Johanna Tukiainen Vol. 265

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 265

• This topic has 1,219 replies, 99 voices, and was last updated 1 year ago by Käpy.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,220 total)
  • Author
    daria
    Participant

”Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!” Tuksu Facessa 14.3. 2016 

”Olli Loukola; hajottelet tavaroitani jatkuvasti, levittelet henkilökohtaisia asioitani netissä, mutta en ole koskaan alentunut sille tasolle, että alkaisin sun henkilökohtaisia ongelmia selvittämään täällä, tai nimettömänä netissä! Se jos mikä on ala-arvoista ja luottamuksen täysi pettäminen!!!!!!EIKÄ NAISTA LYÖDÄ!!!!!! EIKÄ KETÄÄN!” Tuksu fb 14.3. 2016

”Olen tarjonnut sulle töitä ympäri Suomea, Ruotsin matkoja, aterioita, juomia, tsempannut sua laulajana, antanut mahdollisuuden näyttää kykyjäsi ja tässä on kiitos! No kiittämättömyys on maailman palkka! En ole nimitellyt sua kuten muut tekevät, en ole ollut sulle ilkeä jne. mutta silti asetut mua vastaan ja olet petollinen.” Tuksu fb 14.3.2016

”Johanna juotti minun viimeiset viinani homokaverilleen, joten on aivan kohtuullista, että puhelin on suljettuna, kunnes hän tuo vastaavan pullon takaisin.” Veijo Lalli Fb 17.1.2016

#280705 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Niin ja minäkin kiinnitin huomiota siihen, miten Tuksu kumartuu mikkiä kohden. Se aina välillä sitä tekee, näkyy vanhemmissakin videoissa. Välillä taas ei ja silloin sille on varmaan muistettu sanoa että mikki ottaa äänen kauempaakin, ei tarvitse  työntyä kohden. Kainalovekkiä tuli tuijoteltua. Kasvot ei ole ollenkaan niin turpeat kuin joskus pahimmillaan, mutta onhan sitä leveyttä tietysti verrattuna muokkaamiinsa kuviin ja videoihin. Vatsaa on tosiaan, no sitä herkästi jää raskaudesta pitkäksikin aikaa, mutta olihan tuo jo tuollainen ennenkin raskautta. Tilavat mekot on kenties järkeviäkin, ehkä vaan muusta matskusta kuin hörsöstä.

#280706 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

”Hyvin surullista! Porvoossa viime kesänä ihmisen kanssa jota pidin ”ystävänäni.” Hän puukotti täysin minua selkään jo vaikka sadantuhannen kerran; käsini on kipsissä näissä kuvissa koska eräs toinen mies satutti minua.Tämä mies joka on homoseksuaali; on levittänyt minusta perättömiä valeita ympäriinsä; ja ei ole kertonut totuutta; mm. näistä kuvista; miksi käteni on siteissä? Älkää menkö lankaan uskovat paholaisen valeiden kanssa!!!!! Jumala heittää nyt rytinällä pois ympäriltäni pahat ihmiset!” Tuksu 26.4.2018

#280707 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tuksu lauantai iltana 21.4.2018 uhkaillut/jahdannut Veijoa keittiöveitsellä Liljendalinkadulla. Poliisit kävivät myös paikalla Ollin soittamana.Tämän takia Tuksun välit Olliin ovat jälleen poikki.

#280708 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Kaiken takana on kaikki.

Sairastuvan vakiasiakkaan äiti kasvattaa hutsutyttönsä jälkee. Svidu, mä sanon. Klassinen kohta pyramidin ikänen ja esikoinen keikistelee ilman minkään valtakunnan vastuuta.

Juliet Jonesin Sydän: Helppo Elämä, rikas isä ja koira. No ei oo.

Jos toi merilehmä ois kundi, se ois pistetty nippuun ajat sitten. Huumoria pitää olla.

Rakkaudella lapsukaiselle parasta. Klassinenkaan ei tod o ihan ok jos pennuista rakensi hutsuja. Sanon vaan. Se risti kaulassa on kaunis. Mulla ei oo ristä kaulassa. Mulla on hyvä sydän.

#280709 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Rakkaus on.. | Minions, Funny, Fictional characters

#280710 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

daria syrän

#280711 Ilmoita asiaton viesti
    Kyöpeli
    Participant

Hmm… Jos kaveri on lyönyt ja joutunut putkaankin sen vuoksi, niin kuinka hänet on jo seuraavana päivänä päästetty kylään? Entä miten kuorsaamalla hajotetaan tavaroita? Emt. Niin paljon kysymyksiä, niin vähän vastauksia.

