Johanna Tukiainen Vol. 266

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 266

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,547 total)
  • Author
    Remmi
    Blocked

Iltalehti tituleeraa Tuksua nimellä ”glamourmalli” Hah hah haa! 🙂

#282365 Ilmoita asiaton viesti
    Tuonelan Lautturi
    Participant

Tuksu tahtoo:

#282366 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Kuka on pitkähuuli?

Oletan, että Suvi Pitkänen.

#282367 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Remmi

Participant

Iltalehti tituleeraa Tuksua nimellä ”glamourmalli” Hah hah haa! 🙂

Ehkä mielenterveyskuntoutuja olisi nykyään oivallisempi titteli.

Matami Tukiaisen Facebook sivusto on melkoisella tuuliajolla. Yksikään Matamin sivulla olevista lisätietoja linkeistä ei toimi. Pois luettuna Wikipedian linkki.

Mikähän tuo USA:n +1 alkuinen puhelinnumero on? 786 on ykkösen perässä yksi Floridan suuntanumeroista.

#282368 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Minnili2. Millä ohjelmalla tallennat ja jaat noita kuvia?

Ihan siksi kysyn, kun Aijaa on minulle totaalisen mykkä.

#282369 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Princi, kiva nähdä suakin. Olit liian kauan julkisuudelta piilossa ❤️

#282370 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Principeca2

Participant

Minnili2. Millä ohjelmalla tallennat ja jaat noita kuvia?

Ihan siksi kysyn, kun Aijaa on minulle totaalisen mykkä.

Ruutukaappauksen otan prt screen nappulalla näytöltä. Sitten photoshop-kuvankäsisttelyohjelmassa sen liitän tyhjälle taustalle ja mahdollisesti vähän rajaan sillä. Sitten tallennan sen ja menen vaikka Aijaan sivulle ja lataan sen sinne. Sitten avaan sen ladatun kuvan erilliseen ikkunaan hiiren kakkosnäppäimellä ja kopioin www-osoitteen kuvaan. Sitten liitän sen linkin tänne tuon nappulan kautta joka on tuossa yläpuolella mihin tekstiä voi kirjoittaa. Vuoren ja auringon näköinen nappula.

Kuvankaappauksen tallentamiseen sopii varmaan vaikka windows paint ohjelma jos ei muuta ole. Tai mikä tahansa maksuton kuvankäsittelyohjelma. Eli ei todellakaan tarvitse olla sikamaisen kallista Photoshop-ohjelmaa sitä varten.

Photoshop on hyvä ohjelma jos tarvii jonkun vaikka naistenlehden kansikuvaan käsitellä viimeisen päälle hienon näköiseksi joku naama. Useamman tunnin sellaista yhtä kuvaa voi joutua ”photoshoppaamaan”  käsityönä käsitellä jos kaiken haluaa tehdä viimeisen päälle.

Älypuhelinten ”kauneus-filtteri” sovellukset ovat sellaisia huonoa laatua tekeviä helppoja vaihtoehtoja. Lopputulos niillä on kamala, kuten Tuksun tikkuleukakuvissa joissa silmätkin muistuttavat leipälapioita kooltaan.

#282371 Ilmoita asiaton viesti

Nyt kun Johanna on palannut turvallisen Lallin luo, otetaan tähän jouluiset muistelot parin vuoden takaa, vuodelta 2018.

Johanna Mia Tukiainen:  kihlaus on pelkkaa lumetta ja kiristys mua kohtaan narsistilta!!!

xxxxx xxxxx Miten se voi sua kiristää ain vaan? Laitan yv

xxxxx xxxxx Tossahan se on kuvassa ja hymyilee sun kanssa apua! Oletko sen vallassa?

Johanna Mia Tukiainen  Se kiristaa mua taloudellisesti. Katso Lallin suku Wikipediasta; tama Veijo on samaa piispan tappaja sukua.

Veijo Lalli on paha; han on mielipuoli Jumalan pilkkaaja joka koukuttaa siis minua rahallisesti eika painvastoin. Olen rahaton. Mutta Siunattua joulua kaikille; olen saanut armon raitistua!!!! ❤️❤️❤️????✨?

