Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,238 total)
  • Author
    maapalvelun neiti.
    Participant

Juuri näin, näädät sen tietää ja tajuaa: Ile pois ja free Motjer.

Ilen ei pitäisi olla tuolla myllytettävänä edes sitä 2h/päivä. Ile on herkässä kasvun ja kehityksen vaiheessa. Nyt pitäisi ympärillä olla rakkautta, huolenpitoa, taitojen opettamista ja vakaa ympäristö. Muuten saadaan Ilestä rikkinäinen, sisällään vihaa kantava teini, joka vaeltaa päämäärättömästi etsimässä itseään ja minuuttaan.

#289227 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Kuukauden aikajana glamourtapahtumineen:

* ma 23. – ti 31.8. Tunkin ”suruloma” sangriaa hörppien Teneriffalla

* pe 10.9. Jasminan hautajaiset Sundbybergissä Ruotsissa

* ti 14.9. Solnan lastensuojeluviranomainen tyrmäsi Tunkin suunnitelmat Ilen suhteen. Tunkki oli raivoissaan tästä Tampereen, Oulun, Rauman ja Porin noin 75-85-vuotiaille näädille.

* to 16.9. Seiska julkaisi Jasminan hautajaiset näyttävästi. Paperi- ja verkkolehteä myytiin itsemurhan tehneen hautausmenoilla, jotka olivat vainajan siskon oma, groteski julkisuustemppu rahastuksineen. Tulossa:

* syyskuun loppu: The Tukiaisten muuttoruletti pyörähtää kierroksia

* ti 5.10 Ilen 1-vuotisjuhlaspektaakkeli; prinsessakakku ja ilmapallo🎈

#289228 Ilmoita asiaton viesti
    HARHA vain
    Participant

Tuohi Aivo

* ti 14.9. Solnan lastensuojeluviranomainen tyrmäsi Tunkin suunnitelmat Ilen suhteen.”

Olenko missannut jotain asiaan liittyvää faktatietoa, voisitko valaista enemmän?

pyytää Harha vain

#289229 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Mielestäni tästä on nähtävissä ja luettavissa rivien välistä, että Solnan lasu on laittanut kapuloita Tunkin juonittelun rattaisiin. Ilmeisesti päivällä virka-aikaan oli tavattu tuo lasu, ja Tunkki laittoi tämän someen illalla:

Suomalaiset tuntemattomat naiset; hävetkää nyt!!! Perättömien ilmoitusten tekeminen, oli kyse sitten eläinsuojelu- tai lastensuojelu ilmoituksista; kun tehtailette perättömiä ilmoituksia ja toimitte 10 Käskyn ”Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi”, niin vääristä asioista joutuu tilille. Perättömät ilmoitukset ovat poliisiasia.

Sellaiset vanhat naiset (noin 75v-85v) kuin Monica B, Mervi V, ja kaikki muut Sannat, Hannat, Heidit ja Tiinat; ÄLKÄÄ tehkö perättömiä ilmiantoja! Teen rikosilmoituksen jokaisesta ihmisestä, joka niitä tehtailee.

Suomessa voidaan erittäin pahasti; jostain syystä monet hyvin sairaat ja pahat kiusaajat ja vainoajat on tulleet erityisesti näiltä alueilta: Tampere, Oulu, Rauma ja Pori. Mukana on paljon myös lähihoitajia ammatiltaan, mikä on erittäin huolestuttavaa! (Jtuk 14.9.2021)

#289230 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, Tuksu lakkaa jo valehtelemasta pituuttasi kun kaikki tietää jo että sä et todellakaan oo sitä 163 pitkä vaan oikeastaan 10 cm lyhyempi. Sen 10cm lisää sä saat vain korkkareilla ja kun sua mitataan jossain virallisesti niin, ne korkkarit jätetään pois laskuista.

Mä itse olen sen noin 150 pitkä ja melkein mun mittanen tuo vastaava tiski oli, kun kävin rakkaan aviopuolisoni kanssa (tosin tota liikettä ei taida enää itiksessä olla, tarttee jokupäivä käydä vilkasemassa, vaikken mä tungoksessa viihdykään) jokunen vuosi takaperin huollattamassa ensin hänen puhelintaan ja sitten minun.

Ja mitä täällä ihmiset arvoi päätähden painoa, niin sanoisin kyllä että reilusti enemmän kuin 80 kiloa, jopa yli sen 90 kiloa, kun itse (juu olen ylilihava persjalkainen tantta minkä myönnän rehellisesti toisin kuin eräs) olen lähemmäs sen 90 kiloa(paristi olen ollutkin sen 90:n puolella), enkä tasan ole noin leveä kuin päätähtemme. Tosin mulla voi muutama muskeli olla enemmän kuin päätähdellä, vaikka myönnettäköön, etten mäkään erityisen terveellisesti elä, enkä liiku niin paljon kuin pitäs ja joskus tulee vetästyä vähän liikaakin herkkuja, vaikkei pitäs. Mut joo se 80 kg on kyllä vähän alakanttiin mun mielestä arvioituna Tuksun kohdalla.

#289231 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tunkin painoa voi arvioida tämän kuvan perusteella. Kuva on ruotsinlaivalta kolmen viikon takaa. Kuvasta voi nähdä, että hänellä on hänen pituuteensa nähden 15-20 litraa ylimääräistä laardia. Pari ämpärillistä siis (riittääkö edes pari?).

