Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 266
- This topic has 1,546 replies, 130 voices, and was last updated 1 year, 9 months ago by
Minnili2.
-
AuthorPosts
-
Cinderella cottage👸Blocked
Vanha juappo, sanos muuta. Perheen pitäisi nyt pikaisesti laittaa kontaktit poikki. Kun alkaa häiriköidä, lähestymiskielto. Kun tulee rikkomaan kieltoa, poliisit paikalle. Näyttää nimittäin hyvin vahvasti siltä, että vaikka Tuksu ei tuosta mitään oppisi, olisi ainakin jonkinlainen rauha perheessä vaikka väliaikaisesti. Aikuisen ihmisen pitää itse osata hakeutua tukien piiriin jos ei itseään voi elättää, aikuissosiaalityön työntekijät kyllä auttavat.
Mustavalko balleriina ⬛ParticipantRadalle olisi jäänyt mollin kanssa moneksi päiväksi, ellei sisko olisi häirinnyt lomailua. Muuttaakohan lomailu nyt muotoaan? Paluu todellisuuteen?
ainotse2BlockedSosionomiopintoni jäivät aikoinaan kesken, olisi kiva saada ne loppuun
Ai se on muka aloittanut joskus sosionomiopinnot? Salli mun nauraa.. Toki pääsykokeessa huonolla menestyksellä käyminenkin on tuksuille alan opiskelua.
Sandaalihiihtäjä 👣ParticipantJtuk: ”Olisi ihan kiva saada vielä yksi lapsi, veli tai sisko Isabellelle. Olen äärettömän kiitollinen ja onnellinen, että minulla on kaunis ja terve pieni tytär. Eniten kuitenkin toivon rauhaa, rakkautta, seesteisyyttä ja onnellisuutta.” (Seiska 10.8.2021) Paul = Perparim Tahiri”
Kukaan ei estä ketään tavoittelemasta seesteistä elämää. Jos itse tekee omasta elämästä yhtä kaaosta, niin voi miettiä omia valintojaan ja syyttää itseään.
Jos ei kykene normaaliin parisuhteeseen ja terveeseen kumppanuuteen, niin ei kannata mennä kihloihin tai edes naimisiin.
Jos ei kykene hoitamaan yhtäkään koiraa kunnolla ja huolehtimaan siitä, että ne viedään tarvittaessa eläinlääkärille, niin en suosittele koiran ottamista, saati kymmenen koiran ottamista ja hylkäämistä.
Tuo jankutus ”Jumala ei ole luonut/tarkoittanut ihmistä yksin” on ihan puppua. Suomessa ja maailmassa on miljoonia yksinäisiä ja sinkkuja ihmisiä syystä tai toisesta. Ihan normaalia, eikä mitenkään raamatun vastaista.
Jumala ei myöskään ole tarkoittanut, että mennään jatkuvalla syötöllä kihloihin ja naimisiin, vain rahan, julkisuuden tai muun hyötymismielen tarkoituksessa.
Ja vielä kehtaa edes haaveilla toisesta lapsesta! Tuolla hoitohistorialla toivon, ettei sikiä enää. Yksikin kerta oli ihan liikaa.
Saahan sitä haaveilla, se ei maksa mitään, mutta siitä on matkaa itse toteutukseen. Ekana kannattaa kyllä pääkoppa hoitaa terveeksi.
TunkstunksParticipantOnko Tuksu joskus edes todella aloittanut sosionomin opinnot? Päässyt sisään opiskelemaan alaa? Vai haavetta oli se aloituskin jota nyt haaveella jatketaan?
Mustavalko balleriina ⬛ParticipantTuo porukka kyllä laittaa liikaa ”herran haltuun ja rukoillaan”. Oisko kuitenkin ollut psykiatri paikallaan, ilman maanista uskontoa. Enpä olisi uskonut, että karma kosahtaa Jassun kohdalle.
Edit. Toki uskoa saa, rukoilla. Tuksun kohdalla se on vaan tarkoittanut ilmaista elämää ja muiden rahoilla. Varmasti tämä Jumala ei ole sitä niin tarkoittanut. Peiliin voi katsoa ilman itsensä ihailua.
maapalvelun neiti.BlockedCinderella cottage kysyt saako tämäkään Tuksun pysähtymään. Ei saa. Tuksua ei pysäytä mikään muu kuin neliraajahalvaus, vankila tai kuolema. Niin paha se ”vika” on. Ei pysäyttänyt oikeuslaitos, ei äiti, ei sisarukset, ei isän sanomiset ja toiveet, ei poliisin tai tuomarin puhuttelut, ei sosiaalihuollon väliintulo, ei laivojen porttikiellot, ei uskontoyhteisöjen opastukset ja puhuttelut, ei persaukisuus, ei asuntojen menetykset, ei lapsen syntymä, ei rakasparhaan kuolema, ei mömmöistä aiheutuneet huonot tripit, ei ystävien ja mieskokelaiden menetys.
