Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,547 total)
  • Author
    Principeca2
    Participant

Tuksu on ”tappanut” sikiönsä, eli hankki abortin. Kuka mahtoi olla isä? 

Eikös se ollut sika-Mikan lapsi? Ainakin oletuksen mukaan.

#282262 Ilmoita asiaton viesti

RIPpejä ja jäähyvästeltyjä (sekä pari kuvioissa pysynyttä)

Eläinrakkaan lemmikkihistoria 2013-2021

Nassu
    Hilma
    Viljo
    Esmeralda
    Madeleine
    Bebe
    Bella
    Lola
    Fendi
    Max
    Angel
    + 3 kpl Maxin ja Angelin pentua
    Teddy Bear
    Buddy
    Cindy
    Bruno
    Blue
    sekä possu Paris

19 koiraa ja 1 minipossu

Seiska: Kohublondi Johanna Tukiainen, 38, tuomittiin viime viikon torstaina (23.2.2017) Helsingin käräjäoikeudessa eläinsuojelurikkomuksista.

”Tukiaisen eläintenpito-ongelmiin liittyvä historia on pitkä. Hänelle on annettu kuusi eläinsuojelumääräystä, eli eläinsuojelulakia on rikottu. Hänelle on tehty toistakymmentä eläinsuojelutarkastusta, ja meillä on satoja sivuja valvontamateriaalia Tukiaiseen liittyen, tarkastuksen tehnyt eläinlääkäri todisti oikeudessa.

Tarkastuksissa Johannan asunto on todettu sotkuiseksi, ilmanlaadultaan huonoksi ja koirien sängyiltä sekä asunnon lattioilta on löytynyt koirien virtsaa ja kuivunutta ulostetta. Kehotuksista huolimatta Johanna ei ole korjannut menettelyään, ja uusintatarkastuksissa havaittiin samoja virheitä.  – Ne kerrat, kun olen siellä käynyt, siellä on aina ollut huomautettavaa. Tai ainakin silloin, kun sinne on menty ennalta ilmoittamatta, eläinlääkäri todisti oikeudessa.”

#282265 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Blocked

Jos on jokin taivas niin siellä jasmine ja julia on ainakin turvassa

#282266 Ilmoita asiaton viesti

Malmille haudattiin yksi sisko. Oliko niillä sukuhauta siellä? Vai syynä se, että Tuksu asui Suomessa ja vaati, että pääsi haudalla käymään. Montako kertaa käynyt? Tuokin tehtiin Tuksun tahdosta.

Perhe ja ystävät asuvat Ruotsissa, luulisi siellä haudattavan. Ei taida olla missään perinteistä sukuhautaa heillä.

#282267 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Malmin hautausmaan kiveen jätettyyn tyhjään tilaan on tarkoitus kaivertaa Johanna Tukiaisen nimi. Marja ja Markku Yppsalan ekonomeina, hautakiveä hommatessaan, ennakoivat tulevaa tilannetta. Katso kiveä, niin huomaat asian.

#282268 Ilmoita asiaton viesti

Virroilla on eroa

Båstor:

Mutta me tavataan Kristallivirralla, kauniissa taivaan maassa

Swarowskin kristallivirta on varattu edelläkävijälle. Jassu saa tyytyä halvempaan.

#282269 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Malmille haudattiin yksi sisko. Oliko niillä sukuhauta siellä? Vai syynä se, että Tuksu asui Suomessa ja vaati, että pääsi haudalla käymään. Montako kertaa käynyt? Tuokin tehtiin Tuksun tahdosta.

Perhe ja ystävät asuvat Ruotsissa, luulisi siellä haudattavan. Ei taida olla missään perinteistä sukuhautaa heillä

Voin muistaa väärin, mutta muistelusin, että kivessä on vain Julle nimi.

Ja Johanna sen Malmille halusi ja käynnit haudalla on varmasti laskettavissa yhden käden sormilla.

Sitä Jullen hautaa tuskin kukaan hoitaa, kun perhe asuu toisessa maassa.

Toivottavasti hautaavat Jassun Ruotsiin. Se oli hänen kotimaansa suurimman osan elämästään.

#282270 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Malmin hautausmaan kiveen jätettyyn tyhjään tilaan on tarkoitus kaivertaa Johanna Tukiaisen nimi. Marja ja Markku Yppsalan ekonomeina, hautakiveä hommatessaan, ennakoivat tulevaa tilannetta. Katso kiveä, niin huomaat asian.

Tunkion voisi minun puolestani kaivaa sinne jo nyt. Tarpeeksi monta ihmistä ja eläintä on kärsinyt ja kuollut sen ihmisjätteen takia.

#282272 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Mamma varmaan pelkää matamin reaktiota mahdolliseen polttohautaukseen. Todennäköisesti jollain hihhulisivustolla on sanottu että poltettuna ei pääse taivaaseen.

#282273 Ilmoita asiaton viesti

Mua niin ärsyttää Pååttipastorin ja Tuksun ulkokultaisuus näissä jäähyväiskirjoittelussa. Kaunis, kaunis.

