Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,237 total)
  • Author
    Älykkö mopsi
    Participant

Adeje, Teneriffa in August 2021 🥰💖✨✨ My favorite food is medium Tenderloin steak with a baked potato. This was one was with roquefort sauce; and it was just so 😍😍😍 delicious!!! I also like red wine; and one of the favorite drinks is sour apple martini 🍸

#289410 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sheraton La Caleta in Adeje, Teneriffa 💖✈️ in August 2021, this hotel was just 😍😍🤩🤩 WOWW………!!!!!!! You can still travel without the evil 💉 so please it as soon 🔜 home

#289413 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Alcofree on kyllä nyt ihan lopullisesti unohdettu, enää ei edes teeskennellä raitista ähää.

Ja se uunipottu on lempi herkkuva.

#289317 Ilmoita asiaton viesti
    Bling Bling2
    Participant

JMT FB lauantaiaamuna noin klo 9:

Pikkujoulu keikat alkavat taas sekä piparimies tietty mukana! 😘 Buukkaa keikat: MIAMARIJOHANNA@GMAIL.COM ✨✨✨⛄️❄️❄️🌟💫 Onko piparimies Veijo, vai Paul? Tai kenties joku toinen muu, selviää keikalla 😅😜 ”What doesn’t kill you, makes you stranger…”

Mukana kuva piparimiehestä aiemmilta keikoilta. Englannin taitoa voi vain ihailla, se mikä ei tapa, tekee sinut vieraaksi. Tuollaista versiota en ole ennen kuullutkaan,

#289431 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Jos joku nyt on niin tollo, että tilaa tämän tumpin keikalle, niin tokihan se käy jostakin hupinumerosta, eli naurattaa esiintymisellään yleisöä , mutta ei kyllä pärjää siinäkään ammattilaiselle stand-up esiintyjälle.
    Mitä matkoihin ja majoituksiin tulee, niin kyllä esiintyjän pitää ne itse hoitaa, mutta kun ajattelemme miten avuton tumppi on joka asiassa, niin ei se kykene edes siihen.
    Tumpilla on ainoastaan kova halu näytellä itseään ja ”muotojaan” ölistä heikolla äänellä nuotin vierestä ja hiihdellä lavalla vailla mitään päätä tai häntää.
    Eikös se äitiys nyt olisi kuitenkin ykkösasia mutta ai niin eihän se muuta kun leikkautti kersan itsestään ulos ja äitimamma sai uuden hoidettavan.

#289437 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää. Din
    Participant

Ruthin eilen klo 06.23 postaama ja Jasminen FB-sivulle jakamansa kirjoitus:

