Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,346 total)
  • Author
    Vasen silmä
    Participant

Tukiaisten ohimovika on vahvasti periytyvää laatua. Ilmenee myös piilevänä eturaivotautina.

#288279 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Niin totta, mihin hävisi yökotikampaaja? (Mustavalko balleriina)

Ai niin, olin jo unohtanut, että myös tuo hahmo on näyttäytynyt glamoursaagassa (cameo-roolissa). 😀 Maksu hälle luonnossa ei tainnut olla alkuunkaan tyydyttävä, joten myös hän poistui takavasemmalle.

#288280 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

”Paul”spekua taas… Isbe on päästetty hautajaisiin. Ihan nyt näkyy kuinka Isi pitää aidosti lastaan sylissä. Isbe katsoo hämmentyneenä, mitä toisaalla tapahtuu. Velli taasen raahaa paniikissa lasta, koska läski on määrännyt. Seiska lehdeltä ala-arvoiseksi luokiteltu veto, ottaa muistisairaasta Papasta kuva 😤😤😤😤😤

#288281 Ilmoita asiaton viesti

Naturel

”Jos on jalat turpeessa, niin jalkineet ovat unohtuneet suolle suksiessa.”

#288283 Ilmoita asiaton viesti
    Tullan
    Participant

No jopas Daria innostui. En ole edelleenkään ottanut asiasta tarkemmin selvää mutta Tukholman alueella 35 vuotta asuneena olen ehtinyt muutamat hautajaiset käydä läpi ja jokaisessa oli kuva arkun päällä. Eipä tästä tällä kertaa enempää

#288284 Ilmoita asiaton viesti

Kuvasta näkyy, niin kuin aiemmista kuvista miten luonnollisesti ja rakastavasti isi on lapsensa kanssa.

#288293 Ilmoita asiaton viesti

Minäni näen noissa kahdessa kuvassa selvän eron. Pärpa pitää lasta tukevasti käsivarrellaan niin, että lapsi kuulee helposti mitä isä hänelle kertoo vaikka ihan hiljaisella äänellä. Isän silmät ovat tyttärensä silmien tasalla, vaikka he kävelisi niin isä näkee minne lapsen mielenkiinto suuntautuu. Sitten isä voi kertoilla siitä mikä lasta kiinnostaa. Tuosta seuraava läheisen kommunikaation ja välittämisen aste on se, kun lapsi alkaa sormellaan osoitella asioita, isä huomaa sen helposti ja vastaa lapselle. Kuvassa lapsi ei ole mytyssä alhaalla, vaan sillä korkeudella, mistä hänkin pystyy seuraamaan mitä edessäpäin tapahtuu. Minä näen siis kuvassa läheisen kontaktin, valittämistä ja huolenpitoa lapsen ehdoilla.

Mato roikottaa lasta hankalasti mytyssä, näköjään yrittää kädellään pitää otetta, mitä suositellaan vastasyntyneille vauvoille pyllyn pesulla, mutta senkin Mato tekee väärin. Vaippa painaa ikävästi masua ja masu on ihan myttyyn puristettuna. Ei tunnu kivalta kenestäkään. Mato ei tuossa asennossa pysty luontevasti juttelemaan lapselle, eikä saa lapseen katsekontaktia samalla lailla kuin mitä lapsen isällä on.

Tunteista en tiedä, mutta ainakin kuvan perusteella isällään on läheinen suhde Isabellaeen.

