Johanna Tukiainen Vol. 267

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 267

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,097 total)
  • Author
    Kalson viilee
    Participant

Ai hutsu lähtee surulomille lomps. No pääseepähän tutustumaan paikallisiin viranomaisiin ja putkatiloihin. Näin perinteitä kunnioittaen. Kraah!!!

#283995 Ilmoita asiaton viesti

Kapi?

Älykkö mopsi:

Kun muistakaamme että tunkki ei sheivaa eikä käytä alushousuja, myös. Awww ja maiskis.

Ei siinä kengänostokuvassa kyllä mikään varsinainen pehko ollut. Suosittelen harmaata salvaa jos syyhypunkki on pesiytynyt turkkiin.

#283996 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Olen ollut siinä käsityksessä, että Suomessa tehdään oikeuslääketieteellinen kuolemansyyn selvitys, jos kyseessä on itsemurha. Tähän sitten liittyy poliisitutkinta. Jos katsotaan tarpeelliseksi, tehdään ruumiinavaus.

Ilmeisesti sitten asia ei olekaan näin? Ainakin jostakin viestistä sain sen käsityksen, että jos kuolema tapahtuu sairaalassa, niin riittää, että lääkäri toteaa asian. Olen tämän ymmärtänyt niin, että pitää olla jonkin sairauden vuoksi siellä sairaalassa.

Ihan vain tuon käsitteen poliisitutkinta takia. Eihän se ole synonyymi sille, että on käynnissä esitutkinta murhaajan löytämiseksi.

Saatan nyt sekoilla, kun en oikein ole pysynyt perillä tapahtumien kulusta, Tuksun puheista ja omat mielikuvat asioista ovat ajalta, jolloin kaveri teki itsarin ja anoppi sai sairauskohtauksen kotonaan ja kuoli sairaalassa pari päivää myöhemmin.

Lisäys: siis niitä surevan isosiskon väittämiä tässä lähinnä olen äimistellyt. Ei nyt kannattaisi ainakaan viitata tunnistettavissa olevaan henkilöön murhaajana.

#283997 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun fase:

Jos olet ottanut jo ekan korona ”rokotteen”, KADU sitä Jeesukselta ja älä missään nimessä ota toista myrkkypiikkiä!!!!! 🛑  En tiedä, mitä ihmisille tapahtuu jotka ovat jo ottaneet kaksi 💉 en tiedä, mutta MIKSI haluat edes ottaa riskiä iänkaikkisen sielun kanssa?  Lapsille se EI missään nimessä kuulu kun ei kuulu kenellekään; kyseessä on juuri tämä jota videolla sanotaan! Katsokaa myös lääkäri Carrie Madej varoitukset ‼️‼️⚠️. Please do NOT take the jab, and if u have already taken the first one, please repent, fast, pray and do NOT take more!

#283999 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Villi veikkaus että tuo paasaaja päätyy eräänä päivänä suljetulle noine juttuineen. Siellä niitä on muitakin Jeesuksia ja taivaassa matkustavia plus niitä joille Jumala puhuu suoraan.

#284001 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Minne paksukainen(korkea IBM) matkustelee ilman rokotuksia? Afganistaniin, toivon.

#284003 Ilmoita asiaton viesti

Rinde

Olen ollut siinä käsityksessä, että Suomessa tehdään oikeuslääketieteellinen kuolemansyyn selvitys, jos kyseessä on itsemurha. Tähän sitten liittyy poliisitutkinta. Jos katsotaan tarpeelliseksi, tehdään ruumiinavaus.

Kyllä minun pikkusiskoni hirttäytyessä minä olin poliisi kuulustelussa koska soitin heille että hänen asuntoonsa on mentävä väkisin kun häntä ei tavoitettu ja avaimia ei ollut eikä huoltomiestä saatu kiinni vkon loppuna. Hänet löydettiin kotoaan eteisen naulakosta kuolleena.

