Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,547 total)
  • Author
    Principeca2
    Participant

Tunkin takia. Itse asiassa minä pidin noin 3 vuotta taukoa näätimisestä koska mun pää ei kestänyt enempää, no onko mikään ihme ettei sitten Jassunkaan pää kestänyt? Minä olin sentään vain sivustaseuraaja, mun ei tarvinnut olla TEKEMISISSÄ Tuksun kanssa.

No, tämä.

Tauon pidin minäkin, kun ei tuota Tunkion menoa enää kestänyt seurata. Minulle se oli helppoa, sen kuin jätti lukematta koko ämmästä mitään.

Mutta Jassu oli ansassa. Aiemmin hänellä oli fyysinen etäisyys Tunkioon. Mutta, kun Tunkio raahasi lihansa Ruotsiin, Jassulla ei ollut enää pakopaikka. Hän oli jumissa.

Jos ei edes kestä lukea ämmästä, niin miten sen kanssa kukaan kestää elää??

Ja miten mamma selviää ilman Jassun apua? Hänellä on nyt yksin hoidettavanaan tapero, seköpäinen alkoholisti-sekakäyttäjä aikuisvauva ja vauvaksi taantunut puutarhatonttu.

Nyt pitäisi sosiaalihuollon ymmärtää, ettei jo ikääntynyt nainen selviä tuosta.

#282291 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Se hautaaminen voi olla arkkuhaudassa yllättävän kallista kauniiden ihmisten Tukholmassa. Lienee polttohautaus Ruotsissa se selvästi suosituin hautaustapa ja arkkuhautaus on harvinainen poikkeus nykyaikana.

Vielä kalliimmaksi hautaaminen tulee jos pitää arkkuhaudata Suomeen. Sehän ruumis ei kestäne kuljetusta tavallisessa hautausautossa normaalissa arkussa laivamatkaa Helsinkiin vaan pitää olla joku kylmäkuljetus ja mahdollisesti sinkkiarkku toisena puuarkun sisällä.

Toki sitä voi Haaparannan kautta koukata autolla, mutta matkaa taitaa tulla lähemmäs 1700 kilometriä ja tarvitaan kaksi kuskia ettei välillä tarvi pysähtyä nukkumaan.  Äkkiseltään veikattuna kenties viisi tuhatta euroa maksaa se arkun ja ruumiin kyyditys autolla Haaparannan kautta Sollentunasta Helsinkiin.

Missä kunnossa lie Markku Tukiainen nyt? Alzheimerin tauti niin sitä voi mennä ihan tolaltaan tuollaisista läheisten kuolemista jos ymmärtää sen verran maailman menosta vielä. Marja Tukiainen taas vanhentunee seuraavan vuoden sisään kymmenen vuotta ulkoisesti ja henkisesti. Sen verran raskaasti voi ottaa Jasminen itsemurhan.

Onko Matami Tukiaisesta tuoreita havaintoja ja missä mahtaa tällä hetkellä viilettää? Helsingissä ryyppiputki jatkuu vai Sollentunaan lähtenyt kotiinsa? Vai Vellilään lähtenyt lokkeilemaan?

Missä Ile on nyt ja kenen hoidossa?

#282292 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Ja kiitos minultakin Laajasalon_lähetille historian kertaamisesta.

Harmittaa minuakin Jullen kohtalo edelleen. Sen takia palasin, kun tuli yksi uhri lisää ja lihavin vaan jatkaa porskuttamistaan.

#282294 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Juuri näin Minnili2. Ja karua luettavaa tuo Julian matka hautaan.

#282295 Ilmoita asiaton viesti

Tähän perään vielä ote siitä, miten Johanna syyttää tietojen levittelystä muita, vaikka itse on niiden lähteenä (vrt nyt Seiskalle sanottu ”en ole phunut tästä” ja ”privaatti rukouspyyntö” = todellisuudessa tapahtumakuvaus julkisella seinällä kaikilla yksityiskohdilla nimeä ja ikää myöten).

19.9. 2013 : Joku hullu nainen oli soittanut Julialle Meilahden teholle ja väittänyt musta, että olin kirjoitellut ympäri nettiä ja mediaan, että siskollani on keuhkoveritulppa ja hän on melkein kuollut!!!!!  MITÄ HEMMETTIÄ TÄSSÄ MAASSA TAPAHTUU??????????”

