Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,237 total)
  • Author

Pastorin tekstissä oli että juuri ennen Jasminen rankkaa päätöstä Jasmine oli viestitellyt ja pyytänyt rukoilemaan. Eipä tainnut ”läheinen” sisko saada viestejä, eivätkä tainneet olla koko kesän aikana yhteyksissä muuten kuin somessa ehkä kommentein. Vois kuvitella että Jasmine ei ehtinyt mitään viestiä jättää, oli joku lohduton tilanne ja onnistui valitettavasti teossaan.

#289328 Ilmoita asiaton viesti

”Hyvää syksyä 🍁🍁🍃🍃🍂😘 Minun mopsini ja chihuahuni pysyvät aina luonani, paitsi tyttäreni Isabellen ❤️ Ja JUMALA on puolellani……. mitä sinä edes ajattelit? ′′ (JTuk 9/2021)

Suomennettuna tämä tarkoittaa, että koiratkin on sijoitettu uusiin koteihin. Julkaisee viisi vuotta vanhan kuvan ja kuvittelee ihmisten uskovan, että hän ulkoilee koiriensa kanssa kolme kertaa päivässä. Tuoksu valvoo 03.00 – 04.00 saakka. Nukkuu sitten ns. sormi p-seessä klo 12.00 saakka. Päivä menee haaveillessa ja netin ääressä. ”Haute couture”-vaatteiden sovittelua ostoskeskuksessa. Tavisruoka-annosten ja oman naaman kuvaamista ja muokkaamista.

Tuksu on jo 43-vuotias. 20 vuotta, niin hän pääsee vanhuuseläkkeelle. Eläkekarttuma taitaa olla hyvin alhainen? Aika kun on nopeutunut, Tuksun mukaan. Entä jos klassinen sairastuisi vakavasti ja hän ei jaksaisi hoitaa Ileä eikä koiria? Kuvitelkaa uhmaikäinen Ile. Entä murkkuikäinen Ile? Entä koirat?

Jos Jumala olisi Tuksun puolella, niin Hän lähettäisi Tuksulle seuraavan viestin: ”Ryhdistäydy nyt viimeinkin ja lopeta ASAP nuo typerät prinsessa-, hää- ja somejulkkisleikit. Opiskele kunnon ammatti ja mene töihin. Lopeta valehtelu ja kerskailu! Olet onnistunut sössimään itse oman elämäsi ja siinä sivussa monen muunkin!!! Herää pahvi!!!”

#289329 Ilmoita asiaton viesti

Rinde. Tuo on tyypillinen virhe Tuksulle. Mahtaako hän koskaan tarkistaa mitä hän on kirjoittanut. Minua huvitti paljon ”in the centrum of Helsinki” ja monet muut virheet. Kun hän kirjoittaa suomea, niin joskus sanajärjestys on väärin ja esim. joka- tai jonne-sana viittaa väärään asiaan.

Tässä  pari keksittyä esimerkkilausetta: ”Miamissa putosi lentokone, jonne muutan pian asumaan.” Tai: ”Kotitaloni on tässä kuvassa, joka on 5-kerroksinen.”

#289330 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Ankara totuus:

”Totta puhuen mietin joskus, että jos Jullen sijaan olisikin keskuudestamme poistunut kviini, olisi todennäköisesti molemmat nuoremmat systerit hengissä ja heillä olisi ihan hyvä, normaali elämä perheen kanssa.” (YTnäätä)

#289331 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemu
    Participant

Iha ite mä(Tunkista):

”JA mitä vittua se kehuskelet että olet ollu töissä hoito-alalla??”

-Korjatkoot muut jos olen väärässä, mun mielestä Tunkki ei ole koko elämänsä aikana ikinä ollut töissä missään?

(Poislukien Tunkin väittämä kesätyö kukkamyyjänä kauppatorilla, ja tämä siis 20-25v. sitten..?)

