281923 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Jaa-a, ei yllättäisi jos olisi. Ehkä siksi on ollut hiljaa eikä jakanut sen kummemmin mitään pienen siskonsa elämän ja kuoleman kamppailusta teholla.

Saa isommat rahat kun myy yksinoikeudella.

#281924 Ilmoita asiaton viesti
    Viikatemies
    Blocked

Tuksu lyö rahoiksi kaiken minkä Numerolehti julkaisee.
    Lisäksi Tuksu on täysin sossun sekä Vellin rahoista riippuvainen. Panokeikat ovat asia erikseen.
    Marja-muorin avunannosta ei ole varmaa  tietoa.

#281925 Ilmoita asiaton viesti

Minnilii: yritetty varmasti on, mutta on eri asia, tekeekö 8-1 jutun.

#281926 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Jasminan ystävä on poistanut Facebookissa kommentin kuvan alta, jossa joku kysyi jotain ”tarkoittaako tämä mitä luulen”.

Hmm…

#281927 Ilmoita asiaton viesti

Lähimmäisenrakkautta vuosien takaa.

”Molemmat vanhempani ovat joutuneet joukkopsykoosiin, mistä tästä pitäisi nyt kiittää…..??????? xxxxxxx, joka on n.4-kymppinen nainen, naama roikkuu per-seessä ja rikoksia on takana vaikka kuinka paljon. Vai mites olisi itse piru, joka yrittää riitauttaa kaikki keskenään ja aiheuttaa eripuraa?????????? Mulla ei ole isälleni mitään muuta viestiä tällä hetkellä kuin: HAISTA PAS-KA!!!!!!”

”Vihaan sua (isää) ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”

”Pidän isääni sikana ainak.täl hetkellä.”

”Haista pas-ka Markku Tukiainen!!!!!!!!!”

”KOSTO EI OLE MINUN, se on JUMALAN KOSTO. En tietenkään unohda isääni,… Tottakai oma isäni on mulle tärkeä, mutta sen viestien jälkeen välimme menivät nyt ja lopullisesti. Äiti myös sai tarpeekseen ja ottaa avioeron.”

”Olet minua 10v.nuorempi lapsellinen pikkusiskoni jonka tulisi nyt pyytää anteeksi jos sen kyvyn osaat. Tässä minun elämäntilanteessani ei ”mitään hymyjä pistetä naamalle”, voi elämä miten tekopyhiä kommentteja!!!!”

Isosisko kommentoi pikkusiskonsa ihokasvaimen poistoa: ”Vitun kusipää. Mikä riivaa? Julkkistyrkky!”

”Laitanko Gurun listalle teidan nimenne? sairaus seuraa siita ja kuolema 6kk sisalla, tiedan suurimman osan henkilollisyytenne. Laitanko nimenne vai en?”

”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä.”

Lopuksi vielä suosikkimanaus vuosien takaa, vaikken koskaan ihan ymmärtänytkään sen sisältöä:

”Kusipaat hakkAVgnaudrt!”

#281928 Ilmoita asiaton viesti

Julian viimeisten syntymäpäivien jälkimainingit.

Julia kirjoitti: ”Mun sisko laittoi omaisuuden kiinni mun juhliin, joista mut vietiin sairaalaan. Siskoni on sitä mieltä, että haen huomioo ja olen itsetuhoinen. Kiitos paljon. Joo, ja kuvien perusteella olin ihan narkkarin näköinen. Voi harmi, ettei siskoni saanut prinsessakuvia. Haluan kuolla nuorena ja kaiken teen saadakseni huomiota. Naulan kantaan. Olen kuulema maailman itsekkäin ihminen ja kaiken teen saadakseni huomiota. Kiitos paljon synttäripuheesta. Ja kiitos kaikille vieraille kuin olisin ollut ilmaa. Ja kiitos siskolleni synttäripuheesta.”

