Johanna Tukiainen Vol. 265

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 265

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,220 total)
  • Author
    Sienilentokapteeni
    Participant

Äärettömän hyvä äiti taas äitiyden huipulla 👍

#280564 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Kiitos MPN kävystä ja kyllähän sitä pitää olla valppaana! 👍 tuliskohan eurojackpotista voittokin tänään kun olo on nyt niin #blessed 😬😬😬

#280565 Ilmoita asiaton viesti

Pastori, kukin syökööt ja olkoot mitä lystää, olen kiinnostunut lähinnä vain omista kiloistani ja syömisistäni. 😁Tuksun ulkonäköä pohdin siksi, että hän ei itse tunnu tajuavan, miksi ei laihdu ja mikä vaate näyttäisi oikeasti tyylikkäältä päällä. Toki kenellekään ei kuulu myöskään toisten pukeutuminen, mutta arvostelu vaan on ankaraa julkisuudessa.

Blasma, nyt päästiin asiaan! Miksi mä missaan aina kaiken actionin 🤨 jos mä käyttäytyisin omaa äitiäni kohtaan noin, lentäisin autosta ulos kuin leppäkeihäs ja saisin kävellä loppumatkan. Ja hetkeen ei olisi hänen luokseen mitään asiaa ja sen jälkeenkin vain, jos katuisin ja olisin oppinut käytöstavat. Mitä ihmettä Tuksu????

#280566 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Wautsi, heti tulee silmin näkijä havaintoja kun glamour ilma pallo tulee korvesta ihmisten ilmoille. Eli koko perhekunnan voimin oltiin rahaa (vellin, seiskan) rahoja laittamassa haisemaan ja pottumuusilla.

Voisin Railina ennustaa, että kun muuttovolvo lähti takaisin sateenkaarelle, ihan varmasti, (ilen on siellä hyvä olla ja kaikki ilen kamat on siellä) ja ähä kaasupallon matkaan ja vieraaksi ja vielä klassiselle vittuilemalla, niin tämä turnee ollin kanssa saattaa kestää. Paitsi jos kävisi niin ihanasti että oktaanilaulaja heittäisi klamuurin pihalle. No sehän painuu skandiciin ja tilaa vellin pelastamaan? Saattaa kyllä painua muutenkin. Awww, ollaan taas kuulkaas rakkaat näätylit klamuurin aallonharjalla!

#280567 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Velli ei autossa ollut, ei ainakaan omaan silmään osunut. Eli pallerot on tänään vissiin radalla, saas nähdä tulisiko vaikka se hieno Aladdin-biisi vol2 eetteriin!

#280568 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Maapalvelu, mietin vaan kun se Paco oli jo siinä iiihana ishkä, maailman paras ishkä suoraa tuksua videolla jossa kuvattiin jullen kanssa kauempaa nukkuvaa maekkua chihu vierellä, että eikö se mehikoon muutto episodi ollut kumminkin myöhemmin… Julle oli minustani jo past away siinä vaiheessa. Vai oliko tuo Paco juttu jo silloin vanhempi vitsi?

#280569 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ja tunkilla se vatsamakkara*  paljaana asu päällä. Nauttikaa glamourista siellä Helsingissä 🤣. Blasma, siis oli varmaan se typerä rusetti ja pinkki asu edelleen?

* vatsamakkara joka viimeaikaisten sivu profiili kuvien perusteella ole ihan kaikkein pienintä luokkaa.

#280570 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Blasmaphemy

Participant

Päätähde bongattu Mellunmäen metroasemalta. Mamman harmaa volvo tukki hetken bussiliikennettä, tuksulla oli kamalasti asiaa auton sisälle ja lopuksi avasi pelkääjän puolen oven, istahti siihen ja haistatteli isoon ääneen vitut äidilleen.

Kaasupallo-Olli tuli siihen ja tuksu lähti Ollin kanssa pois auton luota. Pappamuratti samaan aikaan oli paikallisessa metriksen kuppilassa kaiketi vessakäynnillä, koska kysyi sponsoriltaNI tietä ulos kun ei löytänyt muuten pois. Töpötteli muorin autoon ja auto kurvasi pois, vauveli oletettavasti kyydissä.

Kuviakin on, laitan ne aijaahan ja linkkaan tänne kunhan saan akkua lisää ladattua ❤

Oli kyllä eturöllykällä kokoa kun muutaman kerran näin sivuttain.

Suorastaan erinomaista näätäilyä nimimerkiltä Blasmaphemy.

#280571 Ilmoita asiaton viesti
    Lillemård
    Participant

Eka katoin että Velli ois ollut auton ikkunan heijastuksessa, mutta Maekku lienee sittenkin?

