Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,547 total)
  • Author

Vaihteeksi vähän päähenkilöstämme.. Viime viikolla täällä mietittiin Johannan hymyn muutoksia. Lueskelin hieman vanhoja volleja, jonne vuosia sitten keräsin glamourin koosteita. Tämä kooste kertoo hymyn synnystä, mutta samalla myös siitä, miten sisäinen kauneus on kukkinut.

Case huulet & sairaanhoitaja SG on taas hyvä esimerkki, miten kohdellaan kanssauskovaisia ystäviä, kunnes.. Lainaan sairaanhoitajaa, joka välillä Juliaakin yritti hoitaa, tässä nimellä SG, koska hänen nimeään on pyöritetty riittämiin Johannan yhteydessä.

8.2.2013 ”… Kiitos sairaanhoitaja SG upeasta jäljestä, jonka sait tänään (7.2.) aikaiseksi sekä minulle että Julialle! S laittoi täytettä huuliin myös tanssijallemme Anna-Sofialle. Huuleni ovat nyt suurinpiirtein yhtä paksut kuin Juhalla, mutta en halua enää enempää täytettä, muuten menee överiksi (niinkuin yhden kerran mulla meni muutamia vuosia sitten, tuli täysi ankka-efekti…)…”

13.2.2013; Olemme siis molemmat laittaneet nyt huultentäytteet Julian kanssa Helsingissä, kiitos siitä SGlle, joka hallitsee kauneudenhoidon loistavasti! Itselläni on tällä hetkellä noin 5 ampullia täyteainetta huulissani, siskolleni Julialle niitä laitettiin juuri 2 ampullia”

25.3.2013  Laitoin Helsingissä yhden uuden ampullin täytettä huuliini. Se sattui ihan järjettömän paljon, huh huh!!!! Nyt ne ovat nousseet juuri niinkuin halusinkin, kuten olen aiemmin kirjoittanut, minusta paksut huulet ovat aina seksikkäät…”

Johannan Nassu-koirakin päätyi SGlle, kunnes Johannan ja S:n tiet erkanivat. Asiaan saattoi vaikuttaa seuraavat tapahtumat:

Lainatut tunnukset

S.G: ”Arto kuinka kehtaa puhua upeasta ja kauniista Johannasta noin törkeästi???? Hän oli paras nainen jonka koskaan olisit voinut saada ja menetit hänet. Johanna itse haki avioeron sinusta, tiedät kyllä miksi. Ja kyllä, auton voi aina vaihtaa myös huonompaan ja kamalampaan malliin, ala-arvoista tekstiä sinulta tulee!”

S.G: ”Olet saanut Arto tuntea kauniin naisen sekä sielultaan että sydämeltään. Jos menetit hänet, olen pahoillani. Johanna on uskomaton nainen positiivisessa mielessä.”

S.G (oikeasti):Nyt on minun pakko oikaista, vaikka sitä en yleensä harrastakaan; En varmuudella ole itse laittanut noita viestejä yön aikana. Toki joudun kantamaan vastuun siitä, että ne on tunnuksillani laitettu. Pahoittelen nimissäni laitettuja ilkeitä viestejä. Arto Länsmania vastaan minulla ei ole mitään! Anteeksi julkisesti kaikki häntä herjaavat viestit, jotka nimissäni on laitettu. SG, sairaanhoitaja

Koiralla kiristäminen

SG: ”Perheemme pienenee – Nassu-ystävämme muuttaa uuteen kotiin.. Pitkällisen vainoamisen seurauksena päätin viisaammaksi lopettaa tämän taistelun ja antaa periksi. En suostu kiristettäväksi missään tilanteessa, enkä voi loputtomiin antaa käyttää itseäni hyväksi. Ainakin Nassu saa hyvän kodin eikä joudu toivon mukaan ”kapakkakaveriksi”. Saimme kuitenkin pitää tuota pientä karvapalloa perheenjäsenenä viitisen kuukautta, ja meillä oli suurta iloa toisistamme.”

SG, otin koirat (kaksi) hoitoon joulukuun puolivälin paikkeilla, pidin uuden vuoden yli ja toinen lähti muualle hoitoon, koska tarvitsi erityistä hoivaa. Toinen jäi ja se luovutettiin minulle. Myöhemmin koirasta alettiin pyytää vastiketta johon suostuin, vaan tämäkään ei riittänyt vaan koko ajan pyydettiin lisää. Kun en suostunut kiristykseen, alkoi julkinen herjaaminen. Tätä prosessia on nyt kestänyt viisi pitkää kuukautta lukuisine puheluineen, tekstiviestein, sähköpostiviestein, facebookviestein jne. Joten alkaa tuo taisteluväsymys painaa, kun ei näytä johtavan mihinkään. Kuten sanottu, kiristämiseen en suostu joten toivon, että joku toinen kestää ja jaksaa.”

