Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,348 total)
  • Author

Ratsitin mukaan Tuoksu on naimaton. Se ole totta. Hän on eronnut. Halusiko Tuoksu aloittaa elämän naimattomana ja in selibath Ruotsissa?

Luulisin, että myös Ruotsissa tunnetaan eronnut-käsite? Oli kai helpompaa unohtaa muuttaessa saamelainen liikemies ja Sevenin maksamat häät?

Tosin eräässä vaiheessa Suomessa hän ilmoitti olevansa leski!

Googleta Mia Mari Johanna Tukiainen + Sverige.

Minä päivänä Seven ilmestyy?

#287625 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Participant

Tuksun exällä, Artsilla, näyttää olevan yli 2400 FB-kaveria ilman yhtään paskalehden lööppiä muutamaan vuoteen.

#287626 Ilmoita asiaton viesti

Pravuuri, eikös se torstaina tule? 😊

#287633 Ilmoita asiaton viesti
    Utanbar
    Participant

Pelastettu Blöö: vähän samansuuntaista minänikin miälessäni olen pohtinut että Tuksu paskoi taas asuntoasiansa ja se kaikki kaatui pikkusiskon niskaan. Ja tämä ei enää vaan jaksanut.

#287634 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Pitää olla todellinen älykääpiö, jos lähtee ”takuumieheksi, korjaan -hlöksi” tuolle saatanan tööttilölle esim asuntoasioissa. Ottaa siis asunnon nimilleen ja antaa paskaperscheen tuhota kämpän. Pystyyn nostettu maan matonenhan saattaa lähteä, taas. Vittu mikä uuvatti.

#287638 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Pelastettu Blöö

Participant

Mahdollinen kuvio?

Jassu etsi kämppää Tuhnulle.  Kämppä löytyi Charlottelta, joka on mahdollisesti ollut Jassun ystäväpiiristä, tai läheltä kuitenkin.  Tuhnu paskoi kämpän, vuokrat jäi maksamatta, Jassun niskaan kaikki. LISÄKSI häpeä, ystäväpiiri sai tietää isosiskon aiheuttamat tuhot ja kustannukset, oliko kaikki tuo Jassulle liikaa, nolous ja häpeä?

Matami Tukiainen on tuhonnut kaikki asuntonsa jotka ovat olleet hänellä käytössä. Oli kyse sitten Jollaksen residenssistä, Albertinkadun asunnosta, Loviisan pedofiilikaupungin luukusta tai Lumon Töölön luukusta. Lisäksi Matami on jättänyt niistä maksut maksamatta ja laskut tuhoista asunnon omistajan tai vuokrasopimuksen allekirjoittaneen bulvaanin maksettavaksi.

Sille on aivan yksi ja sama Matamin mielestä onko se hänen tuhoamansa asunto ex-puolison, omien vanhempiensa asunto, kunnan vuokra-asunto tai vaikkka Lumo-firman vuokraluukku. Eikä Matamia todellakaan kiinnosta vaikka siitä tulisi muille jotain ongelmia kun hän jättää vuokrat ja asumiskulut maksamatta kun sen säästyneen rahan voi käyttää itse vaikka alcoholfriin ostoon tai uutta rihkamakorua tilata Aliexpressistä. Eikä sekään hidasta menoa että esimerkiksi sähkölaitos katkaisee asunnosta sähköt pysyvästi kun laskut ”unohtuneet” maksaa.

Eiköhän Matami ole tismalleen samat temput tehnyt sille Sollentunan luukulle. Tuhoja on voinut estää lähinnä vain se, jos lastensuojelu on käynyt asunnon tarkistamassa useamman kerran joka viikko.

Eli eiköhän se Charlottalta (?) alivuokrattu asunto ole kokenut saman karun kohtalon.  Täydellinen idiootti sitä pitää sen vuoksi olla jos vuokraa luottotiedottomalle elämäntaparikolliselle tuollaiselle historialla edes koiran koppia. Yhtä idiootti täytyy olla jos bulvaaniksi alkaa ja vuokraa itse asunnon omissa nimissään ja antaa sen Matamille tuhottavaksi.

Joku sellainen päihdeongelmaisten yömaja voisi olla sopiva majapaikka Tuksulle Ruotsissa. Siinä sitä jotain oppinee jos alkaa rikkomaan paikkoja tai riehua, niin pistävät sieltä ulos pakkaseen sen jälkeen nukkumaan ja antavat porttikieltoa päälle.

#287639 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

#287640 Ilmoita asiaton viesti

”Ruskaa pakkasella”. Toivottavasti Jassu ei joutunut takuuhenkilöksi? Tosin eräs munaton velli on ennenkin maksanut kuuliaisesti takuuvuokrat, vuokrat, vuokrarästit ja asunnon korjauskustannukset. Se kuuluu on-off rakkaalle, tuhansia demoneja täynnä olevalle miehelle.