KUKA mieletön voisi enää edes kuvitella, että menisin naimisiin tuollaisen riivatun mulkeron kanssa????!!!!!

”Ostan seuraavaksi Cane Corson ja koulutan sen puremaan Lallin pippelin poikki!!!!!”

”Googlettakaa: LALLI Wikipediasta!!!!! Kyseessä on samaa sukua oleva henkilö; hän tappoi Köyliön järvenjäällä piispan ja kyykytti koko kylän ihmisiä taloudellisesti. Tässä on nyt kyseessä samasta suvusta mulkku äijä; joka tappaa myös koiria huvikseen!

Jouluavustusta, isäni Alzheimerin auttamistyötä ja sekä evankelionnin tukemiseen, voitte laittaa tänne: (tilinumero sensuroitu)”

25.12.2018 Rakas perheeni Tukholmassa: pikkuveljeni Joel, ja uskovat vanhempani Marja Tukiainen ja Markku Olavi Tukiainen ❤️❤️❤️ Pikkusiskoni Jasmine Tukiainen kielsi mua tulemasta joulunviettoon; joten olen sitten Helsingissa yksin. Varsinkin sairas isamme Markku suree tilannetta hyvin paljon. Olen kirjoittanut Jasminelle pitkat kirjeet; mutta han on niin taynna kaunaa, ylpeytta ja vihaa; ettei kuulemma halua enaa koskaan nahda minua ? Pyydan erityisesti Jasminen puolesta esirukousta: viha on kuin myrkky jota itse juo samalla kun toivoo toisen kuolevan.

”Shalom: mun “yksinainen joulu” oli HAMAYSTA: aalio naadat!!!!! ?? Saitte ihan turhaan siita kikseja!!!!!! ?”

”Suutuin kun en saanut joululahjaksi mini chihuahuaa; mutta sellainen tuleekin; mies haluaa vain varmistaa etta se on “Champion Bloodline” eli erityisen kaunis koira! ??”

”kerrottakoot viela etta painan 64kg ja tavoitteeni on 57kg. ”

”Ylostempaus tulee ihan kohta, ei kannata varmaan ostaa chihuahuaa enaa? Sorry valkotakkiset; voitteko hakea mut Auroraan? ????”

”Paivitykseni olivat aiemmin aika levottomia; yksi syy oli se, etta suutuin kun en saanut chihuahua pentua joululahjaksi (mulla on aiti vietti; joten kaipaan viela ihan pienta koiraa. Siskoni Jasmine varasti upean Esmeralda chihuni vuonna 2013; ja sen jalkeen mielessa on pyorinyt uusi minikoira!) Olen kylla antanut anteeksi siskolleni; kaikki muut torkeat temppunsa myos. Anteeksi antaminen on vaikeaa; varsinkin kun toinen ei edes pyyda anteeksi. ”

Unohtamatta: ”Johanna Mia Tukiainen veijo on ihan täällä mätapaiseena mutta onneksi oon saanut nyljettyä kunnon rahat sentään.”

#282386 Ilmoita asiaton viesti
    Minas*
    Participant

Just kun jolkotin takasin tutunturvalliseen näätäpopulaatioon, niin mut potkaistiin ulos 👹 Mutta kiitoksia ohjeista, sain kyhättyä uuden käyttiksen.

#282387 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu tulee seuraavina viikkoina kiukuttelemaan kuin mikäkin, kun Jassun kuolema vie kaiken huomion hänestä, Sevenin rahat on tuhlattu eikä Vellin seura kiinnosta. Varmasti mamma ei jaksa muuta ajatella kuin hautajaisia, Ileä ja porkkanaa. Veikkaan, että Ile sijoitetaan toisaalle – varmasti on Ruotsin lastensuojeluun tullut jo useampi ilmoitus. Mammalla saattaa pinna palaa Tuksun vaatimuksiin, koska voimat ovat varmasti todella piukalla jo nyt.

#282388 Ilmoita asiaton viesti
    Kaiken
    Participant

Eipä se mun mielestä niin ihmeellistä ole, että nyt moni puolituttukin on niin kantaa ottavia kun Jassu kuoli, vaikka eivät olisikaan olleet paljoa tekemisissä. Koskettaa tämä meitäkin ja jos on edes kerran hänet tavannut, se tekee kaikesta paljon todellisemman tuntuista. Minusta on ihan normaalia surra, koska itsekään en edes tuntenut koko ihmistä, en tavannut häntä koskaan, mutta tunsin kuitenkin monia tunteita hänen kanssaan yhdessä, kuten turhautumista ja epätoivoa.

