Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,346 total)
  • Author
    Hilkka Sirviö
    Participant

Tuossa määrässä muuttolaatikoita on kyllä enemmän roinaa kuin yhden ihmisen tavarat. Näyttäisi siltä, että koko murattilan väki on vaihtamassa majaa.

Itse epäilen edelleen, että The Suurin hilautuu hiljalleen kohti sukurutsakaupunkia. Ehkä pienin askelin, kunnes yhtäkkiä viettää kaiken aikansa siellä. Karisma nääs. Saattaahan olla, että cityresidenssi pitää myös hommata. Jostain syystä en usko, että Lumo enää vuokraa Vellukalle.

ILE jätetään myös vähitellen takavasemmalle ja hyvä niin.

#287232 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

En tiedä mikä merkitys tai tärkeys on hautauspaikka selvittää kun tuskin monikaan kirjoittajista tulee siellä vierailemaan? Eiköhän anneta vainajan levätä rauhassa.

Kuvasta päätellen joka on otettu hautausmaalta, kyseessä on uurnapaikka. Kukat on tuotu siunaustilaisuudesta uurnapaikalle, se kaivetaan sitten myöhemmin ennen uurnan laskemista kunhan tuhkaus on suoritettu.

Ruotsiin hautaaminen on monessakin suhteessa oikein. Ruotsissa Jasminen elämä oli, vanhemmat ja kaverit ym. tutut. jotka voi käydä haudalla. Tämä on asia joka ei loppujen lopuksi kuulu muille kuin omaisille.

Jasminen vanhemmat voi halutessaan kiinnittää Julian hautakiveen muistolaatan Jasminelle jossa merkintä ” Haudattu muualle” ”Haudattu Ruotsiin” .

#287233 Ilmoita asiaton viesti
    Alcosprii
    Participant

Itseni ei ole uskonnollinen ihminen, mutta jos johonkin suuntaan olisi pakko kääntyä, niin Japanin shintolaisuuteen ehkä. Ja myäs. Itseni pitää jostain syystä tärkeänä, että ne vähät, lähimmät sukulaiseni makaa ”samassa maassa”, jossa on helppo käydä kunnioittamassa muistojaan..

#287235 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jasminan hauta sijaitsee Lötsjön hautausmaan länsiosassa.

Aiemmin oli olemassa kaksi eri hautausmaata, mutta kuntien yhdistymisen myötä hautausmaatkin yhdistettiin rakentamalla niiden välille käytävä (v. 1965).

Siksi hautausmaalla oli aluksi kaksi kappelia: toinen itäpäässä (Lötsjön kappeli, jossa siunaustilaisuudet nykyisin pidetään) ja toinen länsipäässä (Duvbon kappeli). Sittemmin Duvbon kappelista tehtiin ruumishuone ja varasto. Jasminan hauta sijaitsee siis ent. Duvbon kappelin läheisyydessä.

#287237 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

No en kyllä näe Tuksun tai kenenkään muunkaan pukeutumisessa mitään huomautettavaa. Surun keskelläkin hymyily ei ole kiellettyä vaan päin vastoin, siihen jopa kehotetaan. Ei me voida sanella mikä on oikea tapa surra ja mikä ei. Jotkut ei itke hautajaisissa, jotkut näidenkin edestä, sisäistä tuskaa päältä päin on vaikea ulkopuolisten todeta. Jotkut saa rauhoittavia hautajaisiin jos lääkäri katsoo sen tarpeelliseksi.

#287238 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis
    Participant

Voihan myötähäpeä tosiaan tukkahiuksia!  Toisen hamppukasa kiiltelee rasvasta ja toisella pesemättömän näköinen hiusväri päänahassa. Omani näyttää tuolta värin levityksen jälkeen kun olen siistinyt levinneen värin otsalta.