#281929 Ilmoita asiaton viesti
    Hunajameloni
    Participant

Näätä saa olla muttei tyhmä! Luuleeko nimimerkki Näädäkki, että Ruth tai kukaan perheen lähellä olevista ihmisistä vastaisi täysin tuntemattomien ihmisten uteluihin Jasminen voinnista?? Jessus! Vaikka olisi kuinka kohteliaasti kirjoitettu kysymys, niin mietipä omalle kohdallesi. Kas kun et suoraan Marjalle laittanut viestiä! 🤦🏻‍♀️

#281930 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Hunajameloni, jos jaksaa puida toisen perheen asioita julkisesti niin ei ole kovin yllättävää jos ihmiset kyselee.

#281931 Ilmoita asiaton viesti
    Hunajameloni
    Participant

Näädäkki, on pikkuisen eri asia laittaa rukouspyyntö (jossa ei muuten maininnut Jassun nimeä tai mitään yksityiskohtia), kuin vastailla tuntemattomien ihmisten kyselyihin että onko se hengissä vai ei.

#281932 Ilmoita asiaton viesti
    parranpuristaja
    Participant

Mikä on se itkuinen kuva pikku tytsystä kesähepenissä??Jos on ollut näillä sivuilla on jäänyt huomaamatta.

Näädäkki….Olen samaa mieltä.Näätä saa olla mutta ei tyhmä ja minusta tuo utelu meni nyt aika pitkälle.

#281933 Ilmoita asiaton viesti

Takis😎

Itsemurha on uskoville suuri synti ja aina on kristityt sanoneet ettei itsemurhan tehnyt pääse taivaaseen. Ennen vanhaan heidät haudattiin kirkkomaan ulkopuolelle eikä missään nimessä siunattuun maahan.

Näädäkki

Ruutipastori tekee juuri noin kun asia on totta ainakin aikoinaan minulle teki. Varmaan muistat kuinka hän puhelimessa kuuli kuinka pirunkusi lorisi lavuaariin ähän tyhjentäessä viina pullot väkevän rukouksen aikana? Tuksusta tuli raitis puhelinrukouksen voimalla.

Tuksu alkoi sitten ryypiskeleen ja laittoi ig-storyyn videoklippejä aivan kännissä. Samaan aikaan ruutitäti postasi kuinka Johanna oli tullut uskoon ja sober linja on pysynyt. Laitoin viestiä ruutille eikä hän uskonut no sanoin on olemassa videoita joista näkee Tuksun olevan kännissä, hän pyysi lähettämään no minä lähetin todisteet ja ruutitäti blokkas mut samantein. Että näin totuus osui.

Kaikki on nyt niin hiljaa vaikka ruutipastorskakin postaa kymmeniä juttuja päivittäin ei postaa nyt.

Jasminen instassa olevaan viimeiseen postaukseen on tänään laittanut pelkän sydämen solnassa asuva kristillisdemokraatti jolla on autohuolto ym liike jo vanhempi mies. Hänen biossa on linkki joka vie autoliikkeen/huollon nettisivuille.

#281934 Ilmoita asiaton viesti

parranpuristaja tämä kuva

#281935 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

Parranpuristaja: ”Mikä on se itkuinen kuva pikku tytsystä kesähepenissä??Jos on ollut näillä sivuilla on jäänyt huomaamatta.”

Ei itkuinen, vaan itkettynyt. Eli silmät näytti kuvassa siltä, että Isabelle oli vastikään itkenyt tai aiemmin enemmänkin. Itse kuvassa ei itkenyt, vaan oli totinen vaaleanpunaisessa juhlamekossaan arki-terassilla.

#281936 Ilmoita asiaton viesti

Parranpuristaja, tätä kuvaa tarkoitetaan, löytyy tämän vollin s. 19.

Istuvat Cafejavan terassilla, Ilellä silmänaluset mustat itkemisestä/väsymyksestä ja surullinen ilme.

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.