Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,346 total)
  • Author
    Tullan
    Participant

Kaikissa hautajaisissa missä mä olen käynyt on ollut kuva arkun päällä. Sattumaa vai ei, en ole perehtynyt asiaan sen kummemmin

#288207 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Peräkammarinpoika ja vauvvva. Yök, yuck ja usch.

Koskahan Isbe saa kengät. Mun poikien lapsilla on kyllä tuon ikäisenä ollut jo monenlaisia pieniä kenkiä.

#288208 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Onhan Ilellä kenkää ja saapasta Tuhnun vitriinissä, sopivat jalkaan heti 5 vuoden kuluttua😁

#288209 Ilmoita asiaton viesti

Tuo lapsi mitään kenkiä tartte. Ei tarvitse oppia kävelemään, äiti oletettu ei jaksa öisin juosta lapsen perässä.

#288210 Ilmoita asiaton viesti
    Rinde
    Participant

Oletettavasti Isabelle astelee kuitenkin kohta ensiaskeleitaan. Luulisi, että kengät olisivat hankintalistalla ennen hääpukua, vaikka toisaalta sulhotkin on pistetty taisteluasemiin.

Voittaako morsion kumpi kampi?

#288211 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Mitä kummaa tuossa nyt on, että Jassun arkulla oli paljon kukkia ja Jassun kuva? Mautonta se ei ainakaan ole, ei todellakaan. Minä olen ollut hautajaisissa missä on toimittu ihan samoin. On ollut kukkaa ja kuvaa. Yksissä hautajaissa missä olin, oli morsian levittänyt enkelin siiviksi hääpukunsa kankaat arkun sivuille. Jep, ei tullut häitä kun sulhanen menehtyi sydänkohtaukseen. Olen ollut myös hautajaisissa, missä ei ollut kukan kukkaa. Kaverini tytär menehtyi vuosi sitten ihan täällä hamraassa Suomessa. Arkun päällä oli juurikin samalla tavalla kuva, kuin Jassun arkun päällä. En usko, että kukaan ajatteli että ompa mautonta. Kaunista se oli.

On muuten erittäin monessa maassa enemmän sääntö kuin poikkeus, että vainajan kuva on arkun päällä tai iso taulu on arkun vieressä, missä on kuva. Ja kukkia kaikki paikat täynnä, hyvä kun arkkua erotat. Olihan Prinsessa Dianan arkun päällä kirjekuori lapsilta, missä luki ”Mommy”. Niimpä, jos asiat tehdään eri tavalla kuin mihin on itse tottunut – miksi se on heti mautonta? Hautajaiset, häät yms saa olla ihan sellaiset kuin itse haluaa. Mitään pakkoa ei ole toimia tietyllä kaavalla.

#288212 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Tuksu varmaan ostaa nyt lapselleen ensikengät kun seiskalta tulee niin iso tili hautajaisjutusta. ..😉😉

#288214 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Kielestä ei ole tietoa, mutta takuuvarmasti tunkin mukaan niitä tulee olemaan kymmeniä eri vaihtoehtoja aina tilanteen mukaan. Kaikille toki yhteistä, että niissä kehutaan tunkin sisäistä ja ulkoista kauneutta sekä äärimmäisen hyvää äitiyttä. Ehkä myös Jeesusta.

#288215 Ilmoita asiaton viesti
    HarmitonHilda
    Participant

Veikkaan että Ilebellan ensimmäiset sanat tulevat olemaan: kaunis äitini, ainakin jos siltä ÄHÄlta kysytään.

#288216 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Eka sana: ”glamåurr” (ruotsiksi)

Ei munkaan mielestä tuo kuva ole ”mauton” tms. Jos erillistä muistotilaisuutta ei ole, vaan pelkkä kahvitus, niin kuva arkun päällä ja siitä kahvipöytään. Ainakin jos ei sukua ollut, mutta kavereita kyllä…

#288217 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Mutta eikö se nyt ole erikoista että on pikkusyrranin lapsuudenkuva siinä arkun päällä. Hän eli kuitenkin yli kolmekymppiseksi. Eikö joku vähän tuoreempi kuva olisi ollut passelimpi?

#288218 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun fase: Hej, vet någon bra frisör som kunde färga mitt hår med billig o bra pris? Norr om Stockholm, jag skulle vilja inte betala 2000kro som jag gjorde på sista gång!

Hahaa 😁 Eikös tuon aidon hampun pitänyt kestää hyvänä puoli vuotta?? Keneltä ruotsalaiselta se kysyy hyvää kampaajaa, eihän sillä ole ystäviä Ruotsissa kun Raakku 😁

Seveniltä saadut hautausrahat polttaa taskuja.

Edit. Miksei täräytä Jassun Ripellys perintöjatkeita päähänsä itse, Jassun kunniaksi.

#288219 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Kyllä tuon valtavan takkutukan käsittelystä saa maksaa.  Me fal zemer.

#288220 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Minkä väriseksi moppia nyt ollaan halvalla värjäämässä, pinkiksi?

MinustaNi tuo jassun kuva on tosi söötti, eikä siinä ole mitään kummallista jos se on ollut arkun päällä. Eikö vainajaa muistella kaikin tavoin, eikä vain viimeisiä hetkiä. Kuva pikku-jassusta on minusta ihan ok, kun muistopöydässä taisi olla vanhempiakin otoksia.

#288221 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Mun mielestä kuva oli söpö ja tyylikäs yksityiskohta. Pappakin muisti paremmin ketä siellä saatellaan jessen käskynkkään.

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,346 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 269’ is closed to new replies.