Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,547 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Ei ole ainakaan julkisessa fc:ssa mitään.

Edelleen uskon, että ne asut oli laivamatkalle kotiin. Jos mamma/muratit on lentäneet edeltä viestin saatuaan (lauantaina?), ja nyt joku (velli?) ajaa muuttovolvon kuormineen kotiin. Joka siis oli sateenkaarella vielä äskettäin.

#282032 Ilmoita asiaton viesti
    Pimpelipom
    Participant

No sit seiskassa on väärää tietoa ollut tai jos onkin postannut niin on varmaan joutunut poistamaan koko päivityksen. Syvä osanottoni koko perheelle, paitsi tälle yhdelle viitsi edes hänen nimeään mainita

Mua sieppaa tollanen minä, minä , minä itseensä täynnä oleva ääliö

#282033 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Se tuksun tiedotus taisi olla se rukouspyyntö uskovaisten sivuilla jonka sitten poisti. Sen jälkeen vain mekkokuvia ja rokotusvastaisuutta. Kai se nyt hänelläkin joku tärkeysjärjestys on oltava

#282034 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tai ”Minä olen ollut lähellä kualemaa 158,7 kertaa,  Paul kuristi minua, aivoni kärsivät hapenpuutteesta, olin teholla koneissa ja heräsin henkiin kiitos väkevien rukousten. Jeshua tamagotchi palautti aivoni uudenveroisiksi. Jasmina ei ollut uskossa, siksi hän kuoli ”

#282035 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Edelleen uskon, että ne asut oli laivamatkalle kotiin. Jos mamma/muratit on lentäneet edeltä viestin saatuaan….

Varmaan olikin, mutta jos olet kriisin keskellä jossa pieni siskosi on kuolemaisillaan/kuollut, niin onko todellakin sinun ensiajatus laittaa Instagramiin kuvan mietteestä, mitä ihq-söpöä asua laittaisi?? 

#282036 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Milloin joku havaitsi, että Jasmina oli hankkinut koiralleen hoitopaikan? Tai ylipäätään ymmärsi, että hoitopaikka on pidempiaikainen eikä vain esim. yhdeksi illaksi?

Kävi itselläänkin mielessä että mahtoiko Helsingin reissu olla suunniteltu siten, että saa vielä tavata kaikki ja ”ottaa elämästä irti”, koska joko tietoisesti tai aavistaen koki että tätä ei tule enää hetkeen… tai ollenkan.

#282038 Ilmoita asiaton viesti

Oisko kesäkuun alussa saanut Leonille ”kakkoskodin”? Ennen reissua Suomeen kumminkin. Silloinkin jotenkin lipsautti että uusi koti, mutta korjasi että kakkoskoti… ja silloin tuli ekaksi mieleen että eihän se voi Leonille uutta kotia etsiä kun se on sille kaikki kaikessa…

#282039 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Niin minä ajattelen. Kävi hyvästelemässä suomalaiset ystävänsä ja iloitsi jo silloin hyvästä Leonin hoitajasta. Jasmine vaikutti väsyneeltä loppua kohti ja jotenkin ilottomalta, vaikka paljon somea päivittikin.

#282040 Ilmoita asiaton viesti
    Sivusta
    Participant

Niin pahoillani kaikkien heidän puolesta, joille hän oli läheinen ja tärkeä. 💖

#282041 Ilmoita asiaton viesti
    Pysyköönpoissa
    Participant

Jokohan mammamuratti vihdoin tajuaa mitä paholaista hyysää?

#282042 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Vasen Silmä

Sepä se. Muutamaa kertaa lukuunottamatta aina kuitenkin yksin, yksinäisyys on herkälle ja rakkaudenkaipuusta kärsivälle ihmiselle todella raskasta. Tietysti kelle muulle tahansa.

Ei vaan osaa ymmärtää että näin kävi, niin paljon rakkautta kun hänellä oli perhettään (-Matami) kohtaan, niin silti paha olo vei voiton. Kyllähän Jasmina tiesi miten tällainen poislähtö vaikuttaa vanhempiin, mutta kun olo on jo niin sietämätön, niin silloin ei enää ajattele muuta kun pahan olon päättämistä.

#282043 Ilmoita asiaton viesti
    Matamikki
    Participant

Pelkään pahoin että tämä tapahtuma laukaisee jonkinlaisen domino-efektin. Matami tulee porskuttamaan loppuun asti muiden siivillä, mutta mamman ja Joelin jaksamista koetellaan nyt huolella.

#282044 Ilmoita asiaton viesti

Kertonee kyllä läheisistä jotain, että Jassun kuolemasta oltiin hipihiljaa, että seven sai sen julkaista ensimmäisenä.

#282045 Ilmoita asiaton viesti
    Pimpelipom
    Participant

Yhtään en ihmettele, että oli loppua kohti väsynyt, kun yksi vie koko perheen voimat ja sitä hyysätään todenteolla. Minäkin nyt toivon, että mammamuratti avaa jo vihdoin silmänsä heräämään siihen todellisuuteen mikä tuo tunkki oikeasti on ja todella toivon, että Ile nyt otetaan huostaan ja hänelle löydetään hyvä perhe

#282046 Ilmoita asiaton viesti

Ja uskon heilläkin olevan ajatus päässä: miksi Jasmine lähti ja vei kaiken toivon ja hyvyyden, miksi ei voinut lähteä se joka ei aiheuta kuin surua? Mutta näin se heidän jumala koettelee ja palkitsee, saavat sitten kirkkaammat kruunut. ”Enkelit” uhrattu. Enkä väitä että nämä edesmenneet siskokset täydellisiä olisi olleet, mutta aika lailla hyvä tahto edellä kuitenkin elelivät.

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.