#289332 Ilmoita asiaton viesti

”JA mitä vittua se kehuskelet että olet ollu töissä hoito-alalla?? Et todellakaan ja kukaan eikä mikään taho sinua ottaisi sinne töihin!!” (iha ite mä)

Minua huvitti ja osin suututti rikosrangaistuksen muuttuminen ”vapaaehtoistyöksi” ja jopa ”työksi”. Miten hän voikaan valehdelleensa olleensa siellä töissä??? Hoito-tai hoiva-ala ei todellakaan ole pelkästään vanhuksien kynsien lakkaamista ja pianon pimputtelua. Et osaa soittaa pianoa enää varmasti ja hyvin. Kehuit myös olleesi isäsi omaishoitaja. Sekään ei ole totta. Kunta tekee päätöksen omaishoitajasta ja kunta maksaa omaishoitajalle korvausta. Jos parin viikon ajan autoit isääsi, niin sellainen ei ole omaishoitajuutta. Sitä kutsutaan omaisen auttamiseksi. Näillä hoiva-ja hoitoalan jutuilla kalastelet vain suosiota. Luulet ihmisten ajattelevan sinusta myönteisesti kun muka olet tehnyt arvokasta työtä muutaman viikon. Tavallinen ihminen saattaisi mainita ohimennen, että hoidan pari viikkoa omaistani. Hän ei hehkuttaisi asiaa mitenkään.

Eikä tavallinen ihminen kehuisi olleensa hoitajana vanhainkodissa jos kyseessä olisi yhteiskuntapalvelu, jolla sovitat rikoksesi jossain määrin. Etkä ole täysin sovittanut rikoksiasi, sillä et ole maksanut mitään oikeuden määräämiä korvauksia uhreillesi. Et ole osoittanut minkäänlaista katumusta. USA:ssa et olisi selvinnyt pelkällä yhteiskuntapalvelulla.

#289333 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Seiska / Matkapojat järjestää reissun Kanarialle Playa del Inglesiin helmikuussa 2022. Viikon mittainen reissu, jonka matkanjohtajana toimii päätoimittaja Jari Peltomäki. Näädätkö varaavat kaikki paikat?

#289334 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jari Peltomäen synttärit 1.8.2020 Jari Peltomäki ja hänen rakkaansa Tunkeroinen Helsingissä elokuussa 2020.

#289335 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

Takki on siis rakkaanparhaan, ei ripeltäjän. Chichu on Bebe. Tunkki on nykyisellään puoli metriä leveämpi.

#289336 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Tähän kuvaan on reagoinut MV kysymällä koirista,  ja 🐖 valehtelee taas…omaksi edukseen..

MV: Söt svart chihuahua är det din .Jag hat inte sett dig ha en svart chi

🐖 Jag har haft många hund

MV:  ok har dom inte levt så länge .pg denna bild är inte så gammal och chi ser ung ut

🐖:  jag tog hand om många hund (on 🐖:lla pokkaa valehdella)

MV: ok

”Hyvää syksyä 🍁🍁🍃🍃🍂😘 Minun mopsini ja chihuahuni pysyvät aina luonani, paitsi tyttäreni Isabellen ❤️ Ja JUMALA on puolellani……. mitä sinä edes ajattelit? ′′ Jos Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?” MULLA ON JEESUS! Mitä sinulla on?”

#289337 Ilmoita asiaton viesti
    Koiramies2
    Participant

Vaikuttaa siltä, että älykkö mopsilla on taas automaattiset käännökset päällä jakamissaan päivityksissä. Kiitos jaosta silti!

#289338 Ilmoita asiaton viesti

Seiskan matka Kanarialle! Mutta Tuksun mukaan ylöstempaus tapahtuu hyvin todennäköisesti ensi vuonna. Tuksun pitää saada taivaaseen mukaansa kaikki upeat asunsa ja myös ne uudet nahkahousut (keinonahkahousut). Taivaassa ei ole ostoskeskuksia. Onneksi taivaassa on harvinaisia jalokiviä ja valkeita mansioneja. Tuksu kertoi näin ja häneen on luotettava.

#289339 Ilmoita asiaton viesti
    mierda1
    Participant

Kohta MV on entinen faceystävä, esittää liikaa  hankalia kysymyksiä.😁🤭

🐖:lla ottaa aikaa ja evästä (juomista) keksiä uusia valheita.

MV: Paul????? (ihmettely piparimiehen mukaan tuloon)

#289340 Ilmoita asiaton viesti

Anna-Sofia kunnostautui myös ”Suomen surkein kuski”-ohjelmassa, jossa esiintyi pissismäisesti ja ylidramaattisesti kirkuen, haukkuen apukuskina ollutta hyvin kärsivällistä isäänsä ja filmasi niin paljon kuin olla voi. Olin vähällä heittää telkkarin ikkunan läpi.

#289341 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

Ai se oli sama Anna-Sofia. Todella ärsyttävä, isää kävi sääliksi mutta nähtävästi hän oli jo tottunut tyttärensä ääliömäiseen käytökseen.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.