Me kuorsaamme miehen kanssa molemmat niin perkeleesti. Tuota ei silti ole vielä tähän mennessä tapahtunut.

Ja joo siis, älkää hermostuko noista meikäläisen musiikki-intoiluista, vaikka ettehän te hermostukaan. Jos oikeasti ymmärtäisin asioita, eihän sitä tarvitsisi kiihkoilla. Nyt ymmärrän juuri sen verran, etten osaa olla rauhassa, mutta en riittävästi tietääkseni, mitä oikeasti ajattelen. Se on tosi kiusallinen piste.

#280712 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Blocked

Voin kyllä sanoa kokemuksen rintaäänellä ettei 10 kuukautta raskauden jälkeen ole kenenkään vatsa yhtä kookas kuin raskaana ollessaan. Kyllä sen kuuluisi palata vanhaan kokoonsa muutamassa viikossa mutta kiinteys tottakai eriasia. Tuksulla on rasva kertynyt vatsan seudulle eikä sillä ole mitään tekemistä minkään raskauden kanssa. Onhan tuo näkynyt jo ”mallivuosien” kuvista ettei rouva tukiainen pidä huolta vartalostaan.

#280714 Ilmoita asiaton viesti
    Kalapata
    Participant

”Oberstürmunterscheißkopf”

Mikä oli?

#280715 Ilmoita asiaton viesti
    LeLuboutine
    Participant

Tätä kuvaa on varmasti käsitelty. Tuksu on nuorentunut 10 – 15 vuotta ja iho on taas niin siloinen ja virheetön. Oktaavi-Olli on laihtunut.

Tietenkin on käsitelty, sehän on kuvattu suoraan filtterin läpi joka silottelee ja kaventaa automaattisesti. Eihän Tuksu juuri muunlaisia selfieitä tai videoita itsestään otakaan kun ei pää kestä nähdä itseä millaisena oikeasti on.

#280716 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

8;n oktaanin Olli oli varmaan Tunkion suunnitelmissa, kun tsadiin meni. Missäs muualla se yökylässä olis voinu olla?

No hotelli, mutta jos kukaan ei suostunu maksamaan…

#280717 Ilmoita asiaton viesti

Juuri tässä suunnittelen omien kulttuurisetelieNI käyttämistä. Jos Oltsu ja Tuksu vetää dueton jossain Korson glamourisista estradeista ja jaksaisin vaivautua kolmansilta päiväuniltaNI paikalle näyttämään, mistä glamourin kana pissii, menisiköhän täydestä kulttuuritapahtumana? Tai liikuntaetuna, jos maijamibarbilla alkaa tanniinikohtaus ja menee painimatsiksi? 😁

#280719 Ilmoita asiaton viesti

Pravuuri, minuakin on muutama tuollainen charmantti ameriikan solttu tai lekuri kosaissut. Ei vissiin ole savon ja karjalan murteita ymmärtänyt eikä Googlen kääntäjääkään paitsi siinä vaiheessa, kun se valmiiksi generoitu keskustelu (”Mitä kuuluu?” ”Suksippa jolppi mäntyyn” ”Kiva, että voit hyvin!”) Ei enää tuotakaan toivottuja tuloksia, vaan sitä aletaan oikeasti ihmetellä toisessa päässä, mikä on kun ei akka polvilleen jo lankea 😁😁 ja blokkia tulee 😁😁 parin päivän päästä kuva ja nimi on uusi, profiili sama.

Ja todella, kyllä oma ikä täytyy kantaa ylpeänä. Tunsin nuoruuden kaihoa kun pelleilin kaveriNI kanssa filttereillä ja kasvot silottuivat, mutta aika aikaa kutakin. Jos ei hyväksy ulkonäköään, kuvan muokkaus ei auta vaan muutokset itsessään.

#280720 Ilmoita asiaton viesti
    Taivaan isä
    Blocked

Huhujen mukaan monioktaavinen Barjeesus sekä deutero neitsyt Maria ovat suunnittelemassa Loviisan Bastionille yhteistä kirkkokonserttia  joka tulee olemaan suuri succee.
    Toinen konserteista pidetään Rinkebyssä, Tukholmassa sekä ruotsin että englannin kielellä.
    Molempia konsertteja säestää kuuluisa kaksimiehinen Trio Erectus.
    Sama kokoonpano on samojen huhujen mukaan valmis esiintymään myös erilaisissa yksityistilaisuuksissa kuten vaikkapa pikkujouluissa ja pikkurahalla.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,220 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 265’ is closed to new replies.