Johanna Tukiainen Vol. 267

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 267

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,097 total)
  • Author
    Minas*
    Participant

Jahas, uusia käänteitä ylläripylläri.

#283380 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili2
    Participant

Laajasalon__lähetti

Participant

Minnili, googleta tuksu saarnaa 😉

Kiitos. Sehän löytyi sieltä. Siinähän voisi olla vähän mallia hautajaispuheeseen Matamille jos sattuu sinne ilmestymään.

Voisi luonnehtia väkeväksi tuota Tukiaisen saarnaamista.

#283381 Ilmoita asiaton viesti

Eihän nyt hyvin uskonnollisen perheen tytär joka myös oli uskossa Jezebelin mukaan voi myöntää hänen tehneen itsemurhaa. Toisekseen miten koomassa oleva katuu tekojaan? Jasmine ei ollut missään vaiheessa enään tajuissaan.

Sairaalapastori on varmaan käynyt siunaamassa viimeiselle matkalle.

Henkirikosta ei ole tapahtunut johan jezebel olisi kiljunut ”mun kaunis pikkusiskoni tapettiin”.

Minua mietityttää se asia kuinka Jasmine tuli ravintolasta yöllä ja vei vielä koiran ulos, siitä oli instassa video. Olisiko hän eläinrakkaana jättänyt Leonin yksin asuntoon?  Leonilla on näitä pitkiä ”kuristus” hihnoja. Mulla on vain sellainen näkemys siitä että Jasmine on laittanut kaulaansa koiran hihnan silmukan eikä suinkaan etsinut köyttä kotoaan (näin minä olisin tehnyt) varma tapa sitä silmukkaa ei saa enään höllättyä vaikka kuinka yrittää.  Leon alkanut sitten haukkumaan rapussa johon on asukkaita herännyt.

Tämä minun spekuni ollut alusta alkaen koska hänellä oli edessään loma, uusi yritys Suvin kanssa, sanoi mammalle nähdään 2kk päästä ym. Mikä oli se  loppu niitti yöllä joka laukaisi tämän tilanteen?

Siellä siivotaan Jasminen instaa missä oli ne jezebelista olevat kertomukset. Sevenin sivujen linkit ei enään näytä instassa olevia postauksia. Jätti vauvvako on käskenyt poistamaan ne jutut?

#283384 Ilmoita asiaton viesti
    Minas*
    Participant

Tämä minun spekuni ollut alusta alkaen koska hänellä oli edessään loma, uusi yritys Suvin kanssa, sanoi mammalle nähdään 2kk päästä ym. Mikä oli se  loppu niitti yöllä joka laukaisi tämän tilanteen?

Kenenkäs kanssa se viimeinen ehtoollinen tapahtui? Vähän fifty sixty tuo juttu, oliko suunniteltu vai nopea reaktio.

Enpä saa unta kun joka samperin paikkaa jälleen sateiden tultua särkee ja vihloo, mikä lie hamraa näätätauti, anyways googlasin ajankuluksi Snorklyn ja hieman, anteeksi vaan, lapselliset ovat ostos teeveemäiset sivut ja keskeneräiset ideoinnit on sinne päivitetty näkymään. Mutta oliko niin että sivut jotenkin kaatuivat muokkaamattomiksi? Ei oikein vakuuttava tämä yritys, mutta tietysti onhan se hyvä yrittää. Olisi tytöt päässeet samalla matkustamaan kun promoavat kapistusta. Olisin halunnut nähdä miltä se 800 punnan kapistus näyttää, mutta kuvia en löytänyt. Laittoiko Jasmine tähän paljonkin rahaa kiinni?

#283385 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Fani sivulta

luuletko aidosti että tieto ei kulje täällä? Sinä itse pyysit rukoilemaan ihan avoimella rukoussivustolla Jasminen puolesta, koska löytynyt hirttäytyneenä rappukäytävästä.. Tämän jälkeen me jotka myös ihanan sisaresi tunsimme, hätäännyttiin täällä… Nyt Johanna, mene itseesi, sä olet aiheittanut aivan liikaa surua, olet huutanut ja haukkunut vanhempiasi myös julkisesti, ole kerrankin aikuinen, mene ja pyydä anteeksi, lopeta tämä glamour-paskanjauhaminen johon kukaan ei usko ja jos aioit asua todella täällä Ruotsissa, muuta tapasi. Olet keski-ikäinen nainen, et pieni lapsi. Huolehdi myös lapsestasi IHAN ITSE, Äitisi on huolehtinut teistä, nyt on ihan sinun itse hoidettava tyttäresi. Et voi Marjalle sälyttää häntä, Marjalla aivan liikaa jo muutenkin kaiken tämän kanssa. Sinä olet aikuinen, kanna vastuu ja anna vanhemmillesi rauha surra ilman sinun dokaamistasi ja siellä Helsingissä hengaamistasi, ainoa paikka sinulle on lapsesi luona ja vastuu hänestä!

