Johanna Tukiainen Vol. 270

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 270

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,237 total)
  • Author
    Mindful
    Participant

Joku näyttäisi olevan kohta psykoosissa

#289453 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Tukiainen voi hoitaa asian laskutuspalvelun kautta. Laskutuspalvelu tarvitsee sen verokortin kyllä. (Kyöpeli)

Totta, ja tuo olisi nykyaikaa. Mutta liian monimutkaista Tunkille. Hän ei osaisi käyttää tuota palvelua. Sitä paitsi, siinä jää liikaa jälkiä.

Tunkin pääpyrkimyksenä on ottaa keikkapalkkio käteisenä suoraan meikkilaukkuun ja antaa siitä tekaistu kuitti tilaajalle: harmaa talous.

#289454 Ilmoita asiaton viesti

Vai piparimiehen puvussa on rakkaani??? Perpa ei koskaan ollut esiintymässä Tuksun kanssa, joten eräs loviisalainen vanhapoika on rakas. Voi vain ihmetellä tuon naisen juttuja. Tuksun mukaan em. miehellä ei edes seiso, mutta kaipa miestä voi vielä kupata? Kaipa joltakin tililtä löytyy vielä rahaa, tai sitten mies voi ottaa pikavippejä tai myydä kotinsa?

Minusta tuntuu, että seuraava past away löytyy Loviisasta. Jossakin vaiheessa mies ei enää jaksa. Onneksi Tuksun veli pitää esikoiseen hajurakoa. Hän pyrkisi varmaan tuhoamaan veljen suhteen. Kukaan muu ei saa olla onnellinen eikä muilla saa mennä hyvin.

Lähiviikkojen possulotto:

1) Tuksu joutuu tsikoosiin ja sekoaa. Joutuu hoitoon.

X) Tuksu lähtee surulomalle Kanarialle vellin kanssa.

2) Tuksu riitaantuu paattiraakun kanssa ja haukkuu raakun somessa.

#289455 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

RIP Paul, the wrong people past away in this world. (Jtuk)

Nytkö se jo ennakoi ja toivoo Perparimille loppua? ☠️ ☠️ ☠️

#289456 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Blocked

Tuohi
    Tuksu haluaa lisää hautajaisia oikeille ihmisille, jotka voisi myydä.
    Tukiaaninen suku on jo sen verran la(h)onnut, että apuja on haettava myös suvun ulkopuolelta.

#289457 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Minusta tuntuu, että seuraava past away löytyy Loviisasta. (pravuurina f.)

Ennenaikaisen kuoleman uhka on läsnä glamourissa alati. Kenen on kuoltava seuraavaksi, on relevantti kysymys. Vellimato voi hyvinkin olla seuraava. 🔪☠️☠️

#289458 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Tuksu haluaa lisää hautajaisia, jotka voisi myydä. (Undertaker)

Juu ja jep, Tunkki on hokannut, että vanha perze ei enää myy entiseen malliin, mutta kuolema myy, ja siitä rahaa tulee hänelle. 💰

#289459 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Paattiraakun selostus (kiitos Män.Ää.Dinille tarjoilusta) ei juuri tuo lisäselkoa siihen, miksi Jasmina hirttäytyi rappukäytävässä pe 6.8. – la 7.8. yöllä.

Lauantaina aamuyöllä hänet löydettiin roikkumasta narun päässä. Hän ei tullut tajuihinsa enää, hän oli aivokuollut. Piuhat irrotettiin ke 11.8.

#289460 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Paattiraakun kuvailu perjantai-illan 6.8. kulusta:

”Sitten se kyseinen ilta Perjantai 6/8/2021. Koin jälleen Jasminen sielunhoitajana suurta tuskaa ja hätää hänen puolestaan.

Katsoin hänen Instagram ”stories” ja näin siellä jotain mikä vahvisti tunnettani oikeeksi. Otin välittömästi yhteyttä, kirjoitin ja yritin kolme kertaa soittaa Jasminelle. Hän vastasi minulle ”tavata”, jolla ymmärsin monta asiaa.