Muistokirjoitus Jasmine Tukiaisen muistoa kunnioittaen. Minä tunsin Jasminen noin seitsemän vuotta. Tapasimme Tukiaisen kodissa Häggvikissä Tukholmassa. Olin hänen ystävä, menttori, sielunhoitaja, esirukoilija ja pastori. Soiteltiin, chattailtiin, laitettiin viestejä ja ennenkaikkea tavattiin IRL. Monta kertaa Jasmine laittoi hiukseni kauniiksi, kun hän oli hiustaiteilija. Sain myös nauttia hänen valtavasta ruuanlaittotaidosta. Me kävimme Hillsong nimisessä kirkossa, ja saimme jakaa ne hengelliset kokemukset. Jasmine oli minulle tosi läheinen ja rakas. Kävimme uimassa, ravintolassa, kaupungilla, kokkasimme, keskustelimme elämän eri asioista. Meille oli kivaa ja viihtyisää yhdessä. Kävin hänen Ribella ja The Look kauneussalongissa myös Helsingissä, hän laittoi hiukseni tosi upeeksi. Sielunhoitajana hoidin hänen sielua, kuuntelin häntä tunti kaupalla ja rukoilin hänen puolestaan. Kesällä 2017 olin noin kymmenen yötä yökylässä Jasminen luona Tukholmassa. Silloin Jumala herätti minut kl 04:00 ja suuri hätä valtasi minut Jasminen puolesta. Niitä päiviä en koskaan unohda. Ne oli timanttihetkiä jolloin taivas kohtasi Jasminea, eli Jumala ja Jeesus. Tuntikausia keskustelimme ja rukoilin hänen puolestaan. Jasmine sai suurta voimaa ja lohtua kun oli juuri menettänyt elämänsä rakkauden. Jumala useesti puhui minulle ja juuri oikeella ajalla, kehoitti minun ottamaan yhteyttä Jasmineen, ja hän sai avun. Meidän ystävyys oli aito, lämmin ja täynnä luottamusta. Sitten se kyseinen ilta Perjantai 6/8/2021. Koin jälleen Jasminen sielunhoitajana suurta tuskaa ja hätää hänen puolestaan.
    Katsoin hängen Instagram ” stories ” ja näin siellä jotain mikä vahvisti tunnettani oikeeksi. Otin välittömästi yhteyttä, kirjoitin ja yritin kolme kertaa soittaa Jasminelle. Hän vastasi minulle tavata jolla ymmärsin monta asiaa. Jasmine ei juuri silloin pystynyt minulle vastaamaan, kun hän oli varattu ystävän kanssa. Mutta lupasi myöhemmin kertoa minulle. Sitten hän kirjoitti minulle edelleen. Rukoilin todella. Yritin kolmannen kerran soittaa. Ei vastannut. Jätin neljä puheviestiä ja näin että hän oli ne kuunnellut, ne oli elintärkeitä viestejä myös paljon rukousta hänen puolesta. Viiminen yhteydenotto Jasminelta minulle tapahtui 23:18 se kyseinen Perjantaiilta. Sanat : – ” Rukoile minun puolesta. Rukoile ja lopuksi ❤️”. ( sydämen kuva ). ” Rukoile ”, oli hänen viimeinen pyyntö minulle, johtuen edellisen illan tapahtumista. Maanantai 9/8 Marja Tukiainen ystäväni, Jasminen äiti soitti sairaalasta minulle ( oltiin sovittu ), ja hän laittoi puhelimen Jasminen korvan lähelle niin että hän kuulisi. Minä kerroin että täällä on ystäväsi Ruth Närhi ja niin edelleen ja että sinä rakas Jasmine pyysit minua rukoilemaan. Sanoin: – ” Nyt minä rukoilen ”. Minä rukoilin syntisen rukouksen ja annoin Jumalan palvelijattarena synninpäästön hänelle. Koin suuren varmuuden ja taivas ja Jeesus vakuutti että Jasmine sai niin sanotun ryövärinarmon. Niinkuin ryöväri ristillä Jeesuksen vieressä sai. Ihmisen sielun pelastus on kaikesta tärkein, se ratkaisee missä me vietämme ikuisuutemme. 11/8/2021 Jasmine ummisti silmänsä viimeisen kerran täällä maan päällä, kaunista Jasminea kultaiset taivaalliset vaunut tuli noutamaan taivaan kotiin, Jeesuksen luokse. Puhuin puhelimessa Marja kanssa sen jälkeen ja rukoilin ja lohdutin, kuten useesti tein surun keskellä ja edelleen teen. Sain näkyilmestyksen jossa näin Jasminen taivaassa. Välitin Jasminen taivaasta tulevan tervehdyksen Marja äidille. Jasmine sanoi: – ” Älä itke äiti, minulla on kaikki hyvin täällä. Istun täällä Jeesuksen kanssa hänen suuressa juhlapöydässä. Näin Jasmine Tukiainen, hänen nimilappu oli siinä hänen paikalla missä hän istui, pöydän päällä jossa oli valkoinen liina. Tää näkyilmestys toi suuren lohdun Marja äidille, joka itkien otti sen vastaan. Kerroin Jasminen hautajaisissa näitä asioita ja paljon muuta minun puheessani. Jasminen sielu pelastui viimeisellä hetkellä, Jeesuksen ristin sovitustyön kautta. ( Hän kävi eläessään kasteella Hillsongissa, kävi rukousryhmässä joskus ja minä rukoilin paljon hänen puolesta ) Johannes 3:16: ” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä ”. Perjantaina 10/9/2021 hautajaisaamuna minä heräsin uninäkyyn jossa näin hautajaiskirkon. Siellä ei ollut arkkua vaan Jasmine käveli valkoisessa kauniissa morsiuuspuvussa alttarille yksin. Se kuvas sitä että hän on perillä Jeesuksen luona, missä koko ajan valmistetaan ” Karitsan ja morsiamen häitä ” ( Ilmestyskirjassa lukee siitä ). Hautajaiset olivat erittäin kauniit ja herkät. Koin Jeesuksen läsnäolon vahvasti. Noin 40 vierasta. Olin Lea Aflecht siskoni kanssa siellä. Kirkossa oli kaunis puhe ja seremonia ja laulut. Me kaikki lauloimme psalmeja ja yhdyimme rukoukseen. Viimisen laulun aikana jonka Jasminen artisti ystävä lauloi, purskahdin hillittömään itkuun joka ei meinannut ollenkaan loppua. Juuri silloin kun arkunkantajat kantoivat arkkua ulos kirkosta. Olin tietysti koko ajan itkuinen kirkossa, mutta suuri rauha sydämessäni kun TIESIN missä Jasmine on. Haudan äärellä rukoilin viimisen rukouksen ja kerroin sydämeni sanat sekä heitin yhden ” kullatun ” ruusun hautaan, ja jätin toisen siihen maahan. Siskoni Lean kanssa oltiin samaa aikaa haudalla jättämässä jäähyväiset. Sitten lohdutettiin omaisia ja ystäviä, niinkuin tein jo ennen hautajaisten alkua. Kahvitilaisuudessa pidin puheen sydämestäni ruotsiksi. Marja ystävämme pyysi minua ja Lea siskoa perhepöytään istumaan. Keskustelimme ja muistelimme Jasminea. Keskustelin monen henkilön kanssa ja lohdutin Jumalan lohdutuksella. Minun sydämeni syvimässä kammiossa, on kaunis kuva muistona, ikuisesti kauniista Jasminesta, hyvin säilytettynä. Kirjoitin myös Facebookiin ja Instagramiin ennen hautajaisia eri muistokirjoituksia. Yhden niistä luin hautajaisissa: – ”
    Kynttilä palaa ikuisesti sydämessäni rakkaan kauniin enkelin, Jasmine Tukiaisen muistoksi. Sinulla oli sydän puhtaasta aidosta kullasta. Jasmine se on käsittämätöntä että sinä et enää ole meidän kanssamme täällä. Sinun nuori elämä sammui aivan liian nopeesti. Taivas sai kauniin enkelin, mutta kaipuun ja tyhjyyden sinä jätit totaalisesti meille. Sinä puutut meiltä. Suuri lohdutus on että minä tapaan sinut taivaan kauniissa maassa, Kristallivirralla, maassa jossa ei ole surua, kyyneleitä ja sairautta enää. Minun ajatukseni ja rukoukseni menevät sinun rakkaillesi ja läheisillesi. Rakkaudella, kyynelin ja syvällä kaipauksella. Sinun ystäväsi Ruth Närhi ”. Hautajaisten jälkeen meitä pyydettiin Lea Aflecht siskoni kanssa Tukiaisen kotiin. Siellä lohdutimme surutalossa ja me rukoilimme Marjan, Markun ja Johanna puolesta. Me keskustelimme syviä asioita ja ikävöimme kaikki rakasta Jasminea. – ”Me emme sure niinkuin ne joilla ei toivoa ole ”. ( 1 Tess 4:13 ). Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä. Sinuakin rakas lukija odottaa taivaassa paikka. Ota paikkasi jo tänään. Huuda avuksesi Jeesuksen nimeä niin sinä pelastut ja koko sinun perhekuntasi. – ” Mitä se hyödyttää ihmistä jos hän voittaa omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon, mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi ”? ( Matteus 16:26 ). Ihmisen elämä voi sanmua jo nuoruusvuosina, siksi pitää olla taivasasiat kunnossa ja sielunpelastus on tärkein. Tee parannus ja ota Jeesus vastaan tänään sinun henkilökohtaiseksi pelastajaksi. Jeesus rakastaa sinua. Rukoilen jokaisen puolesta. On ihanaa tietää että kohtaan rakkaan ystäväni Jasminen taivaan kodissa kerran. Rakkaudella. Pastori ja ystävä Ruth Närhi.