Vähän vanhat haavat repes noissa vanhoissa teksteissä tuossa kohtaa, kun oli yrittänyt kaapata autoonsa Tuksun koiria. Muistan kuinka kauhealta tuntui itsestänikin silloin kun nuo asiat olivat ajankohtaisia, koska sellainen kertoi nimenomaan epätoivosta. Jasmine ei enää edes osannut toimia järkevästi, vaan epätoivonsa vallassa yritti vain ottaa ne koirat pois väkisin! Eikä siinä kohtaa enää edes jaksanut piitata siitä, että kyseessä on rikos, koska koirat olivat kuitenkin  Tuksun omaisuutta.

Kuten aiemmin jo sanoin, ihmiset on vähän liiankin herkillä nyt tällaisessa tilanteessa ja silloin loukkaannutaan ihan kaikesta. Omasta mielestäni antaa ihmisten rauhassa kertoa omat suruvalittelunsa.

Aina aidompia ne puolituttujen suruvalittelutkin varmasti on kuin se mitä Tunkiolta tullaan vielä kuulemaan ja pitkään.

#282403 Ilmoita asiaton viesti

Prinsipeca2

Käytä tätä Postimagea ei ole pakko rekisteröityä, lataat vain kuvan ja tosta Suoralinkki kopsaat osoitteen sit liität tähän valokuvakehys laatikko kuvaan. Mä olen rekisteröitynyt kun mulla on monta albumia siellä kuvia. Tykkään tästä enemmän kuin aijaasta. Mitään appeja ei tarvi ladata mä loin pikakuvakkeen tabletin ja kännyn näyttöön. Nämä kai sitten hukkuu jos ei rekisteröidy? Testaan nyt ilman kirjautumista.

#282428 Ilmoita asiaton viesti
    Minas*
    Participant

Voi Jasmine parkaa mitä on joutunut kärsimään Tunkin takia. Itse asiassa minä pidin noin 3 vuotta taukoa näätimisestä koska mun pää ei kestänyt enempää, no onko mikään ihme ettei sitten Jassunkaan pää kestänyt? Minä olin sentään vain sivustaseuraaja, mun ei tarvinnut olla TEKEMISISSÄ Tuksun kanssa.

Joo tää kyl hyvä oivallus. Vaikka jo se että ojentaa sen hoidossa olleen vauvan takaisin Tunkin käsivarsille, tietäen millanen hirviö Tunkio on (Jassu nähnyt Tunkista kaiken), mitä käy tädin mielessä luovutushetkellä. Ja kaikki suorempi itseen kohdistuva fyysinen ja henkinen väkivalta.

#282429 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Jasminan kuolema on nyt uutisoitu paikassa jos toisessakin.

Todellista kuolinsyytä ei ole ilmoitettu.

Mekin täällä pohtisimme liian varhaisen poismenon syytä, ellei Liisa-kummitäti olisi asian todellista laitaa kertonut facessa ja ellei nimimerkki Tenavana olisi sitä bongannut ja meille linkittänyt…

Pelkkää Tuksun avautumista rukouspyynnön muodossa emme varmaankaan olisi uskoneet?

ATK:n ihmeellinen maailma.

#282430 Ilmoita asiaton viesti

Eiköhän Jasmine nähnyt ja ymmärtänyt, että Tuksu ei osaa hoitaa ja ruokkia koiriaan? Saihan Tuksu eläinsuojelusta muistutuksia asunnon likaisuudesta (koiranp-kaa lattioilla ja k-sen hajua). Jassu oli järkevämpi kuin Tuksu.

Kohta Tuhnu on äänessä teorioineen. Pitäisikö sortua ostamaan Seiska? Voiko lehden ostaa jotenkin huomaamatta??? Jos naapuri sattuisi näkemään marketissa tai R-kioskilla??? Seiska Iltiksen väliin??? Vai olisiko Suomen Kuvalehti parempi vaihtoehto???

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 1,547 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.