#288294 Ilmoita asiaton viesti

Tämä tukiaisten stoori menee aivan ihmeelliseksi. Näillä hommat menee niin päin honkia ja pusikoita, että en olisi ikinä osannut aavistaa. Tuo lehtijuttu on aivan karmea käänne tässä matkalla kohti Glamuurin tuhoa. Olin ajatellut, että glamuuri vaan kulkee polvet ruvella väistämätöntä tuhoaan kohti. Ristin loisteessa maksa huutaa Hoosiannaa mennessään. Että nämä toiset selviää, elää tyylillään ja tavallaan, kulkevat oman elämänsä polkua kaukana tästä glamuurista. Nyt ei näytä kuitenkaan käyneen niin. Tuo yksi sotanorsu on vetänyt lokaan koko perheen. Kaks kuallu – AH MIKÄ IHANUUS huutaa Tuksu – ja loput perheestä on sekaisin. Laittaa nyt itsemurhan tehneestä hautajaisjuttu paskalehteen! Nuoren, kauniin, siistin, ystävällisen ja toisista välittävän itsemurha olisi pitänyt pysäyttää tuo touhu. Itsemurha on hyvin henkilökohtainen kipeä ratkaisu, siinä ei ole niin mitään lehtijutun arvoista. Mutta ei. Roskalehteen mennään tukkahiukset hulmuten. Isä itkee ja pappikin saa kahvia juodakseen. Aivan päättömiä ne on koko sakki.

#288295 Ilmoita asiaton viesti

maapalvelun näätä täällä nyt näin. vaikka realisti niin silloin elementtäjä kokemuksiin ja makuihin

#288296 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu shoe on aina spektaakkeli olipa yleisöä tai ei.

Mäntynäädänkatu on siellä Kokkolan peräkorvessa. Siellä on niin glamuuri paikka Tuksun käydä keikalla, että ostarin vierestä kerrostalon korkeimmasta kerroksesta saa 3h+k+vh+parveke 75 neliöö melkein ilmaiseksi. Pyynti on vaivaiset 56k. Siinä ostarilla on se Mary’s La Favorita, Tuksun vakiomesta.

Ilta tummui ja artisti oli lauteilla. Artisti luuttusi pitkässä pinkissä pulloharjassa kauhiast pal likassii laattioit edestakaisin. Minun piti käydä parkkipaikalla autossa vaihtamassa asusteita. Parkkipaikka on aivan ostarissa kiinni, siellä oli tummuvassa illassa noin 18 autoa, ei yhtään kulkijaa tai ihmisiä. Istahdin auton takapenkille. Kauempana Favoritan edessä oli jotain kärhämää, joku kolmekymppinen jannu siellä toikkaroi koko kävelykadun leveydeltä ja häiriköi, paiskoi mainoskylttiä ja viskeli suutuksissaan isoa vesipulloa naapuritalon pihalle. Mies oli ihan naamat, sekopää ja sohjopää. Ravintolan väki hätisteli häntä siitä edestä muualle.

Jumankeikka, sehän horjuu ihan kohti, tänne parkkipaikalle! Se on hirmuisen aggressiivinen eikä pysy pystyssä. Se tulee kuin äkäinen biisoni just suoraan autoja päin, meidän autoa päin! Arvasin, että tuolla mesomisella lähtee kohta uudesta autosta peilit. Jähmetyin paikoilleni hämärään autoon, ajattelin että onneksi on tummennetut lasit. Ulkona oli niin hämärää, että mies ei huomannut minua kun iski ensimmäisenä meidän autosta kuskin puolen peilin nyrkillä nurinniskoin. Näätäraukalla sydän hakkasi ja turkkikarvat tärisi.

Mies selvästi tiesi talon vierellä vähän kauempana (20m) ruohikolla olevan kivikasan ja suunnisti sinne. Kasattuna ne isot lapsen pään kokoiset kivet oli siinä pihalla koristeena, mutta ääliö keksi alkaa niillä viskomaan parkissa rivissä olevia autoja! Mies aloitti itseään lähinnä olevasta autosta, meidän autoon oli välimatkaa 8 vierasta autoa. Kovan pamauksen saattelemana meni häntä lähinnä olleesta autosta ensin tuulilasi, sitten kivi kattoon, potkuja ja kiven iskuja auton kylkiin.