#289443 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää. Din
    Participant

Miksi oi miksi kaikki postaukseni tupsahtavat tänne 2-3 kertaa ja ne jälkimmäset 1-2 aina n. vuorokauden viiveellä, kuten nyt… Kaikessa sentään ei kertaus ole opintojen äiti. Prkl.

#289444 Ilmoita asiaton viesti

”I also like red wine; and one of the favorite drinks is sour apple martini 🍸” (MMJT)

Täysin Raittiille Johannalle (TRJ) maistuu taas punaviini ja drinksut. Toivottavasti Sollentunan lasu saisi tietää tästä. Ei taida enää kukaan ostaa vaaleanpunaisia ruusuja takahuoneeseen? Entä mistä löytyy viiden tähden luxus boutique SPA hotelli esim. Kälviältä? Eiköhän Tuksulle maistuisi vaikka tilhiviini (Sorbus) jos muuta ei olisi saatavissa. Tosin Sorbus on poistunut Alkon valikoimasta. Makumme on kansainvälistynyt. Tuksun tavoitteena ei näemmä ole pistää elämää kuntoon. Sitten voi taas syyttää esim. Sollentunan lasun aiheuttaneen repsahtamisen. Juopottelu on aina jonkun muun syy. Ehkä tästä repsahtamisesta saa myytyä pienen jutun Sevenille?