Iltamakasiini 17.9.2013:  Julia Tukiainen vietiin vakavassa tilassa sairaalaan lauantaina. Julia Tukiaisen sisko Johanna kertoo siskonsa saaneen keuhkoveritulpan. Julia Tukiaisen tilanne on ollut vakava. Diabetesta sairastava Julia Tukiainen vietiin ambulanssilla Marian sairaalaan lauantaina.  ”Olin kaverin luona, kun Julia tuli sinne tavaroiden kanssa. Meidän piti lähteä keikalle. Huomasin, että Julia oli järkyttävässä kunnossa ja soitin ambulanssin. Ajattelin, että tilanne ei ole niin paha ja lähdimme ystäväni kanssa keikalle. Sitten taksissa kuulin, että tilanne olikin paljon vakavampi”, Johanna Tukiainen kertoo Iltamakasiinille. ”Hänellä todettiin keuhkoissa veritulppa”.

#282296 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Olen aina laittanut Aijaahan kuvia kirjatumatta. Kokeiluksi laitoin juuri yhden. Linkkihän täällä ei kaiketi toimi, mutta kokeilen silti laittaa

Ei avaa minulleNI koko sivua.

#282303 Ilmoita asiaton viesti
    Kaiken
    Participant

”Sä et nimittäin muuta tee kun oot kauhee kaikkia kohtaan.” 

Siinä oli hyvin osuvasti sanottu Jasminelta Tuksulle. NÄMÄ vois olla ne kuuluisat viimeiset sanat =D

#282314 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Tuksu on perunut useamman keikan kuin mille on saapunut ja silti se että joutuu tilaamaan siskolleen ambulanssin ei ole tarpeeksi hyvä syy perua menojaan

#282315 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Ei varmaan matamin kertomina kuitenkaan.

tunkki keksii viimeisiä sanoja sitä mukaa kun itselleen parhaaksi näkee, ja jos viimeiset sanat loppuvat, käydään taivaassa moikkaamassa syrraa ja kuulemassa lisää viimeisiä sanoja. Ja voi niitä unessakin kuulla. Nythän tunkin ohjaus suoraan taivaasta alkaa olla väkevää, kun molemmat siskot sieltä neuvovat.

#282316 Ilmoita asiaton viesti

Principeca2. Oisko joku virusturva joka herjaa? Mullakin tuli yhdessä vaiheessa jotain ihme ilmoitusta, jossa oli vaihtoehtona peruuta, mutta uhkarohkeena jatkoin.

Pääsen edelleenkin Aijaahan.

#282317 Ilmoita asiaton viesti
    parranpuristaja
    Participant

Oikeastaan yksikään täällä ei tiedä pohjimmaista syytä miksi Jasmina päätyi tekoonsa.En usko että on vain yhden asian takana vaan monien asioitten kiteytymä lisänä mielenherkkyys.

Jokohan se Velli  unohtui??

#282322 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Olenko sokea vai onko ruuhiraakun osanottoviesti todellakin poistettu Tunkion seinältä 🧐

Eipä siinä. On täällä jo tallessa.

#282327 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Principeca2. Oisko joku virusturva joka herjaa? Mullakin tuli yhdessä vaiheessa jotain ihme ilmoitusta, jossa oli vaihtoehtona peruuta, mutta uhkarohkeena jatkoin.

Pääsen edelleenkin Aijaahan.

Ei herjaa mitään, ei vaan avaa koko sivustoa. Mystistä 🤔

#282333 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Paattiraakku käy postaamassa tuota ulkokultaista pitkää rimpsua jasminen kavereiden seinille. Oli ainakin Suvi Pitkäsen ja Sahra Alin postauksiin käyny kopsaamassa. Eikö nyt lyhet sanat ja sydän riittäisi?

#282334 Ilmoita asiaton viesti

Tämä foorumihan alkoi elämään, tullut vanhoja ja uusiakin kirjoittajia. Hyvä niin. Eipä kuole tämä foorumi, vaikka jotkut sitä toivovat.

Kaikki tosiaan kääntyy Tuksuun, toisen siskon kuoleman jälkeen. Kuoleman lähettiläs, pukeutuu koiratyynyyn.

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.