Sormileikkiä

Hymy raportoi 7.7. 2013 nujakasta, joka tapahtui yöllä 4.-5.7 2013: Johanna Tukiainen otteli taas: Nyt vääntyivät tangoprinsessan sormet (SG on myös ent, tangoprinsessa). Tukiainen oli yrittänyt päästä SG:n asuntoon  mutta SG oli onnistunut häätämään tunkeilijan. Ilman kipua ja särkyä ei tälläkään kertaa tappelusta selvitty. Hymy on kirjoittanut vähällä aikaa useista Johanna Tukiaisen tehtailemista rikoksista. Nyt Hymylle on kerrottu jälleen uudesta tapahtumasta: Tukiaisen väitetään vääntäneen julkisuudesta tutun x-tangoprinsessan sormia pari päivää sitten.

Vuotta myöhemmin

6.6.14 Johanna Tukiainen ”Mistä muuten johtuu, että jos SG tai Tuija Järvinen laittavat kuvansa tänne, niin ”tykkääjiä” on noin 100, mutta kun edesmennyt mielettömän kaunis siskoni Julia laittoi tänne kuvansa, tai jonkun maiseman, niin tykkääjiä oli noin 2-5????? Onko suomalaiset ihan oikeasti noin vit……kateellista kansaa?????”

#282217 Ilmoita asiaton viesti

Glamourin CV (myös kopio ikivanhasta vollista)

Heinäkuussa 2010 Tukiainen puhalsi  ratissa poliisin alkometriin 2, 2 promillea.

Elokuussa 2010  tuomittiin  neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kolmesta pahoinpitelystä ja haitanteosta virkamiehelle.

Tammikuussa 2011 tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta 80 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja 40 päiväsakkoon törkeästä rattijuopumuksesta, virkamiehen vastustamisesta ja väärän henkilötiedon antamisesta.

Joulukuussa 2011 tuomittiin edellisenä kesänä tapahtuneesta pahoinpitelystä sakkoihin.

Toukokuussa 2013 Tukiainen tuomittiin käräjäoikeudessa 60 päivän ehdottomaan vankeuteen jälleen pahoinpitelystä.

Elokuussa 2013 puhalsi ratissa poliisin alkometriin 1,53 promillea:

Elokuussa 2013 tuomittiin 60 päiväsakkoon pahoinpitelystä.

Syyskuussa 2013 Tukiainen tuomittiin 45 päivän ehdottomaan vankeuteen vuonna 2011 tapahtuneista pahoinpitelyistä.

Lokakuussa 2014 Tukiainen tuomittiin Hyvinkään käräjäoikeudessa elokuussa 2013 tapahtuneesta rattijuopumuksesta sataan päiväsakkoon.

Maaliskuussa 2015 Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Tukiaisen kolmen kuukauden ja 20 päivän pituiseen ehdottomaan vankeuteen vuosina 2013–2014 tehdyistä pahoinpitelystä, pahoinpitelyn yrityksestä, haitanteosta virkamiehelle, kolmesta laittomasta uhkauksesta ja kunnianloukkauksesta. Tukiainen valitti päätöksestä hovioikeuteen, joka alensi tuomion 110 tunniksi yhdyskuntapalvelua.

Helmikuussa 2016 Tukiainen tuomittiin maksamaan olympiauimari Jani Sievisen entiselle vaimolle Susanna Ingerttilälle 2500 euroa kunnianloukkauksesta ja 1600 euroa sitä seuranneista ansionmenetyksistä Tukiaisen vihjailtua Facebookissa Ingerttilän syyllistyneen hänen pahoinpitelyynsä.

Helmikuussa 2017 Tukiainen tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa eläinsuojelurikkomuksesta 20 päiväsakkoon. Hän oli toistuvasti laimilyönyt koiriensa hoidon.