#287239 Ilmoita asiaton viesti
    Lehtikaali
    Participant

Mamma on selkeästi itkeneen näköinen. Pappa ei taida ilmeestä päätellen ihan edes tajuta, mitä tapahtuu ja ketä haudataan. Missä on Joel tyttöystävineen? En nyt haluaisi uskoa, että he eivät olisi tulleet paikalle, koska olivat läheisiä Jassun kanssa.

#287240 Ilmoita asiaton viesti
    Alcosprii
    Participant

Daria. Sain kyllä myäs rauhoittavia äitini hautajaisiin, mutta ei auttaneet millään tavalla. Ei ainakaan hymyilyttänyt. Ihmiset on yksilöitä kaikessa.

#287241 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Ja Tuksulla tunnetusti ei ole mitään tunteita, paitsi itserakkaus, kateus ja viha/raivo. Eikös se RakasParhaan hautajaisissakin vuodattanut vain niitä krokotiilin kyyneliä ihan vain koska 1-8 oli paikalla kuvaamassa.

Ja kun minä olin aikoinani mummini hautajaisissa (oli lähinnä siunaustilaisuus ennen tuhkausta, kun mummi halus tuhkauksen), niin ei minua, saati muutakaan hautajaissaattuetta hymyilyttänyt. Vakavia kaikki olivat ja minä ihan oikeasti itkin, koska mummi oli tärkeä ihminen minulle.

Tosin mulla tulee tunteet helposti pintaan yleensäkin, mutta kai se on se empatia, jota päätähdellämme ei tunnetusti ole.

#287242 Ilmoita asiaton viesti

Aidosti Tuksun ei nähdä itkevän kuin äitinsä tai vellin haudalla, siinäkin syynä vain taloudellisten etujen poistuminen.

#287243 Ilmoita asiaton viesti
    Alcosprii
    Participant

Tunkin todellista itkua emme pääse koskaan todistamaan. Joka sinällään on huutava vääryys koko ihmiskuntaa kohtaan..

#287244 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

#287245 Ilmoita asiaton viesti
    Psykonarsku
    Participant

My mistake: Ruthin fc:ssa katsoin, että tähteellä oli ne uudet kengät, mutta olihan ne nyt suuremmassa kuvassa nähtynä ihan samat luputiinit koko hautajaispäivän tietysti. Ja minäni olen kyllä samaa mieltä Älykkö mopsin kanssa, että joka naisen garderoobiin kuuluu kyllä siistit, mustat avokkaat ja parhaimmillaan myös musta pikkulaukku nenäliinaa, tms. varten. Mutta minäni ei olekaan glamouri.

Kyllä vaan niin kaiken olemukseni voimalla toivon, että Ile oli vain käymäseltään hautajaisvieraana ja palasi sitten jo löytyneeseen sijaisperheeseen kotiin.

Ai niin, Ruthin kuvasarjan saatesanoina fc:ssa oli, että kaikki perheenjäsenet eivät ole KUVISSA mukana, eli Joel ei ole halunnut tulla ikuistetuksi hänelle varmasti todella raskaassa tilanteessa.

#287246 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Twisted Sister:

”Kaivokatu täynnä muuttolaatikoita.”

-Oisko perhe voinut olla jotenkin riippuvainen Jasminen tuloista jos Gepardieu on takaamisillaan saanut aikaiseksi olikin kunnon velan, nyt kun talouden yksi maksaja on poissa joutuu Tukilois-karavaani jatkamaan matkaa…?

Tai, onko Tunkin kamat pakattu samalla kun oli ”surulomalla” ja heti hautajaisten jälkeen se kammetaan suorinta tietä Vellin ongelmaksi?

#287247 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Mindful:

(Tukiloisista)

”Siihen nähden että antavat ymmärtää olevansa varakkaita niin elävät kuin kiertolaiset.”

-Vaikea esittää enää kun 2 omistusasuntoa hävisi kuin tuhka tuuleen, ainoat tulot koko klaanilla on Gepardieun eläke..

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,346 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 269’ is closed to new replies.