Eikö ne muista mitään muita adjektiiveja touhukkaasta läppärin heiluttajasta? Eräänlainen ystävä Pitkiskin löysi hyväsydämisyyden. Tuksun luulisi kiittelevän, että mahdollisti Ruotsin kodin ja ties mitä muuta joutui tekemään mormorin pyynnöstä.

Itse toivoisin, että muistetaan muustakin kun kauneudesta.

#282274 Ilmoita asiaton viesti
    Kaiken
    Participant

Voi Jasmine parkaa mitä on joutunut kärsimään Tunkin takia. Itse asiassa minä pidin noin 3 vuotta taukoa näätimisestä koska mun pää ei kestänyt enempää, no onko mikään ihme ettei sitten Jassunkaan pää kestänyt? Minä olin sentään vain sivustaseuraaja, mun ei tarvinnut olla TEKEMISISSÄ Tuksun kanssa.

En ole missään somessa niin en osaa sanoa mitään Jassun surullisista silmistä tai muustakaan olemuksesta, mutta kyllä aina olin hänestä huolissani ja ihmettelin kuinka hänellä rittää voimat. Kun miettii, että hän vaikutti aina olevan se joka huolehtii muista ja järjestää asiat kun siskonsa on ensin sössinyt ne.

Todella surullinen ja samalla vihainen olo tulee aina kun joku hyvää tarkoittava ihminen päätyy lopulliseen ratkaisuunsa, Se on niin jotenkin väärin, koska heitä täällä maailmassa tarvitaan, eikä mitään kiinan krääsää ostelevia omahyväisiä lotkottimien heiluttelijoita.

Ja tosiaan yhdyn moniin muihin näätiin, että osanotot kaikille perheenjäsenille, PAITSI Tuksulle.

#282138 Ilmoita asiaton viesti

.

#282149 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Kuvien latausohje tähän foorumiin:– avaahttps://imgur.com/uploadsivu-lataa kuva-avaa kuva uuteen välilehteen, jolloin tarkenteeksi pitäisi tulla JPG-kopioi kuvan nettiosoite-liitä nettiosoite tämän sivun kommentiosion oikeassa yläkulmassa olevaan kuvavalikkoon-muutaman kerran enter ja se on siinäEnnen tallentamista voi lisätä tekstiä sekä kuvan ylä- että alapuolelle.Jopa eskarilaiset osaavat tämän.

Alkaa vinkumaan jonkun Appin lataamista. En halua.

#282224 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Matami Tukiaisella on nyt kovat ajat edessä. Kovat ajat johtuvat siitä, että Matami Tukiainen taitaa jäädä ilman kutsua Jasminen hautajaisiin ja se lienee pahinta narsistille. Itse Jasminen kuolema ei kiinnosta hevonpaskan vertaa Tuksua. Mielissään vain Tuksu on kun yksi perinnön jakajista on saatu pois pelistä ja vieläpä ilman että ehti rintaperillisiä saada osingoille ja Marja muorin ja Markun eläkkeiden putsaaminen omaan meikkipussukkaan onnistuu jatkossa paremmin kun Herhiläinen ei ole puhumassa äidilleen järkeä.

Matami oli varmaan jo ehtinyt miettiä, miten hän saa numerolehden sponsoroimaan Jasminen hautajaisiin itselleen uuden tukkamajavan, uudet muovikynnet ja kenties jonkun uuden häämekon (!) hautajaisiin esiintymiseen ja tunkenut kiitollinen numerolehti hänen meikkipussukansa täyteen kahisevaa karmaa.

Ohjelmakin oli varmaan jo mietitty Matamilla hautajaisiin ja muistotilaisuuteen.

Aluksi Matami olisi esittänyt kenties hyvällä maulla tämän nauhahuispaustanssin:

Seuraavaksi olisi ollut varmaan vuorossa, hyvällä maulla toteutettuna tottakai, ”Hei Johanna” biisi ja artistin uutta tuotantoa edustava ”Turn Jeesus” biisi akustisesti ilman pleipäkkejä mahdollisesti Matamin itsensä uruilla laulamisen ohessa soittaen:

Luonnollisesti Johanna olisi miettinyt hautajaisiin puhettakin, joka olisi käsitellyt hänen glamourista asumistaan Maijamissa ja sitä miten onnekas ja etuoikeitettu Jasmine oli, kun niin ihana glamour-sisko hänellä oli ja miten hän on matkustellut itse taivaassa ja nähnyt siellä kaikenlaisia kuutioita ja Jullen ja Jeshuan kanssa kirmaillut taivaan laitumella.

Lopuksi Johanna olisi kenties vilautellut puheessaan kielilläpuhemisen armolahjaansa:

Hautajaiset olisivat päättyneet siihen kun saattoväki itkee ilosta kun Matami on niin lahjakas kaikilla tavoilla ja sitä että miten etuoikeutettu Jasmine oli kun oli saanut eläessään tutustua Matamiin. Lopuksi saattoväki vielä isoon ääneen liikuttuneena ylistäisi Jeshuaa Matami Tukiaista.  Ihan muistotilaisuuden lopussa saattoväen joukosta olisi vielä ilmestynyt Yhdysvaltojen Playboy lehden päätoimitta, joka tulisi anelemaan Matamilta, että Matami suostuu heidän Playboyn Yhdysvaltojen lehteensä lokakuun 2021 numeron Playboy Playmate tytöksi keskiaukeamalle (Playmate of the Month), koska Matami on niin häikäisevät kaunis ulkoisestikkin.