Näiden lisäksi Johanna on pahoinpidellyt isänsä (isän haastettelu löytyy edelleen netistä otsikolla Tukiaisen isän suorat sanat, tyttäreni pahoinpiteli minut) , käynyt äitiinsä käsiksi (Jasminen kertomana), poistettu yhteisestä joulunvietosta perheensä toimesta, uhannut tappaa eläinlääkärin ja pommittaa eläinlääkäriaseman, haukkunut siskonsa, pahoinpidellyt molempia, haukkunut ex-aviomiehensä nykyisen vaimon, jolla ei ole mitään tekemistä Johannan kanssa, ottanut ja hylännyt lähes 20 koiraa ja 1 possun, postittanut naapureilleen kuolleita rottia ja haukkunut pedofiiliksi, murhaajaksi ja koirantappajaksi ex-miesystävänsä, jonka rahat ja seura ilmeisesti kelpaavat edelleenkin.

#282218 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Olen ollut varjoissa pitkään… (Principeca)

Mukavaa, että Princi tuli takaisin palstalle, takaisin valoon.😎 Hetken jos on pois, voi pudota glamourin kärryiltä niin, että vaatii pientä ponnistelua päästä takaisin kyytiin. Kärryjen meno on melkoista haipakkata.😏

#282221 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Mukavaa, että Princi tuli takaisin palstalle, takaisin valoon.😎 Hetken jos on pois, voi pudota glamourin kärryiltä niin, että vaatii pientä ponnistelua päästä takaisin kyytiin. Kärryjen meno on melkoista haipakkata.😏

Kiitos 😊

Näköjään putoaa kärryiltä ja pahasti. Kuka lienen on Klassinen ja kuka Porkkana 😅 Mamma ja pappa?

Alkoi Tunkio ahdistamaan liikaa, kun kuvioihin tuli lapsi. Piti ottaa etäisyyttä, kun lapsen kohtalo alkoi liikaa mietityttämään.

Mutta ei tätä pysty pakenemaan. Jassun kohtalo tuli ihan puskista. Tavallaan. Mutta, kun miettii tuota perhettä, niin oliko se lopulta yllätys.

Tunkion muutto Ruotsiin oli virhe Jassun hyvinvoinnin kannalta. Iso virhe. Tunkiolla on nyt käsissään kahden sisarensa veret. Kuka on seuraava?

Ja kyllä. Syytön Tuksua. Ja syytän myös mammaa. Pappa on nykyään niin kuutamolla, että hänestä en edes viitsi sanoa mitään.

Tuossa perheessä on jotain niin pahasti vialla. Ile pitää saada sieltä pois tai kohta sillekin on hankittu kumitissit.

Jollukan on pelastanut se, että hän on poika. Tyttöjen kasvatuksessa on joku mennyt todella pahasti pieleen. Ja Mamma on antanut Johannan tehdä kaikkea paskaa. Onko hän koskaan asettanut tälle mitään rajoja??

Vai vaatiko hän vain Jassuakin sietämään?? Sekö katkaisi kamelin selän?

#282223 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Joo, Ilestä tässä on eniten huolta. Näitä asioita tutkineet ovat yhä enemmän sitä mieltä että lapsen kehityksen kannalta nämä ensimmäiset vuodet ovat todella tärkeitä. Netistä löytyy paljon tietoa tästä. Ile pois Tunkilta niin pian kuin mahdollista, Tasapainoiseen perheeseen, jolla halua ja rakkautta auttaa lasta kasvamaan oikeille raiteille.

#282225 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

Mindful: ”Veijo voi nyt ottaa tuksun luokseen asumaan ja Ilelle uusi perhe ruotsista jossa toivon mukaan marja pääsisi tapaamaan.” 

Tälle skenaariolle ISOT peukut, toivon sydämestäni, että näin tapahtuisi pikaisesti! Marjalle tosiaan kattava tapaamisoikeus, ettei Isabellelle tule traumaa äkkinäisestä kiintymyssuhteen katkeamisesta, mutta ääliö-pyhimys niin kauas kuin suinkin molemmista, äidistään ja biologisesta tyttärestään.