PysyköönpoissaParticipantIkäänkuin Ruma Loinen koskaan pärjäisi korkeakoulussa. Huvittava ajatus. Ja eikö kaikki näädät olleet ”university of applied sciences” kun tunkio parka ei edes ymmärtänyt, että se tarkoittaa yksinkertaisesti ammattikorkeakoulua. Tunkinhan piti lähihoitajaksi lukea silloin rangaistusta suorittaessaan, mutta ei sekään onnistunut.
Hassu ajatus, että suorittaisi ”loppuun” sosionomiopinnot. Opintopisteitä Loisella ei ole, joten ihan alusta ne opinnot on suoritettava, ja sehän edellyttäisi hakuprosessin läpi käymistä ja hyväksytyksi tulemista. Ei tule tapahtumaan.
Avoimen tai opintopolun kautta voisi yrittää, mutta ne vaativat itsenäistä opiskelua ja opintopolku 60 op ensimmäisen lukuvuoden aikana HYVILLÄ ARVOSANOILLA suoritettuna jotta voi päästä tutkinto-opiskelijaksi.
Joten jatka sinä Ruma Loinen vaan etanoiden heiluttamista ja paskan suoltamista niiden välistä, muuhun et kykene.
Toivon että Ile saa normaalin, vakaan ja turvallisen kodin ja perheen.
Taivaan isäBlockedEräs Solvallan raviradan parkkipaikan tietäjä kertoi, että Tuksu tulee jatkamaan perseilyjään sekä lokkeilujaan maailman tappiin saakka. Se on kuulemma sukuvika.
Mitään muuttovalmisteluun viittaavaa ei ole Törnbackenilla nähty.
Siitä ei ole konsensusta, onko ÄPÄ Suomessa tai Ruotsissa. ÄHÄ tietää asian parhaiten.
Jasmina(e):n oletettu tapaus putosi rahallisessa mielessä Tuksulle kuin Isaac Newtonille omena päähän. Kohta on muutenkin omena-aika.Älykkö mopsiParticipantPaattiruutin fc tunti sitten:
Hyvää huomenta. Muistakaa edelleen rukouksin rakasta ystävääni joka on sairaalassa, on hyvin vakava tilanne. Pitäkää ystävistänne huolta. God morgon. Be fortsatt för min kära vän som är på sjukhuset, det är mycket allvarligt. Ta hand om era vänner❤️🙏Ruth Närhi❤️
Älykkö mopsiParticipantSitten on kuva murattien kanssa laivalla ja tämä:
En hyllning till vänskapen. Att få kalla er för mina bästa vänner är för mej en stor ära. Vi finns för varandra i dagar av glädje och i dagar av sorg, det har vi alltid gjort. Sanna vänner stannar kvar när alla andra har gått, de är som stjärnor som lyser, man ser dem ej alltid men man VET att de finns. Jag älskar er Marja och Markku Tukiainen från hela mitt hjärtas djupaste djup. Ni båda har hjärtan av renaste ädlaste guld. Ni finns i mitt hjärta, tankar och böner. Guds starka beskydd är över er dagligen. Psaltaren 91. Vi ses inom kort. Varm kram. Med kärlek och evig vänskap. Ruth Närhi❤️🙏
Ja kökköinen autom. kääntely niille joilla ei kauniiden kieli taivu:
Kunnianosoitus ystävyydelle. Parhaiden ystävieni kutsuminen on minulle suuri kunnia. Olemme olemassa toisiamme varten ilon päivinä ja murheen päivinä, olemme aina tehneet. Todelliset ystävät pysyvät kun kaikki muut ovat menneet, he ovat kuin tähtiä jotka loistavat, niitä ei aina näe mutta TIEDÄT että niitä on olemassa. Rakastan teitä Marja ja Markku Tukiainen sydämeni syvimmistä syistä. Molemmilla on puhtainta jalointa kultaa. Olet sydämessäni, ajatuksissani ja rukouksissani. Jumalan vahva suojelu on päällänne päivittäin. Psalmi 91. Nähdään pian. Lämmin halaus. Rakkaudella ja ikuisella ystävyydellä. ❤️
Twisted SisterBlockedKenen suu tähän on muokattu?
Ile ei näytä onnelliselta ÄHÄn kanssa…
vanha juappoParticipantIle saa viestin ylhäältä, pakene kun voit😌
SopuliskoParticipant”-Aakookoo, kovempaa ei oo! Alistus!
-tervetuloa sankoin joukoin Anonyymien Kotikiusattujen viikkokokoukseen Pauli.
– kiitos Veijo”
Tuleekohan tästä radiohupailusta totta? Oliko nämä herrat aikaansa edellä? 😄
…ettei aivan vakavaksi mene.
Ei siitä sen enempääParticipantMatkustin vuonna 2012 lapsen ollessa n.1 vuoden ikäinen laivalla Tukholmaan ja Oslosta lentäen takaisin Suomeen. Matkalle olin printannut lapsen syntymätodistuksen, josta kävi selväksi että olen huoltaja. Eipä sitä asiakirjaa kukaan kysynyt.
Pari vuotta myöhemmin lapsi matkusti mummonsa kanssa, ilman minua siis, Osloon ilman mitään asiakirjoja. Eikä niitä kyselty. (Syntymätodistus saattoi olla mukana)
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 266’ is closed to new replies.