#282285 Ilmoita asiaton viesti

Tämä ei ehkä ole reilua, mutta edelleenkin harmittaa myös Julian kohtalo. Hänessä oli, kuten Jasminekin sanoi, myös toinen puoli, joka jäi kaiken sen varjoon, millaiseksi Julia muuttui pitkillä putkillaan ja jota väritti myös kaikki ne kerrat, jolloin isosisko laittoi sanat toisen suuhun, joko vaatimalla Juliaa sanomaan jotain tiettyä (ja jopa lehdistöä muuttamaan Julian antaman haastattelun sisällön) tai suoraan puhumalla Julian suulla, Julian sometunnuksilla.

”Ei mua voi siitä syyttää, en ymmärtänyt miten vakava sairaus on.”

Lähteinä mm Johanna Tukiainen, Julia Tukiainen sekä mm. Seiskalle ja  Hymylle annetut haastattelut

4.9.2013 ”Minä en ole vastuussa Julian sairaudesta, olen sitä hirveästi murehtinut ja itkenyt, mutta kaikkein törkeintä on alkaa SYYTTÄMÄÄN SIITÄ MINUA!!!!! Julia on myös ihan itse oikein kerjännyt että haluaa keikoille mukaan ja nauttii niistä..”

”Julia on laihtunut 20 kg, on 170 cm pitkä ja painaa alle 60 kg!!! :))) Tulkaa kaikki katsomaan! Nyt pikkujoulukeikkaa tilaamaan, yritykset!!! :))) ”

”Hän oli jatkuvasti Meilahden teholla Diabetes nro1 ja hälyttävän korkeiden verensokeriarvojen takia ja taas korostan, että olen nyt jo kahdelta eri lääkäriltä kysynyt, että Diabetes nro 1 EI JOHDU alkoholista, joten mua on siitä ihan turha syyttää.”

ELO-JOULUKUU 2012

elokuu: Ambulanssikyydillä Varkauden kesämökiltä ensin paikalliseen terveyskeskukseen, josta edelleen ambulansiilla Helsingin Meilahteen. Ykköstyypin diabetes diagnosoidaan.
    elokuu: Ambulanssi Jollakseen Rapujuhlille, jossa Julian elvytys ja ensihoitoa alakerrassa. Juhlat jatkuivat
    5.-6.10. Ambulanssi Mestarin Krouviin (Tampere) keikkapaikalle
    10.10. Ambulanssi kyläilykotiin
    27.10. Ambulanssi Jollakseen

MARRASKUU 2012 Johanna oli 3 viikkoa Kanarialla, ei ambulanssia tai sairaalakäyntejä.

5.-6.12  Ambulanssilla sairaalaan Härmän Häjy-keikalta Seinäjoella
    7.-8.12. Ambulanssilla sairaalaan Turun Koivu-keikalta. Tajuttomuuden vuoksi ”kuolema oli puolen tunnin päässä pelastustoimia aloitettaessa”.

TAMMI-HUHTIKUU 2013

4.1.13 Ambulanssilla Tukholmassa Danderydyn sairaalaan ja siellä 1 viikko.
    17.2. Helsingin Feltbayn keikan päätteeksi ambulanssiin
    25.2.  Ambulanssilla Meilahden sairaalaan, 5 vrk
    16. – 20.3. Ambulanssilla Marian sairaalaan
    3. -5.4. Ambulanssilla Meilahden sairaalaan
    10.4. Ambulanssilla sairaalaan Seiska Liven -lanseeraksen jatkoilta.

KESÄ-HEINÄKUU 2013

4.6.- 13.6.2013 Ambulanssilla sairaalaan. Julia on katoottisessa tilassa. Verensokerit on 30, ketoaineet 6 ja kuumetta 38,5.
    17.6 Takaisin Meilahteen
    25.-26.6.  yöllä Johanna vietiin putkaan ja Julia sairaalaan
    7.-8.7 Sairaalaan, oksentanut vuorokauden ”kirkkaan valkoisena” ja verensokerimittarista on patterit lopussa.
    9.7 Kotiutettu edelliseltä ja illalla viety Marian sairaalan päivystyksen kautta psykiatriseen sairaalaan
    11.7 Menny tajuttomaksi, ambulanssi tilattu

SYKSY 2013

24.8 Haettu sairaalaan ambulanssilla
    24.8 Joutunut sairaalaan Lahdessa matkalla Artjärven keikalle
    13.9 kiidätetty sairaalaan ambulanssilla
    15-17.9 Tehostetun valvonnan osastolla Meilahden sairaalassa
    20.-22.11.2013Viety ambulanssilla Meilahden sairaalaan
    27.11. Julia jälleen sairaalaan
    30.11. Julia sairaalassa

14.12.2013 Julia Tukainen menehtyi yksin kotonaan.

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.