#282226 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Tästä voi aloittaa, syvemmälle meneviä tutkimuksia löytyy paljon

https://www.mll.fi/vanhemmille/lapsen-kasvu-ja-kehitys/

#282228 Ilmoita asiaton viesti
    Lumpeinen
    Participant

Ankaraa teatteria ja ”lamyyrin” esittämistä se on ollut koko aika tuolla porukalla. Miksi ovat olleet tuksun mieliksi ja leikkineet sen harhojen mukaan? Oletan, että perheessä on saloja ,joilla tuksu on kiristänyt ja muiden on ollut pakko taipua. Isommasta pienempään on leikitty muuta kuin oikeasti ovatkaan..Mamma heilutteli setelinippuja ja kävi tyttärensä oikeudessa naureskelemassa vähättelevästi.  Eli ei se mammankaan käytös kovin fiksua ole ollut. Juulia oli vietävissä ja alkoholisti. Aika rääväsuu kännissä ollessaan. Tuksusta en halua sanoa mitään ,niin ala arvoinen se on tyyliltään ja käytökseltään ja jopa luonteeltaan. Joel saa minun mielestäni ihan ok. arvosanan. Kumpa pysyisikin sellaisena. Laitos olisi tuksulle parasta nyt joksikin aikaa tai vankila. Ehkä vuoden parin jakso ilman päihteitä ja säännöllinen elämän rytmi saisi aikaan jotain..Mitä minä höpisen.. Ei mikään sitä hylkiötä enää muuta . Jassulta katkesi se ns. kamelin selkä tuohon perhe helvettiin ja loppu on surullinen. Pikkutyttö on viaton ja pitäisi saada valvonnan ,siis kunnon valvonnan alle ja ehkä ihan uuteen kotiin kauaksi tukiaisista. Voitaisi varmaan vielä jotain pelastaa. Kaikille ns. uskoville sanon ,että menkää hevon häntään peukutuksineen ja säälin osoituksinenne tuksulle.. Ottakaa selvää asioista ,niin uskon että kannustuksenne loppuu siihen..

#282231 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Veijo voi nyt ottaa tuksun luokseen asumaan ja Ilelle uusi perhe ruotsista jossa toivon mukaan marja pääsisi tapaamaan. (Mindful)

Ei hitto. Glamour muutti Kauniiden ihmisten maahan keväällä 2020✅ Pysyköön siellä. Täällä Hamraassa maassa olemme saaneet glamourista yliannostuksen viimeisen 20 vuoden aikana. Emme halua glamouria takaisin tänne enää ikinä!

#282233 Ilmoita asiaton viesti

Totta sekin, kun Tuksu muutti Ruotsiin, niin alkoi sielläkin kurjuuden markkinat. Jassun piti hoitaa asioita laiskan eteen ja olla väleissä, koska satavarmasti se oli murmurin tahto.

#282234 Ilmoita asiaton viesti
    Krääh!
    Participant

Juurikin näin Minnili2

#282235 Ilmoita asiaton viesti

Menneiden muisteluhan on suositua glamourin ytimessä, joten olen sillä tiellä. Sanokaa jos alkaa tympiä vanhojen muistelut.

Totuus ja totuus

Johanna fb 25.12.2015: Tukholmassa on upeat jouluvalot ja tunnelma; ainoastaan sama juttu kuin Suomessakin että lumi puuttuu. Meillä on tänään ihana, tunnelmallinen jouluillallinen vanhassa kaupungissa! Kerron joulunvietostamme sitten ehkä johonkin mediaan, mutta en kirjoita siitä enempää somessa enkä päivitä kuvia Instagrammiin toistaiseksi. Oikein Ihanaa Joulua kaikille!”

Jasmine fb ”Repii koiraansa turkista kännissä….. Hienoooooo! Hieno joulu alko!”

Johanna fb 29.12.2015: ”Hyväsydämisen siskoni Jasminen antamat joululahjat minulle; pikkuhirviöitä eri koirille. Että sillä tavalla…….!”

Johanna fb 29.12.2015 ”No annoin lahjaksi Jasminelle upean Minni Hiiri puvun korvien kanssa oikein, jota hän voi käyttää sitten niissä juhlissaan joihin Suomeen änkeää, kun hän ei Ruotsissa tunnetuksi pääse mitenkään.”

Johanna fb 29.12.2015 etko ymmarra etta nuo lelut olivat puhdasta vittuilua mulle pikkusiskoltani…????? Mulle ei mitään lahjaa, mutta noita pikkuhirviöitä saivat sitten koirani. Sen lisäksi että hän yritti varastaa taas kerran eläimeni autoonsa. On siinäkin mulla sisko!

Johanna fb 29.12.2015: ”Rakastava sisar ei yritä varastaa omalta siskoltaan eläimiä. Kyseessä olevat pikkuhirviöt ovat silkkaa vittuilua häneltä minua kohtaan ja sillä selvä.”