Tehtiin myös ruumiinavaus vaikka kuolinsyy oli selvä. Täällä hamraassa kuuluu käytäntöön oikeuslääketieteellinen tutkinta ja avaus aina itsemurhan tehneille. Täytyy poissulkea ettei kukaan ulkopuolinen ole vaikuttanut kuolemaan.

#284004 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Ei taija Tuksu lentää mihinkää ilman rokotuksia, korkeintaan pihalle lentää asunnosta jonka vuokrat on maksamatta😂 ei kovin surevalta vaikuta tämä glamourin irvikuva

#284007 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

#284008 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

Hyvät naurut Tunkin Face julistuksesta; Varokaa ihmisiä jotka kerskailevat sillä mitä itse ovat. Peiliköhän neuvoja antaa ?

#284009 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Villi veikkaus että tuo paasaaja päätyy eräänä päivänä suljetulle noine juttuineen… (maapalvelun neiti)

Noin on käyvä. Uskon myös, että Solnan lastensuojeluviranomaisia kiinnostaa juuri nyt, mitä tuo paasaaja suoltaa nettiin.

#284010 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Mikä ihmeen myrkkypiikki?

Eräs on myrkyttänyt kehoaan enemmän kuin koskaan loppuelämässäni tulen ehtimään saati moni muu.

Mieluummin tapaan kahdesti jo rokotettua lastanikin täällä kuin jossain ei-niin-uskottavassa tuonpuoleisessa tuomiopäivän koitettua.

Jos tarkkoja ollaan, hän kirjoittaa ”ottaa riskiä iänkaikkisen sielun kanssa”. Tuon voisi ymmärtää niin, että riskikartoituksessa potentiaalisena uhkana on joku sielu, joka on iänkaikkinen.

Synnyinseudulla päin iänkaikkinen tarkoitti, että kyse on jostain iän ikuisesta eli iät ajat jatkuneesta tai kenties pysyvästä olotilasta. ”Se ny jaksaa jankuttaa siit asiast iänkaikkisest”.

Iankaikkisuus tarkoittaa siis mielestäni kuoleman jälkeistä iankaikkista elämää jossain eikä sitä, että tässä elämässä joku esimerkiksi jauhaa iät ajat samaa asiaa kuin tiibetiläinen rukousmylly.

#284012 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Ottaa päähän kun yx idiootti paasaa: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA tai …

Se on jokaisen oma asia, ottaako rokotteen vai ei, mutta Tunkki ei sitä määrä tai päätä!!

Mua ei kiinnosta yhtään sen rokotuskanta, mutta oikeasti toivon, että saa koronan. Jos se sitten pitäisi se rupisen turpansa kiinni.

THlL on luotettavampi lähde kuin pukiainen.

#284013 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Ja kenen rahoilla pygmi on lähdössä ehkä reissuun?

Onko kaikki ulosotot ja vuokrat maksettu?

Voisiko nekin matkarahat antaa äidilleen hautajaisjärjestelyihin? Jassulta tuskin jäi perintöä, velkaa vain.

Missä Isabelle on? Kuka sitä hoitaa?

#284014 Ilmoita asiaton viesti

Pitäisi muistaa että tämä meidän ja tämän traagisen pelleilyn päätähti on sairas. Välillä se pääsee unohtumaan ja miettii että eikö se ajattele? Eikö se tajua? Eikö se ymmärrä? Eikö se tunne sydämessään? Ei se. Sillä on se oma sekava todellisuutensa joten välillä tuntuu etten voi olla edes vihainen siitä kuinka ikävästi muita kohtelee: etunenässä syyttömiä kuten lasta ja koiria, niitä jotka ovat perhettä. Perhe nyt vaan sietää, jos ei kaiken, niin lähes kaiken.

Ajattelen siis niin että ei minun kannattaisi kauhistua siitä miten joku voi ja kehtaa, kun terve ihminen ei niin tekisi. Pitäisi surra että tämä joku ei tavoita elämässään rauhaa tai rakkautta. Ei ikinä. Jos siis ei olisi niitä syyttömiä.

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,097 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 267’ is closed to new replies.