#283387 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

.

#283390 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Kxx Gxxx  kuules nyt, minä tiedän tasan sen jonka jokainen Jasminen kaverikin.. Mitään henkirikosta ei meidän poliisikaan tutki

#283392 Ilmoita asiaton viesti
    Minas*
    Participant

Kummitädin ja veljen vs. Tuksun sanat. Kaipa ne kamutkin jotain tietää.

#283394 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Vai että murha ? Murha se on itsemurhakin.

#283395 Ilmoita asiaton viesti
    Minas*
    Participant

Korona piikki oli kyllä yksi osa syy. Mutta ei kuolinsyy, vaikutti kuitenkin asiaan negatiivisesti (Tuksu)

Voihan se olla mahdollista että murhaaja covid piikillä uhannut, Jasmine ei sitä paholaisen merkkiä ole halunnut, perääntynyt, perääntynyt, kunnes kaide tullut vastaan, kiepsahtanut yli ja samalla koiran kaulapanta vahingossa kulkeutunut pään yli, sitoutuen samalla kaiteeseen 🤔

#283396 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Seiska, kun uskotte kaikki mitä Tuksu teille kertoo niin torstain lehteen otsikolla Johanna paljastaa että poliisit tutkivat Jasminen kuolemaa murhana !

#283397 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Askelmerkit glamourin saralla viimeiset 10 päivää, kertausta:

* Jasmina hirttäytyi rappukäytävässä pe-la-yönä 6.-7.8.

* hänet löydettiin roikkumasta narun päässä la-aamuyönä 7.8.

* tämä tieto saavutti The Tukiaiset Suomessa lauantaina 7.8.

* Marja-muori ja ehkä Pappakin lähtivät Ruotsiin lauantain kuluessa

* Tunkki laittoi rukouspyynnön nettiin myöhään lauantai-iltana

* Paattiraakun ja Joelin rukouspyynnöt nähtiin sunnuntaina 8.8.

* sairaalassa kuvattiin tiedottoman Jasminan aivot maanantaina 9.8.

* Jasminaa yritettiin vielä herätellä tiistaina 10.8. Ei onnistumista.

* hänen elintoimintojensa ylläpito lopetettiin keskiviikkona 11.8.

* mediat julkaisivat uutisen Jasminan poismenosta torstaina 12.8.

* Tunkki lensi Suomesta Ruotsiin lauantaina 14.8.

* Marja-muori täytti 69 vuotta maanantaina 16.8.

#283398 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkki on alkanut sumuttaa ihmisiä vaihtoehtoisilla totuuksilla Jasminan kuolinsyystä, kuolintavasta. Syiksi hän on vihjaillut covid19-rokotetta tai murhaa – tähän mennessä. Odotan Jasminan kuoleman aiheuttajiksi seuraavina epäiltyinä Rockefellereitä, Bill Gatesia, vapaamuurareita ja Illuminaattia.

Toisin sanoen, Tunkki yrittää piilottaa totuutta defenssiensä taakse. Menetelmänä on röyhkeä valehtelu.

Sama seikka nähtiin Julian kuoleman jälkeen joulukuusta 2013 alkaen. Glamourmaailmassa asiat toistuvat ja ovat varsin ennustettavia meille ulkopuolisille tarkkailijoille, näädille. Samaa rataa mennään.

#283399 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkki kirjoitti someen viestin myöhään lauantai-iltana 7.8.

I have emergency prayer request please!!!! My little sister Jasmine 32y, tried to hang herself yesterday!!!! She’s now in a respiratory in a hospital! They have not managed to get her conscious back!

She has some brain damage also: Pray please that Jesus rescues her and that she will get concious back!!!  And that she wouldn’t have a brain damage and if she has: just very small that doesn’t cause any problems! Please: this is extremely important!!!! In the name of Jesus!!!! (Jtuk la 7.8.2021)

#283400 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tässä kummin someviestit viikon takaa:

”Hätärukous kummityttöni Jasmiina Tukiaisen puolesta, löytyi la-pe kuristuneena tai kuristettuna rappukäytävästä, sairaalassa, lääkärit epäilevät aivovammaa, ilmeisesti pää kuvataan tänään tai huomenna, poikaystävä uhannut aikaisemmin tappaa, äitinsä, rakas ystäväni ei jaksa enempää kertoa.”

Kummin toinen viesti nähtiin 1,5 tuntia myöhemmin:

”Sain lisätietoa veljeltä, itse aiheutettu, poikaystävällä ei osuutta, vaivutettu koomaan, huomenna yritetään herättää, jos ei herää, piuhat irroitetaan.” (Jasminan kummitäti Liisa ma 9.8.2021)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,097 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 267’ is closed to new replies.