#289232 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Eikös tuo fonum olekin Forumissa? Ei sotanorsu itiksessä kai asioisi.

#289233 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Fonum on (ainakin) Forumissa. Maahinen kävi Forumissa. Ilmeisesti firman sivutoimipiste on (ollut) Itäkeskuksessa. Siellä siis Fonumin samanlainen ja samankorkuinen tiski, jonka äärellä Yavannah oli käynyt.

#289234 Ilmoita asiaton viesti

”Sellaiset vanhat naiset (noin 75v-85v) kuin Monica B, Mervi V, ja kaikki muut Sannat, Hannat, Heidit ja Tiinat; ÄLKÄÄ tehkö perättömiä ilmiantoja! Teen rikosilmoituksen jokaisesta ihmisestä, joka niitä tehtailee.” (JTUK 21.9.21)

Tjaah…suurin osa 75 – 85-vuotiaista ”vanhoista naisista” on jo vanhuuseläkkeellä. En ole vielä tavannut esim. 85-vuotiaita työelämässä. Muutama poikkeus on, ainakin lehtitietojen mukaan. Jotkut pysyvät kunnossa. Osa 85-vuotiaista on jo muistisairaita ja he asuvat hoivakodeissa.

Miten ÄHÄ pystyy maanisesti riehumaan netissä klo 03.00 – 04.00 aamulla??? Vieläpä lähes joka yö! Äärettömän Hyvän Äidin pitäisi noudattaa lapsensa aikaa. Nukkumaan normaaliin aikaan ja heräämään pirteänä. Yhteinen aamiainen, leikkiä ja ulkoilua, lounas, leikkiä, ulkoilua ja lepoa jne jne. Normaali äiti ei vaahtoaisi netissä/somessa, vaan lapsi olisi numero yksi. Oman pärstän kuvaaminen ja rättien esittely ei ole normaalia. Jos ÄHÄ olisi joku tunnettu miljonäärirouva ja hänellä olisi käytössään lastenhoitajat ja sisäköt, niin ymmärtäisin asian paremmin. Tosin sittenkään en ymmärtäisi, että oma naama ja rätit ovat lasta tärkeämmät.

Jos Sollentunan lasu tietäisi ÄHÄ:n touhuavan maanisesti öisin ja nukkuvan sen jälkeen kemiallista unta klo 12.00 – 14.00 saakka, niin lapsen siirtyminen ÄHÄ:n hoitoon viivästyisi pahasti. Ei ihme, että koirienkin hoito on ulkoistettu toisille. Tuksu on väittänyt olevansa eläinrakas. Liekö edes nuo koiraparat hengissä, vai onko ne viety piikille?

Tuksu ei varmasti Ileä hoitoonsa pysyvästi. Kaksi tuntia päivässä riittää ja sekin aika valvottuna.

Taitaa klassinen tuskailla ja miettiä, että kuinka tämä tilanne voisi saada onnellisen päätöksen? Tuksua voisi verrata iilimatoon, joka imee verta uhristaan. Vie voimat ja kuluttaa ihmistä niin fyysisesti kuin henkisesti. Lapamatokin voisi kuvata Tuksua. Elää loisena ja syö muiden eväät. Tosin iilimato ei kuitenkaan pysty tappamaan ihmistä ja siitä on helppo päästä eroon. Tuksusta ei pääse eroon.

#289235 Ilmoita asiaton viesti

”Painan 64 kg ja tavoitteeni on 57 kg.”

Kuka uskoo?

#289236 Ilmoita asiaton viesti

Jälkiennustamisen armolahjallani ennustan, että eilen iltapäivällä alkoi sataa ja tuulla ja se on jatkunut aamupäivällä tänään.

#289237 Ilmoita asiaton viesti
    tuhkanharmaa
    Participant

Ruth Närhi on laittanut Facebookiin pitkän ja tunteellisen kirjoituksen Jasminesta.

https://www.facebook.com/ruth.narhi

#289238 Ilmoita asiaton viesti

Miusta tuntuu että tuo Ruth on ihan aito ja vanha perheystävä ja lohtuna ja tukena vanhemmille ja Joelille. Aikasemmin myös nuoremmille siskoille.

Jotenkin vaan esikoinen on vaan ominut tuonkin, kyseessä on HÄNEN rakas ystävänsä ja olemassa rukoillaakseen HÄNEN puolestaan

onko raakku muuten oikea pastori?

#289239 Ilmoita asiaton viesti
    Kosti
    Participant

Onhan näitä jälkiennustajia nähty ennenkin. Joillakin ihmisillä on tarve kertoa satuja jälkikäteen, että näkivät muka etiäisiä tai varoituksia unessa vaikka jonkun kohtaamasta onnettomuudesta.

Ne ovat aina yhtä huvittavia kuin tuo Ruman loisen jälkiennustaminenkin. Se on jotain pätemisen tarvetta, ei muuta. Ja loisellahan tätä pätemisen tarvetta riittää. Kun kaikki on päin hedvekkiä elämässä, valheet ovat ainut keino päteä.

#289240 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Paattiraakku ei ole oikea pastori.

Hän on näitä vailla minkään sortin ammattikoulutusta olevia hörhöjä, jotka julistautuvat ihan itse ”pastoreiksi”, ”båtpastoreiksi”, ”evankelistoiksi”, ”kolmoismurhaajasta väkevään uskoon tulleiksi” tai ”uudestisyntyneiksi kristityiksi”. Nimikkeiden takana luusereita jokainen.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,238 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.