Jasmine ei juuri silloin pystynyt minulle vastaamaan, kun hän oli varattu ystävän kanssa. Mutta lupasi myöhemmin kertoa minulle.

Sitten hän kirjoitti minulle edelleen. Rukoilin todella. Yritin kolmannen kerran soittaa. Ei vastannut. Jätin neljä puheviestiä ja näin, että hän oli ne kuunnellut, ne oli elintärkeitä viestejä, myös paljon rukousta hänen puolesta.

Viimeinen yhteydenotto Jasminelta minulle tapahtui 23:18 se kyseinen Perjantai-ilta. Sanat: – ”Rukoile minun puolesta. Rukoile”, ja lopuksi sydämen kuva. ”Rukoile”, oli hänen viimeinen pyyntö minulle, johtuen edellisen illan tapahtumista.” (Paattiraakku 24.9.2021)

#289461 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jasmina tunsi eläinten varusteet hyvin. Uskon, että koiran talutushihna kaulasilmukalla oli hänelle helposti saatavilla oleva, käytännöllinen ja varma ratkaisu.

#289462 Ilmoita asiaton viesti
    Kyöpeli
    Participant

Kiinnostavaa, miten Ruthin kirjoitustyylissä on jotain samaa kuin Johannan. Sanotaanko suoraan: itsekorostus. Kuinka moni erikseen mainitsisi hautajaisista kertoessaan, että lohdutin omaisia ja olin lohduttanut jo aiemmin? Tällaisista pienistä jutuista tulee kaikkiaan aika omintakeinen vaikutelma, ja ainut ihminen, jonka kohdalla muistan bonganneeni saman on Tuksu. Toinen on kauneudesta puhuminen, tosin ehkä se on tässä luontevaa, kun noin nuori nainen on kuollut. Mutta tuo jatkuva itsestä puhuminen! Mistä se on peräisin? Olivatko nämä ihmiset kasvaneet samoissa uskonympyröissä, olisiko siellä tuollainen puhekulttuuri?

#289463 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

… Leonilla on näitä pitkiä ”kuristus” hihnoja. Mulla on vain sellainen näkemys siitä että Jasmine on laittanut kaulaansa koiran hihnan silmukan eikä suinkaan etsinut köyttä kotoaan (näin minä olisin tehnyt) varma tapa sitä silmukkaa ei saa enää höllättyä vaikka kuinka yrittää… (Prozac)

#289464 Ilmoita asiaton viesti
    Undertaker
    Blocked

Tuksu toi sanojensa mukaan USA:sta glamourin Suomeen ja nyt hän on sen kavalasti varastanut Ruotsiin.
    Jälkeen jäi itkeviä velallisia, pahoinpideltyjä ex-ystäviä, muutama koiranraato sekä ulosottomies.

#289465 Ilmoita asiaton viesti
    Tuohi🙂Aivo
    Participant

Jasminan hirttäytyessä Ruotsin Sundbybergissä Tunkilla ja Mörkötuijottajalla oli korkki auki Itä-Helsingissä. Näkymä Mellunmäen asemalta pe 6.8. kello 20. Pariskunta on juuri kohdannut ja lähtee kimpassa ryyppyasunnolle yöksi. Kuva Blasmaphemy.

#289466 Ilmoita asiaton viesti

”I mean by this the father of the baby”

Yhden kuvan päälle kirjoitettu teksti, siellä hengellisten kuvien välissä instassa. Kuvassa korostettiin sitä, että perhe ei muodostu verestä vaan siitä, kuka haluaa pidellä kättäsi, kun sitä eniten tarvitset.

Kyllä nyt tulee mullekin sellainen olo, että piparipuvussa oleva rakkaani ei ole Paul…

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,237 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 270’ is closed to new replies.