Kumma kun vellin vieraanvaraisuus kelpasi klaanille, vaikka porkkana oli muka toivonut romanien käsittelyä vellille. Em. asiaa en usko. Luulen vanhempien pitävän velliä sopivana aviomiehenä. Velli pitäisi Tuoksun Suomessa. Vahinkoraskaus aiheutti kumminkin muutoksia. Tuoksun oli muutettava Ruotsiin ja oltava in love.

”Suhteessamme ei ole väkivaltaa.” (JT)

#287641 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Ruska on jokanäädän perusjuoma. Sen sijaan Bianco on litkua. Ruska ajaa asiansa palan painikkeena ja juhlajuomana. Antaa glamourfiiliksen Sinulle. Kotimainen tuote. Ympäristöystävällinen, luonnonläheinen.

#287642 Ilmoita asiaton viesti
    Kalson viilee
    Participant

Ruska on nyt IN!!!

Jokainen näätä seuraa tarkasti International Business Machines Corporation-indeksiään. Olemme kuulleet huhuja että alkoholi ja alcofree eivät sisällä kaloreita. Voi iloa ja onnea päivin öin! Nyt lekatolkulla tärpättiä käkättimeen. Kohtahan on joulu!

#287643 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Tämä facessa kiertävä päivitys on hyvä! 

Olen rokotettu covid-19-sairautta vastaan. Kahdesti. Ja ei, en tiedä mitä rokote tarkalleen ottaen sisältää.
    Mutta en tiedä myöskään mitä lapsena saamani rokotteet sisälsivät sen enempää kuin tarkalleen, mitä ainesosia on Big Macissa tai hotdogissa. En myöskään tiedä mitä ibuprofeenissa tai muissa lääkkeissä on, mutta tiedän, että ne hoitavat minua ja poistavat kipua. En tiedä kaikkia käyttämäni saippuan, shampoon tai deodorantin aineosia. En tiedä matkapuhelimen käytön pitkäaikaisia vaikutuksia, enkä tiedä, onko ravintolassa syömäni ruoka valmistettu puhtain käsin. Mistäpä tietäisin sitäkään, ovatko vaatteitteni, verhojeni tai virvoitusjuomieni aineosat minulle täysin turvallisia.
    Paljon on asioita, joita en tiedä, enkä tule koskaan tietämään.
    Mutta tiedän yhden asian: elämä on lyhyt. En halua lukkiutua kotiini.
    Minut on rokotettu poliota, kurkkumätää ja monia muita sairauksia vastaan. Vanhempani ja minä luotimme tieteeseen. Minun ei tarvinnut koskaan kärsiä sairauksista, joita vastaan olin rokotettu.
    En ottanut rokotetta vain, koska hallitus suosittelee sitä. Otin rokotteen, koska
    * en halua kuolla Covid-19-tautiin,
    * en halua pysyviä tai pitkäaikaisia oireita Covid-19-sairaudesta,
    * en halua muiden ihmisten sairastuvan, vammautuvan tai kuolevan covid-19-sairauden vuoksi,
    * haluan tavata läheisiäni ilman sairauden pelkoa ja halata heitä,
    * en halua joutua jatkuvasti testeihin päästäkseni ravintolaan, lomalle, konserttiin, teatteriin…
    * haluan taiteilijoiden, muusikoiden ja tuhansien muiden ammattien edustajien voivan työskennellä ilman ongelmia,
    * haluan elää elämääni normaalisti ja
    * haluan että Covid-19 painuu historian hämäriin.
    Teksti on kopioitu ja käännetty, mutta niin totta!

#287644 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili3
    Participant

Siitä voisi kenties joku lehti tehdä jutun, että mikä oli sen Matami Tukiaisen vuokra-asunnon kohtalo. Charlotte Mannerstig taisi olla se vuokraemäntä, joka sen alivuokrasi Matamin suuntaan.

Varmaan sitä kautta saisi hyviä juttuja suoraan glamourin ytimestä ja mahdollisesti sen haastattelupalkkion kautta Charlotte saisi vähän korvausta niistä vahingoista ja maksamattomista vuokrista.

Ehkä jopa Ruotsin Hänt Extra -lehti voisi tehdä jutun Matamin asunnon tuhoamisesta niin saisi Matami hieman julkisuutta uudessa kotimaassaan. Se  & Hör lähden lakkauttamisen jälkeen taitaa tuo Hänt Extra lehti se Ruotsin johtava roskajulkkisten lehti. Matamin värikäs elämä tuskin avautuu ruotsalaisille yhdellä lehtijutulla, niin siitähän voisivat kirjoittaa useammankin lehtijutun sinne. Ehkä Matami voisi esittää siellä lehden lukijoille Kannut kaakkoon esityksestään version Tre Kronorille ja tempaista vaikka jonkun laulunsa ruotsiksi käännettynä.