”Sain näkyilmestyksen jossa näin Jasminen taivaassa. Välitin Jasminen taivaasta tulevan tervehdyksen Marja äidille. Jasmine sanoi: – ” Älä itke äiti, minulla on kaikki hyvin täällä. Istun täällä Jeesuksen kanssa hänen suuressa juhlapöydässä. Näin Jasmine Tukiainen, hänen nimilappu oli siinä hänen paikalla missä hän istui, pöydän päällä jossa oli valkoinen liina. Tää näkyilmestys toi suuren lohdun Marja äidille, joka itkien otti sen vastaan.” (Ruuhiraakku) 

Kyllä täytyy taas valehdella! Raamatun oppien mukaan ei mennä. Ohituskaista taivaaseen? Sattuiko raakku näkemään Jullen taivaassa? Ei taida olla raakulla kaikki muumit kanootissa? Ketä muita vieraita Jeshualla oli? Jassun kuolema oli ikävä ja turha. Miksi täytyy valehdella klassiselle? Väärä tapa lohduttaa. Raakku hakee tästä kaikesta pisteitä itselleen. Minä tein synninpäästön. Minä, minä, minä.

#289445 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

23.09.2021 klo.21.12

I’m looking for a small home or a room to rent from my friend; the rent max 9000kro/month from these areas: Solna, Täby, Hallonberg, Sundbyberg, Danderyd, Spånga, etc. Let me know please; PM me!

#289446 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Missähän Intiassa tuo pari päivää sitten laittamani viesti on viipynyt…
    Näytti olevan tarkennusta asuinalueen hakuun.

#289447 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

3 t  ·

RIP Paul, the wrong people past away in this world.

Ja kuva nukkuvasta ”Paulista” ja toinen kuva rakastuneesta parista (Johanna&Piripena)

25.09.2021 klo.22.01. Ottakoon joku talteen (itse en nyt pysty), ja kommentit myös……..mielenkiintoista. Hox! näkyy vain kavereille.
    Jossulla menee vissiin lujaa.

#289448 Ilmoita asiaton viesti
    Leonell
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

16 t  ·

Pikkujoulu keikat alkavat taas sekä piparimies tietty mukana! 😘 Buukkaa keikat: MIAMARIJOHANNA@GMAIL.COM ✨✨✨⛄️❄️❄️🌟💫  Piparimiehen asun alla on rakkaani! ❤️ ”What doesn’t kill you, makes you stranger…” Christmas 🎄 time is coming soon……

Hox! Keikkamainostakin on päivitetty.

#289449 Ilmoita asiaton viesti
    daria
    Participant

Maanantai 9/8 Marja Tukiainen ystäväni, Jasminen äiti soitti sairaalasta minulle ( oltiin sovittu ), ja hän laittoi puhelimen Jasminen korvan lähelle niin että hän kuulisi.

Suomessa ja Ruotsissa on kielto ettei puhelinta saa pitää teho-osastolla päällä koska se häiritsee laitteiden toimintaa.

Puhelin ei ollut päällä eikä Jasminen korvan lähettyvillä tai Marja piti vierailun aikana puhelimen päällä yleisestä kiellosta huolimatta ?? 🙄

#289450 Ilmoita asiaton viesti
    parranpuristaja
    Participant

Juu mutta Raakun synninpäästö sivalti Tumpeloa kun sen piti huomauttaa ettei pastori saa tehdä synninpäästöä.Tosin raakkuhan on itse ylentänyt itsensä pastoriksi eli keksitty juttu.Luin eilen nuo jutut ja alkoi ihan huvittamaan miten pienestä asiasta pitää olla jo kateellinen.

#289451 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Blocked

Tuksun mainostama ”Sour Apple Martini” on sikahelppo sekä halpa tehdä jopa kotona.
    Välineet:
    Shaker (kannellinen puolipuhdas sillipurkki toimii myös)
    Aineet:
    Halvinta vodkaa  5cl
    Halvinta omenamehua 1,5cl
    Halvinta sitruunanmehua 1cl
    Koristeeksi pari ohutta omenaviipaletta
    Jäitä?
    Juoma nautitaan huuhdellusta Pilttipurkista kaksin käsin.
    Reseptissä on vedetty vähän mutkia suoriksi Tuksun varallisuus huomioonottaen.
    Uskoisin sen kuitenkin kelpaavan.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.