#280572 Ilmoita asiaton viesti
    Blasmaphemy
    Participant

Mopsi, joo se kamala kaksosainen hörselö 🤮

#280573 Ilmoita asiaton viesti

Tunkilla on vatsamakkaran lisäksi jenkkakahvat ja selän fat six pack. Muistuu mieleeni se kaunis, siveellinen ja edustava kuva mikä oli otettu Turussa. Johanna nojailee tyylikkäästi jet set-tyyliin lähiöräkälän baaritiskiä vasten. Sääristä tulee mieleeni broilerin koipipalat. Hän on kuitenkin säännöllisesti laihtunut useita kiloja, ja jopa räjähdysmäisesti tapahtunut laihtuminen jollakin matkalla. Oliko Egyptin jokin rantalomakohde vai Eilat? Täytyy muistaa, että lääkärit määräsivät hänelle tahallaan lihottavia lääkkeitä. Lisäksi Johannan kilpirauhanen on räjähtänyt useita kertoja. Tämän suhteen Johanna on lääketieteellinen ihme. Kilpirauhanen ei räjähdä. Ilmeisesti Johanna ei ota Thyroxin-lääkitystä säännöllisesti? Hänhän suhtautuu kielteisesti rokotuksiin ja kaikkiin lääkkeisiin. Tosin rauhoittavat auttavat ihan sikana, kuten hän itse totesi kerran somessa. Hän vertasi tuolloin omaa stressiään ja tilannettaan tunnettuihin tähtiin ja heidän ongelmiinsa.

Nyt on mennyt muuten jo kaksi vuotta siitä kun tunnetun kansainvälisen valokuvaajan piti tulla kuvaamaan Johannaa Kungsträdgårdenin kukkivien kirsikkapuiden alla. Johannan piti esiintyä eri asuissa, mm. hääpuvussa. Johanna hehkutti asiaa kovasti, mutta hän ei voinut paljastaa tuon tunnetun valokuvaajan nimeä. Liekö ollut amerikkalainen Spencer Tunick? Täytyy tässä kehua, että minä itse olen ollut hänen alastonmallinaan. Tosin mukana oli myös 7000 muuta alastonta ihmistä. Olen täysin varma, että Spencer Tunick huomasi vain minut ja minun jumalaisen vartaloNI. Kamera oli tosin noin 700 metrin päässä minusta, mutta huomasin Spencer Tunickin iskevän minulle silmää juuri minulle. Eipä ole Johanna päässyt samaan! 😀

#280574 Ilmoita asiaton viesti

Pravuuri, olet suurin fanitettavani heti älykkö mopsin jälkeen. Sinua odottaa suuri tulevaisuus jenkeissä, jossa sinua ymmärretään. Olethan jo ollut Playboyn kansimallinakin!

Kuka muuten on tuo oktaanilaulaja? Pahoittelut vajavaisista muistikuvistaNI!

#280575 Ilmoita asiaton viesti

Tässä tämä aarre! Turku 11.5.2019. Kumma kun miehet eivät osaa arvostaa noin näyttävää, sivistynyttä, keskustelutaitoista, ulkoisesti ja sisäisesti kaunista naista? USA:ssa Johannan luultiin olevan kuuluisa malli. Jopa Honolulussa hänen luultiin olevan joku tunnettu malli tai näyttelijä. Johanna tapasi Honolulussa tunnetun amerikkalaisen tuottajan ja näyttelijän, joka lupasi Johannalle roolin elokuvasta. Tuosta on jo useita vuosia. Ilmeisesti käsikirjoitusta vielä kirjoitetaan? Joku vanha patu sai piparia?

#280576 Ilmoita asiaton viesti
    parranpuristaja
    Participant

Viinahammasta kolottaa.Alkaa vanha kööri kokoontumaan.Vai ei alkoholiongelmaa??Taitaa olla pidempikin putki tulossa.

#280577 Ilmoita asiaton viesti

Oktaavilaulaja taitaa olla eräs Johannan homoystävistä. Mies on huomattavan lihava ja hänellä lienee alko-ongelman lisäksi mt-puolen ongelmia. Hän ei pärjännyt jossakin musiikkikilpailussa ja haukkui tuomareita. Tuomarit ja yleisö eivät ymmärtäneet Oktaavi-Ollin kykyjä laulaa. Hän oli kuin lahja Taivaasta? Mies taitaa olla myös työtön (eläkkeellä n. 38-vuotiaana?) ja haaveilee edelleen laulajan urastaan. Loisiminen yhdistää usein Johannaa ja näitä ystäviä. Kaikki ovat mielestään suuria tähtiä joiden taitoja muut eivät osaa arvostaa. Tukevat sitten toisiaan kun ryypiskelevät yhdessä.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 1,220 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 265’ is closed to new replies.