#287645 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Participant

”Saamamme tiedon mukaan, Vei*jo Lal*ille ollaan hakemassa omaishoitajaa sekä uskottua miestä ennenaikaisen eläköitymisen johdosta.
    Työnkuvaukseen kuuluu myös mani- sekä pedikyyrin että myös hiustenleikkuun osaaminen parranajon lisäksi.
    Myös pukeutumisesta huolehtimen tulee olemaan olennainen osa työtä”
    Näin kerrottiin erään paikallismedian uutisissa.

#287646 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Yötyöläinen täältä taas huutelee.
    Mietin vaan, että usein on kommenttia tullut (muuallakin kuin täällä), että Tuksun pitäisi töihin mennä. Ja tienesteillään velkansa ja korvaukset asianosaisille maksaa.
    Kyllä. Joutaisi tuo maksamaan sen kaiken, mitä maksamatta on jättänyt ja korkojen kera.

Mutta kysymys kuuluu, että mihin tuo ihmisen irvikuva voitaisiin töihin sijoittaa? Ja tuolla osaamisella, mitä Tuksulla nyt on.

a) hoiva-avustajaksi?
    – EI takuulla! Kuka haluaa moisen ihmisoletetun omia läheisiään hoitamaan? Niinno jos tarpeeksi jotakuta inhoaa, niin voisihan silloin naurattaa, kun Tuksu olisi tätä tyyppiä hoitamassa…

b) hyllyttäjäksi kauppaan?
    – Heh, no, JOS Tuksu moiseen joutuisi, niin töitä se ei ainakaan tekisi, ja hävikki voisi olla mittavaa. En tarkoita nyt vain hajonneita tai muuten vahingoittuneita tuotteita, vaan mielessä kävi myös nuo Tuksun suosimat Dr. Oetkerin pakastepizzat – näppärähän se on ihan vahingossa väärinkäsittää iltapala mukaan. Ei se tahallista ollut.
    Eiku olihan siitä se juttukin joskus muinoin, kun Tuksun ois pitänyt kauppaan töihin mennä. Moninaiset oli selitykset, miksi ei…

c) puistotyöntekijäksi kesällä/syksyllä, talvella käsilumityöntekijäksi?
    – Keväällä/kesällä/syksyllä löytyisi muutakin pulsuseuraa näppärästi, niin ei siinä haravoinnit tai kukkien istuttelut (vaikka vähintään diplomifloristihortonomi Tuksu onkin) taida kiinnostaa. Ja talvella Tuksu pistäs vain tupakiksi ja odottas valmista.
    Huomhuom! Vuodenvaihteessa oli se kuva näkösällä Tuksusta, jossa Tuksu röyhytteli tupakkia (tai mitä lie ollut, mutta näädät sen normitupakiksi silloin syynäsi), että kelvannee päihde kuin päihde – vaikka Tuksu on mainostanut, että tupakkaan ei koske (muut päihteet kelpaa mainiosti).

d) ….öh…

Listaa voi jatkaa, jos tahtoo… mutta sen tiedän, että en haluaisi Tuksua työkaverikseni. Onneksi ei ole sitä pelkoa, kun vaatii jopa university of applied sciences -tutkinnon. Lienee liian näädähkö Tuksulle.

Edit: Yhtään noista mainitsemastani ammatista en aliarvioi – itsekin olen jokaisessa ollut jossain vaiheessa työuraani (osassa ilman mitään koulutusta jo noin 20-30 vuotta sitten). Tärkeitä töitä ovat kaikki nuo.
    Yritin vain miettiä, mitä töitä kouluttamaton (yo-maskeeraaja) voisi ehkä päästä tekemään.
    Edes siivoojaksi (toimitilahuoltaja vai mikä se on nykyään?) ei pääse ilman koulutusta. Niin ja itse olen tehnyt myös noita siivoojan töitä. Ja minulla oli siellä tosi hyvä työporukka.
    Voi hirvitys, jos Tuksun kaltainen myrkyttäjä tuohon hommaan se ”työkaveriksi” tulisi. Yhhyh!!
    Siinä ei työstä tulisi mitään, kun tuollainen Tuksun kaltainen saastepommi, kulkisi sottaamassa kaiken!

#287647 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Tuksun facebookissa on muuten muutama uusi kuva ja jotain sössötystä niiden ohella. Joku osaavampi voi ne sieltä tänne kuvakaapata.

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,348 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 269’ is closed to new replies.