Johanna fb 30.12.2015 ”Rikosilmoituksen teen hänestä jokatapauksessa eläinteni ryöstöstä. Jokainen sisar tietää, että jos oma veljenne tai sisarenne ryöstäisi rakkaat koiranne, niin mitä ihmettä silloin tekisitte….????”

Johanna fb 30.12.2015 ”Oma sisko EI edes yritä ryöstää koiria, saati sitten yritä saada siskoaan johonkin putkaan!!!!! Se ei todellakaan ole mitään rakkautta! Olit kusipää jo yli 7 vuotta sitten ja tiedät sen itsekin.”

Johanna fb 30.12.2015: ”Oma sisar ei varasta toisen koiria ja teen susta rikosilmoituksen vihdoinkin, mikä olisi pitänyt tehdä jo pari vuotta sitten! Jos jatkat julkisesti herjaamistani, kirjoitan sinusta myös julkisesti! TULIKO SELVÄKSI PIKKUNILKKI?????”

Jasmine: ”Miksi käydä muhun käsiksi jouluaattona!? Miksi haukkua mua koko ajan?? Miksi retuutella koiria mun silmien edessä -kun tiedät että se on ainut mistä saat mut kiehuu? Miksi jauhaa ja jauhaa musta sun somessa? Miksi olla missään yhteydessä vaikka sanoin itseni irti susta jo ajat sit!?!? Kuinka VAIKEAA on ymmärtää etten halua MITÄÄN tekemistä hullun siskoni kanssa? En siedä sua, sun tuottamia traumoja ja kokemuksia ja muistoja. En niinkuin lainkaan. -eli, jos jätit mut rauhaan…… Niin jatka niin. Et ikinä ole tiennyt musta mitään, joten jatketaan niin, ja sun ei tarvitse edes mainita mun nimeä jatkossa. (Taas)…….”En ole tehnyt mitään pahaa”…… = ota vastaan se apu vihdoin!! Sä et nimittäin muuta tee kun oot kauhee kaikkia kohtaan. Blokkaan sut nyt ja älä IKINÄ enään ota muhun yhteyttä.”

Johanna: ” Ai olen ”hullu sisko” vai……. MILLÄ IHMEEN PERUSTEELLA????? Jouluaattona sinä itse kävit muhun käsiksi ja revit hiuksiani päästä! Haloo herää nyt siellä pieni valehteleva herhiläinen Jasmine T!!!!!”

Jasmine: ”Anteeksi rakas ”sisko”, että sun peruukki jäi mun käteen, kun kaks aikuista miestä sai painia sut maahan, kun yritit tappaa mut, ja puolustauduin AINOSTAAN sen verran, että nappasin kiinni ensimmäisestä mahdollisesta. MEINASIN vetää sua nyrkillä takas, MUTTA hillitsin itseni niinkun aina ja menin ulos turvaan SUN omien koirien kaa (jotka ruokin ja annoin vettä) ja soitin poliisit………. Voi anteeksi siitä peruukista.”

#282238 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Jahas, Nyt on sitten kaksi uudesta Tukiaisesta tehnyt itsarin. Tahi 7 niitä nyt kaikkiaan oli kun syntyi yksi onnettomuus lisää.. Siitä vaan loputkin antaa palaa vaan.

#282239 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Niin siis itsarin tehneitä on 2 kuudesta. K kirjain jäi matkalle

#282241 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kiitti Laajis kun vähän kevennät tätä apeaa tunnelmaa noilla kertauksilla glamourin uskomattomasta määrästä jossun elämässä. Jos se nyt kaoottisuudessaan mitään sitten keventää.

Sieltähän tuli tämäkin, muistojen kätköistä, jassun kynästä:

En siedä sua, sun tuottamia traumoja ja kokemuksia ja muistoja.

Varmasti ne traumat ja muistot olivat nyt jonkinlaisena vaikuttimena tapahtuneeseen, myös. Jos jos jos tapahtumapaikka oli Vikken rappu, niin siinä sitten ehkä jotain oli, myös. Vikke taitaa asua oikeassa Tukholmassa, miten sinne rappuun tosiaan yöllä pääsisi. Tapahtumapaikkaahan me ei tiedetä kukaan.

Princi, osuit oikeaan. ”Klassisen kaunis äitiNi”, porkkanan alkuperää en tarkkaan muista, kaipa se jotenkin korreloi jonkun kanssa vaikka juures onkin.

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.