Silloin kun mies siirtyi viskomaan kivillä seuraavan auton tuulilasin rikki, minäni näätä toimi. Tiesin, että raivossaan se aikoo paiskoa kaikkia jonossa parkissa olevia autoja. Näätänä kapusin vikkelästi takapenkiltä kuskin paikalle ja soitin hätäkeskukseen. Selitin mitä täällä tapahtuu!!11!!1! Nainen puhelimessa ei ollut oikein uskoa – ai että se siinä vieressä viskoo isoilla kivillä kaikista autoista lasit rikki? Häke otti poliisiautoon yhteyttä ja kohta sain jutella partion kanssa. Sanoin, että kohta peruutan tästä ruudusta Mäntynäädänkadulle, niin näette minun auton perävalot. En vielä, koska mies hyökkää varmasti liikkuvan auton päälle. Partio sanoi, että he ovat aivan kohta siinä.. millä puolella ostoskeskusta olet? Ai millä puolella olen? Mistä minä tiedän kun en ole täältä.

Samalla näin taustapeilistä pimeässä yössä loistavat siniset vilkut hirmuisen kaaaaaaukana pitkän suoran Koivuhaantien päässä. Hälyytyssireenin ääni ei vielä kuulunut.

#288297 Ilmoita asiaton viesti

Samalla kun peruutin vastoin sallittua ajosuuntaa meidän auton pois parkkiruudusta Mäntynäädänkadulle asti, samalla tapahtui kolme asiaa. Ensiksi sanoin puhelimeen partiolle, että näen teidän hälyytysvalot, sytytän autooni hätävalot, ajakaa siitä väylästä parkkialueelle.

Toiseksi poliisipartion sireenien ääni alkoi kuulua juuri silloin ja kolmanneksi kyseinen sohjopää tajusi pii-paa auton tulevan ja hän alkoi kompuroida kohti rakennuksen luona ruohikolla kumollaan olevaa polkupyöräänsä. Mies ei kerennyt kuin jotenkuten kammeta itsensä huojuvan pyörän päälle, kun samantien poliisiauto pysähtyi aivan hänen taakseen ja mies napattiin niskasta kiinni. Vai onko se rysän päältä kiinni.

Olin ajanut autoni valot pimeinä parkkipaikan pimeään nurkkaan. Arvatkaa tärisikö näätäturkki nyt kunnolla. Poliisi totesi kivitetyksi kolme ja puoli autoa. Puolikas tuli siitä, kun neljännestä autosta mies ei vielä saanut tuulilasia kokonaan kasaan ja kerkesi saada vain yhden peilin iskettyä irti. poliisi kirjasi minun auton peilin vaurion ja sanoi, että ole heihin yhteydessä kun viet kotipaikkakunnalla auton peilin tarkistettavaksi. Että kyllä tuolta syylliseltä maksu saadaan. Syyllinen oli siinä heti tunnustanut tekonsa.

Poliisi kirjasi ne autoihin tulleet vauriot ja he sanoivat olevansa autojen omistajiin yhteydessä. Vaikka menossa oli kiihkeä Tuksushoe, niin yhtään muita ihmisiä ei koko aikana parkkipaikalla liikkunut. Vain yksi ketterä näätä. Kysyin, että miten ihmeessä te niin nopeasti tänne tulitte? Vain jotain pari minuuttia meni kun siniset vilkut jo näkyivät. Herra virkamies hymyili ja sanoi: ”No me osattiin olla vähän niinkuin lähellä valmiudessa.”

#288298 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Oon joskus muinoin kertonut, että miehen kaverin vaimoke, oli päässyt duksun kanssa seuraavalle levelille😆. Olivat mese kavereita, jonkun viestinkin laitoin tänne. Nyt hän lähetti minulle muutaman kuvakaappauksen viestittelystä julkaistavaksi. Oli saanut ”ystävyydellään” sen minkä oli tarvinnut. Duksu oli kusettanut hänen uskovaista vanhaa äitiään. Yllätys, ei sillä oo kyllä mitään häpyä, itsekäs, narsku kakkiainen, elähtänyt lumppu Maija, hyi vittan ja yäääk🤢… Hän oli myös täällä näätimässä jonkun  aikaa, mutta kyllästyi jonkun ilkeisiin viesteihin. Hyi hyi näätyläinen. Mutta tästäpä alkaa viestit.

#288299 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

#288300 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

#288301 Ilmoita asiaton viesti
    Takis😎
    Participant

Alkaa rahan kerjuu🤑

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,346 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 269’ is closed to new replies.